Het is anders wel een belangrijk punt, ook in de serie want daar speelt het al erg lang.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef digispeed het volgende:
pffff gaan we nou weer een heel topic vullen met wel of niet verkracht.
heb het nu wel gezien/.
Ja, maar dan zouden ze het helemaal worteltjestaart moeten noemen, en dat is wel weer heel erg on-rozenbooms..........quote:Op donderdag 9 december 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat taart in het engels cake is wist ik nog, maar vind dat Nederlanders het gewoon taart kunnen noemen dan.
Tenzij het een echte cake is, maar dat is dit niet. Vind ik.
Wat een bullshit in dit topic zeg. Zelfs al had ze hem gepijpt... Op het moment dat hij dan wil neuken en zij zegt "NEE" .... dan is het NEE! Zet hij dan toch door is het dus verkrachting en behoort hij jarenlang achter tralies te verdwijnen. Verkrachting kun je nooit of te nimmer uitlokken. Als je je als man niet kunt inhouden op het moment dat het meisje NEE zegt, behoor je niet meer vrij rond te mogen lopen. Onvoorstelbaar wat in dit topic wordt gezegdquote:Op donderdag 9 december 2004 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja, hij was dronken, zij bracht hem naar zijn kamer, ze knoopte zijn bloes los, legde hem op bed.... Het is niet goed te keuren, maar het is wel uitlokking op zich.
Is geen discussie over mogelijk. "Nee" is "Nee". Ga je dan tegen de wil in van het meisje, is het dus verkrachting. Is echt heel erg simpel.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef digispeed het volgende:
pffff gaan we nou weer een heel topic vullen met wel of niet verkracht.
heb het nu wel gezien/.
Als Sjors niet mee was gegaan naar zijn kamer of hem op bed had gelegd en gewoon weg was gegaan, dan was ze niet verkracht geweest. Natuurlijk is de actie van Nick af te keuren, maar Sjors heeft die actie wel ingeleid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een bullshit in dit topic zeg. Zelfs al had ze hem gepijpt... Op het moment dat hij dan wil neuken en zij zegt "NEE" .... dan is het NEE! Zet hij dan toch door is het dus verkrachting en behoort hij jarenlang achter tralies te verdwijnen. Verkrachting kun je nooit of te nimmer uitlokken. Als je je als man niet kunt inhouden op het moment dat het meisje NEE zegt, behoor je niet meer vrij rond te mogen lopen. Onvoorstelbaar wat in dit topic wordt gezegd
Helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is geen discussie over mogelijk. "Nee" is "Nee". Ga je dan tegen de wil in van het meisje, is het dus verkrachting. Is echt heel erg simpel.
Ik ben het ook met hem eens.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:40 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben het met scanman eens.
Sorry, maar dit vind ik onzin. Ik heb zelf ooit geroepen dat ze niet zo dom had moeten zijn om hem uit te kleden en zo, waardoor dus bij hem wel de "trigger" overging. Maar NEE blijft NEE, indruk of geen indruk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem. Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
Als je hiermee wilt zeggen dat het heel erg lastig zal worden om iemand als Nick in deze situatie te veroordelen, heb je gelijk. Als je bedoelt dat het ook eigenlijk geen verkrachting was, danquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem. Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
Slechts volgens jou irrelevante meningquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De vraag is: Gaf Sjors hem de indruk dat ze geneukt wilde worden? Ja, die indruk gaf ze hem.
Waar baseer je dat op? Ben je soms zelf rechter?quote:Geen rechter die Nick zou veroordelen voor verkrachting in deze zaak.
en ze deed het omdat de scriptschrijvers dat zo wilden....quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Sjors niet mee was gegaan naar zijn kamer of hem op bed had gelegd en gewoon weg was gegaan, dan was ze niet verkracht geweest. Natuurlijk is de actie van Nick af te keuren, maar Sjors heeft die actie wel ingeleid.
jah, vermoeiende discussie....quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef bar_rel het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over de vekrachting![]()
Ja, laten we het weer gaan hebben over belangrijkere zaken... zoals "soap" enzo ..quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef bar_rel het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over de vekrachting![]()
Scannie.. rustig nou maar. Dit is een GTST topic. Als jullie over verkrachting in het algemeen willen hebben, kan dat ook in een "andere" topic. Hier kun je het hebben over de verkrachting van Sjors of over GTST in het algemeen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer gaan hebben over belangrijkere zaken... zoals "soap" enzo ..
Gezien de reacties van sommigen in dit topic is dat misschien wel nodig ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef Dizer het volgende:
Als jullie over verkrachting in het algemeen willen hebben, kan dat ook in een "andere" topic.
Nick heeft haar dan "verkracht" omdat de scriptschrijvers dat wilde. Het argument de scriptschrijvers wilden het zo is nu even niet relevant natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
en ze deed het omdat de scriptschrijvers dat zo wilden....
wat een oeverloze discussie is dit zeg
Ik zeg niet dat het goed is wat hij doet, ik zeg alleen dat het lastig is om hem in deze te veroordelen (dat zie jij gelukkig ook in) en dat ze hem op zijn zachtst gezegd een perfecte gelegenheid heeft gegeven. Nee, ze wilde vast niet verkracht worden, maar met een dronkelap mee naar zijn kamer gaan en hem op bed uitkleden en er dan bijblijven is niet erg handig als je niet verkracht wil worden of niet aangerand wil worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hiermee wilt zeggen dat het heel erg lastig zal worden om iemand als Nick in deze situatie te veroordelen, heb je gelijk. Als je bedoelt dat het ook eigenlijk geen verkrachting was, dan
Zoals gezegd, ook al had ze hem gepijpt.... Als ze daarna NEE zegt, is het NEE ! Indruk wekken is totaal niet relevant. Of ben jij zo iemand die het eens is met een stelling "als ze de indruk wekt dat ze wil, mag ik haar daarna altijd tegen haar wil in neuken"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |