Mooi zeg maar dat ik binnenkort ook kom, heb ze al gemaild voor andere sproeirs enzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende keer dan?![]()
Ik ga misschien morgen trouwens naar MotorXtra.
Weet utquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
Riet je maatje heeft een ongeluk gehad.Klik!
Ja daar heb je gelijk in, dacht dat alleen de achterband bedoeld werd,quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had alleen een nieuwe achterband.
Aha dat onthouden ze dan gelijk enzo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi zeg maar dat ik binnenkort ook kom, heb ze al gemaild voor andere sproeirs enzo
Riet sprak in meerfout.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, dacht dat alleen de achterband bedoeld werd,![]()
en mijn post leek daar ook op
Check M-F he.quote:
Waar is wat te doen? -valt dan wel mee met de optie's he.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:16 schreef Makster het volgende:
Waar op MF, gelukkig niet zoveel topics enzo![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, je handvatverwarming te aanbidden Pepijn
volgens mij had hij er wel behoefte aan vandaag. Of eigenlijk meer leren pak verwarming.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
En wanneer koop jij nu eens een motorbroek.......
Ik snap je niet .. maar gok: 4 mm is de minium voorgeschreven dikte ??quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit serieus te twijfelen om andere remschijven te overwegen.....
Hoe gevaarlijk is 4mm als er op de schijven minmaal 4mm staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |