Dat dacht ik ook al...quote:Op donderdag 9 december 2004 09:59 schreef Againzender het volgende:
Ho, wacht eens even, dit lijkt ergens op....
*kuch* da's geen rokje in de bovenste polonaise *kuch*quote:Op donderdag 9 december 2004 10:00 schreef Bluezz het volgende:
Hey, hoe vinden jullie mijn nieuwe geruite rokje
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:59 schreef Againzender het volgende:
Ho, wacht eens even, dit lijkt ergens op....
Gadverdamme, het is een tuinkortebroek *ril*quote:Op donderdag 9 december 2004 10:01 schreef rubbereend het volgende:
*kuch* da's geen rokje in de bovenste polonaise *kuch*
En inhaken ...quote:Op donderdag 9 december 2004 10:34 schreef Vom het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin, polonaise
quote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Ben zelfs vorige week al voor het eerst naar de carnavalswinkel geweest.
Heb je daar speciale winkels voor? *ril*quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En inhaken ...
Ben zelfs vorige week al voor het eerst naar de carnavalswinkel geweest.
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb je daar speciale winkels voor? *ril*
Zijn die niet afgeprijsd na afgelopen weekeindequote:Op donderdag 9 december 2004 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik had een echt geniaal Sinterklaaspak gezien, maar veuls te duur.
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik had een echt geniaal Sinterklaaspak gezien, maar veuls te duur.
Goed excuus om dit weekend nog eens te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zijn die niet afgeprijsd na afgelopen weekeinde
Achter de leider van de polonaise aanquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Achter de leider van de polonaise aan
* rubbereend grijpt bluezz bij de lurvenquote:
Daar gaan we ....quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
zjroentje, loop eens door man
jalallaaaaallalalaaaaalallalaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:40 schreef Suijk het volgende:
En nu allemaal!!
Mooi, inhaken!quote:
* Againzender bij zijn schouders vast paktquote:
eeeeej wacht op mij!! ik moest even mijn pakje uit de mottenballen halenquote:
Ik heb alleen een Cup D soepie in de aanbiedingquote:Op donderdag 9 december 2004 12:15 schreef Dos37 het volgende:
zo pauze lekker een Cup B soupje
* Againzender gooit slingers over pfaf heenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:35 schreef pfaf het volgende:
Middag.
Is die godsgruwelijke kut-carnaval-onzin weer begonne.![]()
* pfaf is dol op Cup-D-soepies.
* pfaf wordt voor het eerst sinds maanden versierd en begint tequote:Op donderdag 9 december 2004 12:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender gooit slingers over pfaf heen
* Againzender doet de slingers wat minder strakquote:Op donderdag 9 december 2004 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
* pfaf wordt voor het eerst sinds maanden versierd en begint te.
2 halen 1 betalen?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Cup D soepie in de aanbieding
*doekje geeft*quote:Op donderdag 9 december 2004 12:51 schreef pfaf het volgende:
* pfaf wordt voor het eerst sinds maanden versierd en begint te.
*sleurt Da_Sandman mee de polonaise inquote:
quote:De gulle gever van de 'kerstboom' op de Dam, Noordzee 100.7 FM, is zelf ook teleurgesteld over het resultaat. De foeilelijke boom die woensdagochtend op het plein werd geplaatst leidde tot woedende reacties van het publiek.
De radiozender wil de Amsterdamse bevolking tegemoet komen door donderdag vanaf 17.00 uur honderden gratis kerstbomen op de Dam uit te delen.
De officiële ontsteking van de lichtjes in de boom door tv-presentator Winston Gerschtanowitz is ook rond die tijd gepland. Het publiek mag de gratis verspreide kerstballen in de boom hangen. Zangeres Maud geeft nog een concertje.
lees ik dat goed, mogen we de ballen van winston in de boom hangen?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:41 schreef Againzender het volgende:
Iemand nog zin om kerstballen naar BN-ers te gooien?
[..]
Ik wil Winston in de boom hangen en zijn ballen naar Maud gooien!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees ik dat goed, mogen we de ballen van winston in de boom hangen?
Maud neem k liever zelf onderhandenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil Winston in de boom hangen en zijn ballen naar Maud gooien!
Dan vergeten wij niet om je te feliciteren met je grote dochterquote:Op donderdag 9 december 2004 13:57 schreef just me het volgende:
vergeet ik jullie helemaal te vertellen dat mijn Katja vandaag jarig is
wie zijn ze?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Kerstboom wordt hier opgezet, hangen ze er 1 bal aan, dondert ie om![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Was het een loden bal?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Dat gaat hier op de Dam ook gebeuren denk ikquote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Je moet golfer ook niet aan een boom hangenquote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
ach ja scheelt dat amsterdam ook niet om aan te zien isquote:Op donderdag 9 december 2004 15:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat gaat hier op de Dam ook gebeuren denk ik
Werkelijk niet om aan te zien dat ding!
Een trosje doktersassistenten die nu blauw liggen op de grond, en voorlopig niet meer bijkomen vrees ikquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ja scheelt dat amsterdam ook niet om aan te zien is
Quicknet graag SCHoffiequote:Op donderdag 9 december 2004 15:33 schreef SCH het volgende:
Bluezzie mail ff
Kan je geen bestand vinden, of weet je titel/uitvoerende niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:44 schreef Blumchen het volgende:
Grr Ik ben opzoek naar een liedje... en k kan m gewoon nergens vinden...
echt zoo stom..!! T likt wel of tie gewoon nie bestaat.. Maar dat doet tie wel.. Grrr
Wat krijg ik nou he he he he hequote:Op donderdag 9 december 2004 15:33 schreef SCH het volgende:
Bluezzie mail ff
Dat zegt mij inderdaad niet zoveelquote:Op donderdag 9 december 2004 16:00 schreef Blumchen het volgende:
nog t is een liedje van final destination.. K weet niet of iemand die film heeft gezien.. maar t is op t moment als tie begraven word.. T liedje heet Hundred Grand"
Written by Christian Gunther
Performed by Pete Atherton
Ik heb t al bij MUZ neer gezet.. poosje geleden.. Maar hij is gewoon niet te vinden lijkt wel
soundtrack cd van de film al geprobeerd?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:00 schreef Blumchen het volgende:
nog t is een liedje van final destination.. K weet niet of iemand die film heeft gezien.. maar t is op t moment als tie begraven word.. T liedje heet Hundred Grand"
Written by Christian Gunther
Performed by Pete Atherton
Ik heb t al bij MUZ neer gezet.. poosje geleden.. Maar hij is gewoon niet te vinden lijkt wel
Ja.. maar die is er nietquote:Op donderdag 9 december 2004 16:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soundtrack cd van de film al geprobeerd?
Ja ik weet het zeker.. Ik heb gekeken op de site waar info stond over de film.. en dus ook het liedje..quote:Op donderdag 9 december 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Blumchen, ik heb het opgezocht in het archief van de fonotheek van de omroep, waar toch echt zo'n beetje alles wat aan muziek bestaat in zit - en het zit er niet in.
Ben je zeker van de exacte titel en uitvoerende?
Dan is het niet uitgebracht, vrees ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker.. Ik heb gekeken op de site waar info stond over de film.. en dus ook het liedje..
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het niet uitgebracht, vrees ik.
blumsj, koester deze post, print hem uit en hang hem op, SCH is eindelijk aardig voor jequote:Op donderdag 9 december 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Blumchen, ik heb het opgezocht in het archief van de fonotheek van de omroep, waar toch echt zo'n beetje alles wat aan muziek bestaat in zit - en het zit er niet in.
Ben je zeker van de exacte titel en uitvoerende?
Ja he... T wordt nog wel eens watquote:Op donderdag 9 december 2004 16:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
blumsj, koester deze post, print hem uit en hang hem op, SCH is eindelijk aardig voor je![]()
![]()
opnemen van de film kan natuurlijk altijdquote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
erg jammer.. t is namelijk zo mooi... en is er geen andere manier hoe ik eraan kan komen?
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie![]()
tot ná de kersssssss
Ja.. maar is de film komt maar een klein stukje van het nummer in voor... dus jaquote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
opnemen van de film kan natuurlijk altijd![]()
op een bepaalde leeftijd krijg je ouwelullendagen, dat kan aardige vakanties opleverenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nou al weer vakantie
hmmmquote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie![]()
tot ná de kersssssss
Ja ik ook heerlijk macaroniequote:Op donderdag 9 december 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga even een vorkje prikken.
idd een top filmquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Vanavond The Green Mile op net 5. Goede film!
Bjoroooooooquote:Op donderdag 9 december 2004 18:48 schreef Bjoro het volgende:
*gooit het ook even over de italiaanse boeg........lasagna
idd blijft topquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Vanavond The Green Mile op net 5. Goede film!
Ja ik ga hem vanavond ook niet kijken duurt me net iets te lang zeker met al die reclame er tussen doorquote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef Eilanden het volgende:
Green Mile is idd goedheb em alleen al te vaak gezien...
Mooi stuk MMquote:Op donderdag 9 december 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 3
Avond! Rondje op kosten van Mitea!
quote:
Met Ajax-muts ja!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:18 schreef Eilanden het volgende:
Leuke stukkie
Oooh Mitea? Dus dat was die kabouter die ik onder de tafel zag wegrennen
Ook, maar vooral in WFL. Met name de L-users.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Waar zie je allemaal dombo's? Bij de OOR? Voorspelbare eindlijst.
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ff lekker douchen en daarna FM eens uitproberen. Hij is vandaag met de post gekomen samen met FIFA 2005.
whahquote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.
Met FM 2005 ben ik heb ik met Parma al weer bijna Europees voetbal veilig gesteld.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
Yilderim is trouwens mijn topscorer in de kwalificatie-reeks voor het WK. Voor het NL-elftal wel te verstaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Mijn eerste daad was Co verrot schelden. Guus is mijn maat, al drie keer over en weer elkaar de favorietenrol toegespeeld.
En Boukhari is een slapjanus, die schijt in zijn broek als andere coaches zeggen dat ik te onervaren ben om de titel te winnen.
* Dos37 loopt meequote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef rubbereend het volgende:
avond hoooools
*zet de havenzangers aan
*start weer een polonaise
Ajoowquote:
* Dos37 nou hard wegrentquote:Op donderdag 9 december 2004 21:03 schreef pascalheister het volgende:
* pascalheister gooit Faithless - Insomnia ff in de speler
wat een ontiegelijke heerlijke plaat blijft dit
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:13 schreef Nyluzzz het volgende:
* Nyluzzz viert eigen back to the nineties party
mr. president - coco jambo
slaap zacht lieve Bjoroquote:Op donderdag 9 december 2004 21:17 schreef Bjoro het volgende:
*gaat douchen en naar bed....ben kapot
Ik zal kijken of ik hem met Heerenveen kan kopen. Het spel ziet er in ieder geval op het oog erg gaaf uit. Ik moet er als CM3 speler wel even aan wennen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, breng eens wat leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Blumchen het volgende:
Pff erg stil hier..
Dans lekker meequote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:25 schreef Nyluzzz het volgende:
Zullen we dan maar een vaatje optrekken?
Heb hem ook weer eens gezien. Steengoed.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Nyluzzz het volgende:
meesterlijke film iddeen van de beste ooit, misschien wel de beste
Tja, ik heb geen bioscoop in mijn achtertuin waar ik zelf bepaal wanneer ik welke film ga bekijken. Bij gebrek daaraan is mijn tv een goed alternatief.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Nee ik meen het pleuren ze er reclames tussendoor op de slechtste momenten.
Ik kan er echt niet tegen dat een film wordt onderbroken voor maandverbandreclames. En ik wil lekker na genioeten van een film en uitbuiken met de aftiteling. Voor jou bullshit voor mij niet.
Jij ook. Ik ga ook maar plat.quote:
Video stuk ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen bioscoop in mijn achtertuin waar ik zelf bepaal wanneer ik welke film ga bekijken. Bij gebrek daaraan is mijn tv een goed alternatief.
Studentenvereniging?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:alloooooooo
lekker zitten vergaderen, van 20.30 tot 23.45. heerlijk om voorzitter te zijnMaargoed we hadden dan ook wat te vergaderen. Doe mij maar een biertje.
Terwijl het plot nog tot je tere zieltje door moet dringen wordt je alweer overspoeld met bloedende vagina's die het best gedept kunnen worden met een bepaald merk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
En dan ook nog eens geen aftiteling maar na het laatste ontroerende moment gelijk het geschreeuw van reclames.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:48 schreef Showtime het volgende:
Anders spreek je toch ff in Amersfoort af, kan je liefde pas echt betuigen.
weltrustenquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:31 schreef Nyluzzz het volgende:
ik gaat slapen, het is mooi geweest voor vanavond
weltrusten Tongquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hools.
Succes DG in dit verlaten café.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:03 schreef DutchGooner het volgende:Ik zie net de aankondiging van Arsenal v Chelsea op het VBLkanaal.
Ze hebben er een wildwest verhaaltje van gemaakt.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op,nu naar je bed jij
biertje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik maar eens fatsoenlijk gaan posten.
Of moet ik je gaan negeren?
en nou ga jij maar eens fatsoenlijk postenquote:
pas als jij mij een baco aanbiedt!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nou ga jij maar eens fatsoenlijk posten
k hou niet bij wat iedereen drinkt, maar nu je het zegt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pas als jij mij een baco aanbiedt!!
Ik lust geen bier,moet je toch weten!!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee dank je,ben een beetje pips
ja,dat lijkt er al wat meer op.quote:
Beterschap, maar als fokken alweer gaat.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja,dat lijkt er al wat meer op.
DG loopt al 2 daagjes met 39 graadjes koorts rond al gaat het steeds wat beter,ik kan alweer op Fokken
Hopen dat het over is met het weekend aangezien ik zondag naar Arsenal v Chelsea ga
ik dacht dat ik wat gezegd had tegen je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.
veel plezier van het weekend........ jammer dat je waarschijnlijk teleurgesteld terug naar huis moet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik dacht dat ik wat gezegd had tegen je?
Beetje hardleers?
Tis de club die je bijna het meest haat als ik je lijstje mag gelovenquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten het feit dat ik zeg maar niet zo'n arsenal fan ben denk k gewoon dat chelsea op dit moment gewoon heel erg goed draait.
Waar in het stadion zit je?
Vitesse is "haat", Arsenal mag ik niet, da's nog wel een verschil.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis de club die je bijna het meest haat als ik je lijstje mag geloven
Chelsea draait goed idd maar buiten het feit dat Arsenal thuis speelt,al maakt dat trouwens weinig uit de laatste jaren tegen Chelsea,de laatste 19 ontmoetingen er maar 1tje verloren van ze,wel de belangrijkste,geloof ik erin dat dit een uitgelezen mogelijkheid is om zich te herpakken en de criticasters de mond te snoeren.
Ik zit vanuit camera oogpunt links achter de goal
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.
Achter de goal, dat is de mooiste plek vind k
laag is klote, helemaal omdat je op Highbury dan echt laag zit. Maar wat is er mis met de helemaal rechts of links zitten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Ik weet niet de precieze plekken maar als ik helemaal aan de linker of rechterkant zit wordt je daar niet vrolijk van op Highbury.
Hetzelfde geldt als je te laag zit.
Ik verwacht overigens dat ik dezelfde plek als altijd heb,ergens achter de goal halverwege
als je echt helemaal rechts of links zit kijk je recht tegen de zijkanten van de lange zijdes aan en je krijgt minder van de sfeer meequote:Op vrijdag 10 december 2004 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laag is klote, helemaal omdat je op Highbury dan echt laag zit. Maar wat is er mis met de helemaal rechts of links zitten?
ooh, zo. ja dat lijkt me ook minder. Wat vind je eigenlijk van de komst van t nieuwe stadion, kan me levendig voorstellen dan Highbury wel heel speciaal isquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
als je echt helemaal rechts of links zit kijk je recht tegen de zijkanten van de lange zijdes aan en je krijgt minder van de sfeer mee
Wat de meeste er van vinden,KUT,alhoewel ik/we wel kunnen begrijpen dat het noodzakelijk is om door te groeien als club zijnde.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooh, zo. ja dat lijkt me ook minder. Wat vind je eigenlijk van de komst van t nieuwe stadion, kan me levendig voorstellen dan Highbury wel heel speciaal is
wow, k wil niet weten wat daarvoor betaald zal moeten worden. Is er al wat bekend wat voor n wedstrijd de afscheidswedstrijd zal worden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat de meeste er van vinden,KUT,alhoewel ik/we wel kunnen begrijpen dat het noodzakelijk is om door te groeien als club zijnde.
Ben 2 maanden terug begonnen met sparen voor de afscheidswedstrijd van Highbury.
Kan waarschijnlijk niet via de normale weg een kaartje regelen dus ben ik aangewezen op de zwarte markt en dat gaat veel centjes kosten.
Officieel nog niet maar waarschijnlijk komt er een echte afscheids/gala-wedstrijd met het dan huidige Arsenal tegen een Arsenal all-star team.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, k wil niet weten wat daarvoor betaald zal moeten worden. Is er al wat bekend wat voor n wedstrijd de afscheidswedstrijd zal worden?
dan heb je tegen die tijd wel een best bedrag ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Officieel nog niet maar waarschijnlijk komt er een echte afscheids/gala-wedstrijd met het dan huidige Arsenal tegen een Arsenal all-star team.
Het is niet waarschijnlijk dat de laatste wedstrijd op Highbury de laatste competitiewedstrijd van het seizoen is.
Spaar dus nu 20 euro per maand,daarmee zal het wel lukken denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je tegen die tijd wel een best bedrag ja.
Een competitie wedstrijd als afscheid kan alleen maar misgaan dat hebben we kunnen zien bij Schalke. en er is nix mooiers dan al die oude toppers weer terug te zien in een gala wedstrijd. Zo heb k gelukkig Romario nog in een PSV shirt kunnen zien
maar ik ga slapen DGweltrusten en nog beterschap
iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Nee ik meen het pleuren ze er reclames tussendoor op de slechtste momenten.
Ik kan er echt niet tegen dat een film wordt onderbroken voor maandverbandreclames. En ik wil lekker na genioeten van een film en uitbuiken met de aftiteling. Voor jou bullshit voor mij niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:37 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh Voetbalvolk
Komt er bij jullie, 2D bekeken, een roze driehoek in de hal?quote:
Zoow das een collectors itemquote:
Hij's mooiquote:
vriend van mij is ook naar die show geweest, heeft zich goed vermaakt zei hij !quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:59 schreef DIGGER het volgende:
Iemand die nog leuke dingen gaat doen dit weekend?
* DIGGER zit zaterdagavond weer in de schouwburg voor de volgende oudejaarsconference, van Lebbis en Jansen dit keer.
Moest je biertender fustje nou echt vanochtend leeg ivm de houdbaarheidsdatum?quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog pakt bjoro bij de schouders en zingt lalalaaa
*zingt dat liedje van....kijk kijk kijk kijk kijk kijk nou eens...daar loopt een hele grote dinosaurus...quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog pakt bjoro bij de schouders en zingt lalalaaa
Ben benieuwd, heb ze al heel vaak live gezien, dus heb er zin in.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vriend van mij is ook naar die show geweest, heeft zich goed vermaakt zei hij !
Je gedraagt je wel he, Nico?quote:moet morgen verhuizen bij Bluezz en Golfer....als dat niet spannend is !!
en ga 's middags voetballen, zware wedsrtijd thuis tegen Waterloo (alle grapen daarover zijn al gemaakt denk ik)
Wij zijn geen homo's of zo hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Komt er bij jullie, 2D bekeken, een roze driehoek in de hal?
Ik heb tussen de middag een afspraak op het Waterlooplein, op goed gelukquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:47 schreef Bjoro het volgende:
zware wedsrtijd thuis tegen Waterloo (alle grapen daarover zijn al gemaakt denk ik)
Maar dan te zingen als:quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt dat liedje van....kijk kijk kijk kijk kijk kijk nou eens...daar loopt een hele grote dinosaurus...
(of gaat die niet zo)
Oei, daar moet ik dicht bij in de buurt zijn vanmiddag. Eng, zo dicht bij een fokker ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag een afspraak op het Waterlooplein, op goed geluk
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oei, daar moet ik dicht bij in de buurt zijn vanmiddag. Eng, zo dicht bij een fokker ben ik nog nooit geweest.
precies precies.......quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar dan te zingen als:
kèk kèk kèk kèk kèk kèk kèk kèk naau ins, Daor lopt un heele grôte dinosaaurus
Hij is zo grôt as Knillis, as Knillis op de mèrt
mee hele grôte pote en un gruune stert
lijkt me stug dat je dan niet ff aan me denkt !!quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:06 schreef SCH het volgende:
Ik heb tussen de middag een afspraak op het Waterlooplein, op goed geluk
Geweldig ja. Ken je Anouschka (van Droompaleis) ook? Ook geweldig!quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tis overal zo druk vol en ik kan mijn mensen menne mèns niet vinden veinden
ik wou dat ik thuis zat bij de hond en bij de kindren keinder
ik word al ziek van de muziek
van dat gejank, de stank van drank
zat ik maar thuis voor de buis met allebei mijn benen op de bank !Oeteldonk*O*
Waar ik ook ben, denk ik aan jequote:Op vrijdag 10 december 2004 10:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt me stug dat je dan niet ff aan me denkt !!
als je Bjoro met een "ooooooooooooooo" uitspreekt, want Waterloo is volgens ons zoals ...."water" zoals wat er (ha ha ha ) uit de kraan komt...en "Loo" zoals het paleis zeg maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:54 schreef DIGGER het volgende:
Spreek je Waterloo net zo uit als Bjoro?
Dylan Dogquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:33 schreef DIGGER het volgende:
Heeft Dylan Dog een klap van de molen gehad
Ik bouw voor jou een droompaleisquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Geweldig ja. Ken je Anouschka (van Droompaleis) ook? Ook geweldig!
kom je morgenochtend ook ff naar bloemendaal ??quote:
Dat is ie!quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik bouw voor jou een droompaleis
een droompaleis, onder de parade ??
Er vielen wat lettertjes weg.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kom je morgenochtend ook ff naar bloemendaal ??
al is het alleen maar ff voor de ..euk ??
quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:33 schreef DIGGER het volgende:
Heeft Dylan Dog een klap van de molen gehad
goed bezig !!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:48 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Jullie geloven t nooit, maar ik heb gisteren tot 0:00 geleerd
DAt doe je mooiquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:48 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Jullie geloven t nooit, maar ik heb gisteren tot 0:00 geleerd
Zoow gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:53 schreef Vom het volgende:
Rondje van mij.
Ik heb me wiskunde na 2x overdoen eindelijk gehaald
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:53 schreef Vom het volgende:
Rondje van mij.
Ik heb me wiskunde na 2x overdoen eindelijk gehaald
Ja echtquote:
*sluit nog 1x aan*quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:47 schreef rubbereend het volgende:
nog een laatste polonaise hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |