quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je tegen die tijd wel een best bedrag ja.
Een competitie wedstrijd als afscheid kan alleen maar misgaan dat hebben we kunnen zien bij Schalke. en er is nix mooiers dan al die oude toppers weer terug te zien in een gala wedstrijd. Zo heb k gelukkig Romario nog in een PSV shirt kunnen zien
maar ik ga slapen DGweltrusten en nog beterschap
iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Nee ik meen het pleuren ze er reclames tussendoor op de slechtste momenten.
Ik kan er echt niet tegen dat een film wordt onderbroken voor maandverbandreclames. En ik wil lekker na genioeten van een film en uitbuiken met de aftiteling. Voor jou bullshit voor mij niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:37 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh Voetbalvolk
Komt er bij jullie, 2D bekeken, een roze driehoek in de hal?quote:
Zoow das een collectors itemquote:
Hij's mooiquote:
vriend van mij is ook naar die show geweest, heeft zich goed vermaakt zei hij !quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:59 schreef DIGGER het volgende:
Iemand die nog leuke dingen gaat doen dit weekend?
* DIGGER zit zaterdagavond weer in de schouwburg voor de volgende oudejaarsconference, van Lebbis en Jansen dit keer.
Moest je biertender fustje nou echt vanochtend leeg ivm de houdbaarheidsdatum?quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog pakt bjoro bij de schouders en zingt lalalaaa
*zingt dat liedje van....kijk kijk kijk kijk kijk kijk nou eens...daar loopt een hele grote dinosaurus...quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog pakt bjoro bij de schouders en zingt lalalaaa
Ben benieuwd, heb ze al heel vaak live gezien, dus heb er zin in.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vriend van mij is ook naar die show geweest, heeft zich goed vermaakt zei hij !
Je gedraagt je wel he, Nico?quote:moet morgen verhuizen bij Bluezz en Golfer....als dat niet spannend is !!
en ga 's middags voetballen, zware wedsrtijd thuis tegen Waterloo (alle grapen daarover zijn al gemaakt denk ik)
Wij zijn geen homo's of zo hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Komt er bij jullie, 2D bekeken, een roze driehoek in de hal?
Ik heb tussen de middag een afspraak op het Waterlooplein, op goed gelukquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:47 schreef Bjoro het volgende:
zware wedsrtijd thuis tegen Waterloo (alle grapen daarover zijn al gemaakt denk ik)
Maar dan te zingen als:quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt dat liedje van....kijk kijk kijk kijk kijk kijk nou eens...daar loopt een hele grote dinosaurus...
(of gaat die niet zo)
Oei, daar moet ik dicht bij in de buurt zijn vanmiddag. Eng, zo dicht bij een fokker ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag een afspraak op het Waterlooplein, op goed geluk
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oei, daar moet ik dicht bij in de buurt zijn vanmiddag. Eng, zo dicht bij een fokker ben ik nog nooit geweest.
precies precies.......quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar dan te zingen als:
kèk kèk kèk kèk kèk kèk kèk kèk naau ins, Daor lopt un heele grôte dinosaaurus
Hij is zo grôt as Knillis, as Knillis op de mèrt
mee hele grôte pote en un gruune stert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |