abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23909741
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef lindaatje het volgende:
de jongens waren toch echt beter dan de meiden he
de meiden zongen vals en het was vooral een Nora-show, terwijl we bij de jongens toch meer van de anderen hoorden. Ook het dansje van de jongens was veel leuker.
Nou, echt niet dus. Ik was er vanavond bij in de studio en die meiden zijn zoveel beter. Helaas vind het publiek een boybandje leuker dan een meidengroep.
pi_23909834
Fotootje die ik vanavond gemaakt heb:
pi_23910212
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 23:56 schreef Minnie_ het volgende:
Fotootje die ik vanavond gemaakt heb:
[afbeelding]
Kan ik ergens het naluisteren?
pi_23911125
Helaas gaat dat dus niet altijd op. Zie bijvoorbeeld het buitenland waar met Idols en Popstars ook vrouwen gewonnen hebben. Ik denk dat Nederland nu ook wel door dat patroon heen gaat breken.
Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 12 december 2004 @ 02:30:43 #55
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23913416
Heb donderdag de bands met de singles al gehoord bij TOTP en vanavond dus weer..
Men2B word de winnaar..kijk de clips maar op TMF.nl
Raffish heb leuke meiden maar een HEEL erg goedkope clip met alleen maar Nora en Sharon
Weinig Esri...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_23914174
Een goede clip en leuk uitziende zangers/zangeressen, zeggen helaas niets over de verkopen van een single. Dat zullen de meeste artiesten je wel kunnen vertellen. En je ziet bv soms nummers enorm vaak op The Box voorbij komen die in de reguliere hitlijsten niet voor komen of ergens onderin bungelen.

En nu de huidige hitlijsten ook nog eens mede bepaald worden door de airplay op de radio, en dus niet alleen puur van verkoop afhankelijk zijn... is het heel moeilijk te voorspellen en kan je eigenlijk alleen op je gevoel af gaan (bij mij dus de meiden maar dat is puur omdat ik het nummer gewoon veel lekkerder en funkier vind).

Maar ik ga zeker nog even kijken bij de jongens (wil Anno wel eens in het echt zien ), want ze komen hier ook in de Mediamarkt.

Edit: Overigens viel het me net pas op, maar de melodie van het refrein van Plaything lijkt heel erg veel op de melodie van Liberty X's "Wanting Me Tonight"...

[ Bericht 9% gewijzigd door CJ op 12-12-2004 04:34:55 ]
Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 12 december 2004 @ 04:32:52 #57
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_23914699
raffish heeft het pakkendste nummer, maar men2b zingt het best en is het meest volwassen. men2b gaat winnen denk ik.

ehsan
.
pi_23914869
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:11 schreef Orginial het volgende:

[..]

Kan ik ergens het naluisteren?
Raffish
Men2B
pi_23915025
Ik heb net naar die Raffish-clip zitten kijken.

Zonde dat ze van de meiden van die sletjes gemaakt hebben. Ik vind het allemaal nogal goedkoop en wat ordinair ogen (komt niet enkel door de blote kleding). En dan die tekst, 'ik wil je speeltje zijn'...

Het liedje vind ik verder dertien in een dozijn. Wel goed dat ze vooral Nora naar voren hebben geschoven, al had ik Esri ook wel wat regeltjes tekst gegund.

Ik vind dat het bij Girls Aloud allemaal toch wat beter aangepakt werd. Ook heel sexy en bloot, maar met veel meer klasse. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Die platen waren ook veel lekkerder geproduceerd dan dat 'Plaything' (hoewel ook zij maar 1 of 2 leden hebben die kunnen zingen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2004 08:29:01 ]
pi_23915224
quote:
Op zondag 12 december 2004 08:28 schreef postinggirl het volgende:

Zonde dat ze van de meiden van die sletjes gemaakt hebben. Ik vind het allemaal nogal goedkoop en wat ordinair ogen (komt niet enkel door de blote kleding). En dan die tekst, 'ik wil je speeltje zijn'...

Het liedje vind ik verder dertien in een dozijn. Wel goed dat ze vooral Nora naar voren hebben geschoven, al had ik Esri ook wel wat regeltjes tekst gegund.

Ik vind dat het bij Girls Aloud allemaal toch wat beter aangepakt werd. Ook heel sexy en bloot, maar met veel meer klasse. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Die platen waren ook veel lekkerder geproduceerd dan dat 'Plaything' (hoewel ook zij maar 1 of 2 leden hebben die kunnen zingen).
Ik heb het inmiddels ook bekeken...maar wat me vooral tegenvalt is het decor.. zo on origineel .
  zondag 12 december 2004 @ 10:33:02 #61
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_23915406
quote:
Op zondag 12 december 2004 08:28 schreef postinggirl het volgende:

Ik heb de clip van de jongens wel gezien,, maar de clip van de meisjes kan ik niet vinden!!
Kun jij mij misschien vertellen waar ik die kan zien?
pi_23915422
Hij staat op de tmf-site.
  zondag 12 december 2004 @ 10:35:55 #63
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_23915425
quote:
Op zondag 12 december 2004 10:35 schreef postinggirl het volgende:
Hij staat op de tmf-site.
OKe, thanks
pi_23916146
Ik vind die van de mannen echt beter! Meer variatie in het nummer en iedereen komt wel aan bod, Het dansje is ook veel orgineler dan Raffish. Ik ga sowieso geen single van ze kopen, maar als ik één zou kopen dan zou ik die van Men2b gaan kopen.
Ik erger mij ook dood aan de meiden. Ten eerste zien ze er steeds verschrikkelijk uit en ze gedragen zich als een stelletje kinderen! De hele tijd gillen en giebelen. Echt zwaar irritant!
pi_23916155
Via tmf werken ze niet bij mij
.
pi_23916374
quote:
Op zondag 12 december 2004 11:55 schreef Heleen17 het volgende:
Ik erger mij ook dood aan de meiden. Ten eerste zien ze er steeds verschrikkelijk uit en ze gedragen zich als een stelletje kinderen! De hele tijd gillen en giebelen. Echt zwaar irritant!
Vooral die Lianne lijkt me een doos (type 'lege huls'). Wel aardig verder, volgens mij, maar enorm onnozel. Enorm slaapverwekkende manier van praten, ook. Zingen kan ze ook nog steeds niet (zie Idols).

En Eva komt vaak nogal hysterisch over.

In zijn totaliteit lijkt het (inderdaad) vaak net een club 13-jarigen. Esri lijkt me dan nog het prettigst in de omgang.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2004 12:19:03 ]
pi_23917090
Gisteren een paar uur voor de uitzending waren de clips al te zien op The Box, erg raar
Verder ga ik nog steeds voor de jongens
pi_23918870
Ik vind allebei de clips maar amateuristisch

Qua zang zijn de jongens beter, maar het liedje van de meisjes vind ik leuker
  zondag 12 december 2004 @ 14:19:05 #69
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23918941
De liedjes van gisteren zeiden volgens mij niet zoveel. De jongens playbackten, en bij de meiden stond eigenlijk alleen de microfoon van Nora aan - die alle refreinen hysterisch vals aan het gillen was. We zullen zien
  zondag 12 december 2004 @ 14:22:32 #70
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23919024
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Christine het volgende:
De liedjes van gisteren zeiden volgens mij niet zoveel. De jongens playbackten, en bij de meiden stond eigenlijk alleen de microfoon van Nora aan - die alle refreinen hysterisch vals aan het gillen was. We zullen zien
Eindelijk iemand die gewoon zegt wat ik ook vind. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 12 december 2004 @ 14:26:20 #71
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23919144
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:22 schreef BVO het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die gewoon zegt wat ik ook vind. .
GMTA
Ik snap niet waarom iedereen 'cirkelzaag' Nora zo geweldig vindt.
  zondag 12 december 2004 @ 14:27:44 #72
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23919181
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:26 schreef Christine het volgende:

[..]

GMTA
Ik snap niet waarom iedereen 'cirkelzaag' Nora zo geweldig vindt.
Ik vond dat ze Ill be there heel goed deed, maar voor de rest (die andere twee liveshows en de single gisteren) viel ze erg tegen ja.
Esri vind ik qua zang misschien wel de beste.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_23919214
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:27 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik vond dat ze Ill be there heel goed deed, maar voor de rest (die andere twee liveshows en de single gisteren) viel ze erg tegen ja.
Esri vind ik qua zang misschien wel de beste.
Die Esri is toch pas 15 of 16?
Beetje jammer van haar school enz .
  zondag 12 december 2004 @ 14:29:42 #74
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23919226
Esri vind ik zo'n verlegen muisje... ik vind haar (nog) niet echt in de band passen, maarja ze moet misschien nog wat groeien. Komt vanzelf wel denk ik.
pi_23919245
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:29 schreef Christine het volgende:
Esri vind ik zo'n verlegen muisje... ik vind haar (nog) niet echt in de band passen, maarja ze moet misschien nog wat groeien. Komt vanzelf wel denk ik.
Ow dat vind ik wel bijgetrokken.
Maarja ze is ook erg jong nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')