ik wist het.. lekker voorspelbaar ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:10 schreef ondeugend het volgende:
Geil natuurlijk
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:33 schreef Makster het volgende:
Ik ga ook wel ff buurten met de battyboys
Net zoals jij met je reactie daarop hequote:Op zaterdag 11 december 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ik wist het.. lekker voorspelbaar ook
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij komt dus weer standaard te laatKunnen beter voortaan 12:00 zeggen als je 13:00 wilt meeten
coolquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, kan je mn olietemp meter ook nog zien
Ik constateer en reageer om iets aan te geven..... dat zijn meestal standaard reacties jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net zoals jij met je reactie daarop he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik bij die BMW een andere pijp erop wil laten zetten gaat er anderhalf maandsalaris uitquote:
Ja voorbij Barendrecht richting de A15 / A16, die bedoel ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Het waren 3 baans snelwegen bij alle indicidenten dus over welke heb je het
PS: kom es met je ass op MSN
Waarom? Voor PatM zijn KLX?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM... dit zijn die schijven voor een GSX600F, exact dezelfde als de mijne, voor 75 euro.... de hele set.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:51 schreef PatrickM het volgende:
* ketting is ook weer ff gesmeerd *
Best makkelijk ondanks dat er geen middenbok opzit. M'n moeder heeft 'm ff naar d'r toe getrokken zodat achterwiel van de grond loskomt (motor balanceerd dan op voorwiel en jiffy) en ik achterwiel ronddraaien en terwijl de Bell Ray kettingspray er op gespoten.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:30 schreef Makster het volgende:
Maar was wel een leuke dag, beetje spelen zo op de maasvlakte![]()
Ey, 't is helemaal niet zo zwaar hoor...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Post eens een foto van je moeder.
![]()
Dus ze is daarna gewoon nog even naar de sportschool gegaan voor een echte workout.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ey, 't is helemaal niet zo zwaar hoor...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus ze is daarna gewoon nog even naar de sportschool gegaan voor een echte workout.
[afbeelding]
Mammamia. [afbeelding]
Ze heeft alleen wel een fout shirtje aan PatM .. USA.
*kuch*quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
Echt zonde.... ze heeft een leuk koppie...
* PatrickM kan meer smullen van miss Fitness dames![]()
![]()
Zelfs dat ziet er goed uit hoor in een avondjurk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:26 schreef PatrickM het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar zelfs dat vind ik al niet meer mooi... die echte hardcore bodybuildsters zijn helemaal
quote:Die koppies zijn meestal zo verneukt dat het mannen lijken![]()
* mee eensch is *quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey mensen,
Wij ook weer terug, motortjes weer in de schuur en al lekker fris gedouched,
wij ( ja ik spreek ook namens snelle Rausje ) vonden het een een hele toffe en vlotte meet![]()
voor mij mogen we dat volgend jaar in warmere omstandigheden nog eens herhalen,![]()
quote:
Ghe ghe leuk gespeeld.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:45 schreef Makster het volgende:
Owja rest mij nog te zeggen dat die BMW van Pep toch wel erg gaaf is, voor een BMW dan heh
zekerquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:05 schreef Patrick281 het volgende:Het was weer toffe meet, goede jaarafsluiting, bedankt allemaal vandaag voor de gezelligheid.
![]()
Daar staat ook: off season gewicht is 5 kilo hoger dan contest conditie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:36 schreef PatrickM het volgende:
Anja Timmer... misschien ken je d'r
http://www.kneetsgym.nl/anja.html
Die ziet er niet meer uit
Zit echt totaal niets vrouwelijks meer aan... zelfs d'r stem niet
quote:Ze is overigens wel heel aardig
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
Toch wel weer tijd voor avondeten vinden jullie niet?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |