Ook, maar vooral in WFL. Met name de L-users.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Waar zie je allemaal dombo's? Bij de OOR? Voorspelbare eindlijst.
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ff lekker douchen en daarna FM eens uitproberen. Hij is vandaag met de post gekomen samen met FIFA 2005.
whahquote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.
Met FM 2005 ben ik heb ik met Parma al weer bijna Europees voetbal veilig gesteld.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
Yilderim is trouwens mijn topscorer in de kwalificatie-reeks voor het WK. Voor het NL-elftal wel te verstaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Mijn eerste daad was Co verrot schelden. Guus is mijn maat, al drie keer over en weer elkaar de favorietenrol toegespeeld.
En Boukhari is een slapjanus, die schijt in zijn broek als andere coaches zeggen dat ik te onervaren ben om de titel te winnen.
* Dos37 loopt meequote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef rubbereend het volgende:
avond hoooools
*zet de havenzangers aan
*start weer een polonaise
Ajoowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |