Heb hem ook weer eens gezien. Steengoed.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Nyluzzz het volgende:
meesterlijke film iddeen van de beste ooit, misschien wel de beste
Tja, ik heb geen bioscoop in mijn achtertuin waar ik zelf bepaal wanneer ik welke film ga bekijken. Bij gebrek daaraan is mijn tv een goed alternatief.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Nee ik meen het pleuren ze er reclames tussendoor op de slechtste momenten.
Ik kan er echt niet tegen dat een film wordt onderbroken voor maandverbandreclames. En ik wil lekker na genioeten van een film en uitbuiken met de aftiteling. Voor jou bullshit voor mij niet.
Jij ook. Ik ga ook maar plat.quote:
Video stuk ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen bioscoop in mijn achtertuin waar ik zelf bepaal wanneer ik welke film ga bekijken. Bij gebrek daaraan is mijn tv een goed alternatief.
Studentenvereniging?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:alloooooooo
lekker zitten vergaderen, van 20.30 tot 23.45. heerlijk om voorzitter te zijnMaargoed we hadden dan ook wat te vergaderen. Doe mij maar een biertje.
Terwijl het plot nog tot je tere zieltje door moet dringen wordt je alweer overspoeld met bloedende vagina's die het best gedept kunnen worden met een bepaald merk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
En dan ook nog eens geen aftiteling maar na het laatste ontroerende moment gelijk het geschreeuw van reclames.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:48 schreef Showtime het volgende:
Anders spreek je toch ff in Amersfoort af, kan je liefde pas echt betuigen.
weltrustenquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:31 schreef Nyluzzz het volgende:
ik gaat slapen, het is mooi geweest voor vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |