idd een top filmquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Vanavond The Green Mile op net 5. Goede film!
Bjoroooooooquote:Op donderdag 9 december 2004 18:48 schreef Bjoro het volgende:
*gooit het ook even over de italiaanse boeg........lasagna
idd blijft topquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Vanavond The Green Mile op net 5. Goede film!
Ja ik ga hem vanavond ook niet kijken duurt me net iets te lang zeker met al die reclame er tussen doorquote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef Eilanden het volgende:
Green Mile is idd goedheb em alleen al te vaak gezien...
Mooi stuk MMquote:Op donderdag 9 december 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 3
Avond! Rondje op kosten van Mitea!
quote:
Met Ajax-muts ja!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:18 schreef Eilanden het volgende:
Leuke stukkie
Oooh Mitea? Dus dat was die kabouter die ik onder de tafel zag wegrennen
Ook, maar vooral in WFL. Met name de L-users.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Waar zie je allemaal dombo's? Bij de OOR? Voorspelbare eindlijst.
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ff lekker douchen en daarna FM eens uitproberen. Hij is vandaag met de post gekomen samen met FIFA 2005.
whahquote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.
Met FM 2005 ben ik heb ik met Parma al weer bijna Europees voetbal veilig gesteld.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |