Ze leven zich te veel in,terwijl een hoop dingen in de serie niet kloppen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maak dat maar eens wijs aan die opgefokte fanylezers hier in dit topic.
Serie komt niet overeen met de hedendaagse werkelijkheid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die mensen gaan ook nooit naar de WC. Behalve als die het niet doet, zoals afgelopen week in de Koning.
Al die kiddo's zijn wel een stel parasieten inderdaad. Niet werken, niet studeren, maar gewoon de hele dag thuis of in de kroeg hangen.
Precies, dat boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Begint een beetje in te zakken die verhaallijntjes.
Stefano-manager-gezeik![]()
Ray-Dennis-baroorlog![]()
LOLquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stefano is gewoon een mislukte pimp
Grandioos!!! Echt onwijs bedankt!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
Linda filmpje voor Babette
GTST 1998, Linda in Thailand part I [save target as]
Let wel: 13, 6 Mb
Wie is Lara Evenhuis?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Grandioos!!! Echt onwijs bedankt!!!
En eh, nooit geweten dat ze haar cel met Lara Evenhuis deelde!!!
volgende keer graag deel 2, moet er nu vandoor!!!
Nee das Ellen Evenhuisquote:
Zal welquote:
Roverquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef Nouk het volgende:
Wie speelde Michiel Huisman ooit in GTST? Weet iemand dat?
Ik heb wel vaker het gevoel dat de scriptschrijvers ons onderschatten...quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik irriteer me meer aan Yasmin dan aan Stefano, die is wel heel erg aan het egotrippen met die modeshit.
En Ray en Dennis zijn irritant ja, kennelijk snappen de schrijvers niet dat er minder aantal scenes nodig zijn om ons een boodschap duidelijk te maken.
Rover was eigelijk een gastrol in het opvanghuis van Peter Kelder.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:22 schreef Nouk het volgende:
Rover? Wie speelde hij? zoon van wie/vriend van wie?
http://www.imdb.com/name/nm0401264/quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef Nouk het volgende:
Wie speelde Michiel Huisman ooit in GTST? Weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |