Laura mag van mij zoveel lijntjes krijgen dat ze sterft aan een overdosisquote:Op zondag 12 december 2004 13:59 schreef Orginial het volgende:
Jef en Laura moeten weer een lijntje krijgen.![]()
Laura is cool.Ik heb al zin in haar volgende lijntje.quote:Op zondag 12 december 2004 14:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laura mag van mij zoveel lijntjes krijgen dat ze sterft aan een overdosis![]()
.
Cool als in het tegenovergestelde van hot wel ja.quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laura is cool.Ik heb al zin in haar volgende lijntje.![]()
Wat betekent jouw username eigenlijk?quote:Op zondag 12 december 2004 14:23 schreef Orginial het volgende:
Wat me trouwens opviel: GTST is trouwens wel erg orginieel met mensen over de brug gooien.
Want:
Die Fatima werd over de zelfde brug gegooid dan Isabella.
(Fatima en het kunstlijntje en het Isabella en Charlie de stalker-lijntje)Dat viel me even op.Dus op diezelfde brug zijn dus 2 mensen overboord gegaan maar niemand viel in het water.
Ik denk dat het in 'Streetslang' een verbastering van ORIGINAL is...quote:Op zondag 12 december 2004 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat betekent jouw username eigenlijk?
Nee.Ik ben niet de Orginele... Maar wel een Orginial.. Ofzoquote:Op zondag 12 december 2004 14:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het in 'Streetslang' een verbastering van ORIGINAL is....
Bedoel je niet "Original"? En "origineel"?quote:Op zondag 12 december 2004 14:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Ik ben niet de Orginele... Maar wel een Orginial.. Ofzo![]()
Dat bedoel ik dus --> spelfout.quote:Op zondag 12 december 2004 15:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je niet "Original"? En "origineel"?
*kuchquote:Op zondag 12 december 2004 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Showchat 112. Is er een dokter in de zaal?
Ja ik ook!quote:Op zondag 12 december 2004 15:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze dit jaar in petto hebben voor de kerstaflevering...
Ik denk dat het dit jaar niet zo spectaculair wordt... Ik verwacht eerder een feel good, ouderwets gezellige kerstaflevering. De verkrachting tijdens kerst vond ik vorig jaar ook niet zo geslaagd. Dat hadden ze beter tijdens oud en nieuw kunnen doen... knallend het nieuwe jaar in... of zoiets.quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef Airelle het volgende:
Vorig jaar was het erg spectaculair met de verkrachting van Sjors en Ludo, Stefano en Janine in de Bush.
quote:Op zondag 12 december 2004 16:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter tijdens oud en nieuw kunnen doen... knallend het nieuwe jaar in... of zoiets.
En dan die kapsels vorig jaar.quote:Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef Airelle het volgende:
Die kerstdinners zijn zo cliche in GTST.
Bah opgekropte truttigheid!
Wat is die Milan toch eng rrrquote:Op zondag 12 december 2004 16:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Last Christmas... (GTST, WO. 24-12-2003)
Georgina is lief als kerst vrouwtje.quote:Op zondag 12 december 2004 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dit jaar weer een kerstreünie? (GTST, ZA. 26-12-1998)
quote:Op zondag 12 december 2004 16:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Milan was de man van de gekke bekken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nostalgie.quote:Op zondag 12 december 2004 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit jaar weer een kerstreünie? (GTST, ZA. 26-12-1998)
Het leek wel of Meerdijk getroffen was door een zware wervelstorm.quote:Op zondag 12 december 2004 16:57 schreef Airelle het volgende:
Ja ongelooflijk.
zonde van al die haarlak.
Ik hoop van wel, maar denk 't niet.quote:Op zondag 12 december 2004 16:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou hij nog terugkomen voor de kerst?
Vandaar dat gat in de ozonlaag.quote:Op zondag 12 december 2004 16:57 schreef Airelle het volgende:
Ja ongelooflijk.
zonde van al die haarlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt terug dusse.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:10 schreef Orginial het volgende:
NajahHerstel: j = kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt terug dusse.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:10 schreef Orginial het volgende:
NajahIk hoop dat ie niet alleen komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt terug dusse.![]()
Voor het einde van het jaar...quote:Op zondag 12 december 2004 17:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat Nick en Charlie nog voor het eind van het jaar bij elkaar komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |