Hej ik ben niet zo van het openen van topics..maar goed als ik de kans krijg dan is er altijd wel wat fout..nu kan ik weer geen linkes krijgen enzo..quote:
Idd en het offtopic gezeur over de OP veranderd toch niets aan het topicquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hej ik ben niet zo van het openen van topics..maar goed als ik de kans krijg dan is er altijd wel wat fout..nu kan ik weer geen linkes krijgen enzo..
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd en het offtopic gezeur over de OP veranderd toch niets aan het topic
Ik vind hem juist goed en cutequote:Op donderdag 9 december 2004 11:36 schreef Zhenar het volgende:
Dizer
Nieuwe Morris praat gewoon heel raar, vind ik. Een beetje sloom, lispelend... maar volgens mij doet 'ie dat in het echt ook. Het acteerwerk vind ik op zich wel goed; hij weet zijn gezicht wel de juiste emoties te geven... maar die stem!!! argh.
Laten we hopen op veel Ludo en Isabellaquote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef karoltje het volgende:
Ik kan het vanavond weer eens zien [afbeelding].
Zal je zien dat er geen hol gebeurt..
Sjows, Sjows.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:30 schreef farfavour het volgende:
ik haat dat fokking accent van die Morris!!!!!!!!!!
Laten we met z'n allen gaan bidden van niet........quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef Orginial het volgende:
Zijn proeftijd zit er bijna op.Ben benieuwd of zijn contract verlengd wordt.![]()
*Geetee begint*quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef somegirl het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen gaan bidden van niet........
Heeft hij een jaar lang gedaan!quote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Arme Nick , Sjors loopt nu te liegen en heel Meerdijk tegen hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |