Hej ik ben niet zo van het openen van topics..maar goed als ik de kans krijg dan is er altijd wel wat fout..nu kan ik weer geen linkes krijgen enzo..quote:
Idd en het offtopic gezeur over de OP veranderd toch niets aan het topicquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hej ik ben niet zo van het openen van topics..maar goed als ik de kans krijg dan is er altijd wel wat fout..nu kan ik weer geen linkes krijgen enzo..
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd en het offtopic gezeur over de OP veranderd toch niets aan het topic
Ik vind hem juist goed en cutequote:Op donderdag 9 december 2004 11:36 schreef Zhenar het volgende:
Dizer
Nieuwe Morris praat gewoon heel raar, vind ik. Een beetje sloom, lispelend... maar volgens mij doet 'ie dat in het echt ook. Het acteerwerk vind ik op zich wel goed; hij weet zijn gezicht wel de juiste emoties te geven... maar die stem!!! argh.
Laten we hopen op veel Ludo en Isabellaquote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef karoltje het volgende:
Ik kan het vanavond weer eens zien [afbeelding].
Zal je zien dat er geen hol gebeurt..
Sjows, Sjows.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:30 schreef farfavour het volgende:
ik haat dat fokking accent van die Morris!!!!!!!!!!
Laten we met z'n allen gaan bidden van niet........quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef Orginial het volgende:
Zijn proeftijd zit er bijna op.Ben benieuwd of zijn contract verlengd wordt.![]()
*Geetee begint*quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef somegirl het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen gaan bidden van niet........
Heeft hij een jaar lang gedaan!quote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Arme Nick , Sjors loopt nu te liegen en heel Meerdijk tegen hem..
Bestaat er nog een kans dat Ludo en Janine elkaar vinden in de liefde?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Barbara & Ludo = [afbeelding]
Valerie & Robbert = [afbeelding]
Valerie & Ludo = [afbeelding]
Robbert aan de drank = [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
Ik vind de hele lijn rondom de Rozenboomcake ook wel intrigerend.
Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bestaat er nog een kans dat Ludo en Janine elkaar vinden in de liefde?
Sjors knoopte wel zijn blouse los, bracht hem naar z'n kamer en bleef daarna nog op zijn kamer. Er is geen rechter die Nick zou hebben veroordeeld voor verkrachting en een goede advocaat zou brandhout hebben gemaakt van de hele aanklacht.quote:
Jawel hoor,net als Robert en Laura.En ik gok op een exit binnen 2 jaar voor: Ray Groenoord,Morris Fisher,Sjors Langeveld,Martine Hafkamp,Valerie Fisher en Dennis Tuinman.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Ludo en Janine in hun grote huis. Lucas en Nina spelend in de tuin, terwijl Stefano met zijn nieuwste mokkel is ingetrokken bij hen.
Maar ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Wat heeft het feit dat Sjors zijn blouse losknoopte hier mee te maken?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sjors knoopte wel zijn blouse los, bracht hem naar z'n kamer en bleef daarna nog op zijn kamer. Er is geen rechter die Nick zou hebben veroordeeld voor verkrachting en een goede advocaat zou brandhout hebben gemaakt van de hele aanklacht.
De flash-back gezien?quote:ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen => misbruiken, onteren
2 op grove wijze schenden
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat Sjors zijn blouse losknoopte hier mee te maken?
[..]
De flash-back gezien?
Nick was geweldadig en had gemeenschap met Sjors tegen haar wil in. Sjors is verkracht, Nick is dus een verkrachter. Hij heeft dus iedereen voorgelogen met zijn verhaal dat het een vrijwillige pot sex was.
Het is Carrotcake, en het is inderdaad taart, ook wel cake genoemd in het engels.....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Zeg nou zelf, die cake ziet er toch best lekker uit?
Wat voor cake is het?
Drommels! Sinds wanneer ben jij om BVO? Jij was toch eerst ook tegen Sjors en voor Nick?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
De flash-back gezien?
Nick was geweldadig en had gemeenschap met Sjors tegen haar wil in. Sjors is verkracht, Nick is dus een verkrachter. Hij heeft dus iedereen voorgelogen met zijn verhaal dat het een vrijwillige pot sex was.
Dat heeft zeker er mee te maken, daar zal de advocaat van Nick op gaan hameren tijdens een rechtzaak.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
De flash-back gezien?
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Airelle het volgende:
BVO komt er nu pas achter dat hij al die tijd ongelijk heeft gehad.
Dan heeft zelfs dat tweede argument meer waarde.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet je dat ik Nicks argument: 'ze knoopte me blouse los' een net zo grote drogreden vind als: 'meisjes met korte rokjes en topjes lokken het zelf uit'
Och, ik vond het altijd al hoor. Maar als iedereen hetzelfde vindt vervalt het hoofddoel van een forum he.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Airelle het volgende:
BVO komt er nu pas achter dat hij al die tijd ongelijk heeft gehad.
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, ik vond het altijd al hoor. Maar als iedereen hetzelfde vindt vervalt het hoofddoel van een forum he..
Sjors gaat met een dronken man mee naar zijn hotelkamer (ze had ook hotelpersoneel kunnen roepen), legt hem op bed, knoopt zijn blouse los en blijft dan nog op zijn kamer....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet je dat ik Nicks argument: 'ze knoopte me blouse los' een net zo grote drogreden vind als: 'meisjes met korte rokjes en topjes lokken het zelf uit'
Dat taart in het engels cake is wist ik nog, maar vind dat Nederlanders het gewoon taart kunnen noemen dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:51 schreef somegirl het volgende:
[..]
Het is Carrotcake, en het is inderdaad taart, ook wel cake genoemd in het engels.....
Ja, Beev. Als jij het zelf maar zo gelooft.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, ik vond het altijd al hoor. Maar als iedereen hetzelfde vindt vervalt het hoofddoel van een forum he..
Het gaat niet er om of Nick in de rechtbank gelijk krijgt of niet, het gaat om het feit dát Nick Sjors heeft verkracht.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sjors gaat met een dronken man mee naar zijn hotelkamer (ze had ook hotelpersoneel kunnen roepen), legt hem op bed, knoopt zijn blouse los en blijft dan nog op zijn kamer....
Tja... een niet erg sterke zaak in de rechtbank, zeker niet als Nick een goede advocaat heeft.
Sjors heeft het op z'n minst uitgelokt.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat niet er om of Nick in de rechtbank gelijk krijgt of niet, het gaat om het feit dát Nick Sjors heeft verkracht.
So what? Is nog steeds geen teken dat zij vrijwillig sex wilde.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sjors heeft het op z'n minst uitgelokt.
Die indruk gaf ze Nick wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
So what? Is nog steeds geen teken dat zij vrijwillig sex wilde.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sjors heeft het op z'n minst uitgelokt.
Ze knoopte zijn blouse los en bleef op zijn kamer. Dat is op zijn zachtst gezegd niet erg snugger. Ze had ook gewoon het hotelpersoneel z'n werk kunnen laten doen en die figuren die dronkelap naar zijn kamer kunnen laten schoppen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Ze zou het hebben uitgelokt als ze in d'r charitells door het hotel voor Nick was uitgehold, terwijl ze met wilde gebaren had geschreeuwd:
"Verkracht me dan, verkracht me dan, je kan me toch niet pakken! Whehehe!"
Of het snugger is of niet.. is een ander verhaal.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze knoopte zijn blouse los en bleef op zijn kamer. Dat is op zijn zachtst gezegd niet erg snugger. Ze had ook gewoon het hotelpersoneel z'n werk kunnen laten doen en die figuren die dronkelap naar zijn kamer kunnen laten schoppen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze knoopte zijn blouse los
quote:en bleef op zijn kamer.
Idd ze hebben elkaar gewoon verkeerd begrepen hij was trouwens ook stom dronken he.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zijn blouse was losgeknoopt en toen bleef ze daar maar staan kijken.....
Ow was dat zo?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Idd ze hebben elkaar gewoon verkeerd begrepen hij was trouwens ook stom dronken he.
Ja, daarom snap ik niet dat ze niet even iemand van het hotelpersoneel vraagt hem naar z'n kamer te brengen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Idd ze hebben elkaar gewoon verkeerd begrepen hij was trouwens ook stom dronken he.
Dat noem ik naïf, wil voor mij nog steeds niet zeggen dat ze op verkrachting uit was.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik niet dat ze niet even iemand van het hotelpersoneel vraagt hem naar z'n kamer te brengen.
Ze was er ook niet op uit natuurlijk, maar ze heeft gewoon dom en uitlokkend gehandeld in deze.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat noem ik naïf, wil voor mij nog steeds niet zeggen dat ze op verkrachting uit was.
Haha dat ze er niet op uit was lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze was er ook niet op uit natuurlijk, maar ze heeft gewoon dom en uitlokkend gehandeld in deze.
Tja, hij was dronken, zij bracht hem naar zijn kamer, ze knoopte zijn bloes los, legde hem op bed.... Het is niet goed te keuren, maar het is wel uitlokking op zich.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha dat ze er niet op uit was lijkt me wel duidelijk.
Maar ik zie wel in dat Nick dacht dat het wel zo was.
Het is anders wel een belangrijk punt, ook in de serie want daar speelt het al erg lang.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef digispeed het volgende:
pffff gaan we nou weer een heel topic vullen met wel of niet verkracht.
heb het nu wel gezien/.
Ja, maar dan zouden ze het helemaal worteltjestaart moeten noemen, en dat is wel weer heel erg on-rozenbooms..........quote:Op donderdag 9 december 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat taart in het engels cake is wist ik nog, maar vind dat Nederlanders het gewoon taart kunnen noemen dan.
Tenzij het een echte cake is, maar dat is dit niet. Vind ik.
Wat een bullshit in dit topic zeg. Zelfs al had ze hem gepijpt... Op het moment dat hij dan wil neuken en zij zegt "NEE" .... dan is het NEE! Zet hij dan toch door is het dus verkrachting en behoort hij jarenlang achter tralies te verdwijnen. Verkrachting kun je nooit of te nimmer uitlokken. Als je je als man niet kunt inhouden op het moment dat het meisje NEE zegt, behoor je niet meer vrij rond te mogen lopen. Onvoorstelbaar wat in dit topic wordt gezegdquote:Op donderdag 9 december 2004 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja, hij was dronken, zij bracht hem naar zijn kamer, ze knoopte zijn bloes los, legde hem op bed.... Het is niet goed te keuren, maar het is wel uitlokking op zich.
Is geen discussie over mogelijk. "Nee" is "Nee". Ga je dan tegen de wil in van het meisje, is het dus verkrachting. Is echt heel erg simpel.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef digispeed het volgende:
pffff gaan we nou weer een heel topic vullen met wel of niet verkracht.
heb het nu wel gezien/.
Als Sjors niet mee was gegaan naar zijn kamer of hem op bed had gelegd en gewoon weg was gegaan, dan was ze niet verkracht geweest. Natuurlijk is de actie van Nick af te keuren, maar Sjors heeft die actie wel ingeleid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een bullshit in dit topic zeg. Zelfs al had ze hem gepijpt... Op het moment dat hij dan wil neuken en zij zegt "NEE" .... dan is het NEE! Zet hij dan toch door is het dus verkrachting en behoort hij jarenlang achter tralies te verdwijnen. Verkrachting kun je nooit of te nimmer uitlokken. Als je je als man niet kunt inhouden op het moment dat het meisje NEE zegt, behoor je niet meer vrij rond te mogen lopen. Onvoorstelbaar wat in dit topic wordt gezegd
Helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is geen discussie over mogelijk. "Nee" is "Nee". Ga je dan tegen de wil in van het meisje, is het dus verkrachting. Is echt heel erg simpel.
Ik ben het ook met hem eens.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:40 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben het met scanman eens.
Sorry, maar dit vind ik onzin. Ik heb zelf ooit geroepen dat ze niet zo dom had moeten zijn om hem uit te kleden en zo, waardoor dus bij hem wel de "trigger" overging. Maar NEE blijft NEE, indruk of geen indruk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem. Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
Als je hiermee wilt zeggen dat het heel erg lastig zal worden om iemand als Nick in deze situatie te veroordelen, heb je gelijk. Als je bedoelt dat het ook eigenlijk geen verkrachting was, danquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem. Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
Slechts volgens jou irrelevante meningquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem.
Waar baseer je dat op? Ben je soms zelf rechter?quote:Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
en ze deed het omdat de scriptschrijvers dat zo wilden....quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Sjors niet mee was gegaan naar zijn kamer of hem op bed had gelegd en gewoon weg was gegaan, dan was ze niet verkracht geweest. Natuurlijk is de actie van Nick af te keuren, maar Sjors heeft die actie wel ingeleid.
jah, vermoeiende discussie....quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef bar_rel het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over de vekrachting![]()
Ja, laten we het weer gaan hebben over belangrijkere zaken... zoals "soap" enzo ..quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef bar_rel het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over de vekrachting![]()
Scannie.. rustig nou maar. Dit is een GTST topic. Als jullie over verkrachting in het algemeen willen hebben, kan dat ook in een "andere" topic. Hier kun je het hebben over de verkrachting van Sjors of over GTST in het algemeen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer gaan hebben over belangrijkere zaken... zoals "soap" enzo ..
Gezien de reacties van sommigen in dit topic is dat misschien wel nodig ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef Dizer het volgende:
Als jullie over verkrachting in het algemeen willen hebben, kan dat ook in een "andere" topic.
Nick heeft haar dan "verkracht" omdat de scriptschrijvers dat wilde. Het argument de scriptschrijvers wilden het zo is nu even niet relevant natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
en ze deed het omdat de scriptschrijvers dat zo wilden....
wat een oeverloze discussie is dit zeg
Ik zeg niet dat het goed is wat hij doet, ik zeg alleen dat het lastig is om hem in deze te veroordelen (dat zie jij gelukkig ook in) en dat ze hem op zijn zachtst gezegd een perfecte gelegenheid heeft gegeven. Nee, ze wilde vast niet verkracht worden, maar met een dronkelap mee naar zijn kamer gaan en hem op bed uitkleden en er dan bijblijven is niet erg handig als je niet verkracht wil worden of niet aangerand wil worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hiermee wilt zeggen dat het heel erg lastig zal worden om iemand als Nick in deze situatie te veroordelen, heb je gelijk. Als je bedoelt dat het ook eigenlijk geen verkrachting was, dan
Zoals gezegd, ook al had ze hem gepijpt.... Als ze daarna NEE zegt, is het NEE ! Indruk wekken is totaal niet relevant. Of ben jij zo iemand die het eens is met een stelling "als ze de indruk wekt dat ze wil, mag ik haar daarna altijd tegen haar wil in neuken"?
Op welke manier hebben zou jou ook maar 1 moment het idee gegeven dat het misschien toch geen verkrachting was danquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:36 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, wat GTST allemaal niet teweeg brengt.
Ik neem het de schrijvers wel kwalijk dat ze verkrachting zo gebagatelliseerd hebben. Wees er gewoon duidelijk over in plaats van mensen het idee te geven dat het misschien toch niet verkrachting was...
Ik heb het zelf altijd verkrachting gevonden, maar had het idee dat de schrijvers het verhaal herinterpreteerden en het uiteindelijk zo zouden maken dat Nick onschuldig was. Dat idee kreeg ik toen Charlie wat met Nick kreeg; het leek alsof de schrijvers Nick onschuldig wilden maken. En het is tenslotte hun verhaal, dus als zij dat zo zouden vertellen, dan kan ik daar niets tegenin brengen (behalve dat ik het een verkeerde boodschap vond).quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op welke manier hebben zou jou ook maar 1 moment het idee gegeven dat het misschien toch geen verkrachting was dan.. Ik denk eerlijk gezegd dat dat meer in jouw hoofd speelt dan dat de schrijvers van GTST dat gedaan hebben. Iedereen met een normale dosis gezond verstand weet dat "Nee" ook daadwerekelijk "Nee" is en dat er sprake is van verkrachting als je dan toch doorgaat. Blijkbaar was deze verhaallijn best wel nodig, aangezien er echt mensen blijken te zijn die vinden dat ze het uitgelokt heeft en dat het daarom is toegestaan ofzo.
Over het algemeen vind ik GTST behoorlijk moreelverantwoord.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het zelf altijd verkrachting gevonden, maar had het idee dat de schrijvers het verhaal herinterpreteerden en het uiteindelijk zo zouden maken dat Nick onschuldig was. Dat idee kreeg ik toen Charlie wat met Nick kreeg; het leek alsof de schrijvers Nick onschuldig wilden maken. En het is tenslotte hun verhaal, dus als zij dat zo zouden vertellen, dan kan ik daar niets tegenin brengen (behalve dat ik het een verkeerde boodschap vond).
Maar uiteindelijk is het dus toch officieel een verkrachting in het verhaal. Gelukkig.
Volgens mij wilden ze schrijvers het verschijnsel verkrachting an sich helemaal niet bagatalliseren, maar meer het gebruiken voor een verhaallijn die ook in het echie vaak voorkomt: Het slachtoffer wordt niet geloofd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het zelf altijd verkrachting gevonden, maar had het idee dat de schrijvers het verhaal herinterpreteerden en het uiteindelijk zo zouden maken dat Nick onschuldig was. Dat idee kreeg ik toen Charlie wat met Nick kreeg; het leek alsof de schrijvers Nick onschuldig wilden maken. En het is tenslotte hun verhaal, dus als zij dat zo zouden vertellen, dan kan ik daar niets tegenin brengen (behalve dat ik het een verkeerde boodschap vond).
Maar uiteindelijk is het dus toch officieel een verkrachting in het verhaal. Gelukkig.
Ze onderschatten Nick,we zijn nog lang niet van die etter verlost.quote:
Janine en Stefano wilden Ludo, die geloof ik ook gedrogeerd werd, laten geloven dat Bowien nog leefde. Daarvoor riepen ze de hulp in van Yolanda Vermeulen (Tanja Jess), die sprekend op Bowien lijkt. Er moest alleen nog wat geschaafd worden aan haar accent en haar manier van lopen. 's Nachts verscheen 'Bowien' aan Ludo's bed.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:12 schreef Airelle het volgende:
kan jij me even vertellen waar die scene opsloeg.. ik bedoel welke context.
in het GTST-topic ofzo.
Dank dank.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Janine en Stefano wilden Ludo, die geloof ik ook gedrogeerd werd, laten geloven dat Bowien nog leefde. Daarvoor riepen ze de hulp in van Yolanda Vermeulen (Tanja Jess), die sprekend op Bowien lijkt. Er moest alleen nog wat geschaafd worden aan haar accent en haar manier van lopen. 's Nachts verscheen 'Bowien' aan Ludo's bed.![]()
Emotionele schade telt altijd zwaarder dan fysieke.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar als Nick dan de cel in moet Sjorsdat ook .
Iemand verminken is net zo erg ik denk zelf nog wel erger dan iemand verkrachten...
En jij denkt dat Nick nu geen emotionele schade oploopt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Emotionele schade telt altijd zwaarder dan fysieke.
Dus nee, Sjors draait daar de bak niet voor in.
Dat van dat kruis heeft Sjors niet gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat Nick nu geen emotionele schade oploopt?
Als hij straks overal vaders met gezinnen ziet lopen en weetend dat hij dat nooit meer zou kunnen mee maken een gelukkig leven met huisje boompje beestje?
Ze was wel de aanleiding.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat van dat kruis heeft Sjors niet gedaan.
Nee.. Charlie was in de war en teleurgesteld.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze was wel de aanleiding.
Ze had ook gewoon een spijker door haar eigen hoofd kunnen schieten![]()
Sjors is te laf om echt te schieten m.i.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan nog Sjors loog tegen de politie en nam een spijkerpistool mee Portugal in en ze was wel degelijk van plan Nick te vermoorden als hij niet zou toegeven.
Het is trouwens ook erg dom om te liegen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:54 schreef Frey het volgende:
Nicks vingerafdrukken zitten niet op het spijkerpistool, dus wat willen ze nou doen![]()
Het is wel door haar toedoen gebeurd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat van dat kruis heeft Sjors niet gedaan.
Zo is maar netquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is wel door haar toedoen gebeurd.
Duhhhhhhhhhhhh logischquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er is ook nog sprake van voorbedachte rade, want ze is met dat spijkerpistool naar Lissabon gegaan om Nick daar op te zoeken. Een bekentenis afgedwongen onder bedreiging van een spijkerpistool is in Nederland ook niet rechtsgeldig, dus ik vermoed dat Nick gewoon vrijuit gaat.
Maak dat maar eens wijs aan die opgefokte fanylezers hier in dit topic.quote:
Ze leven zich te veel in,terwijl een hoop dingen in de serie niet kloppen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maak dat maar eens wijs aan die opgefokte fanylezers hier in dit topic.
Serie komt niet overeen met de hedendaagse werkelijkheid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die mensen gaan ook nooit naar de WC. Behalve als die het niet doet, zoals afgelopen week in de Koning.
Al die kiddo's zijn wel een stel parasieten inderdaad. Niet werken, niet studeren, maar gewoon de hele dag thuis of in de kroeg hangen.
Precies, dat boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Begint een beetje in te zakken die verhaallijntjes.
Stefano-manager-gezeik![]()
Ray-Dennis-baroorlog![]()
LOLquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stefano is gewoon een mislukte pimp
Grandioos!!! Echt onwijs bedankt!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
Linda filmpje voor Babette
GTST 1998, Linda in Thailand part I [save target as]
Let wel: 13, 6 Mb
Wie is Lara Evenhuis?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Grandioos!!! Echt onwijs bedankt!!!
En eh, nooit geweten dat ze haar cel met Lara Evenhuis deelde!!!
volgende keer graag deel 2, moet er nu vandoor!!!
Nee das Ellen Evenhuisquote:
Zal welquote:
Roverquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef Nouk het volgende:
Wie speelde Michiel Huisman ooit in GTST? Weet iemand dat?
Ik heb wel vaker het gevoel dat de scriptschrijvers ons onderschatten...quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik irriteer me meer aan Yasmin dan aan Stefano, die is wel heel erg aan het egotrippen met die modeshit.
En Ray en Dennis zijn irritant ja, kennelijk snappen de schrijvers niet dat er minder aantal scenes nodig zijn om ons een boodschap duidelijk te maken.
Rover was eigelijk een gastrol in het opvanghuis van Peter Kelder.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:22 schreef Nouk het volgende:
Rover? Wie speelde hij? zoon van wie/vriend van wie?
http://www.imdb.com/name/nm0401264/quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef Nouk het volgende:
Wie speelde Michiel Huisman ooit in GTST? Weet iemand dat?
Ach welnee, Antonie Kamerling was allang de serie uit toen Rover erin kwam. Hij had iets te maken met Daniël of Simon ofzo, en diens toenmalige vriendin.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Rover was eigelijk een gastrol in het opvanghuis van Peter Kelder.
Werkte Rover niet als (minderjarig!) model voor het modellenbureau van Dian en Bowien? Op een gegeven moment werd Dian geloof ik beschuldigd van het maken van kinderpornografische foto's.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:22 schreef Nouk het volgende:
Rover? Wie speelde hij? zoon van wie/vriend van wie?
Ik hoop dat haar (minstens zo irritante) 'modelvriendinnetje' (in ONM was ze ook al om te kotsen) haar zo gauw mogelijk tot de grond toe afbrandt (quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik irriteer me meer aan Yasmin dan aan Stefano, die is wel heel erg aan het egotrippen met die modeshit.
Komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
t is weer helemaal ingezakt, bah, wat een saaie aflevering vandaag
Misschien wordt Sjors wel weer verkracht deze kerst... ze wordt zwanger... maar deze keer heeft Nick een alibi... hij is immers onvruchtbaar.quote:
Arnie is in Zuid-Amerika gecrasht met een vliegtuigje... Laura & Robert hebben hem nog gezocht, maar te vergeefs.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:51 schreef Joyce1982 het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gevolgd.... waar is Arnie?![]()
quote:Er gingen al langer geruchten dat Everon Jackson Hooi (Bekend als Ciro Pieterszoon in de RTL 4 serie De Erfenis) een rol gaat spelen in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. En het is nu dus uiteindelijk bevestigd. Vanaf 3 januari is Everon te zien als Bing Mauricus, de zoon van Dorothea (Chris Comvalius).
quote:Op vrijdag 24 december is er een extra lange kerstaflevering te zien van de populaire RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. De soap is dan te zien van 20:00 tot 21:00.
Die zit Robbie Williams te interviewen enzoquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:51 schreef Joyce1982 het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gevolgd.... waar is Arnie?![]()
Je hebt bijna gelijk wie ik bedoel was Tygoquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:48 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ach welnee, Antonie Kamerling was allang de serie uit toen Rover erin kwam. Hij had iets te maken met Daniël of Simon ofzo, en diens toenmalige vriendin.
Ludo komt er gelukkig weer helemaal bovenop!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja !
Ludo verhaallijn is weer tof.
Wie verzint zo'n naam?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:01 schreef Svensational het volgende:
Misschien al bekend maar toch:
Er gingen al langer geruchten dat Everon Jackson Hooi (Bekend als Ciro Pieterszoon in de RTL 4 serie De Erfenis) een rol gaat spelen in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. En het is nu dus uiteindelijk bevestigd. Vanaf 3 januari is Everon te zien als Bing Mauricus, de zoon van Dorothea (Chris Comvalius).
Wow te gek!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:01 schreef Svensational het volgende:
Misschien al bekend maar toch:
[..]
[afbeelding]
[..]
Was dat geen fanfiction?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:03 schreef Orginial het volgende:
Dat betekent dat Arnie dus ook terugkomt.Want Dorothea en Laura zouden toch op zoek gaan naar Arnie en Lotje?![]()
Een donkere homo, zo modern zijn ze nog niet bij GTST.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of Morris & Bing... Morris Mauricus-Fischer
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Een donkere homo, zo modern zijn ze nog niet bij GTST..
Arthur heeft met een man gezoent!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Een donkere homo, zo modern zijn ze nog niet bij GTST..
Metaquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Arthur heeft met een man gezoend!
Dat ze kunnen fantaseren over zijn grote stevige salami?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar die Bing he . Is die niet gewoon gekomen om jonge meisjes gek te maken ?
Daar is Stefano de pimp al voor. Hij maakt jonge meisjes gek en zet ze achter het raam en hangt dan de manager uit!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bedoel je Nina?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Idd gewoon weer een nieuw breezersletjes idool.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Dat ze kunnen fantaseren over zijn grote stevige salami?
Charlie heeft een worstenverleden...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dat ze kunnen fantaseren over zijn grote stevige salami?
Wie z'n moeder?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:55 schreef BVO het volgende:
Zouden we Joseline Tophof ooit nog terug zien in GTST?
Dat was een travoquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Arthur heeft met een man gezoent!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
Iwan!.
Ken je klassiekers!.
Joseline Tophof is de naam die Dian aannam toen ze met Huib op de vlucht sloeg.
Ook Huib had een nieuw paspoort en hij ging verder onder de naam "Maxime".
Vreemd dat je Jef bv. nooit meer over z'n dochter hoort.
Zie volgend topic.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is Nick?
Het zijn halfbroers van elkaar. Frits was de bastaardzoon van Herman Hogendoorn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe was de band eigenlijk thuis de heer Rien Hoogendoorn en Frits van Houten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Orginial op 11-12-2004 18:42:20 ]
Dat is toch een manquote:
Inderdaad,echt een aanwinst.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:52 schreef Airelle het volgende:
Tis best een leuke jongen die Everon...
En acteren kan 'ie wel (tenminste in de Erfenis wel).
Mij ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken...
Maar wat mij betreft issie meer dan welkom.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef RedGuy het volgende:
Sjors en Bing worden een koppel natuurlijk.
Ja Duh!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zijn halfbroers van elkaar. Frits was de bastaardzoon van Herman Hogendoorn.
Die konden niet echt heel goed met elkaar opschieten over het algemeen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe was de band eigenlijk thuis de heer Rien Hoogendoorn en Frits van Houten?
Hij lijkt aangekomen voor zijn rol.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:48 schreef Orginial het volgende:
De GTSTfoto van Dorothea zal ik binnekort plaatsen maar hier is die van Bing.
[afbeelding]
Rien heeft nog even bij Frits gewoond... altijd handig zo'n kogelvanger in huis.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die konden niet echt heel goed met elkaar opschieten over het algemeen.
hij was ingehuurd door Ludo geloof ik, om Dian en Huib een hak te zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Werkte Rover niet als (minderjarig!) model voor het modellenbureau van Dian en Bowien? Op een gegeven moment werd Dian geloof ik beschuldigd van het maken van kinderpornografische foto's.
Yup, weer een streek van Ludoquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:37 schreef digispeed het volgende:
[..]
hij was ingehuurd door Ludo geloof ik, om Dian en Huib een hak te zetten.
Hij kwam als naaktmodel by Modellenburo Hollywood, aar was nog geen 18.
Misschien weer een anorexia/boulimia verhaallijn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij lijkt aangekomen voor zijn rol.
Hijs niet aangekomen hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 00:09 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Misschien weer een anorexia/boulimia verhaallijn?
quote:
Ik zie ook geen verschil hoorquote:Op zondag 12 december 2004 10:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding] Kijk hier en
hier
[afbeelding]
Laura mag van mij zoveel lijntjes krijgen dat ze sterft aan een overdosisquote:Op zondag 12 december 2004 13:59 schreef Orginial het volgende:
Jef en Laura moeten weer een lijntje krijgen.![]()
Laura is cool.Ik heb al zin in haar volgende lijntje.quote:Op zondag 12 december 2004 14:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laura mag van mij zoveel lijntjes krijgen dat ze sterft aan een overdosis![]()
.
Cool als in het tegenovergestelde van hot wel ja.quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laura is cool.Ik heb al zin in haar volgende lijntje.![]()
Wat betekent jouw username eigenlijk?quote:Op zondag 12 december 2004 14:23 schreef Orginial het volgende:
Wat me trouwens opviel: GTST is trouwens wel erg orginieel met mensen over de brug gooien.
Want:
Die Fatima werd over de zelfde brug gegooid dan Isabella.
(Fatima en het kunstlijntje en het Isabella en Charlie de stalker-lijntje)Dat viel me even op.Dus op diezelfde brug zijn dus 2 mensen overboord gegaan maar niemand viel in het water.
Ik denk dat het in 'Streetslang' een verbastering van ORIGINAL is...quote:Op zondag 12 december 2004 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat betekent jouw username eigenlijk?
Nee.Ik ben niet de Orginele... Maar wel een Orginial.. Ofzoquote:Op zondag 12 december 2004 14:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het in 'Streetslang' een verbastering van ORIGINAL is....
Bedoel je niet "Original"? En "origineel"?quote:Op zondag 12 december 2004 14:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Ik ben niet de Orginele... Maar wel een Orginial.. Ofzo![]()
Dat bedoel ik dus --> spelfout.quote:Op zondag 12 december 2004 15:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je niet "Original"? En "origineel"?
*kuchquote:Op zondag 12 december 2004 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Showchat 112. Is er een dokter in de zaal?
Ja ik ook!quote:Op zondag 12 december 2004 15:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze dit jaar in petto hebben voor de kerstaflevering...
Ik denk dat het dit jaar niet zo spectaculair wordt... Ik verwacht eerder een feel good, ouderwets gezellige kerstaflevering. De verkrachting tijdens kerst vond ik vorig jaar ook niet zo geslaagd. Dat hadden ze beter tijdens oud en nieuw kunnen doen... knallend het nieuwe jaar in... of zoiets.quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef Airelle het volgende:
Vorig jaar was het erg spectaculair met de verkrachting van Sjors en Ludo, Stefano en Janine in de Bush.
quote:Op zondag 12 december 2004 16:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter tijdens oud en nieuw kunnen doen... knallend het nieuwe jaar in... of zoiets.
En dan die kapsels vorig jaar.quote:Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef Airelle het volgende:
Die kerstdinners zijn zo cliche in GTST.
Bah opgekropte truttigheid!
Wat is die Milan toch eng rrrquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Last Christmas... (GTST, WO. 24-12-2003)
Georgina is lief als kerst vrouwtje.quote:Op zondag 12 december 2004 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dit jaar weer een kerstreünie? (GTST, ZA. 26-12-1998)
quote:Op zondag 12 december 2004 16:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Milan was de man van de gekke bekken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nostalgie.quote:Op zondag 12 december 2004 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit jaar weer een kerstreünie? (GTST, ZA. 26-12-1998)
Het leek wel of Meerdijk getroffen was door een zware wervelstorm.quote:Op zondag 12 december 2004 16:57 schreef Airelle het volgende:
Ja ongelooflijk.
zonde van al die haarlak.
Ik hoop van wel, maar denk 't niet.quote:Op zondag 12 december 2004 16:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou hij nog terugkomen voor de kerst?
Vandaar dat gat in de ozonlaag.quote:Op zondag 12 december 2004 16:57 schreef Airelle het volgende:
Ja ongelooflijk.
zonde van al die haarlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt terug dusse.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:10 schreef Orginial het volgende:
NajahHerstel: j = kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt terug dusse.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:10 schreef Orginial het volgende:
NajahIk hoop dat ie niet alleen komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt terug dusse.![]()
Voor het einde van het jaar...quote:Op zondag 12 december 2004 17:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat Nick en Charlie nog voor het eind van het jaar bij elkaar komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |