Gelukkig, hij geeft inderdaad een heel vol laag. Soort van baskleed dat aangenaam en warm klinkt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, bedankt voor de tipik heb hem ff bij een vriend getest: hij klinkt super
hij heeft zelf een 1000W MAX sub van Caliber erin liggen en ik vond de mijne voller klinken
1 vraag nog: de verkoper zei dat ie de sub aan een 4 kanaals amp had aangesloten. deze had hij 2 keer gebrugd, op mono gezet en per spoel een gebrugd kanaal op aangesloten. is dit nu beter of juist niet dan de aansluiting die ik vanmiddag noemde?
..psst .. dat verschil zit vast in je hoofd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
.. en ik vond de mijne voller klinken
Ibuprofen 400, o.a. bij Kruidvat verkrijgbaar...quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:Bijna 10 uur geslapen en het is nog niet genoeg.
Lang geleden dat ik zo'n hoofdpijn had.
voorspelbaarquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
..psst .. dat verschil zit vast in je hoofd.Durf het bijna niet meer te zeggen.
![]()
Tnx, maar ik duik niet gelijk in de pillen, wel als het niet weg is voor het vertrek vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:26 schreef PatrickM het volgende:
Ibuprofen 400, o.a. bij Kruidvat verkrijgbaar...
Ah .. een goed doordachte statistische en wetenschapelijke benadering tot stand gekomen door 1 waarneming.quote:Op vrijdag 10 december 2004 @ 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat heb ik idd gezien op de Stelvio-pas........ 100 rijders in een uur en er klapt er 1 onderuit en jawel hoor.... een vrouw
De muziek doet zelf ook een aardige duit in het zakje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorspelbaar![]()
maar het verschil was er wel degelijk. met de caliber kon ie harder gezet worden maar echt dieper werd het niet. en dat is gewoon merkbaar,
Het keuren en kennis hebben van geluid is op zichzelf geen electrotechniek maar een andere deel van de techniek.quote:dat zou jij toch moeten weten als elektrotechneut die jaren deze shit heeft verkocht...
Globaal: dan gaat het sneller vervormen, en wellicht blaast je versterker zich wat sneller op.quote:plus, ik had hem dus op 8 Ohm laten spelen...wat ook weer een verschil maakt, want hoe klinkt het als ik hem op 2 Ohm laat spelen??
Precies, een beetje arbeidsvitaminen als je in de file staat naar je werk is nooit weg.quote:hoe dan ook, of ie nu wel of niet harder, voller of dieper klinkt: ik ben er tevreden mee, het hard zat (missch wel iets te...) en dat voor 55 eurootjes
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:36 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ikwil jullie veel plezier wensen voor straks........ enne kleed je dik aan !
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar spreken we eigenlijk af
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Ah .. een goed doordachte statistische en wetenschapelijke benadering tot stand gekomen door 1 waarneming.![]()
[..]
duhhhh was nog hetzelfde nummer ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
De muziek doet zelf ook een aardige duit in het zakje.
Was het dezelfde cd die erin zat, of had de ander een paar gedownloade MP3'tjes spelen.
quote:Het keuren en kennis hebben van geluid is op zichzelf geen electrotechniek maar een andere deel van de techniek.
Formules weten om de diepste bassen te kunnen berekenen i.c.m. het volume van de akoestische kast geeft je bovendien niet de expertische mogelijkheden om het geluid ook neutraal te kunnen beoordelen
-en zeker niet via het even 1-2-3 na elkaar luisteren van 2 setjes.
ok, maar dus ook als de amp 2 Ohm stabiel is?? overal op het net lees ik over dvc's die op 2 Ohm spelen als de amp het maar aan kan...quote:Globaal: dan gaat het sneller vervormen, en wellicht blaast je versterker zich wat sneller op.
Lars mag het zeggen.
en daar gaat het omquote:Precies, een beetje arbeidsvitaminen als je in de file staat naar je werk is nooit weg.![]()
LOLquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt er niemand uit Assen? Ralf is toch altijd zo gemotiveerd ..
En het is maar een klein stukje, zeker met deze temperaturen zal je het niet al te snel warm krijgen onder je helm.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komen jullie uit het Noorden niet??
Word er toch niet mooier opquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:03 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
S`morgens
![]()
![]()
nope helaas heb de motor al in winter slaap gedaan![]()
dan heb ik het pas 3x gemist ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hebben we het pas 3x over gehad ofzo
Afstellen bedoel je zeker .. dat ben ik dan met je eens.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
@PatM:
Opstellen is natuurlijk altijd beter..... je zal het verschil waarschijnlijk goed merken
Technisch aankunnen en menselijk aanhoorbaar -daar zit het verschil in.quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, maar dus ook als de amp 2 Ohm stabiel is?? overal op het net lees ik over dvc's die op 2 Ohm spelen als de amp het maar aan kan...
quote:en daar gaat het om![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Afstellen bedoel je zeker .. dat ben ik dan met je eens.![]()
PatM's vraag en later opmerking dat het niet hoeft is natuurlijk alleen maar Laser's eigen verkooppraatje.![]()
quote:Vrijdag 25 februari (zaal open om 19.00 uur) is dan eindelijk de presentatie van de nieuwe Osdorp Posse dvd's en het nieuwe, tiende Osdorp Posse album 'Hollandse Hardcore Hip-Hop-Helden'! Dit is het programma:
19:00 uur - Zaal open
20:15 uur - 20:45 uur - Verkorte versie documentaire dvd
21:15 uur - 22:15 uur - Voorprogramma (nog geheim)
22:45 uur - 23:45 uur - Osdorp Posse
00:00 uur - Einde
Daarna blijft de Melkweg open tot 05:00 uur en niemand hoeft er uit. Als je eenmaal binnen bent dan mag je gewoon blijven.
k Hoop dat Driekus ook komt, coole gastquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:33 schreef Makster het volgende:
Ik ga ook wel ff buurten met de battyboys
ik ga weinig burnen met me nieuwe roads maar 'n sprintje wil ik wel trekken jahquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mercy, moet ik nou happen ofzo
Maare..... vinden jullie het wel een goed idee om een beetje te dollen daar? Of gaan we straks daar als zoutzakken staan omdat jullie bang voor de cops zijn?
t Was maar een ideetje natuurlijk... als jullie het niks vinden moet je het zeggen, maar leek wel leuk, beetje burnen, beetje filmen, beetje sprinten tegen elkaar als vervolg op de Dynorunmeet zeg maar, nu de pk's en koppel in de praktijk testen
Als we tegen elkaar gaan moeten we een 300-meter sprint doen ofzo.... boven de 100 rijd je mij finaal zoek namelijk.... dan ist niet leuk meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga weinig burnen met me nieuwe roads maar 'n sprintje wil ik wel trekken jah
is goedquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Als we tegen elkaar gaan moeten we een 300-meter sprint doen ofzo.... boven de 100 rijd je mij finaal zoek namelijk.... dan ist niet leuk meer
Spreken we wel een vanaf-tot punt af
ik wist het.. lekker voorspelbaar ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:10 schreef ondeugend het volgende:
Geil natuurlijk
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:33 schreef Makster het volgende:
Ik ga ook wel ff buurten met de battyboys
Net zoals jij met je reactie daarop hequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ik wist het.. lekker voorspelbaar ook
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij komt dus weer standaard te laatKunnen beter voortaan 12:00 zeggen als je 13:00 wilt meeten
coolquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, kan je mn olietemp meter ook nog zien
Ik constateer en reageer om iets aan te geven..... dat zijn meestal standaard reacties jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net zoals jij met je reactie daarop he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik bij die BMW een andere pijp erop wil laten zetten gaat er anderhalf maandsalaris uitquote:
Ja voorbij Barendrecht richting de A15 / A16, die bedoel ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Het waren 3 baans snelwegen bij alle indicidenten dus over welke heb je het
PS: kom es met je ass op MSN
Waarom? Voor PatM zijn KLX?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM... dit zijn die schijven voor een GSX600F, exact dezelfde als de mijne, voor 75 euro.... de hele set.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:51 schreef PatrickM het volgende:
* ketting is ook weer ff gesmeerd *
Best makkelijk ondanks dat er geen middenbok opzit. M'n moeder heeft 'm ff naar d'r toe getrokken zodat achterwiel van de grond loskomt (motor balanceerd dan op voorwiel en jiffy) en ik achterwiel ronddraaien en terwijl de Bell Ray kettingspray er op gespoten.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:30 schreef Makster het volgende:
Maar was wel een leuke dag, beetje spelen zo op de maasvlakte![]()
Ey, 't is helemaal niet zo zwaar hoor...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Post eens een foto van je moeder.
![]()
Dus ze is daarna gewoon nog even naar de sportschool gegaan voor een echte workout.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ey, 't is helemaal niet zo zwaar hoor...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus ze is daarna gewoon nog even naar de sportschool gegaan voor een echte workout.
[afbeelding]
Mammamia. [afbeelding]
Ze heeft alleen wel een fout shirtje aan PatM .. USA.
*kuch*quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
Echt zonde.... ze heeft een leuk koppie...
* PatrickM kan meer smullen van miss Fitness dames![]()
![]()
Zelfs dat ziet er goed uit hoor in een avondjurk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:26 schreef PatrickM het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar zelfs dat vind ik al niet meer mooi... die echte hardcore bodybuildsters zijn helemaal
quote:Die koppies zijn meestal zo verneukt dat het mannen lijken![]()
* mee eensch is *quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey mensen,
Wij ook weer terug, motortjes weer in de schuur en al lekker fris gedouched,
wij ( ja ik spreek ook namens snelle Rausje ) vonden het een een hele toffe en vlotte meet![]()
voor mij mogen we dat volgend jaar in warmere omstandigheden nog eens herhalen,![]()
quote:
Ghe ghe leuk gespeeld.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:45 schreef Makster het volgende:
Owja rest mij nog te zeggen dat die BMW van Pep toch wel erg gaaf is, voor een BMW dan heh
zekerquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:05 schreef Patrick281 het volgende:Het was weer toffe meet, goede jaarafsluiting, bedankt allemaal vandaag voor de gezelligheid.
![]()
Daar staat ook: off season gewicht is 5 kilo hoger dan contest conditie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:36 schreef PatrickM het volgende:
Anja Timmer... misschien ken je d'r
http://www.kneetsgym.nl/anja.html
Die ziet er niet meer uit
Zit echt totaal niets vrouwelijks meer aan... zelfs d'r stem niet
quote:Ze is overigens wel heel aardig
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
Toch wel weer tijd voor avondeten vinden jullie niet?
![]()
Sloot ik ook niet uit .. in tweede instantie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, die schijven zijn voor de Bandit..... op de schijven staat minimaal 4,0mm en ze zijn dus ook 4,0mm.....![]()
Raus heeft er nog niet op gereden.quote:Trouwens Pepijn, weer niet op je BMW gereden
Je laat iedereen die nog tamelijk nog zijn achter de oren wat betreft motorrijden wel rijden en mij niet?![]()
Ik ga dr niet zelf om vragen.... zo'n dure motor, misschien dat je het niet wiltquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sloot ik ook niet uit .. in tweede instantie.
[..]
Raus heeft er nog niet op gereden.
Maar jullie hebben het ook niet gevraagd.![]()
Mercy wel 2 keer vandaag geloof ik.![]()
Wat raad jij aan.... 4.0mm bij een minimale van 4.0mm is wel kiele kiele hèquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Sloot ik ook niet uit .. in tweede instantie.
En ik was dan in principe weer sneller als OPM, maarja met zijn 3 en naast elkaar sprinten is misschien niet het meest ideaal neequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel eerlijk in de catergories blijven he
Ownee... volgens mij waren OPM en ik even snel... ben net wakker
Yeps, had het ape koud. Via de A16 scheelt aanzienlijk. Ging trouwens onder je door toen jij over de fly over van de a15 ging, gingen goed gelijk opquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik mag blij zijn met 160 teller.... paar keer in tunnel gehaald die omlaag liep
Waarom reed jij trouwens via de A16Is dat korter voor je?
Die van jou wilt ook best wel he? Had ik niet verwacht dat wieltje los bij sprint.... voor een tourmotorquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja echt balen net de 250 niet gehaald![]()
![]()
jullie waren idd sneller maar met z'n 3en vond ik t niks...halverwege drom ook afgehaaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:09 schreef Makster het volgende:
En ik was dan in principe weer sneller als OPM, maarja met zijn 3 en naast elkaar sprinten is misschien niet het meest ideaal nee
Via de A15 is zeker korter....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeps, had het ape koud. Via de A16 scheelt aanzienlijk. Ging trouwens onder je door toen jij over de fly over van de a15 ging, gingen goed gelijk op
ik heb de anderen ook nog even laten meegenieten in de tunnelsquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne mag ik OPM even een pluimpje geven voor zijn sound... dat verdient is echt wel, mega-gaaf geluid alstie je passeert met 14000rpm....![]()
![]()
En toen was hij een stipje aan de horizon en ik hoorde hem nog terwijl ik zelf 140 reed....
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Al dat water hier
Volgende keer wil ik wel ruilen en laat ik het je effe horen
Zeker niet, jij woont in Stadpolders dat is andere kant van Dordt, ik neem bij de A16 de afslag bij de MAC dan 400 meter N3 vier bochten later ben ik thuisquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Via de A15 is zeker korter....
t Zijn die toeren he.... zodra jij boven de 10.000 komt ben ik niets meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]viel me niet tegen, onze sprint
volgende keer es alleen met mark doen
Echt?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker niet, jij woont in Stadpolders
jij zat de 1e meters nog wel iets voor me maar het scheelde niet veel idd. maar omdat jij in principe sneller moet zijn tot de 50-60 km/h viel het me echt niet tegenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
t Zijn die toeren he.... zodra jij boven de 10.000 komt ben ik niets meerDaarom wou ik 100 meter sprint doen
Want ik hoorde jou mij al voorbij komen maar ja toen hadden we al gewonnen, we waren volgens mij echt gelijk
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zag ik nou Mercy, heb jij Pilot Power's
Je ken ut gewoon nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom lukte mijn burnout niet op t laatst
Denk achterband gewoon warm dus veel grip van het sprinten
Volgens mij had jij wel aardig besteld.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik ga zo ook nog zeker wat eten
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
er waren er maar 2 de snelste, Gedeelde eerste plaats![]()
soepje en een br. hamburgerquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij had jij wel aardig besteld.
Vooraf soep .. alleen daarna heb ik het gemist doordat we de hele tijd aan het praten waren.![]()
niemand iets opgevallenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://img130.exs.cx/img130/1624/dsc03629123wo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jep.. kon die jiffy niet vinden, zit verstopt op dat dingquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar moest je hem ff heel snel op de juiste plek terugzetten he
een geluk dat pepijn zolang wegbleef op die kawaquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep.. kon die jiffy niet vinden, zit verstopt op dat ding
Maar rijd zeker ook wel lekker zo'n R1100S
Waar is die foto van die wheelie op die Beemer danquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een geluk dat pepijn zolang wegbleef op die kawaen dan heb je het trouwens nog snel gedaan
Schade VFR?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niemand iets opgevallen?
Sjeez, welk circuit is dit dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was ik net te laat voor...ook voor de wheelie van PatM waarbij ie net niet een saltootje maaktequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar is die foto van die wheelie op die Beemer dan
Eeyz! Lekker hoor! Blij dat het weer weekend isquote:
circuitquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
Sjeez, welk circuit is dit dan?Sommige foto's zouden echt op een circuit genomen kunnen zijn! Waar is dit?
![]()
Mooie foto's btw!
Ok, misschien een beetje veel rechte stukken, maar dat bochtje ziet er wel lekker kneedownerig uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
circuitalleen maar recht toe, recht aan
dat ene bochtje is bedriegelijk, een heel klein draaipunt...
Toelichting: Kijk ook naar de stoep die door een dronken groep straatwerkers in een hoek is gelegd..quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Toelichting: Kijk ook naar de stoep die door een dronken groep straatwerkers in een hoek is gelegd..![]()
Gelukkig wist ik m'n voetrem te vinden en m'n gaskraan dicht te draaien in een reflex...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was ik net te laat voor...ook voor de wheelie van PatM waarbij ie net niet een saltootje maakte
Dat is niks raars hier in Zuid Holland, valt ons al niet eens meer opquote:
Heb ik niet ontvangen van je..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik mis nummer 41...dat is onze sprint riet!
die stond er ook niet opquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb ik niet ontvangen van je..
die foto was iig geen panorama foto maar 2 aan elkaar gejaste fotowsquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is niks raars hier in Zuid Holland, valt ons al niet eens meer opVerzakt allemaal
Moet je es in onze straten komen.... op het woonferf en daaromheen... allemaal putten en kuilen
Dus kan ik hem ook niet uploadenquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die stond er ook niet op
Meen je dat nou? Goed gedaan dan.... t viel me echt niet opquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die foto was iig geen panorama foto maar 2 aan elkaar gejaste fotowsvandaar de lichte beschadiging aan Mercy's VFR en het wegdek...
heb ik je nergens verweten hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus kan ik hem ook niet uploaden![]()
wel met opzet die 2 pics zo genomen maar ik heb mark nog wel moeten wegsoepen want die stond op beide foto's...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Goed gedaan dan.... t viel me echt niet opMaar nu zie ik het idd
gheghequote:Op zaterdag 11 december 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn is wel stil ineens sinds die foto![]()
erg mooie routequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zag ik nou Mercy, heb jij Pilot Power's
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
erg mooie routehad je bij moeten zijn
wat ook 1 vd leukste meets was, was de testmeet met mercy, raus en pepijn. heel erg jammer dat we daar geen pics van hebben, dat was echt heel erg leuk
Wat een vertrouwen eigenlijk hè...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie braaf aan het wachten waren.
![]()
Ow ja .. zei ik nog .. dat je perse een hamburger wilde hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
soepje en een br. hamburgermaar na 's ochtends om 800 uur 2 broodjes te hebben gegeten niets naar binnen gewerkt
ik had eigenlijk bij de Mac om 1300 uur wel wat willen eten
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen eigenlijk hè...Gewoon je R1100S MET sleutels achterlaten met een stel gasten die je alleen van internet kent
![]()
Komp op tanquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
JaOp Mugello.... die ken ik als mn broekzak, de rest niet
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ik je nergens verweten hoormaar je ziet dat de nummers oplopen en 41 ontbreekt...denk dat ie daar uitviel door de kou. pepijn zei wel zoiets
Wanneer is de volgende keer dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:02 schreef Makster het volgende:
Hoi
Leuke filmpjes, zal volgende keer proberen de digicamcorder van mijn ma te lenen, kan je helemaal lachen
Riet moet ik je zo nog ff poep blazen met MotoGP 2?![]()
toevallig hadden we het daar nog over tijdens eten...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een vertrouwen eigenlijk hè...Gewoon je R1100S MET sleutels achterlaten met een stel gasten die je alleen van internet kent
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ow ja .. zei ik nog .. dat je perse een hamburger wilde hebben.
riet en ik zeiden nog tegen elkaar: Big Tastyquote:Mac had ik ook wel wat willen eten ja, ik was helemaal leeg.
zeg dat wel jah...net pas me avondeten opquote:Ik zit nu in een raar ritme, net pas afgewassen, half uurtje op de mountain bike gezeten en nu zit ik aan thee alsof het nog maar 19:00 is.
Complete ritme is eruit.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toevallig hadden we het daar nog over tijdens eten...
Mooi zeg maar dat ik binnenkort ook kom, heb ze al gemaild voor andere sproeirs enzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende keer dan?![]()
Ik ga misschien morgen trouwens naar MotorXtra.
Weet utquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
Riet je maatje heeft een ongeluk gehad.Klik!
Ja daar heb je gelijk in, dacht dat alleen de achterband bedoeld werd,quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had alleen een nieuwe achterband.
Aha dat onthouden ze dan gelijk enzo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi zeg maar dat ik binnenkort ook kom, heb ze al gemaild voor andere sproeirs enzo
Riet sprak in meerfout.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, dacht dat alleen de achterband bedoeld werd,![]()
en mijn post leek daar ook op
Check M-F he.quote:
Waar is wat te doen? -valt dan wel mee met de optie's he.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:16 schreef Makster het volgende:
Waar op MF, gelukkig niet zoveel topics enzo![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, je handvatverwarming te aanbidden Pepijn
volgens mij had hij er wel behoefte aan vandaag. Of eigenlijk meer leren pak verwarming.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
En wanneer koop jij nu eens een motorbroek.......
Ik snap je niet .. maar gok: 4 mm is de minium voorgeschreven dikte ??quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit serieus te twijfelen om andere remschijven te overwegen.....
Hoe gevaarlijk is 4mm als er op de schijven minmaal 4mm staat
R = kickstart en dus ca. 18 kg lichter dan Cquote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef Rietvaerder het volgende:
R = niet op kenteken?
Ik zit idd wel aan te denken aan een aangepaste tandwielverhouding. Topsnelheid maakt toch geen ruk uit. Maar goed, dat komt wel als de ketting versleten isquote:Je moet trouwens voor een kleiner tandwiel nemen
Ik weet ook heus wel wat leuk is hoorquote:Op zondag 12 december 2004 01:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog bedankt voor het rijden op je KLX, het was een erg leuke ervaring
Wel even in de goede sectie kijken op Marktplaats!quote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM... uit welk jaar is jouwe nu en wat kostte ie als ik vragen mag?
Zie er ook niet al teveel te koop staan... 1 op motoroccasion.nl en 1 op marktplaats
quote:Op zondag 12 december 2004 01:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=3065
Jawel, is gewoon aan de overkant bij Hoek van Holland...quote:Op zondag 12 december 2004 01:43 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM
Jij wist vast niet dat de plek waar we vanmiddag aan het dollen waren hemelsbreed naar jouw huis maar 9km is
't is niet alleen de startmotor, maar het scheelt wel iets van 18 kg tussen beide versiesquote:Op zondag 12 december 2004 01:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist niet dat een startmotor 18kg weegt
Maare.. als je hem verkoopt hoor ik het graag
gek hequote:Op zaterdag 11 december 2004 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
Toen we bij de Mac wegreden bij het begin vandaag ..
.. zit OPM te flamen over mijn spijkerbroek: wa's da!
vaaghhh was datquote:Ik: je helm zit niet vast.
Hij was ziin kinbandje vergeten. Was zijn helm er misschien wel afgewaaid na de bocht tijdens het opdraaien van de snelweg.
quote:Op zondag 12 december 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gek hedat je ballen er niet afvroren gisteren [afbeelding] het was niet een beetje koud
en dan ook nog es met 240 km/h over de maasvlakte razen...
Maar het zal wel een probleem ding zijn.quote:Speciale Supermotard 2 takt! Frame Kawasaki, motorblok KX500 2-takt, Yamaha R1 kontje, upside-down voorvering, alu Motard spaakwielen met prima bandjes, RVS Laser uitlaat met DB killer. Kleur bordeaux en dubbele halogeenlamp stuurkuipje.
Zeer heftige scheurmachine!!! Compressie is hels dus kickstarten is voor kerels!Knallen voor die prijs!!!!
Wrijf het er nog even in.quote:Op zondag 12 december 2004 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoals beloofd de url wel met geluid luisteren he,
das een andere....quote:Op zondag 12 december 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. was jouw ZXR-400 van november 1994?
Dat is iets wat niet samen gaatquote:Op zondag 12 december 2004 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
een mooie chopper
monsterlijkquote:Op zondag 12 december 2004 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb een mooie chopper gevonden![]()
[afbeelding]
ja het is een Ducati
ach...quote:Op zondag 12 december 2004 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kies er niet voor om naar motorXstra te gaanwant anders gaat Raus een week bij Chippendales logeren
quote:Op zondag 12 december 2004 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moest van Raus zeggen dat ik er niet voor kies om naar motorXstra te gaan![]()
Hebben hebben! Ideale smoes: hij is voor mn zoontjequote:Op zondag 12 december 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Explicitiet vermelden dus dat het je eigen keuze is.
Ik blijf ook maar lekker thuis vandaag, kreeg gisteravond laat een mail of ik de kleine wilde hebben.
Vanochtend hoeft het ineens niet meer, maar ik ben wel ingesteld om thuis wat klusjes te doen.
Zo ook maar de compie formatteren en goed installeren. Heb ik ook geluid.
(moet perse SP 1 hebben voor moederbord drivers en serial ata -heb SP 2 nu op complete XP cd)
Dit is trouwens ook wel leuk: KTM Junior.
[afbeelding]
Check die prijs ..
Kan ik Nick mee laten rijden, en zelf heb ik er nog een midi bike bij ook.![]()
Mini bike stond altijd al op het lijstje, deze lijkt mij een stuk duurzamer en beter te rijden.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 12:02 schreef Faithz het volgende:
Hebben hebben! Ideale smoes: hij is voor mn zoontje
Hij had hem gekocht omdat zijn knieen er goed op passen. En hij is ook 2 meter.quote:Op zondag 12 december 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn hoe rijdt zo'n Firestorm nou? Ben ik te lang er voor denk je ?
Het was nog vrij glibberig op de dijkjes die we achter Spijkenisse gepakt hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm.. en qua sturen, beetje strak? Voor zover je dat gisteren kon testen
t Schijnt dat ze ook aardig benzine stoken, na 180km al op reserve ofzo
Wat was er met de ontsteking?
quote:k heb zelf een VTR gehad, maar na 20.000 km weer weg gedaan. wat een zuipbeest!
ik rij 35.000 km in het jaar. en dan scheelt dat toch veel als je van een 1 op 17 rijdende VFR komt. (scheelt je meer dan 600 liter! )
tijdens de vakantie (2 personen, met kleine zijtassen) kwam ik bij 120km/u nog geen 140 km ver op een tank.
dat ging me echt te ver.
had ook WP veren gemonteerd. wereld van verschil!
achterkant ophogen (U-vormig plaatje tussen frame en bovenste bevestiging van de schokbreker schuiven) deed nog veel meer.
quote:Op zondag 12 december 2004 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, zal wel exemplarisch geweest zijn...
[..]
Geluid is erg mooi ja....quote:Op zondag 12 december 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aanpassingen om hem echt aan het sturen te krijgen zijn ook bekend.
Hij had er al WP voorvorkveren en dikkere olie in.
Maar er is nog wel meer nodig om er echt een stuurbeest van te maken.
Dat benzineverbruik is inderdaad ongehoord.
Maar ik vond dus de afwerking en dat foutje tijdens het rijden erg tegenvallen.
Geluid was een zwaar pluspunt.![]()
De Beemer is fluisterstil in vergelijking.![]()
Plus de nokkenaskettingspanner schijnt veel kapot te gaan... fabrieksfoutjequote:150-170km max!
met rustig gedrag 200 km
Klopt .. die heeft hij ook vervangen. Ging in de Honda garantie periode kapot.quote:Op zondag 12 december 2004 12:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Plus de nokkenaskettingspanner schijnt veel kapot te gaan... fabrieksfoutje
Krijg altijd foutmeldingen bij Microsoft.quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh gebruik je outlook of outlook express ?
daar zit het nl al ingebouwd,
dat ligt aan jezelf dus hequote:Op zondag 12 december 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Krijg altijd foutmeldingen bij Microsoft.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 12:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Ok Riet, nog 1 foto dan:
[afbeelding]
Bij exporteren stopt'ie bij de melding: hiermee exporteert u de berichten naar Microsoft Outlook of Microsoft Exchange.quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Outlook Express?
quote:Op zondag 12 december 2004 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou mijn mannen verpulveren jouw tante Sedonia zo! Wat een smalle snijboon.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 december 2004 12:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Raus gaat haar CBR thuis showen![]()
Ik denk dat dat wel mooier is. (meer "des" crossers)quote:Op zondag 12 december 2004 13:04 schreef PatrickM het volgende:
Vraagje, zal ik die taartschep eraf halen bij de KLX en nummerplaat onder m'n rem c.q. achterlicht doen?
Misschien straks met geluid.quote:Op zondag 12 december 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vond nou niemand dat filmpje leuk ?
wat moet ik installeren om em te kunnen bekijken...?quote:Op zondag 12 december 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vond nou niemand dat filmpje leuk ?
quote:Op zondag 12 december 2004 13:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
asociaal mooi geluid uit die 2 bro's![]()
![]()
Quicktimequote:Op zondag 12 december 2004 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat moet ik installeren om em te kunnen bekijken...?
quote:Op zondag 12 december 2004 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat moet ik installeren om em te kunnen bekijken...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |