Sloot ik ook niet uit .. in tweede instantie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, die schijven zijn voor de Bandit..... op de schijven staat minimaal 4,0mm en ze zijn dus ook 4,0mm.....![]()
Raus heeft er nog niet op gereden.quote:Trouwens Pepijn, weer niet op je BMW gereden
Je laat iedereen die nog tamelijk nog zijn achter de oren wat betreft motorrijden wel rijden en mij niet?![]()
Ik ga dr niet zelf om vragen.... zo'n dure motor, misschien dat je het niet wiltquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sloot ik ook niet uit .. in tweede instantie.
[..]
Raus heeft er nog niet op gereden.
Maar jullie hebben het ook niet gevraagd.![]()
Mercy wel 2 keer vandaag geloof ik.![]()
Wat raad jij aan.... 4.0mm bij een minimale van 4.0mm is wel kiele kiele hèquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Sloot ik ook niet uit .. in tweede instantie.
En ik was dan in principe weer sneller als OPM, maarja met zijn 3 en naast elkaar sprinten is misschien niet het meest ideaal neequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel eerlijk in de catergories blijven he
Ownee... volgens mij waren OPM en ik even snel... ben net wakker
Yeps, had het ape koud. Via de A16 scheelt aanzienlijk. Ging trouwens onder je door toen jij over de fly over van de a15 ging, gingen goed gelijk opquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik mag blij zijn met 160 teller.... paar keer in tunnel gehaald die omlaag liep
Waarom reed jij trouwens via de A16Is dat korter voor je?
Die van jou wilt ook best wel he? Had ik niet verwacht dat wieltje los bij sprint.... voor een tourmotorquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja echt balen net de 250 niet gehaald![]()
![]()
jullie waren idd sneller maar met z'n 3en vond ik t niks...halverwege drom ook afgehaaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:09 schreef Makster het volgende:
En ik was dan in principe weer sneller als OPM, maarja met zijn 3 en naast elkaar sprinten is misschien niet het meest ideaal nee
Via de A15 is zeker korter....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeps, had het ape koud. Via de A16 scheelt aanzienlijk. Ging trouwens onder je door toen jij over de fly over van de a15 ging, gingen goed gelijk op
ik heb de anderen ook nog even laten meegenieten in de tunnelsquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne mag ik OPM even een pluimpje geven voor zijn sound... dat verdient is echt wel, mega-gaaf geluid alstie je passeert met 14000rpm....![]()
![]()
En toen was hij een stipje aan de horizon en ik hoorde hem nog terwijl ik zelf 140 reed....
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Al dat water hier
Volgende keer wil ik wel ruilen en laat ik het je effe horen
Zeker niet, jij woont in Stadpolders dat is andere kant van Dordt, ik neem bij de A16 de afslag bij de MAC dan 400 meter N3 vier bochten later ben ik thuisquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Via de A15 is zeker korter....
t Zijn die toeren he.... zodra jij boven de 10.000 komt ben ik niets meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]viel me niet tegen, onze sprint
volgende keer es alleen met mark doen
Echt?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker niet, jij woont in Stadpolders
jij zat de 1e meters nog wel iets voor me maar het scheelde niet veel idd. maar omdat jij in principe sneller moet zijn tot de 50-60 km/h viel het me echt niet tegenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
t Zijn die toeren he.... zodra jij boven de 10.000 komt ben ik niets meerDaarom wou ik 100 meter sprint doen
Want ik hoorde jou mij al voorbij komen maar ja toen hadden we al gewonnen, we waren volgens mij echt gelijk
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zag ik nou Mercy, heb jij Pilot Power's
Je ken ut gewoon nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom lukte mijn burnout niet op t laatst
Denk achterband gewoon warm dus veel grip van het sprinten
Volgens mij had jij wel aardig besteld.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik ga zo ook nog zeker wat eten
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
er waren er maar 2 de snelste, Gedeelde eerste plaats![]()
soepje en een br. hamburgerquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij had jij wel aardig besteld.
Vooraf soep .. alleen daarna heb ik het gemist doordat we de hele tijd aan het praten waren.![]()
niemand iets opgevallenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://img130.exs.cx/img130/1624/dsc03629123wo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jep.. kon die jiffy niet vinden, zit verstopt op dat dingquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar moest je hem ff heel snel op de juiste plek terugzetten he
een geluk dat pepijn zolang wegbleef op die kawaquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep.. kon die jiffy niet vinden, zit verstopt op dat ding
Maar rijd zeker ook wel lekker zo'n R1100S
Waar is die foto van die wheelie op die Beemer danquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een geluk dat pepijn zolang wegbleef op die kawaen dan heb je het trouwens nog snel gedaan
Schade VFR?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niemand iets opgevallen?
Sjeez, welk circuit is dit dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was ik net te laat voor...ook voor de wheelie van PatM waarbij ie net niet een saltootje maaktequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar is die foto van die wheelie op die Beemer dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |