abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2004 @ 18:28:06 #101
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_23924282
Weet iemand waar je de clip van de meisjes kunt dwlen ?
  zondag 12 december 2004 @ 18:29:00 #102
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23924294
op de site van tmf
  zondag 12 december 2004 @ 18:30:23 #103
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_23924319
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Christine het volgende:
op de site van tmf
Dat lukt niet,, heb ik al geprobeerd,,
pi_23924356
Lianne
  zondag 12 december 2004 @ 18:41:49 #105
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23924515
Via de sites www.men2b.nl en www.raffish.nl kun je ze downloaden.
Of anders misschien via www.xcu.nl
pi_23924634
2 singles en dan is het weer vakkenvullen voor ze
pi_23925283
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:29 schreef Christine het volgende:
op de site van tmf
Daar is een foutje infgeslopen, het nummer van Raffish staat daar onder Ciara's Goodies :S

trouwens...Nils bij Life & Cooking...eeeenig
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_23925629
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:18 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Daar is een foutje infgeslopen, het nummer van Raffish staat daar onder Ciara's Goodies :S

trouwens...Nils bij Life & Cooking...eeeenig
Had ik ook al.
klopt geen hol van! Bij mij zat het onder Kane.
pi_23925684
Ik krijg alleen deze gegevens zijn onjuist
.
pi_23926201
raff·ish
adj.
  • Cheaply or showily vulgar in appearance or nature; tawdry.
  • Characterized by a carefree or fun-loving unconventionality; rakish.

--------------------------------------------------------------------------------
    [Probably from dialectal raff, rubbish, from Middle English raf, perhaps of Scandinavian origin.]
    --------------------------------------------------------------------------------
    raffish·ly adv.
    raffish·ness n.
  • pi_23939238
    Ik heb de clip nu een paar keer gezien van beide bands en Raffish kan me beduidend meer boeien dan die van Men2B, ondanks dat ze beiden vrij eentonig zijn.

Wat meidenbands in Nederland betreft is Raffish wat betreft sound en uitstraling toch stukken beter dan alle NL meidenbands in de afgelopen paar jaren zoals bv een Close 2 You of WOW! .
    Sex is like Nokia: Connecting People
      maandag 13 december 2004 @ 13:06:49 #112
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_23939775
    Uit de Telegraaf:
    quote:
    Playbackrel Popstars The Rivals

AMSTERDAM - Achter de schermen van het populaire tv-programma Popstars The Rivals is een enorme rel ontstaan nu is uitgelekt dat de jongensgroep Men 2 B voor tachtig procent geplaybackt heeft tijdens de wedstrijd om een nummer-1-hitnotering tegen de damesgroep Raffish, die wel volledig live zong.

Jurylid Paul Zijlstra van het tv-programma is woedend en spreekt over kijkersbedrog.

"Het liedje bestaat voor 80% uit refrein en dat blijkt volledig geplaybackt", zegt hij. Ook tijdens het tv-optreden van Men2B in Top of the Pops gistermiddag, dat afgelopen donderdag werd opgenomen blijken de jongens de kijkers bij de neus genomen te hebben door niet echt te zingen.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 13 december 2004 @ 13:11:28 #113
    104543 Marseille
    Allons enfants de la patrie...
    pi_23939873
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 12:35 schreef CJ het volgende:
    Ik heb de clip nu een paar keer gezien van beide bands en Raffish kan me beduidend meer boeien dan die van Men2B, ondanks dat ze beiden vrij eentonig zijn.

Wat meidenbands in Nederland betreft is Raffish wat betreft sound en uitstraling toch stukken beter dan alle NL meidenbands in de afgelopen paar jaren zoals bv een Close 2 You of WOW! .
    Total Touch met Trijntje was toch de beste nederlandse girlgroep ooit, als je het mij vraagt. Daar kan Raffish niet aan tippen. Hoewel ik de stem van Sharon en Nora wel erg mooi vind.

Ik vind het nummer van Men2b origineler, intelligenter en beter geproduceerd... maar de beat van Plaything vind ik weer mooier...lijkt een beetje op dat nieuwe nummer van Destiny's Child. Ik vind het moeilijk te zeggen welke mijn favoriet is. Ik vind eigenlijk allebei de bands goed.

Vraagje: Wat maakt het voor die bands uit als ze niet winnen. Krijgt de verliezer geen platencontract ofzo? Dat zou wel hard zijn. Wordt je #2, heb je verloren, en dan krijg je geen platencontract

Volgens mij zal het velen een worst zijn of ze #1 of #2 worden.
    .
    pi_23940105
    Band Aid 04 moet gewoon op 1 komen, en dan de popsterretjes op 2 en 3. De dames op 2, graag.
      maandag 13 december 2004 @ 13:50:43 #115
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23940661
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef Copycat het volgende:
    Uit de Telegraaf:
    [..]

Das dus Bullshit..bij TOTP en de Liveshow ben k bijgeweest en dat was 100% live!
    Het enige wat "geplaybackt" is de 2e en 3e stem in t het refrein..dat is alles!
    De jongens zijn flink pissed...en de fans ook!
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      maandag 13 december 2004 @ 13:51:31 #116
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23940681
    en de bands hebben allebei al een contract.. t gaat nu eigenlijk alleen voor de eer...
      maandag 13 december 2004 @ 13:55:44 #117
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_23940767
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Das dus Bullshit..bij TOTP en de Liveshow ben k bijgeweest en dat was 100% live!
    Het enige wat "geplaybackt" is de 2e en 3e stem in t het refrein..dat is alles!
    De jongens zijn flink pissed...en de fans ook!
    Ik heb het zelf niet gezien, maar hoorde er vanochtend ook iets over bij Giel Beelen.
    Wel frappant dat dit zo naar buiten wordt gebracht als het niet waar is... Of zou het "part of the strategy" zijn?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 13 december 2004 @ 14:23:18 #118
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23941448
    Bericht van Steven....
    quote:
    Haai liebe Leute,

Hier weer ff een kattebelltje van Steef..

Heb niet eens tijd om alle berichten te lezen dit keer, hoop dat ik de schade kan inhalen als het programma is afgelopen. Het zijn echt enorm drukke tijden, maar wel intens genieten! Zo waren we in Amersfoort vdaag zowat op 4 zenders tegelijk: TMF, The Box, RTL4 (L&C) en Yorin (hh PtR). Supercool! Morgen natuurlijk naar Play bij TMF, en wat er verder gebeurt hebben jullie vast al gelezen op men2b.nl. Zoals je je kunt voorstellen gebeurt er nog veel meer, zo hebben we tussendoor bv steeds interviews en zo. Wel vermoeiend allemaal maar vooral heel hard genieten! Ik heb er dan ook enorm veel zin in en ga de strijd tegen de dames met opgeheven hoofd tegemoet. Ik ben enorm tevreden met onze single en ook ontzettend trots, en hetzelfde geldt voor onze videoclip. Het is wel heel raar om jezelf zo op tv terug te zien!! Ben benieuwd of het ooit zal wennen hihi..

Wat ik graag nog even wil zeggen over het 'relletje': Ik denk dat dit weer een zwaar overtrokken iets is. Ik kan me goed voorstellen dat Universal, de platenmaatschappij van de dames, vreest de strijd muzikaal of qua clip niet meer te kunnen winnen en de dames dan maar opstookt om met modder te gaan smijten.

Zoals ik bij Life & Cooking al zei, zingen we idd met een band mee. Dit is logisch, we hebben helaas geen plek voor een orkest op het podium, en bij een boyband lijkt me dat ook niet de bedoeling. Feit is dat op de single meer stemmen staan dan wij met zn 5en kunnen zingen, en daar komt nog eens bij dat de geluidsinstallatie in zo'n studio nou niet optimaal is. Daarom staat een aantal stemmen gewoon (zachtjes) op die band, maar wij zingen alles gewoon live. Er zijn echt extreem weinig (lees: geen!) artiesten die bij zo'n optreden geen gebruik maken van een band met backings.

Dit doen de meiden dus ook, en op hun band staan die backings nog harder ook, en om eerlijk te zijn betwijfel ik of alle meiden live meezongen. Ik kreeg sterk het idee dat bij de dames alle microfoons wel open stonden. En zingen met een microfoon die het niet doet, dat is naar mijn idee playbacken! Als een enkeling bij ons af en toe een regeltje in het refrein niet helemaal meezong dan is dat heel jammer, en als je goed luistert ook wel te horen, maar volgens mij dansen wij zoveel meer dat men ons dat nog wel kan vergeven. Ik kan jullie iig verzekeren dat ik zowel gisteren in de liveshow als vdaag bij L&C, ALLES!!! live heb gezongen. Ik heb veel respect voor de meiden, vind dat ze er goed uitzien en goed kunnen dansen, maar verwacht eigenlijk dat ze wat meer diepgang hebben dan dit soort moddergevechten. Laten we elkaar beconcurreren op de enige juiste manier: muzikaal! En juist op dat front maak ik me totaal geen zorgen!

Ik vind dat ze een leuk nummer hebben met een lekkere beat, maar 1 zangeres met 1 meid die er af en toe iets doorheen mag schreeuwen maakt naar mijn idee nog geen groep. Wij hebben een vernieuwend nummer met veel variatie, en dat vind ik bij de dames veel minder het geval. Ook qua clip ben ik vol vertrouwen: bij de dames ligt de nadruk nogal op bepaalde fysieke aspecten, terwijl ik vind dat onze clip echt super vet is!! Tijdens het filmen vond ik m al zwaar cool, en nu ie af is raak ik er niet over uitgepraat. We zijn nogmaals allemaal erg trots en dat is ook de verdienste van Daan van Rijsbergen, Metropolis Film en natuurlijk Alain Clark en Chris Hof.

Met andere woorden: dames, kom maar op! Nederland, wij komen eraan!

Ik hoop jullie allemaal te zien als we het land in trekken, of de 19e in de Melkweg, of wanneer dan ook! Moet nu weer aftaaien, tijd om naar bed te gaan!

Dikke knuffel en tot gauw!!

xx Steef!!!
    Ben het hier totaal mee eens! De meiden zongen overal best wel tegen t randje van vals aan!
    pi_23942433
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 13:11 schreef Marseille het volgende:

[..]Total Touch met Trijntje was toch de beste nederlandse girlgroep ooit, als je het mij vraagt. Daar kan Raffish niet aan tippen. Hoewel ik de stem van Sharon en Nora wel erg mooi vind.
    Maar uhm... Total Touch een meidenband? En Tjeerd dan? Onder 'girlgroup' versta ik 3, 4, 5 of 6 zingende meiden op een podium zonder begeleidingsband. Dus Sugababes, Solid HarmoniE, Close 2 You, Luv, Dolly Dots, Girls Aloud etc...
    quote:
    Ik vind het nummer van Men2b origineler, intelligenter en beter geproduceerd... maar de beat van Plaything vind ik weer mooier...lijkt een beetje op dat nieuwe nummer van Destiny's Child. Ik vind het moeilijk te zeggen welke mijn favoriet is. Ik vind eigenlijk allebei de bands goed.
    Qua beat heb je helemaal gelijk. Ik hoorde 'm vandaag in een winkel op volle sterkte. Dat klonk best wel heel erg goed en dansbaar. Ik denk dat dit nummer inderdaad zo in standaard set kan worden geplaatst dan het nummer van Men2B. "Plaything" is wat clubvriendelijker.

Overigens begin ik het nummer van Men2B ook steeds leuker te vinden. Maar Plaything is de single die ik ga kopen.
      maandag 13 december 2004 @ 15:52:45 #120
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23943470
    quote:
    De jongensgroep Men2B zal optreden en signeren op de volgende data bij Media Markt. Let op: Op woensdag 22 december zal Men2B het wereldrecord signeren proberen te halen!

vrijdag 17 december Rotterdam Centrum 14.00 - 15.00 uur Optreden en signeren
    vrijdag 17 december Den Haag 16.30 - 17.30 uur Optreden en signeren
    zaterdag 18 december Almere 10.30 - 11.15 uur Signeren
    zaterdag 18 december Utrecht 12.15 - 13.00 uur Signeren
    maandag 20 december Leeuwarden 16.00 - 17.00 uur Signeren
    maandag 20 december Groningen 19.00 - 20.00 uur Signeren
    woensdag 22 december Amsterdam ArenA 13.00 - 17.00 uur Optreden en wereldrecord signeren
    quote:
    De meidengroep Raffish zal optreden en signeren op de volgende data bij Media Markt.

zaterdag 18 december Alkmaar 12.00 - 13.00 uur Signeren
    maandag 20 december Heerlen 14.00 - 14.45 uur Signeren
    maandag 20 december Maastricht 15.30 - 16.30 uur Signeren
    maandag 20 december Breda 19.00 - 20.00 uur Optreden en signeren
    dinsdag 21 december Enschede 16.00 - 17.00 uur Signeren
    dinsdag 21 december Hengelo 19.00 - 20.00 uur Optreden en signeren
    woensdag 22 december Rijswijk 15.00 - 16.00 uur Optreden en signeren
    Ik ga naar Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht
    pi_23943669
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

[..]

Ik ga naar Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht
    Als je zo naar die plaatsen kijkt waar ze heen gaan.. vrees je bijna dat de jongens moeten winnen
    pi_23945494
    Ik heb gisteren de liedjes gehoord, en de uitvoering, en ik moet zeggen dat de jongens stukken beter waren. De meisjes zaten er de hele tijd naast, de jongens vond ik wel goed eigenlijk. Het liedje van de jongens klinkt ook lekkerder en is origineel, terwijl de meisjes met een standaard riedeltje komen dat zich telkens herhaalt. Kunnen zij ook weinig aan doen natuurlijk, maar toch.
    pi_23945691
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
    Zeg Tom_Tom hoe zit dit
    Mooie stem! [Sharon]
    Nou Tom, nu ben je al je geloofwaardigheid kwijt

Ik ben het wel eens met de TT, maar jij dus niet
    So be mine
    And your innocence I will consume
    clic
    clic
      maandag 13 december 2004 @ 17:46:24 #124
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23946079
    Ik moet helaas zeggen dat ik de jongens zowel als groep als qua single beter vind.
    De meiden hebben individueel veel meer talent, maar vindt ze als groep zijnde nog niet echt goed overkomen. De jongens wel. . Hun nummer is ook veel pakkender.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_23946131
    Wat is de doelgroep nou eigenlijk? Volgens mij wordt dit programma alleen serieus genomen door kinderen tot een jaar of 14, en ik vraag me af of die zich heel erg aangesproken zullen voelen door de heen en weer zwaaiende borsten en billen van de dames.
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
    pi_23946192
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 17:29 schreef ZOWIEE het volgende:
    Nou Tom, nu ben je al je geloofwaardigheid kwijt

Ik ben het wel eens met de TT, maar jij dus niet
    ! Lees het topic eens door!
    pi_23947289
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

! Lees het topic eens door!
    Ja dat heb ik net gedaan of bedoel je dat andere topic?
    So be mine
    clic
    clic
    pi_23947585
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 18:39 schreef ZOWIEE het volgende:
    Ja dat heb ik net gedaan of bedoel je dat andere topic?
    Ik snap je niet. .

Ja, op het begin vond ik Sharon wel aardig. Maar al snel had ik een hekel aan haar. Laat me. .
    pi_23947862
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik snap je niet. .

Ja, op het begin vond ik Sharon wel aardig. Maar al snel had ik een hekel aan haar. Laat me. .
    Nou voor deze ene keer dan
    So be mine
    clic
    clic
    pi_23947949
    Gelukkig. .
    pi_23948031
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ik heb gisteren de liedjes gehoord, en de uitvoering, en ik moet zeggen dat de jongens stukken beter waren. De meisjes zaten er de hele tijd naast, de jongens vond ik wel goed eigenlijk. Het liedje van de jongens klinkt ook lekkerder en is origineel, terwijl de meisjes met een standaard riedeltje komen dat zich telkens herhaalt. Kunnen zij ook weinig aan doen natuurlijk, maar toch.
    Pak er voor de gein eens een stopwatch bij en neem de tijd op van de refreinen, versen, tussenstukjes (bigger, wiser, stronger etc)... en vergelijk de herhalingen en je zult zien dat Men2B eigenlijk voor een groot deel bestaat uit herhalingen van hetzelfde (rond de 60 a 70%). En schrijf de teksten eens op... Tekstueel zul je zien dat "Bigger Than That" herhalender is dan "Plaything".

Als je had gezegd dat "Plaything" repetitiever lijkt omdat door het hele nummer dezelfde baslijn gebruikt wordt, dan had ik je gelijk gegeven. Maar persoonlijk houd ik er wel van, vooral omdat er door de zang mee gespeeld wordt (afwisselender dan bij Men2B), waardoor het nummer toch wat meer variatie krijgt. Eigenlijk net zoals bij "Just A Little" van Liberty X wat door velen toch als 'saai' werd gezien, maar ondanks dat toch een vette hit werd.

En over 'originaliteit' valt natuurlijk te twisten. Zelf vond ik het een 13 in een dozijn nummer a la The Backstreet Boys, N'Sync, Ricky Martin, MN8 of elk willekeurig nummer dat uit bv de Zweedse Cheiron stal werd getrokken. Dat wil niet zeggen dat ik het slecht vind, maar het is maar even om aan te geven dat beide nummers zwaar leunen op andere nummers die al eens gescoord hebben.
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef imago het volgende:
    Wat is de doelgroep nou eigenlijk? Volgens mij wordt dit programma alleen serieus genomen door kinderen tot een jaar of 14, en ik vraag me af of die zich heel erg aangesproken zullen voelen door de heen en weer zwaaiende borsten en billen van de dames.
    Ik denk dat je je daar heel erg op verkijkt. Het nummer van Raffish spreekt dezelfde doelgroep aan als de doelgroep door wie nummers als eerder genoemde "Just A Little" van Liberty X en nummers als "Lose My Breathe" van Destiny's Child hoog in de hitlijsten hebben gestaan. En dit soort nummers vallen volgens mij goed bij zowel jong als oud.
      maandag 13 december 2004 @ 19:48:00 #132
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23948904
    Hoe vaker ik Plaything hoor..hoe meer ik me irriteer aan dat gejengel van SHaron
    Vind Men2B een stuk beter klinken en tuurlijk is het wel herhalend maar denk dat het ook de kracht van het nummer is..
    en vind t geen 13 in dozijn nummer...
    pi_23952430
    Ach ja, gelukkig heeft iedereen z'n eigen smaak.

Ik irriteer me bv aan die kale in Men2B, niet alleen kwa uiterlijk, maar ook kwa stem. Gelukkig zitten er ook nog leuke jongens in de band als Anno, Nils, Eshan en Mark.
    pi_23952532
    Ik moet even op mijn mening terug komen na Zondag!

Ik zei altijd, Nora en Sharon, fantastische meiden! Nou sinds Zondag niet meer.... gadver kapsones! En dat had ik echt niet achter Nora gezocht.

Ik vind Lianne, Esri en Eva nog het leukst.... die mogen van mij evrder gaan met z'n drietjes.....

Ow en Steven..... wat een schatje is het toch he! En Ehsan vind ik ook steeds leuker worden..... Hij is echt wel grappig.
      maandag 13 december 2004 @ 21:00:34 #135
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23952558
    Vertel c_a!
    pi_23952735
    Mijn god, wat is Sharon lelijk in die clip.
      maandag 13 december 2004 @ 21:17:16 #137
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23952936
    erg he? en constant dat shot van dr tieten
    pi_23953008
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Dat is minder erg, maar ja. Het blijft Sharon he? !
      maandag 13 december 2004 @ 21:23:22 #139
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23953080
    Ja idd... met dr gejengel
    pi_23953138
    Hoe heet het nummer van de jongens eigenlijk? Heb ik eigenlijk nog nergens gelezen/gehoord
    pi_23953207
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Beetje flauw om Sharon daarvan te beschuldigen. Misschien moet je een kwaad mailtje sturen naar de producent van de videoclip? Die is namelijk verantwoordelijk voor hoe de clip er uit ziet. En een boos mailtje naar Universal wil misschien ook wel helpen.. misschien iets met de strekking "ik vind dat de tieten van Sharon niet zo vaak in beeld moeten komen, want het leidt mij af van datgene wat echt belangrijk is, nl haar gejengel".
      maandag 13 december 2004 @ 21:37:50 #142
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23953371
    Ik vind t jammer want Sharon is best leuk *soms tyfus irritant* maar zo'n sletterige clip verdienen ze niet... geef Sharon nergens de schuld van..naja misschien had ze een minder bloot ensemble aan kunnen doen!
      maandag 13 december 2004 @ 21:39:57 #143
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23953412
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Ik vind t jammer want Sharon is best leuk *soms tyfus irritant* maar zo'n sletterige clip verdienen ze niet... geef Sharon nergens de schuld van..naja misschien had ze een minder bloot ensemble aan kunnen doen!
    Huilie. .

Het is gewoon een geile clip, zoals het hoort.
      maandag 13 december 2004 @ 21:44:11 #144
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23953501
    Mwjah ik vind m dus sletterig..zie die meiden nu al 8 weken elke zaterdag en vind gewoon dat ze beter verdiende..en dat ga k ook tegen Esri, Eva en Lianne zeggen...
    tegen Nora en Sharon praat k niet..btje lullen over dat de boys playbackte enzo
      maandag 13 december 2004 @ 21:45:19 #145
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_23953522
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    tegen Nora en Sharon praat k niet..btje lullen over dat de boys playbackte enzo
    .
    pi_23953660
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:39 schreef BVO het volgende:

[..]

Huilie. .

Het is gewoon een geile clip, zoals het hoort.
    als je maar tieten ziet vind jij het al geil.

Ik vind het een goedkope smaakloze clip
    pi_23953675
    Urhm. Zelfs Eva zei dat de jongens playbackten... dus daar mag je ook niet mee praten.

Ik vind de clip zelf best leuk en absoluut niet sletterig. Het nummer gaat over een "Plaything" en dat ze 'het' de hele avond willen doen... dus hoort daar een passende spannende clip bij.
    quote:

Raffish - Plaything
    Come On
    Boy I wanna Be your plaything baby
    Yeah yeah

I, I've been watching you
    From across the room, I've seen you move
    And I, I barely know your name
    But I'm in the mood for playing games

So come on and show me what you've got
    Boy I'll tell you what I want and what I really wanna do
    Though I feel you know what's on my mind
    I just thought that I'd remind you
    It's all in the game

Chorus:
    I, I wanna get to know about you
    I wanna feel your every move
    Boy I wanna be your plaything baby
    And I, I've been thinking 'bout it all night
    About the way I feel inside
    Boy I wanna be your plaything baby

Wanna groove with you
    Wanna move with you
    Wanna touch, wanna feel, on the floor, keep it real
    I wanna do it all night
    Gonna groove with you - wanna groove with you
    And move with you - Wanna move with you
    Gonna do it all night - I wanna do it all night

I can make you... blush
    With a single touch
    There ain't a single thing that ain't too much
    It could get a little hot
    Baby if I turn it up
    Are you warm enough do you want my love?

So come on and show me what you've got
    Boy I'll tell you what I want and what I really wanna do
    Though I feel you know what's on my mind
    I just thought that I'd remind you
    It's all in the game

Chorus

Wanna groove with you...
    Wanna do it all night...

Wanna groove with you
    Wanna move with you
    I wanna do it all night
    Gonna groove with you - wanna groove with you
    And move with you - Wanna move with you
    Gonna do it all night - I wanna do it all night

Chorus 2x
    Dus de clip moet 'sex' en 'geilheid' uit stralen en tja, de grens tussen sex, geilheid en sletterigheid is heel erg vaag... maar voor de clip vind ik het nog best wel 'netjes' gehouden. Het had erger gekund, zoals bv een ongecensureerde versie voor na 0:00...
      maandag 13 december 2004 @ 22:39:03 #148
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_23954855
    Mwjah smaken verschillen... anywayz morgen weer naar Men2B
    pi_23954879
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

tegen Nora en Sharon praat k niet
    ..want?
    pi_23954978
    Ik vind Nora erg goed!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')