abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2004 @ 23:53:54 #101
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23868314
Wat een gave aflevering!!! Jef
En nieuwe Morris is steeds beter aan het worden.
Morgen helaas Dennis ( ) en Ray
Friends don't let friends remain beardless...
pi_23868509
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef digispeed het volgende:
pffff gaan we nou weer een heel topic vullen met wel of niet verkracht.
heb het nu wel gezien/.
Het is anders wel een belangrijk punt, ook in de serie want daar speelt het al erg lang.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23868776
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat taart in het engels cake is wist ik nog, maar vind dat Nederlanders het gewoon taart kunnen noemen dan.
Tenzij het een echte cake is, maar dat is dit niet. Vind ik.
Ja, maar dan zouden ze het helemaal worteltjestaart moeten noemen, en dat is wel weer heel erg on-rozenbooms..........

Doe mee aan de worteltjestaart discussie Digispeed! Veel leuker.........
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  vrijdag 10 december 2004 @ 02:42:05 #104
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23870830
Worteltjestaart... Die hebben ze ook alleen aangeschaft omdat dat konijntje telkens langskwam om er naar te vragen...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 10 december 2004 @ 03:36:56 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23871206
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja, hij was dronken, zij bracht hem naar zijn kamer, ze knoopte zijn bloes los, legde hem op bed.... Het is niet goed te keuren, maar het is wel uitlokking op zich.
Wat een bullshit in dit topic zeg. Zelfs al had ze hem gepijpt... Op het moment dat hij dan wil neuken en zij zegt "NEE" .... dan is het NEE! Zet hij dan toch door is het dus verkrachting en behoort hij jarenlang achter tralies te verdwijnen. Verkrachting kun je nooit of te nimmer uitlokken. Als je je als man niet kunt inhouden op het moment dat het meisje NEE zegt, behoor je niet meer vrij rond te mogen lopen. Onvoorstelbaar wat in dit topic wordt gezegd
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 10 december 2004 @ 03:38:01 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23871213
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef digispeed het volgende:
pffff gaan we nou weer een heel topic vullen met wel of niet verkracht.
heb het nu wel gezien/.
Is geen discussie over mogelijk. "Nee" is "Nee". Ga je dan tegen de wil in van het meisje, is het dus verkrachting. Is echt heel erg simpel.
  vrijdag 10 december 2004 @ 03:40:15 #107
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23871224
Ik ben het met scanman eens.
pi_23872112
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 03:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat een bullshit in dit topic zeg. Zelfs al had ze hem gepijpt... Op het moment dat hij dan wil neuken en zij zegt "NEE" .... dan is het NEE! Zet hij dan toch door is het dus verkrachting en behoort hij jarenlang achter tralies te verdwijnen. Verkrachting kun je nooit of te nimmer uitlokken. Als je je als man niet kunt inhouden op het moment dat het meisje NEE zegt, behoor je niet meer vrij rond te mogen lopen. Onvoorstelbaar wat in dit topic wordt gezegd
Als Sjors niet mee was gegaan naar zijn kamer of hem op bed had gelegd en gewoon weg was gegaan, dan was ze niet verkracht geweest. Natuurlijk is de actie van Nick af te keuren, maar Sjors heeft die actie wel ingeleid.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:54:42 #109
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23873526
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 03:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is geen discussie over mogelijk. "Nee" is "Nee". Ga je dan tegen de wil in van het meisje, is het dus verkrachting. Is echt heel erg simpel.
Helemaal mee eens !
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:22:15 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23875256
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 03:40 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben het met scanman eens.
Ik ben het ook met hem eens.
Als een meisje NEE zegt en ook NEE blijft roepen dan is het NEE en dus ook verkrachting.
Maar de vraag is, was hij dronken genoeg om niet te beseffen wat hij deed?

Edit: Dronken zijn is wel een slap excuus, maar in GTST hebben we zelf kunnen zien dat hij dronken was. Alleen als hij het niet meer weet, dan was het in zijn ogen niet een verkrachting. Maar in haar ogen wel. En eigenlijk in mijn ogen ook. Maar het neemt nog niet weg of hij wel wist wat ie deed....
pi_23875282
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem. Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak. Er is nota bene niet eens een aangifte en de bekentenis is afgedwongen onder bedreiging van een spijkerpistool, vastgehouden door 'n labiel trutje.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:25:37 #112
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23875318
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem. Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
Sorry, maar dit vind ik onzin. Ik heb zelf ooit geroepen dat ze niet zo dom had moeten zijn om hem uit te kleden en zo, waardoor dus bij hem wel de "trigger" overging. Maar NEE blijft NEE, indruk of geen indruk.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:26:36 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23875335
quote:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem. Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
Als je hiermee wilt zeggen dat het heel erg lastig zal worden om iemand als Nick in deze situatie te veroordelen, heb je gelijk. Als je bedoelt dat het ook eigenlijk geen verkrachting was, dan
Zoals gezegd, ook al had ze hem gepijpt.... Als ze daarna NEE zegt, is het NEE ! Indruk wekken is totaal niet relevant. Of ben jij zo iemand die het eens is met een stelling "als ze de indruk wekt dat ze wil, mag ik haar daarna altijd tegen haar wil in neuken"?
pi_23876137
quote:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem.
Slechts volgens jou irrelevante mening
quote:
Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
Waar baseer je dat op? Ben je soms zelf rechter?
Dat kun jij niet weten, bovendien zeggen niet alle rechters hetzelfde, dus hou op over zaken te spreken waar je geen verstand van hebt.
[/quote]
Een heer met stijl
pi_23876802
Gaat het hier nou nog steeds over de vekrachting
Correct en tevens juist...
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:48:09 #116
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23877354
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 08:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als Sjors niet mee was gegaan naar zijn kamer of hem op bed had gelegd en gewoon weg was gegaan, dan was ze niet verkracht geweest. Natuurlijk is de actie van Nick af te keuren, maar Sjors heeft die actie wel ingeleid.
en ze deed het omdat de scriptschrijvers dat zo wilden....
wat een oeverloze discussie is dit zeg
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:49:11 #117
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23877380
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef bar_rel het volgende:
jah, vermoeiende discussie....
het is al; aardig verzand in wellus-nietus....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:53:14 #118
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23877473
Laten we het over Sjors' wandaden hebben; ik bedoel: eigen rechtertje spelen met een gestolen spijkerpistool is niet echt OK, óók niet als je iemand "alleen tot een bekentenis wil dwingen". Dat de politie haar en Charlie hebben laten gaan is wel heeeel ongeloofwaardig. Ze heeft zelfs toegegeven dat ze Nick heeft bedreigd!!
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:12:28 #119
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23877983
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef bar_rel het volgende:
Ja, laten we het weer gaan hebben over belangrijkere zaken... zoals "soap" enzo ..
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:15:42 #120
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23878061
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, laten we het weer gaan hebben over belangrijkere zaken... zoals "soap" enzo ..
Scannie.. rustig nou maar. Dit is een GTST topic. Als jullie over verkrachting in het algemeen willen hebben, kan dat ook in een "andere" topic. Hier kun je het hebben over de verkrachting van Sjors of over GTST in het algemeen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:31:32 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23878481
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef Dizer het volgende:
Als jullie over verkrachting in het algemeen willen hebben, kan dat ook in een "andere" topic.
Gezien de reacties van sommigen in dit topic is dat misschien wel nodig ja.
pi_23878576
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef buzzer het volgende:

[..]

en ze deed het omdat de scriptschrijvers dat zo wilden....
wat een oeverloze discussie is dit zeg
Nick heeft haar dan "verkracht" omdat de scriptschrijvers dat wilde. Het argument de scriptschrijvers wilden het zo is nu even niet relevant natuurlijk.
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:36:22 #123
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23878590
Wauw, wat GTST allemaal niet teweeg brengt.

Ik neem het de schrijvers wel kwalijk dat ze verkrachting zo gebagatelliseerd hebben. Wees er gewoon duidelijk over in plaats van mensen het idee te geven dat het misschien toch niet verkrachting was... Stel dat een trouw kijkend meisje zelf zou gaan twijfelen aan de 'waarheid' van haar verkrachting? (Natuurlijk neem je GTST dan wel iets te serieus... maar met 1,5 miljoen kijkers zullen er wel een paar tussen zitten die leven volgens GTST)
pi_23878611
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je hiermee wilt zeggen dat het heel erg lastig zal worden om iemand als Nick in deze situatie te veroordelen, heb je gelijk. Als je bedoelt dat het ook eigenlijk geen verkrachting was, dan
Zoals gezegd, ook al had ze hem gepijpt.... Als ze daarna NEE zegt, is het NEE ! Indruk wekken is totaal niet relevant. Of ben jij zo iemand die het eens is met een stelling "als ze de indruk wekt dat ze wil, mag ik haar daarna altijd tegen haar wil in neuken"?
Ik zeg niet dat het goed is wat hij doet, ik zeg alleen dat het lastig is om hem in deze te veroordelen (dat zie jij gelukkig ook in) en dat ze hem op zijn zachtst gezegd een perfecte gelegenheid heeft gegeven. Nee, ze wilde vast niet verkracht worden, maar met een dronkelap mee naar zijn kamer gaan en hem op bed uitkleden en er dan bijblijven is niet erg handig als je niet verkracht wil worden of niet aangerand wil worden.
pi_23878896
FILMPJE UIT DEN OUDEN DOOSCH:

• 'Bowien' op spraakles bij Stefano & Janine (GTST, februari 2001) (8,04MB)

( Problemen met afspelen? Download en installeer dan de nieuwste codecs. )

[ Bericht 1% gewijzigd door Iwan1976 op 10-12-2004 15:07:52 ]
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')