quote:De gulle gever van de 'kerstboom' op de Dam, Noordzee 100.7 FM, is zelf ook teleurgesteld over het resultaat. De foeilelijke boom die woensdagochtend op het plein werd geplaatst leidde tot woedende reacties van het publiek.
De radiozender wil de Amsterdamse bevolking tegemoet komen door donderdag vanaf 17.00 uur honderden gratis kerstbomen op de Dam uit te delen.
De officiële ontsteking van de lichtjes in de boom door tv-presentator Winston Gerschtanowitz is ook rond die tijd gepland. Het publiek mag de gratis verspreide kerstballen in de boom hangen. Zangeres Maud geeft nog een concertje.
lees ik dat goed, mogen we de ballen van winston in de boom hangen?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:41 schreef Againzender het volgende:
Iemand nog zin om kerstballen naar BN-ers te gooien?
[..]
Ik wil Winston in de boom hangen en zijn ballen naar Maud gooien!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees ik dat goed, mogen we de ballen van winston in de boom hangen?
Maud neem k liever zelf onderhandenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil Winston in de boom hangen en zijn ballen naar Maud gooien!
Dan vergeten wij niet om je te feliciteren met je grote dochterquote:Op donderdag 9 december 2004 13:57 schreef just me het volgende:
vergeet ik jullie helemaal te vertellen dat mijn Katja vandaag jarig is
wie zijn ze?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Kerstboom wordt hier opgezet, hangen ze er 1 bal aan, dondert ie om![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Was het een loden bal?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Dat gaat hier op de Dam ook gebeuren denk ikquote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Je moet golfer ook niet aan een boom hangenquote:Op donderdag 9 december 2004 15:11 schreef Bluezz het volgende:
ach ja scheelt dat amsterdam ook niet om aan te zien isquote:Op donderdag 9 december 2004 15:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat gaat hier op de Dam ook gebeuren denk ik
Werkelijk niet om aan te zien dat ding!
Een trosje doktersassistenten die nu blauw liggen op de grond, en voorlopig niet meer bijkomen vrees ikquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ja scheelt dat amsterdam ook niet om aan te zien is
Quicknet graag SCHoffiequote:Op donderdag 9 december 2004 15:33 schreef SCH het volgende:
Bluezzie mail ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |