Kan je geen bestand vinden, of weet je titel/uitvoerende niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:44 schreef Blumchen het volgende:
Grr Ik ben opzoek naar een liedje... en k kan m gewoon nergens vinden...
echt zoo stom..!! T likt wel of tie gewoon nie bestaat.. Maar dat doet tie wel.. Grrr
Wat krijg ik nou he he he he hequote:Op donderdag 9 december 2004 15:33 schreef SCH het volgende:
Bluezzie mail ff
Dat zegt mij inderdaad niet zoveelquote:Op donderdag 9 december 2004 16:00 schreef Blumchen het volgende:
nog t is een liedje van final destination.. K weet niet of iemand die film heeft gezien.. maar t is op t moment als tie begraven word.. T liedje heet Hundred Grand"
Written by Christian Gunther
Performed by Pete Atherton
Ik heb t al bij MUZ neer gezet.. poosje geleden.. Maar hij is gewoon niet te vinden lijkt wel
soundtrack cd van de film al geprobeerd?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:00 schreef Blumchen het volgende:
nog t is een liedje van final destination.. K weet niet of iemand die film heeft gezien.. maar t is op t moment als tie begraven word.. T liedje heet Hundred Grand"
Written by Christian Gunther
Performed by Pete Atherton
Ik heb t al bij MUZ neer gezet.. poosje geleden.. Maar hij is gewoon niet te vinden lijkt wel
Ja.. maar die is er nietquote:Op donderdag 9 december 2004 16:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soundtrack cd van de film al geprobeerd?
Ja ik weet het zeker.. Ik heb gekeken op de site waar info stond over de film.. en dus ook het liedje..quote:Op donderdag 9 december 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Blumchen, ik heb het opgezocht in het archief van de fonotheek van de omroep, waar toch echt zo'n beetje alles wat aan muziek bestaat in zit - en het zit er niet in.
Ben je zeker van de exacte titel en uitvoerende?
Dan is het niet uitgebracht, vrees ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker.. Ik heb gekeken op de site waar info stond over de film.. en dus ook het liedje..
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het niet uitgebracht, vrees ik.
blumsj, koester deze post, print hem uit en hang hem op, SCH is eindelijk aardig voor jequote:Op donderdag 9 december 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Blumchen, ik heb het opgezocht in het archief van de fonotheek van de omroep, waar toch echt zo'n beetje alles wat aan muziek bestaat in zit - en het zit er niet in.
Ben je zeker van de exacte titel en uitvoerende?
Ja he... T wordt nog wel eens watquote:Op donderdag 9 december 2004 16:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
blumsj, koester deze post, print hem uit en hang hem op, SCH is eindelijk aardig voor je![]()
![]()
opnemen van de film kan natuurlijk altijdquote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
erg jammer.. t is namelijk zo mooi... en is er geen andere manier hoe ik eraan kan komen?
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie![]()
tot ná de kersssssss
Ja.. maar is de film komt maar een klein stukje van het nummer in voor... dus jaquote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
opnemen van de film kan natuurlijk altijd![]()
op een bepaalde leeftijd krijg je ouwelullendagen, dat kan aardige vakanties opleverenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nou al weer vakantie
hmmmquote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie![]()
tot ná de kersssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |