soundtrack cd van de film al geprobeerd?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:00 schreef Blumchen het volgende:
nog t is een liedje van final destination.. K weet niet of iemand die film heeft gezien.. maar t is op t moment als tie begraven word.. T liedje heet Hundred Grand"
Written by Christian Gunther
Performed by Pete Atherton
Ik heb t al bij MUZ neer gezet.. poosje geleden.. Maar hij is gewoon niet te vinden lijkt wel
Ja.. maar die is er nietquote:Op donderdag 9 december 2004 16:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soundtrack cd van de film al geprobeerd?
Ja ik weet het zeker.. Ik heb gekeken op de site waar info stond over de film.. en dus ook het liedje..quote:Op donderdag 9 december 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Blumchen, ik heb het opgezocht in het archief van de fonotheek van de omroep, waar toch echt zo'n beetje alles wat aan muziek bestaat in zit - en het zit er niet in.
Ben je zeker van de exacte titel en uitvoerende?
Dan is het niet uitgebracht, vrees ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker.. Ik heb gekeken op de site waar info stond over de film.. en dus ook het liedje..
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het niet uitgebracht, vrees ik.
blumsj, koester deze post, print hem uit en hang hem op, SCH is eindelijk aardig voor jequote:Op donderdag 9 december 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Blumchen, ik heb het opgezocht in het archief van de fonotheek van de omroep, waar toch echt zo'n beetje alles wat aan muziek bestaat in zit - en het zit er niet in.
Ben je zeker van de exacte titel en uitvoerende?
Ja he... T wordt nog wel eens watquote:Op donderdag 9 december 2004 16:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
blumsj, koester deze post, print hem uit en hang hem op, SCH is eindelijk aardig voor je![]()
![]()
opnemen van de film kan natuurlijk altijdquote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
erg jammer.. t is namelijk zo mooi... en is er geen andere manier hoe ik eraan kan komen?
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie![]()
tot ná de kersssssss
Ja.. maar is de film komt maar een klein stukje van het nummer in voor... dus jaquote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
opnemen van de film kan natuurlijk altijd![]()
op een bepaalde leeftijd krijg je ouwelullendagen, dat kan aardige vakanties opleverenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nou al weer vakantie
hmmmquote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie![]()
tot ná de kersssssss
Ja ik ook heerlijk macaroniequote:Op donderdag 9 december 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga even een vorkje prikken.
idd een top filmquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Vanavond The Green Mile op net 5. Goede film!
Bjoroooooooquote:Op donderdag 9 december 2004 18:48 schreef Bjoro het volgende:
*gooit het ook even over de italiaanse boeg........lasagna
idd blijft topquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Vanavond The Green Mile op net 5. Goede film!
Ja ik ga hem vanavond ook niet kijken duurt me net iets te lang zeker met al die reclame er tussen doorquote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef Eilanden het volgende:
Green Mile is idd goedheb em alleen al te vaak gezien...
Mooi stuk MMquote:Op donderdag 9 december 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 3
Avond! Rondje op kosten van Mitea!
quote:
Met Ajax-muts ja!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:18 schreef Eilanden het volgende:
Leuke stukkie
Oooh Mitea? Dus dat was die kabouter die ik onder de tafel zag wegrennen
Ook, maar vooral in WFL. Met name de L-users.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Waar zie je allemaal dombo's? Bij de OOR? Voorspelbare eindlijst.
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ff lekker douchen en daarna FM eens uitproberen. Hij is vandaag met de post gekomen samen met FIFA 2005.
whahquote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fifa 2005 heb ik na 5 keer spelen kwaad weggegooid. PES4 is vele malen leuker.
Met FM 2005 ben ik heb ik met Parma al weer bijna Europees voetbal veilig gesteld.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |