Eeyz! Lekker hoor! Blij dat het weer weekend isquote:
circuitquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
Sjeez, welk circuit is dit dan?Sommige foto's zouden echt op een circuit genomen kunnen zijn! Waar is dit?
![]()
Mooie foto's btw!
Ok, misschien een beetje veel rechte stukken, maar dat bochtje ziet er wel lekker kneedownerig uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
circuitalleen maar recht toe, recht aan
dat ene bochtje is bedriegelijk, een heel klein draaipunt...
Toelichting: Kijk ook naar de stoep die door een dronken groep straatwerkers in een hoek is gelegd..quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:11 schreef ploderus het volgende:
[..]
Toelichting: Kijk ook naar de stoep die door een dronken groep straatwerkers in een hoek is gelegd..![]()
Gelukkig wist ik m'n voetrem te vinden en m'n gaskraan dicht te draaien in een reflex...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was ik net te laat voor...ook voor de wheelie van PatM waarbij ie net niet een saltootje maakte
Dat is niks raars hier in Zuid Holland, valt ons al niet eens meer opquote:
Heb ik niet ontvangen van je..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik mis nummer 41...dat is onze sprint riet!
die stond er ook niet opquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb ik niet ontvangen van je..
die foto was iig geen panorama foto maar 2 aan elkaar gejaste fotowsquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is niks raars hier in Zuid Holland, valt ons al niet eens meer opVerzakt allemaal
Moet je es in onze straten komen.... op het woonferf en daaromheen... allemaal putten en kuilen
Dus kan ik hem ook niet uploadenquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die stond er ook niet op
Meen je dat nou? Goed gedaan dan.... t viel me echt niet opquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die foto was iig geen panorama foto maar 2 aan elkaar gejaste fotowsvandaar de lichte beschadiging aan Mercy's VFR en het wegdek...
heb ik je nergens verweten hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus kan ik hem ook niet uploaden![]()
wel met opzet die 2 pics zo genomen maar ik heb mark nog wel moeten wegsoepen want die stond op beide foto's...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Goed gedaan dan.... t viel me echt niet opMaar nu zie ik het idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |