Nou, echt niet dus. Ik was er vanavond bij in de studio en die meiden zijn zoveel beter. Helaas vind het publiek een boybandje leuker dan een meidengroep.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef lindaatje het volgende:
de jongens waren toch echt beter dan de meiden he
de meiden zongen vals en het was vooral een Nora-show, terwijl we bij de jongens toch meer van de anderen hoorden. Ook het dansje van de jongens was veel leuker.
Kan ik ergens het naluisteren?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:56 schreef Minnie_ het volgende:
Fotootje die ik vanavond gemaakt heb:
[afbeelding]
Ik heb het inmiddels ook bekeken...maar wat me vooral tegenvalt is het decor.. zo on origineelquote:Op zondag 12 december 2004 08:28 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb net naar die Raffish-clip zitten kijken.
Zonde dat ze van de meiden van die sletjes gemaakt hebben. Ik vind het allemaal nogal goedkoop en wat ordinair ogen (komt niet enkel door de blote kleding). En dan die tekst, 'ik wil je speeltje zijn'...
Het liedje vind ik verder dertien in een dozijn. Wel goed dat ze vooral Nora naar voren hebben geschoven, al had ik Esri ook wel wat regeltjes tekst gegund.
Ik vind dat het bij Girls Aloud allemaal toch wat beter aangepakt werd. Ook heel sexy en bloot, maar met veel meer klasse. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Die platen waren ook veel lekkerder geproduceerd dan dat 'Plaything' (hoewel ook zij maar 1 of 2 leden hebben die kunnen zingen).
Ik heb de clip van de jongens wel gezien,, maar de clip van de meisjes kan ik niet vinden!!quote:Op zondag 12 december 2004 08:28 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb net naar die Raffish-clip zitten kijken.
Zonde dat ze van de meiden van die sletjes gemaakt hebben. Ik vind het allemaal nogal goedkoop en wat ordinair ogen (komt niet enkel door de blote kleding). En dan die tekst, 'ik wil je speeltje zijn'...
Het liedje vind ik verder dertien in een dozijn. Wel goed dat ze vooral Nora naar voren hebben geschoven, al had ik Esri ook wel wat regeltjes tekst gegund.
Ik vind dat het bij Girls Aloud allemaal toch wat beter aangepakt werd. Ook heel sexy en bloot, maar met veel meer klasse. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Die platen waren ook veel lekkerder geproduceerd dan dat 'Plaything' (hoewel ook zij maar 1 of 2 leden hebben die kunnen zingen).
OKe, thanksquote:Op zondag 12 december 2004 10:35 schreef postinggirl het volgende:
Hij staat op de tmf-site.
Vooral die Lianne lijkt me een doos (type 'lege huls'). Wel aardig verder, volgens mij, maar enorm onnozel. Enorm slaapverwekkende manier van praten, ook. Zingen kan ze ook nog steeds niet (zie Idols).quote:Op zondag 12 december 2004 11:55 schreef Heleen17 het volgende:
Ik erger mij ook dood aan de meiden. Ten eerste zien ze er steeds verschrikkelijk uit en ze gedragen zich als een stelletje kinderen! De hele tijd gillen en giebelen. Echt zwaar irritant!
Eindelijk iemand die gewoon zegt wat ik ook vind.quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Christine het volgende:
De liedjes van gisteren zeiden volgens mij niet zoveel. De jongens playbackten, en bij de meiden stond eigenlijk alleen de microfoon van Nora aan - die alle refreinen hysterisch vals aan het gillen was. We zullen zien
GMTAquote:Op zondag 12 december 2004 14:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die gewoon zegt wat ik ook vind..
Ik vond dat ze Ill be there heel goed deed, maar voor de rest (die andere twee liveshows en de single gisteren) viel ze erg tegen ja.quote:Op zondag 12 december 2004 14:26 schreef Christine het volgende:
[..]
GMTA
Ik snap niet waarom iedereen 'cirkelzaag' Nora zo geweldig vindt.
Die Esri is toch pas 15 of 16?quote:Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond dat ze Ill be there heel goed deed, maar voor de rest (die andere twee liveshows en de single gisteren) viel ze erg tegen ja.
Esri vind ik qua zang misschien wel de beste.
Ow dat vind ik wel bijgetrokken.quote:Op zondag 12 december 2004 14:29 schreef Christine het volgende:
Esri vind ik zo'n verlegen muisje... ik vind haar (nog) niet echt in de band passen, maarjaze moet misschien nog wat groeien. Komt vanzelf wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |