Yilderim is trouwens mijn topscorer in de kwalificatie-reeks voor het WK. Voor het NL-elftal wel te verstaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Mijn eerste daad was Co verrot schelden. Guus is mijn maat, al drie keer over en weer elkaar de favorietenrol toegespeeld.
En Boukhari is een slapjanus, die schijt in zijn broek als andere coaches zeggen dat ik te onervaren ben om de titel te winnen.
* Dos37 loopt meequote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef rubbereend het volgende:
avond hoooools
*zet de havenzangers aan
*start weer een polonaise
Ajoowquote:
* Dos37 nou hard wegrentquote:Op donderdag 9 december 2004 21:03 schreef pascalheister het volgende:
* pascalheister gooit Faithless - Insomnia ff in de speler
wat een ontiegelijke heerlijke plaat blijft dit
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:13 schreef Nyluzzz het volgende:
* Nyluzzz viert eigen back to the nineties party
mr. president - coco jambo
slaap zacht lieve Bjoroquote:Op donderdag 9 december 2004 21:17 schreef Bjoro het volgende:
*gaat douchen en naar bed....ben kapot
Ik zal kijken of ik hem met Heerenveen kan kopen. Het spel ziet er in ieder geval op het oog erg gaaf uit. Ik moet er als CM3 speler wel even aan wennen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk Vaduz. Koop Kerzhakov maar, als Ajax. Heb ik ook gedaan. Ik heb ruzie met Co ook.
Inderdaad, breng eens wat leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Blumchen het volgende:
Pff erg stil hier..
Dans lekker meequote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:25 schreef Nyluzzz het volgende:
Zullen we dan maar een vaatje optrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |