Word er toch niet mooier opquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:03 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
S`morgens
![]()
![]()
nope helaas heb de motor al in winter slaap gedaan![]()
dan heb ik het pas 3x gemist ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hebben we het pas 3x over gehad ofzo
Afstellen bedoel je zeker .. dat ben ik dan met je eens.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
@PatM:
Opstellen is natuurlijk altijd beter..... je zal het verschil waarschijnlijk goed merken
Technisch aankunnen en menselijk aanhoorbaar -daar zit het verschil in.quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, maar dus ook als de amp 2 Ohm stabiel is?? overal op het net lees ik over dvc's die op 2 Ohm spelen als de amp het maar aan kan...
quote:en daar gaat het om![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Afstellen bedoel je zeker .. dat ben ik dan met je eens.![]()
PatM's vraag en later opmerking dat het niet hoeft is natuurlijk alleen maar Laser's eigen verkooppraatje.![]()
quote:Vrijdag 25 februari (zaal open om 19.00 uur) is dan eindelijk de presentatie van de nieuwe Osdorp Posse dvd's en het nieuwe, tiende Osdorp Posse album 'Hollandse Hardcore Hip-Hop-Helden'! Dit is het programma:
19:00 uur - Zaal open
20:15 uur - 20:45 uur - Verkorte versie documentaire dvd
21:15 uur - 22:15 uur - Voorprogramma (nog geheim)
22:45 uur - 23:45 uur - Osdorp Posse
00:00 uur - Einde
Daarna blijft de Melkweg open tot 05:00 uur en niemand hoeft er uit. Als je eenmaal binnen bent dan mag je gewoon blijven.
k Hoop dat Driekus ook komt, coole gastquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:33 schreef Makster het volgende:
Ik ga ook wel ff buurten met de battyboys
ik ga weinig burnen met me nieuwe roads maar 'n sprintje wil ik wel trekken jahquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mercy, moet ik nou happen ofzo
Maare..... vinden jullie het wel een goed idee om een beetje te dollen daar? Of gaan we straks daar als zoutzakken staan omdat jullie bang voor de cops zijn?
t Was maar een ideetje natuurlijk... als jullie het niks vinden moet je het zeggen, maar leek wel leuk, beetje burnen, beetje filmen, beetje sprinten tegen elkaar als vervolg op de Dynorunmeet zeg maar, nu de pk's en koppel in de praktijk testen
Als we tegen elkaar gaan moeten we een 300-meter sprint doen ofzo.... boven de 100 rijd je mij finaal zoek namelijk.... dan ist niet leuk meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga weinig burnen met me nieuwe roads maar 'n sprintje wil ik wel trekken jah
is goedquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Als we tegen elkaar gaan moeten we een 300-meter sprint doen ofzo.... boven de 100 rijd je mij finaal zoek namelijk.... dan ist niet leuk meer
Spreken we wel een vanaf-tot punt af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |