quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:48 schreef Showtime het volgende:
Anders spreek je toch ff in Amersfoort af, kan je liefde pas echt betuigen.
weltrustenquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:31 schreef Nyluzzz het volgende:
ik gaat slapen, het is mooi geweest voor vanavond
weltrusten Tongquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hools.
Succes DG in dit verlaten café.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:03 schreef DutchGooner het volgende:Ik zie net de aankondiging van Arsenal v Chelsea op het VBLkanaal.
Ze hebben er een wildwest verhaaltje van gemaakt.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op,nu naar je bed jij
biertje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik maar eens fatsoenlijk gaan posten.
Of moet ik je gaan negeren?
en nou ga jij maar eens fatsoenlijk postenquote:
pas als jij mij een baco aanbiedt!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nou ga jij maar eens fatsoenlijk posten
k hou niet bij wat iedereen drinkt, maar nu je het zegt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pas als jij mij een baco aanbiedt!!
Ik lust geen bier,moet je toch weten!!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee dank je,ben een beetje pips
ja,dat lijkt er al wat meer op.quote:
Beterschap, maar als fokken alweer gaat.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja,dat lijkt er al wat meer op.
DG loopt al 2 daagjes met 39 graadjes koorts rond al gaat het steeds wat beter,ik kan alweer op Fokken
Hopen dat het over is met het weekend aangezien ik zondag naar Arsenal v Chelsea ga
ik dacht dat ik wat gezegd had tegen je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.
veel plezier van het weekend........ jammer dat je waarschijnlijk teleurgesteld terug naar huis moet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik dacht dat ik wat gezegd had tegen je?
Beetje hardleers?
Tis de club die je bijna het meest haat als ik je lijstje mag gelovenquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten het feit dat ik zeg maar niet zo'n arsenal fan ben denk k gewoon dat chelsea op dit moment gewoon heel erg goed draait.
Waar in het stadion zit je?
Vitesse is "haat", Arsenal mag ik niet, da's nog wel een verschil.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis de club die je bijna het meest haat als ik je lijstje mag geloven
Chelsea draait goed idd maar buiten het feit dat Arsenal thuis speelt,al maakt dat trouwens weinig uit de laatste jaren tegen Chelsea,de laatste 19 ontmoetingen er maar 1tje verloren van ze,wel de belangrijkste,geloof ik erin dat dit een uitgelezen mogelijkheid is om zich te herpakken en de criticasters de mond te snoeren.
Ik zit vanuit camera oogpunt links achter de goal
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
.
Achter de goal, dat is de mooiste plek vind k
laag is klote, helemaal omdat je op Highbury dan echt laag zit. Maar wat is er mis met de helemaal rechts of links zitten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Ik weet niet de precieze plekken maar als ik helemaal aan de linker of rechterkant zit wordt je daar niet vrolijk van op Highbury.
Hetzelfde geldt als je te laag zit.
Ik verwacht overigens dat ik dezelfde plek als altijd heb,ergens achter de goal halverwege
als je echt helemaal rechts of links zit kijk je recht tegen de zijkanten van de lange zijdes aan en je krijgt minder van de sfeer meequote:Op vrijdag 10 december 2004 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laag is klote, helemaal omdat je op Highbury dan echt laag zit. Maar wat is er mis met de helemaal rechts of links zitten?
ooh, zo. ja dat lijkt me ook minder. Wat vind je eigenlijk van de komst van t nieuwe stadion, kan me levendig voorstellen dan Highbury wel heel speciaal isquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
als je echt helemaal rechts of links zit kijk je recht tegen de zijkanten van de lange zijdes aan en je krijgt minder van de sfeer mee
Wat de meeste er van vinden,KUT,alhoewel ik/we wel kunnen begrijpen dat het noodzakelijk is om door te groeien als club zijnde.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooh, zo. ja dat lijkt me ook minder. Wat vind je eigenlijk van de komst van t nieuwe stadion, kan me levendig voorstellen dan Highbury wel heel speciaal is
wow, k wil niet weten wat daarvoor betaald zal moeten worden. Is er al wat bekend wat voor n wedstrijd de afscheidswedstrijd zal worden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat de meeste er van vinden,KUT,alhoewel ik/we wel kunnen begrijpen dat het noodzakelijk is om door te groeien als club zijnde.
Ben 2 maanden terug begonnen met sparen voor de afscheidswedstrijd van Highbury.
Kan waarschijnlijk niet via de normale weg een kaartje regelen dus ben ik aangewezen op de zwarte markt en dat gaat veel centjes kosten.
Officieel nog niet maar waarschijnlijk komt er een echte afscheids/gala-wedstrijd met het dan huidige Arsenal tegen een Arsenal all-star team.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, k wil niet weten wat daarvoor betaald zal moeten worden. Is er al wat bekend wat voor n wedstrijd de afscheidswedstrijd zal worden?
dan heb je tegen die tijd wel een best bedrag ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Officieel nog niet maar waarschijnlijk komt er een echte afscheids/gala-wedstrijd met het dan huidige Arsenal tegen een Arsenal all-star team.
Het is niet waarschijnlijk dat de laatste wedstrijd op Highbury de laatste competitiewedstrijd van het seizoen is.
Spaar dus nu 20 euro per maand,daarmee zal het wel lukken denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je tegen die tijd wel een best bedrag ja.
Een competitie wedstrijd als afscheid kan alleen maar misgaan dat hebben we kunnen zien bij Schalke. en er is nix mooiers dan al die oude toppers weer terug te zien in een gala wedstrijd. Zo heb k gelukkig Romario nog in een PSV shirt kunnen zien
maar ik ga slapen DGweltrusten en nog beterschap
iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Nee ik meen het pleuren ze er reclames tussendoor op de slechtste momenten.
Ik kan er echt niet tegen dat een film wordt onderbroken voor maandverbandreclames. En ik wil lekker na genioeten van een film en uitbuiken met de aftiteling. Voor jou bullshit voor mij niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:37 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh Voetbalvolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |