Mooi zeg maar dat ik binnenkort ook kom, heb ze al gemaild voor andere sproeirs enzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende keer dan?![]()
Ik ga misschien morgen trouwens naar MotorXtra.
Weet utquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
Riet je maatje heeft een ongeluk gehad.Klik!
Ja daar heb je gelijk in, dacht dat alleen de achterband bedoeld werd,quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had alleen een nieuwe achterband.
Aha dat onthouden ze dan gelijk enzo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi zeg maar dat ik binnenkort ook kom, heb ze al gemaild voor andere sproeirs enzo
Riet sprak in meerfout.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, dacht dat alleen de achterband bedoeld werd,![]()
en mijn post leek daar ook op
Check M-F he.quote:
Waar is wat te doen? -valt dan wel mee met de optie's he.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:16 schreef Makster het volgende:
Waar op MF, gelukkig niet zoveel topics enzo![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, je handvatverwarming te aanbidden Pepijn
volgens mij had hij er wel behoefte aan vandaag. Of eigenlijk meer leren pak verwarming.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
En wanneer koop jij nu eens een motorbroek.......
Ik snap je niet .. maar gok: 4 mm is de minium voorgeschreven dikte ??quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit serieus te twijfelen om andere remschijven te overwegen.....
Hoe gevaarlijk is 4mm als er op de schijven minmaal 4mm staat
R = kickstart en dus ca. 18 kg lichter dan Cquote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef Rietvaerder het volgende:
R = niet op kenteken?
Ik zit idd wel aan te denken aan een aangepaste tandwielverhouding. Topsnelheid maakt toch geen ruk uit. Maar goed, dat komt wel als de ketting versleten isquote:Je moet trouwens voor een kleiner tandwiel nemen
Ik weet ook heus wel wat leuk is hoorquote:Op zondag 12 december 2004 01:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog bedankt voor het rijden op je KLX, het was een erg leuke ervaring
Wel even in de goede sectie kijken op Marktplaats!quote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM... uit welk jaar is jouwe nu en wat kostte ie als ik vragen mag?
Zie er ook niet al teveel te koop staan... 1 op motoroccasion.nl en 1 op marktplaats
quote:Op zondag 12 december 2004 01:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=3065
Jawel, is gewoon aan de overkant bij Hoek van Holland...quote:Op zondag 12 december 2004 01:43 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM
Jij wist vast niet dat de plek waar we vanmiddag aan het dollen waren hemelsbreed naar jouw huis maar 9km is
't is niet alleen de startmotor, maar het scheelt wel iets van 18 kg tussen beide versiesquote:Op zondag 12 december 2004 01:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist niet dat een startmotor 18kg weegt
Maare.. als je hem verkoopt hoor ik het graag
gek hequote:Op zaterdag 11 december 2004 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
Toen we bij de Mac wegreden bij het begin vandaag ..
.. zit OPM te flamen over mijn spijkerbroek: wa's da!
vaaghhh was datquote:Ik: je helm zit niet vast.
Hij was ziin kinbandje vergeten. Was zijn helm er misschien wel afgewaaid na de bocht tijdens het opdraaien van de snelweg.
quote:Op zondag 12 december 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gek hedat je ballen er niet afvroren gisteren [afbeelding] het was niet een beetje koud
en dan ook nog es met 240 km/h over de maasvlakte razen...
Maar het zal wel een probleem ding zijn.quote:Speciale Supermotard 2 takt! Frame Kawasaki, motorblok KX500 2-takt, Yamaha R1 kontje, upside-down voorvering, alu Motard spaakwielen met prima bandjes, RVS Laser uitlaat met DB killer. Kleur bordeaux en dubbele halogeenlamp stuurkuipje.
Zeer heftige scheurmachine!!! Compressie is hels dus kickstarten is voor kerels!Knallen voor die prijs!!!!
Wrijf het er nog even in.quote:Op zondag 12 december 2004 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoals beloofd de url wel met geluid luisteren he,
das een andere....quote:Op zondag 12 december 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. was jouw ZXR-400 van november 1994?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |