Sharon is irritantquote:
Niet zo goed als jij, Hindquote:Op maandag 13 december 2004 22:43 schreef Hind. het volgende:
Ik vind Nora erg goed!
Wat hebben ze dan gedaan dat jullie dat ineens vinden?quote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sharon is irritanten Nora arrogant
Vind jij Sharon leuk dan? *ril*quote:Op maandag 13 december 2004 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gedaan dat jullie dat ineens vinden?![]()
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van mequote:
"Summer All Over Again" is natuurlijk dan ook het schoolvoorbeeld van een tekstueel hoogstandje.quote:Op maandag 13 december 2004 22:47 schreef Hind. het volgende:
Niet een erg hoogstaande tekst nee!
De clip heb ik nog niet gezien.
gelukkig is Esri er nogquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja heb Sharon nooit zo gemogen met dr gejengel....
Nou ik heb z enu dus elke week ontmoet, elke week met z egepraat. Dus ik weet nu wel waar ik het over heb.quote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef CJ het volgende:
Artiesten worden al snel als arrogant bestempeld, terwijl het helaas vaak niet zo is. Heb het uit eigen ervaring van dichtbij gezien. En het is heel erg eng om te zien dat je zo maar opeens een stempel op je hoofd geplakt krijgt door onwetende mensen die je verder niet eens kennen.
Deed jij gelukkig ook nooit met bepaalde Idols.quote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef CJ het volgende:
Artiesten worden al snel als arrogant bestempeld, terwijl het helaas vaak niet zo is. Heb het uit eigen ervaring van dichtbij gezien. En het is heel erg eng om te zien dat je zo maar opeens een stempel op je hoofd geplakt krijgt door onwetende mensen die je verder niet eens kennen.
Ja, ik schrok alquote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van me![]()
Maar ik dacht dat Crazydutchpunk en Charmed_Angel dat eerst wel vonden.
Alleen met Hind en Alice. Maar die verdienden het.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Deed jij gelukkig ook nooit met bepaalde Idols..
Mee eensquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:06 schreef CJ het volgende:
[..]
Alleen met Hind en Alice. Maar die verdienden het.![]()
Wat moet je nog met Nora en Sharon als je toch voor de jongens bent?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik heb z enu dus elke week ontmoet, elke week met z egepraat. Dus ik weet nu wel waar ik het over heb.
In het begin was alles koek en ei.... Nora was lief, leuk en aardig. Maar nu???? Sinds ze weet dat we echt voor de boys zijn, kan ze ons bloed wel drinken volgens mij. Errug jammer dat ze zich zo laat kennen..... en Sharon??? Precies hetzelfde.... en jullie weten. Dat waren altijd mijn 2 favorieten.
Diegene, die nog steeds zo zijn als de eerste paar weekjes zijn Eva, Lianne en Esri! Dus echt top van ze dat ze zich niet zo mee laten slepen....
Ik vind NOra erg irritant nu, en arrogant..... wat ik zeker niet achter haar had gezocht....![]()
Hind,mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Hind. het volgende:
Ik vind de jongens een stuk beter eigenlijk.
Ik zit te denken aan de nieuwe Do They Know It's Christmas te kopen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat hier de singles kopen? Ik niet in ieder geval.
Och jee. Die meisjes nemen dat rival-gedoe nog serieus ook. Gelukkig houden ze zich zo niet te veel bezig met hun spetterende zangcarrières.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sinds ze weet dat we echt voor de boys zijn, kan ze ons bloed wel drinken volgens mij. Errug jammer dat ze zich zo laat kennen..... en Sharon??? Precies hetzelfde....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
In het begin was alles koek en ei.... Nora was lief, leuk en aardig. Maar nu???? Sinds ze weet dat we echt voor de boys zijn, kan ze ons bloed wel drinken volgens mij. Errug jammer dat ze zich zo laat kennen..... en Sharon??? Precies hetzelfde.... en jullie weten. Dat waren altijd mijn 2 favorieten.
Esri isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |