quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zag ik nou Mercy, heb jij Pilot Power's
Je ken ut gewoon nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom lukte mijn burnout niet op t laatst
Denk achterband gewoon warm dus veel grip van het sprinten
Volgens mij had jij wel aardig besteld.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik ga zo ook nog zeker wat eten
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
er waren er maar 2 de snelste, Gedeelde eerste plaats![]()
soepje en een br. hamburgerquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij had jij wel aardig besteld.
Vooraf soep .. alleen daarna heb ik het gemist doordat we de hele tijd aan het praten waren.![]()
niemand iets opgevallenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://img130.exs.cx/img130/1624/dsc03629123wo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jep.. kon die jiffy niet vinden, zit verstopt op dat dingquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar moest je hem ff heel snel op de juiste plek terugzetten he
een geluk dat pepijn zolang wegbleef op die kawaquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep.. kon die jiffy niet vinden, zit verstopt op dat ding
Maar rijd zeker ook wel lekker zo'n R1100S
Waar is die foto van die wheelie op die Beemer danquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een geluk dat pepijn zolang wegbleef op die kawaen dan heb je het trouwens nog snel gedaan
Schade VFR?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niemand iets opgevallen?
Sjeez, welk circuit is dit dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was ik net te laat voor...ook voor de wheelie van PatM waarbij ie net niet een saltootje maaktequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar is die foto van die wheelie op die Beemer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |