gheghequote:Op zaterdag 11 december 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn is wel stil ineens sinds die foto![]()
erg mooie routequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zag ik nou Mercy, heb jij Pilot Power's
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
erg mooie routehad je bij moeten zijn
wat ook 1 vd leukste meets was, was de testmeet met mercy, raus en pepijn. heel erg jammer dat we daar geen pics van hebben, dat was echt heel erg leuk
Wat een vertrouwen eigenlijk hè...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie braaf aan het wachten waren.
![]()
Ow ja .. zei ik nog .. dat je perse een hamburger wilde hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
soepje en een br. hamburgermaar na 's ochtends om 800 uur 2 broodjes te hebben gegeten niets naar binnen gewerkt
ik had eigenlijk bij de Mac om 1300 uur wel wat willen eten
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen eigenlijk hè...Gewoon je R1100S MET sleutels achterlaten met een stel gasten die je alleen van internet kent
![]()
Komp op tanquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
JaOp Mugello.... die ken ik als mn broekzak, de rest niet
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ik je nergens verweten hoormaar je ziet dat de nummers oplopen en 41 ontbreekt...denk dat ie daar uitviel door de kou. pepijn zei wel zoiets
Wanneer is de volgende keer dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:02 schreef Makster het volgende:
Hoi
Leuke filmpjes, zal volgende keer proberen de digicamcorder van mijn ma te lenen, kan je helemaal lachen
Riet moet ik je zo nog ff poep blazen met MotoGP 2?![]()
toevallig hadden we het daar nog over tijdens eten...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een vertrouwen eigenlijk hè...Gewoon je R1100S MET sleutels achterlaten met een stel gasten die je alleen van internet kent
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ow ja .. zei ik nog .. dat je perse een hamburger wilde hebben.
riet en ik zeiden nog tegen elkaar: Big Tastyquote:Mac had ik ook wel wat willen eten ja, ik was helemaal leeg.
zeg dat wel jah...net pas me avondeten opquote:Ik zit nu in een raar ritme, net pas afgewassen, half uurtje op de mountain bike gezeten en nu zit ik aan thee alsof het nog maar 19:00 is.
Complete ritme is eruit.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toevallig hadden we het daar nog over tijdens eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |