Hej ik ben niet zo van het openen van topics..maar goed als ik de kans krijg dan is er altijd wel wat fout..nu kan ik weer geen linkes krijgen enzo..quote:
Idd en het offtopic gezeur over de OP veranderd toch niets aan het topicquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hej ik ben niet zo van het openen van topics..maar goed als ik de kans krijg dan is er altijd wel wat fout..nu kan ik weer geen linkes krijgen enzo..
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd en het offtopic gezeur over de OP veranderd toch niets aan het topic
Ik vind hem juist goed en cutequote:Op donderdag 9 december 2004 11:36 schreef Zhenar het volgende:
Dizer
Nieuwe Morris praat gewoon heel raar, vind ik. Een beetje sloom, lispelend... maar volgens mij doet 'ie dat in het echt ook. Het acteerwerk vind ik op zich wel goed; hij weet zijn gezicht wel de juiste emoties te geven... maar die stem!!! argh.
Laten we hopen op veel Ludo en Isabellaquote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef karoltje het volgende:
Ik kan het vanavond weer eens zien [afbeelding].
Zal je zien dat er geen hol gebeurt..
Sjows, Sjows.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:30 schreef farfavour het volgende:
ik haat dat fokking accent van die Morris!!!!!!!!!!
Laten we met z'n allen gaan bidden van niet........quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef Orginial het volgende:
Zijn proeftijd zit er bijna op.Ben benieuwd of zijn contract verlengd wordt.![]()
*Geetee begint*quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef somegirl het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen gaan bidden van niet........
Heeft hij een jaar lang gedaan!quote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Arme Nick , Sjors loopt nu te liegen en heel Meerdijk tegen hem..
Bestaat er nog een kans dat Ludo en Janine elkaar vinden in de liefde?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Barbara & Ludo = [afbeelding]
Valerie & Robbert = [afbeelding]
Valerie & Ludo = [afbeelding]
Robbert aan de drank = [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
Ik vind de hele lijn rondom de Rozenboomcake ook wel intrigerend.
Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bestaat er nog een kans dat Ludo en Janine elkaar vinden in de liefde?
Sjors knoopte wel zijn blouse los, bracht hem naar z'n kamer en bleef daarna nog op zijn kamer. Er is geen rechter die Nick zou hebben veroordeeld voor verkrachting en een goede advocaat zou brandhout hebben gemaakt van de hele aanklacht.quote:
Jawel hoor,net als Robert en Laura.En ik gok op een exit binnen 2 jaar voor: Ray Groenoord,Morris Fisher,Sjors Langeveld,Martine Hafkamp,Valerie Fisher en Dennis Tuinman.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Ludo en Janine in hun grote huis. Lucas en Nina spelend in de tuin, terwijl Stefano met zijn nieuwste mokkel is ingetrokken bij hen.
Maar ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Wat heeft het feit dat Sjors zijn blouse losknoopte hier mee te maken?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sjors knoopte wel zijn blouse los, bracht hem naar z'n kamer en bleef daarna nog op zijn kamer. Er is geen rechter die Nick zou hebben veroordeeld voor verkrachting en een goede advocaat zou brandhout hebben gemaakt van de hele aanklacht.
De flash-back gezien?quote:ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen => misbruiken, onteren
2 op grove wijze schenden
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat Sjors zijn blouse losknoopte hier mee te maken?
[..]
De flash-back gezien?
Nick was geweldadig en had gemeenschap met Sjors tegen haar wil in. Sjors is verkracht, Nick is dus een verkrachter. Hij heeft dus iedereen voorgelogen met zijn verhaal dat het een vrijwillige pot sex was.
Het is Carrotcake, en het is inderdaad taart, ook wel cake genoemd in het engels.....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Zeg nou zelf, die cake ziet er toch best lekker uit?
Wat voor cake is het?
Drommels! Sinds wanneer ben jij om BVO? Jij was toch eerst ook tegen Sjors en voor Nick?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
De flash-back gezien?
Nick was geweldadig en had gemeenschap met Sjors tegen haar wil in. Sjors is verkracht, Nick is dus een verkrachter. Hij heeft dus iedereen voorgelogen met zijn verhaal dat het een vrijwillige pot sex was.
Dat heeft zeker er mee te maken, daar zal de advocaat van Nick op gaan hameren tijdens een rechtzaak.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
De flash-back gezien?
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Airelle het volgende:
BVO komt er nu pas achter dat hij al die tijd ongelijk heeft gehad.
Dan heeft zelfs dat tweede argument meer waarde.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet je dat ik Nicks argument: 'ze knoopte me blouse los' een net zo grote drogreden vind als: 'meisjes met korte rokjes en topjes lokken het zelf uit'
Och, ik vond het altijd al hoor. Maar als iedereen hetzelfde vindt vervalt het hoofddoel van een forum he.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Airelle het volgende:
BVO komt er nu pas achter dat hij al die tijd ongelijk heeft gehad.
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, ik vond het altijd al hoor. Maar als iedereen hetzelfde vindt vervalt het hoofddoel van een forum he..
Sjors gaat met een dronken man mee naar zijn hotelkamer (ze had ook hotelpersoneel kunnen roepen), legt hem op bed, knoopt zijn blouse los en blijft dan nog op zijn kamer....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weet je dat ik Nicks argument: 'ze knoopte me blouse los' een net zo grote drogreden vind als: 'meisjes met korte rokjes en topjes lokken het zelf uit'
Dat taart in het engels cake is wist ik nog, maar vind dat Nederlanders het gewoon taart kunnen noemen dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:51 schreef somegirl het volgende:
[..]
Het is Carrotcake, en het is inderdaad taart, ook wel cake genoemd in het engels.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |