Wat voor muziek?quote:Op zondag 5 december 2004 22:16 schreef Furby het volgende:
In het refrein zit "well of water"
Cynix zegt dat ie 'm kent maar weet de naam nietWie wel ?
Was al op gereageerd in het vorige topic volgens mij...quote:Op zondag 5 december 2004 23:03 schreef Oversight het volgende:
gezocht Gospelkoor zoals in de film Sisteract met whoopy goldberg.
quote:Op zondag 5 december 2004 23:52 schreef Chen het volgende:
[..]
Was al op gereageerd in het vorige topic volgens mij...
quote:Op maandag 6 december 2004 11:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
wel gekeken,... niet gezien...
ik ga gelijk terugzoeken, dank !
Zoals in Hammer - Don't pass me by [1992] dus....quote:Op maandag 6 december 2004 13:08 schreef Oversight het volgende:
groepen zingende ( vaak dikke ) negerinnen ( al dan niet in een kerk ) , waarbij je bij het horen van de muziek gewoon niet meer stil kan blijven zitten......
quote:Op maandag 6 december 2004 13:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Zoals in Hammer - Don't pass me by [1992] dus....
of euh... Bebe & Cece Winans - I'll take you there [1992]
of Eternal - I wanna be the only one [1997]
Paul Weller - Wild Wood?quote:Op maandag 6 december 2004 13:45 schreef Gele_boskikker het volgende:
Gezocht:
Ik zoek het nummer van een bier reclame ik weet niet welk bier maar dan zit er een vent aan een beekje te genieten van een biertje enzow, Het nummer is rustig en zit iets in van "drifting away" volgens mij.
Beetje vaag ik weet het drm heb ik het nr ook nog niet gevonden![]()
Iemand idee???
Dat is nu vorige week geworden.. iemand een idee??quote:PatsneoK - vrijdag 3 december 2004 @ 13:08
Wie weet welk nummer Irene Moors aanvroeg bij Rob Stenders deze week?
Euhmmzz komt me bekend voor.quote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezocht:
Pop-achtig nummer waarin wordt geroepen: "Bomdiggydomtiedom diggy diggy"
Ofzoiets...
Tijdje geleden werd het in een reclame gebruikt en ik weet nog steeds niet welk liedje het is, weet iemand het wel toevallig?
Ice MC - Think about the wayquote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezocht:
Ofzoiets...
Tijdje geleden werd het in een reclame gebruikt en ik weet nog steeds niet welk liedje het is, weet iemand het wel toevallig?
Nee, het is 'm welquote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef Berkery het volgende:
Is het niet toevallig 'World of Water' ? (van New Musik)
Teddybears Shtlm - Cobrastyle misschien?quote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezocht:
Ofzoiets...
neehee.. Ice MC - Think about the wayquote:Op maandag 6 december 2004 17:57 schreef Glacius het volgende:
[..]
Teddybears Shtlm - Cobrastyle misschien?
Ja ja ja...quote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef gfree het volgende:
[..]
neehee.. Ice MC - Think about the way
Where did I go wrong - UB 40. Is wel wat langer geleden, maar misschien bedoel je die.quote:Op maandag 6 december 2004 18:01 schreef Glacius het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van de band van het nummer waarin in het refrein 'Where Did We/It Go Wrong...' wordt gezongen. Ben de naam kwijt. Het nummer was een klein hitje een jaar of vijf/zes geleden geloof ik.
Novastar - Wrong [1999]quote:Op maandag 6 december 2004 18:01 schreef Glacius het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van de band van het nummer waarin in het refrein 'Where Did We/It Go Wrong...' wordt gezongen. Ben de naam kwijt. Het nummer was een klein hitje een jaar of vijf/zes geleden geloof ik.
Freak on an Leash, hehe, nee dat nummer ken ik ook nog welquote:Op maandag 6 december 2004 17:27 schreef Chen het volgende:
[..]
Euhmmzz komt me bekend voor.
Mischien, Korn - Freak on a Leash....
Welke reclame is t?
oh happy day van onder andere aretha franklinquote:Op maandag 6 december 2004 13:08 schreef Oversight het volgende:
[..]was niet bedoelde soort muziek...
gezocht:
groepen zingende ( vaak dikke ) negerinnen ( al dan niet in een kerk ) , waarbij je bij het horen van de muziek gewoon niet meer stil kan blijven zitten......
son of a preacher man is toch (orgineel) van dusty springfield?quote:Op maandag 6 december 2004 20:11 schreef St.Germain het volgende:
[..]
oh happy day van onder andere aretha franklin
en nog een heleboel van aretha franklin, bv. son of a preacher man
Heb je http://www.3fm.nl/page/gedraaidop3fm al gechecked?quote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef XL het volgende:
Ik zoek de single die ik enkele uren geleden op 3fm hoorde.
Mijn huisgenoot denkt dat het een hit in opkomst is, maar kende het ook niet.
Het nummer is vrijwel helemaal instrumenteel, de enige zin dit twee werd uitgesproken is: I Can't Stop Touching Myself
Het is een hele korte melodie (lijkt een radio-reclame-jingle) die eindeloos ze eindeloos herhalen. Mijn huisgenoot vond het eighties en dat begrijp ik wel een beetje maar ik ben het absoluut niet met hem eens. Ik plaats het tussen house en top40... wie o wie kan hier iets mee?
Briljant!quote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef gfree het volgende:
Gevondenhttp://www.dancegrooves.c(...)2_id=200&cd_id=51053
Ik weet niet of je de trance/dance/remix zoekt maar origineel is 't Sweet Sensation -Sad Sweet Dreamerquote:Op maandag 6 december 2004 22:32 schreef Piemol het volgende:
Dit is een hele lastige,, zal me benieuwen of iemand um weet
was afgelopen weekend in 1 of andere club en was behoorlijk beschonken en daar werd een soort danceplaat gedraaid met 1 of andere dame die erin zong
Het was maar 1 zin wat ze zong door de muziek heen en ik kan me er vaag wat van herinneren
met een hoge stem zong ze zo iets als:
"Saaa - ahhhhaa - aahaaaad belieeveeeeeeeeeeer" [=sad believer]
(ook zou 'Saaaa aahhhaaa ahhaaad sweet dreeeea-meeeer') [=sad sweet dreamer]meer kan ik er niet van maken
het was in ieder geval een dancetrack, het was niet de hele tijd zo dat je dat gezang hoorde
was geen hardtrance.. ook niet echte trance...echt gewoon dance
Ze zong die zinnen die ik net dus typte in een lange adem...achter dat 'aahhaa' wat ik dus typte ,was dus datgene wat ik dacht dat ze zei, alleen dan op die a manier van hoe ze zong
Dit is verreweg de meest ingewikkelde 'wat is de titel/arties-request' in dit topic.. zal me HEEL erg verbazen als iemand weet welke ik bedoel
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de trance/dance/remix zoekt maar origineel is 't Sweet Sensation -Sad Sweet Dreamer
Elize - Shakequote:Op dinsdag 7 december 2004 08:29 schreef Piemol het volgende:
[..]
![]()
![]()
super!!!!
nog 1:
ik hoor het nu op 538
Shake, gotta get my beat back..shake .. shake....
Shake he puts the music on..ofzo.. my heart goes along
Welke artist/titel? iemand die dit weet?
Is dat niet Freak On A Leash?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:01 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hey allemaal,
Ik ziek een nummer (van Korn geloof ik) waarin je in de gehele clip een kogel ziet vliegen, erg mooie clip om te zien.
Is een nummer van een aantal jaar oud.
Weet iemand het?
Freak on a leashquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:01 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hey allemaal,
Ik ziek een nummer (van Korn geloof ik) waarin je in de gehele clip een kogel ziet vliegen, erg mooie clip om te zien.
Is een nummer van een aantal jaar oud.
Weet iemand het?
Dat "everybody needs to be somebody" doet mij denken aan:quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:21 schreef echt het volgende:
Gezocht:
Nummer uit de documantaires 'De Harde Kern', uit 1998.
Het enige wat ik hoor/versta is: 'Everybody needs to be somebody' en 'Man in a no mens world'
Het is een beetje een rustig nummer, ik vermoed Engels.
Wie o wie![]()
Ten Sharp - You.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:32 schreef _PlastikMan het volgende:
hallo allemaal,
ik zoek een nummer met de tekst: "you, you are always on my mind, you, youre the one i'm living for.... youre my everlasting vibe(?).."
deze?quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:02 schreef Tweek het volgende:
Er is nu een nieuwe sony cybershot reclame, iemand enig idee welk nummer daar gebruikt wordt?
quote:Adverteerder/merk: Sony
Product: Beeld- en Geluidsapparatuur
Titel commercial: Sony DSCT3
Reclamebureau: Unitedesign
Eerste uitzending: 9 november 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Motown Blood
Componist: Mando Diao
Uitvoerende(n): Mando Diao
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de trance/dance/remix zoekt maar origineel is 't Sweet Sensation -Sad Sweet Dreamer
Ik weet niet hoe hij heet.. maar je kan m vinden op de pagina van kopspijker..quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:43 schreef solidslayer het volgende:
hoe heet het humoristische versie van het nummer van marco borsato en ali B gerapt door 2 andere? hoorde m vanmiddag op de radio weet niet welke meer.
www.ster.nl :quote:Op woensdag 8 december 2004 09:02 schreef ruffian het volgende:
welk nr (en bestaat het wel) is het uit de reclame van Dove
die van
you gotta have skin....
Morton Stevens - Hawaii Five-O themequote:Op woensdag 8 december 2004 00:18 schreef boeiuh het volgende:
heeejj mensen, help:![]()
Waar is dit nummer van?!?!?!?! (fragment uit Shrek II, je-weet-vast-wel-wat-ik-bedoel )
[afbeelding]
alvast bedankt!!![]()
tenk joe heel veel !!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:25 schreef Luka het volgende:
[..]
Morton Stevens - Hawaii Five-O theme
kickie!quote:Op woensdag 8 december 2004 13:33 schreef Rolfxx het volgende:
Ik moet voor iemand een cdtje branden met een nummer van G-spot, alleen klopt volgens mij de titel neit, zij heeft hem omschreven als Magic (black-white). dit nummer is nergens te vinden, niet via google..niet via kazaa..heeft iemand een idee hoe het nummer wél heet?
Groot gelijk, je vorige post is intussen alweer zo ver weggezaktquote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef Rolfxx het volgende:
kickie!
Je moet ook zoeken op G-spott, met dubbel t dus. Bij het nummer black-white moet ik denken aan wrong=right, maar misschien bedoel je een ander.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:33 schreef Rolfxx het volgende:
Ik moet voor iemand een cdtje branden met een nummer van G-spot, alleen klopt volgens mij de titel neit, zij heeft hem omschreven als Magic (black-white). dit nummer is nergens te vinden, niet via google..niet via kazaa..heeft iemand een idee hoe het nummer wél heet?
Working Class Hero, John Lennonquote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef tulpje6 het volgende:
Nummer waarin gezongen wordt 'a working class hero is something te be' (geloof ik)...was vandaag te horen op arrow classic rock.
John Lennon - Working Class Heroquote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef tulpje6 het volgende:
Nummer waarin gezongen wordt 'a working class hero is something te be' (geloof ik)...was vandaag te horen op arrow classic rock.
niemand enig idee? alles is welkomquote:beste mensen,
ik ben op zoek naar een liedje en ik hoop dat iemand mijn misschien kan helpen. hier komt ie:
het liedje wat ik zoek is een klassiek achtig nummer. het is redelijk vrolijk(happy) voor een klassiek nummer. het wordt redelijk veel gebruikt in films. ik weet niet of iemand danny de miljonair had gevolgt, maar daar kwam het nummer ook een paar keer voor, tijdens het voorstellen van danny. meer kan ik echt niet meer overzeggen. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
alvast dank voor hulp
o.a. Moments & Whatnauts - Girls volgens Googlequote:Op woensdag 8 december 2004 22:04 schreef makeithard het volgende:
Hallo mensen ik zoek de artiest die dit zingt:
Girls, love the things they know, love the things they show, got to be where they go. etc
Weet iemand dit wel?
Alvast bedankt
Ummm.. ik ken het liedje.. is best wel oud... na die 2 stukken text gaat die vrouw redelijk hoog krijsen...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:46 schreef E-Spot het volgende:
Hoe heet deze:
Mannenstem:
"Baby you and me
We'll talk it over
Darling can't you see
We'll talk it over"
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Piemol het volgende:
[..]
Ummm.. ik ken het liedje.. is best wel oud... na die 2 stukken text gaat die vrouw redelijk hoog krijsen...
beetje jaren 80 tune
WIl ook wel weten hoe het heet...
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:04 schreef gfree het volgende:
Spargo - You and me ?
Ik vermoed The Gypsy Kings - Bamboleoquote:Op donderdag 9 december 2004 18:31 schreef Leffe48 het volgende:
Latin/Spaans nummer
Al wat ouder
Gaat iets van:
Hamboeo Hamboeaa
Dat was hem idd:)quote:Op donderdag 9 december 2004 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed The Gypsy Kings - Bamboleo
Spargo!quote:Op donderdag 9 december 2004 14:46 schreef E-Spot het volgende:
Hoe heet deze:
Mannenstem:
"Baby you and me
We'll talk it over
Darling can't you see
We'll talk it over"
Vrouwenstem:
"Baby yoooou and me
We'll talk it over
Can't you seeee
We'll talk it over"
The Cure "Pictures of you"quote:Op woensdag 8 december 2004 22:07 schreef makeithard het volgende:
En er schiet me nog wat te binnen, er is een reclame op discovery van hp over het creeren van virtuele gezichten en daar zit ook muziek bij instrumentaal weet iemand dat soms.?
Ik hoor wel vaker muziek in de reclame van discovery zelf die ik mooi vindt hoe kan ik daar achter komen wie dat heeft gemaakt........
Thanx
Tnx.....en nu we het toch over 'hero's' hebben...herinner me dat ik een poos geleden op arrow een nummer hoorde waarin gezongen werd 'No more heroes anymore, no more heroes anymore!' (weet verder helaas niet meer wat er nog meer in werd gezongen is alweer paar weken terug), iemand toevallig die weet van wie dat nummer is en hoe het heet?quote:
Rune - Calabria of Saxo - Les Bruits De La Foretquote:Op donderdag 9 december 2004 21:21 schreef Matthew_ het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek de naam en titel van dance/trance nummer, wat het ook precies is en er komt een saxofoon in voor. Het is een vrij recent nummer geloof ik en hij heet zoiets van sex geloof ik.
Groeten.
the stranglers - no more heroesquote:Op donderdag 9 december 2004 22:16 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Tnx.....en nu we het toch over 'hero's' hebben...herinner me dat ik een poos geleden op arrow een nummer hoorde waarin gezongen werd 'No more heroes anymore, no more heroes anymore!' (weet verder helaas niet meer wat er nog meer in werd gezongen is alweer paar weken terug), iemand toevallig die weet van wie dat nummer is en hoe het heet?
Deze is het niet, maar bedankt voor het reageren!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:22 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Rune - Calabria of Saxo - Les Bruits De La Foret
volgens mij bedoel je City Streets van dezelfde artiest.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:33 schreef Rolfxx het volgende:
Billy Ocean - There'll Be Sad Songs?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:21 schreef Smeich het volgende:
Verdomme..gister mooi nummer op de radio gehoord toen ik naar de stad ging. Ik dacht, ik herinner de tekst wel enzo, niet dus.....nu is dit het enigste wat me is bijgebleven:
"these sad songs" en de zin "holding someone else's hand" of iets in de trant hiervan.
Gezongen door een man, jaren 80 nummer denk ik.
Kweet dat het niet veel is, maar gok maar raak zou ik zeggen!
't is niet helemaal uit de Beatles-tijd maar zoek je Bruce Springsteen - The Streets of Philadelphia??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Ilske het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb maar weinig aanwijzingen, dus als het niet lukt snap ik het wel. Het gaat om een nummer wat ik in mijn middelbare school-periode jaartje of 7/8 terug bij muziekles heb gehad. Ik weet helaas de methode niet meer, dus kan daar ook niet op zoeken.
Het nummer ging volgens mij over het zijn in een stad, over lichten en de stoep. Het klinkt heel vaag nu, dat snap ik, maar misschien gaat er net bij iemand een lampje branden. Het is een ouder nummer, ik geloof beetje de beatles-tijd.
In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!
Ik denk dat het Streets of London van Ralph McTell is. Dat zong iedereen toch op school?!?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Ilske het volgende:
Het nummer ging volgens mij over het zijn in een stad, over lichten en de stoep. Het klinkt heel vaag nu, dat snap ik, maar misschien gaat er net bij iemand een lampje branden. Het is een ouder nummer, ik geloof beetje de beatles-tijd.
Mando Diao - Motown Bloodquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe heet het liedje uit de Sony reclame die momenteel veel op tv is.
I zit me rot te zoeken op google, maar tot nu toe zonder succes.
Het gaat zoiets als: I said you.... I said you and me and it... I say love....I said love love love love love....tussenstukje...
I see the black eyed (en dan weet ik het niet meer).
Ik vind het een geweldig nummer, maar welk nummer is het?
Kan iemand me even helpen?
Da's van the Supremes en heet gewoon Where did our love go? maar is in de jaren '80 gecoverd door Soft Cellquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
2. Liedje uit ongeveer de 80's. De tekst is oa. "Baby baby, where did our love go" en "Baby baby, baby don't leave me". Wordt gezongen door een vrouwenstem met achtergrond zangeressen.
natasha thomas - let me show you the wayquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar twee nummers.
1. Liedje uit de reclame van een parfum, ik geloof Ralph Lauren..ben niet zeker. De tekst die je hoort is: "Let me show you the way, it's a game that we play. O, every day, so easy" Je ziet een meisje in een roze jurkje rond dartelen.
Gerry Raferty - Baker street??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Ilske het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb maar weinig aanwijzingen, dus als het niet lukt snap ik het wel. Het gaat om een nummer wat ik in mijn middelbare school-periode jaartje of 7/8 terug bij muziekles heb gehad. Ik weet helaas de methode niet meer, dus kan daar ook niet op zoeken.
In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!
quote:
Het komt in ieder geval uit de film Romeo + Juliet, en op IMDb staat het onder Soundtrack Listing volgens mij beschreven als:quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:16 schreef blup het volgende:
http://www.trancevibez.com/tehwhoisit.mp3
Het ORGINEEL
Opera oid?
lijkt erg op Carl Orff/Carmina Burana
me ma kwam met iets met "la buka" ofzo.
kheb zown album van carl off gedownload maar niks zat er tussen.. kweet t ook niet meer.
(dit is een flink opgepitchte versie.)
Dan nog wat suggesties uit de oude doos:quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef Ilske het volgende:
Hmm, bedankt voor de suggesties, maar dat zijn ze helaas allemaal niet....Zit te denken of ik nog meer aanwijzingen heb, niet echt.
Space Lovers - Space Lovequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:09 schreef Roppenzo het volgende:
videoclip
3 of 4 dames die rennen
en ondertussen alles uitdoen en het eindigt bij een meertje
trance/dance
ik dacht een nederlandse dj/producer
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het komt in ieder geval uit de film Romeo + Juliet, en op IMDb staat het onder Soundtrack Listing volgens mij beschreven als:
"Symphony No. 25"
Performed by Capella Istropolitana
Written by Wolfgang Amadeus Mozart
Courtesy of Naxos of America
by arrangement with Source/Q
Ik denk tenminste dat'ie officieel zo heet.
Als je in de 'winkel' gaat zoeken, kan je beter zoeken op 'O Verona', dan zou je het wel moeten kunnen vinden.
Prodigy - Outta space.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:59 schreef nXn het volgende:
ik zoek een nummer met de text:
"Now I'm lost in outerspace, to find another place..."
iemand?
Chris Rea - Driving Home For Christmas.quote:Op zondag 12 december 2004 00:43 schreef onlogisch het volgende:
hoe heet de artiest van een kerst nummer?
titel = Driving home from christmas (volgens mij?)
iemand enig idee?
Chris Rea - Driving home for christmasquote:Op zondag 12 december 2004 00:43 schreef onlogisch het volgende:
hoe heet de artiest van een kerst nummer?
titel = Driving home from christmas (volgens mij?)
iemand enig idee?
Ik denk dat je Dana bedoelt?quote:Op zondag 12 december 2004 11:36 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek nog een kerst nr.
Tekst door een vrouw gezongen iets van : It's gonna be a cold cold christmas...
en dat was het wel zo'n beetje wat ik er van weet
iemand??
alvast bedankt
klinkt een beetje als DJ quicksilver...maar kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef bartjeuh het volgende:
Kan er mij iemand vertellen welk nummer dit is ?
http://dub.dark-arts.nl/1.wma
DBV![]()
weet je misschien ook de titel? want nu vind kazaa alleen maar DJ Lady Danaquote:Op zondag 12 december 2004 11:44 schreef Smeich het volgende:
Provider? Enigste bekende nummer van ze dat rustig is volgens mij...als het geen bekend nummer is dan weet ik het niet.
[..]
Ik denk dat je Dana bedoelt?
It's gonna be a cold christmasquote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
weet je misschien ook de titel? want nu vind kazaa alleen maar DJ Lady Dana
Godsmack - I stand alonequote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef Suzziieee het volgende:
het nummer uit de reclame van het computerspel prince of persia...
En u gaat door voor de koelkast!!quote:Op maandag 13 december 2004 08:43 schreef Smeich het volgende:
Take a Bow was volgens mij die clip met die matador.
Grant & Forsyth - cold christmas van de cd country christmas........ beste kerst cd ooitquote:Op zondag 12 december 2004 11:36 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek nog een kerst nr.
Tekst door een vrouw gezongen iets van : It's gonna be a cold cold christmas...
en dat was het wel zo'n beetje wat ik er van weet
iemand??
alvast bedankt
Dat is de eerste verzamelaar waar het opstond. Het originele album is Bedtime Stories van een jaar eerderquote:Op maandag 13 december 2004 08:57 schreef upbeat het volgende:
Het is "take a bow" vermoedelijk 90% goed, vond plaatjes van de videoclip en het lijkt erop dat die het is. Het album is dan volgens mij: "Something to Remember"..
Angel!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:24 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dan nog wat suggesties uit de oude doos:
Carpenters - Honolulu City Lights
Frank Sinatra - Downtown
Verder (uit 1983 als ik het goed heb) 10cc - city lights, maar dat zal 'em wel niet zijn
Weet je verder ook geen woorden of zinnetjes meer uit het nummer?
Graag gedaanquote:Op maandag 13 december 2004 17:54 schreef Ilske het volgende:
Angel!![]()
Downtown is het inderdaad, het klopt ook wel mbt de dingen uit de tekst die ik nog wist!
JAAAAAAAAAAAA....Thanx...die was het...ik kon er niet meer opkomen...Eerder vanavond viel godsmack al...hoef nu dus niet meer te zoeken welk nummer...quote:
ohwwww hoe heet het nou.quote:Op maandag 13 december 2004 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer wat volgens mij in het Frans gezongen wordt, en het refrein gaat ongeveer zo: KLIK
Ja, die ken ik wel maar hoe heet dat &*(^*&^ nummer ook alweerquote:Op maandag 13 december 2004 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer wat volgens mij in het Frans gezongen wordt, en het refrein gaat ongeveer zo: KLIK
Volgens mij bedoel je:quote:Op maandag 13 december 2004 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Puntje van mijn tongquote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij bedoel je:
Les Poppys - Non Non Rien A change
JUIST dat is hem!quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je:
Les Poppys - Non Non Rien A change
Miss Kitten- Requiem for a hit [2004] van het album I com.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:36 schreef Punkerdude het volgende:
ik zoek een nummer...
het gaat zoiets als... a bitch to the hip......(ik weet niet of ik het goed schrijf)
en dan hoor je a bi a bi.....a beat to the hip...?
het is bitch of beat...1 van die 2?
het is een dance nr.geloof ik...met urban invloeden geloof ik
iemand die weet wie de artiest is?
The Tamperer ft. Maya, met 'If You Buy This Record'?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Hmmm tjah, ik kan me maar 1 zinnetje herinneren uit liedje dat ik zoek:
fa-fa-fa-fa-fa-fa-fabulousssss
Zoiets dus
Tis een liedje van de 90'er jaren. En het werd gezongen door 1 of 2 vrouwen.
Tamperer - If You Buy This Record (Your Life Will Be Better)quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Hmmm tjah, ik kan me maar 1 zinnetje herinneren uit liedje dat ik zoek:
fa-fa-fa-fa-fa-fa-fabulousssss
Zoiets dus
Tis een liedje van de 90'er jaren. En het werd gezongen door 1 of 2 vrouwen.
Enige vrolijke met christmas van een man is :12:02 Paul Mccartney - Wonderful Christmas Timequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef cb_17 het volgende:
hey ik zoek een nummer, gister gehoord op SkyRadio, heb alleen niet naar de tijd gekeken wanneer ie gedraaid werd.
hier de playlist = http://www.skyradio.nl/in(...)=2004,12,13&Pl_Dag=1
Het was een heel vrolijk nummer, ik kon er niet echt een genre uithalen, wel gezongen door een man, in het Engels, er zat ook iets van christmas in.
Het nummer zou dus in bovenstaande link moeten staan tussen 9.00 en 15.00 , zou alleen echt niet weten welke?
iemand?![]()
even kijken.. iig bedankt voor je reactie!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Enige vrolijke met christmas van een man is :12:02 Paul Mccartney - Wonderful Christmas Time
la ilsa bonitaquote:Op maandag 13 december 2004 08:33 schreef upbeat het volgende:
Ik zoek de naam van het album van Madonna, waarvan ik enkel nog weet hoe de videoclip (ongeveer) over ging.
De videoclip was een verhaal van een aantal verschillende nummers. In een van die nummers was een spaanse (leek erop) man te zien als matador. En zij leek verliefd te zijn op hem. De clip was in het zwart/wit (meen ik me te herinneren). Weet iemand hoe dit nummer heet en of die op een van haar albums staat?
nee dat was hem niet... ik bedoelde dat ik het woord christmas in de tekst hoorde, of het in de titel zit betwijfel ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Enige vrolijke met christmas van een man is :12:02 Paul Mccartney - Wonderful Christmas Time
True Bluequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
la ilsa bonita
heet dat nr
maar ik weet niet van welk album
Jona Lewie - Stop the cavalry denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef cb_17 het volgende:
[..]
een collega had het erover dat het iets met loopgraven te maken had dat nummer![]()
jaa dat ja...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef paullo het volgende:
hey jdmorpheus is dat niet wat je vaak bij goochelshows hebt en in het circus bij van die acts??
heel kut opgenomen, maar deze bedoel ik: KLIKquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef jdmorpheus het volgende:
Ok ik heb een moeilijke: ik zoek de titel van een klassiek muziekstuk, dat meestal wordt gebruikt om iets bombastisch of humoristisch plotseling te presenteren.
het begint met 3 opvolgende trompettonen die ieder steeds hoger zijn, en dan zo'n orchestrale "TADAAAAAAH!!!!" met pauke geroffel erbij...
tis heel moeilijk beschrijven, maar weet iemand wat ik bedoel?
Also sprach Zarathustra? Wordt gebruikt bij 2001 Space Oddyseequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef jdmorpheus het volgende:
Ok ik heb een moeilijke: ik zoek de titel van een klassiek muziekstuk, dat meestal wordt gebruikt om iets bombastisch of humoristisch plotseling te presenteren.
het begint met 3 opvolgende trompettonen die ieder steeds hoger zijn, en dan zo'n orchestrale "TADAAAAAAH!!!!" met pauke geroffel erbij...
jah! dat was emquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Also sprach Zarathustra? Wordt gebruikt bij 2001 Space Oddysee
Kan niemand mij nou helpen???!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 18:52 schreef Chen het volgende:
Weet iemand nou dat nummer dat in de reclame voorkomt van Motorolla E398???
"Via con me" van Paolo Conte.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:56 schreef joogdepoog het volgende:
ik zoek een liedje dat is gebruikt in een bier reclame waarin een gast in het bos van een biertje geniet, ondertussen is een een slakkenrace ofzo....
gezongen door een rauwe stem, met gedeeltelijk frans en engelse text
het refrein gaat zo iets van..
its wonderful, its wonderfull
taaa taaa taaaaa......TAAATAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef jdmorpheus het volgende:
"In the sun" van Joseph Arthur.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:15 schreef Chen het volgende:
Dankje, en die reclame van Echo de fragerence for men?? weet iemand dat?
welke van animal planet zoek je?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:01 schreef joogdepoog het volgende:
andere vraag, weet iemand waar je kan zien welke muziekjes er worden gebruikt voor reclames voor o.a discovery channel en vooral animal planet?
een reclame waarin de voice over verted dat hij de wereld ziet, en nog veel meer ofzo....quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
welke van animal planet zoek je?
Niemand enig idee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:46 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst: Money, money! Get rich or die trying! Van wie is dat nummer?
Volgens mij is het iig niet van 50 cent.
Hypertrophy - Beautiful Dayquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek een nr. dat vanmiddag vlak voor vieren bij Jeroen niewenhuize op 538 te horen was.
Een trance achtig nr. waarin de volgende tekst werd gezongen :
I like it when it feels this way
(en ertussen door werd er "funky music makes me happy" gezongen"
beetje ron van den beuken/ paul van dyk nr.
iemand enig idee?
het lijkt mequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:29 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Niemand enig idee?
Het nummer werd vandaag nog gebruikt op Eurosport in een overzichtje met de mooiste doelpunten van de week.
http://www.google.com/sea(...)%20or%20die%20tryingquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:29 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Niemand enig idee?
Het nummer werd vandaag nog gebruikt op Eurosport in een overzichtje met de mooiste doelpunten van de week.
Dat is hem inderdaad. Ik kon hem maar niet vinden, Bedanktquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
het lijkt me
David Guetta - Money (Ft Chris Willis And Mone)
lallang gedaan! dan krijg je 3000 keer het album van 50 centquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)%20or%20die%20trying
heel erg triest voor hem, maar moet dat in dit topic??quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Er is een jongen van 19 jaar, die ipv z'n laatste dagen zo leuk mogelijk voor zichzelf te maken, zich nog verder uitput, om ervoor te zorgen dat zo min mogelijk mensen hetzelfde mee hoeven te maken wat hij heeft.
Hoe meer mensen kijken, hoe beter, hoe en waarom dat wordt duidelijk in de uitzending
Das Wickit - Eso Esoquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:18 schreef TheScienceMan het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomers klinkend liedje waarin, en dat is alles wat ik me kan herinneren, de tekst 's o s o s o s o' (gezongen als letters) zit. Het wordt de laatste tijd regelmatig gedraaid in dancecafé's, maar ik weet niet wat de titel en artiest zijn. Wie wel?
SPAM!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Er is een jongen van 19 jaar, die ipv z'n laatste dagen zo leuk mogelijk voor zichzelf te maken, zich nog verder uitput, om ervoor te zorgen dat zo min mogelijk mensen hetzelfde mee hoeven te maken wat hij heeft.
Hoe meer mensen kijken, hoe beter, hoe en waarom dat wordt duidelijk in de uitzending
Allemaal kijken: [LEUKEMIE] 23:15 VARA LAAT!!!!!!!!!
Mr Vain van Culture Beat (?)quote:Op woensdag 15 december 2004 00:17 schreef DeX090 het volgende:
IIII know what I want, and IIII want it now.........
Iemand? Beetje poppy nummer, zanger is vrouwelijk (zangeres dus).
Hmmm, het is wel wat ik bedoel, maar ik heb het idee dat dit een cover is ?quote:
Ik ook, maar als je nou gewoon even op Mr Vain zoekt dan vind je het wel.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hmmm, het is wel wat ik bedoel, maar ik heb het idee dat dit een cover is ?
Probeer eens de radio edit te vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:59 schreef DeX090 het volgende:
Kan het niet vinden. Iemand anders een idee?
Nyluzzz, wel bedankt voor de hulp. Dit nummer is wel ok.
Het komt er totaal niet in de buurt... iemand nog een suggestie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:34 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Hypertrophy - Beautiful Day
(google)
De reclame van Lacoste Pink: volgens de Ster-website van Natasha Thomasquote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef cemeteryslut het volgende:
jaaa ik heb er weer een:
een parfum reclame, met kate moss.
het gaat zo:
let me show you the way
it's agame that i play
en dan nog wat iig een vrouwenstem, erg subtiel, lief.
iemand?
Wel als je weet dat je het schrijft als:quote:Op woensdag 15 december 2004 18:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een frans nummer met ongveer de volgende tekst: i'l est cinq heure, Paris.
Iemand een idee?
Aangezien mijn franse spelling waarschijnlijk niet goed, is google geen optie.![]()
Hij heet Whores In Da Housequote:Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef Metal_Mart het volgende:
Hallo, ik zoek de artiest/titel van dat hardstyle nummer ''Whores in this house'' ofzo. Alvast bedankt!
dat is Audio Bullys - Snakequote:Op woensdag 15 december 2004 22:44 schreef ruby het volgende:
Ik zoek een nummer van de Audio Bully's dat begint met: I've got this feeling in my head...it won't go away now.. enzovoorts.
Weet iemand de titel? Bedankt alvast.
Scooter- Fire ?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:01 schreef Poogie het volgende:
zoek trance/hardtrance lied:
5,4,3,2,1 FIRE!!!
Wie weet hem?
Jack & The Ripper - Whores In Da Housequote:Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef Metal_Mart het volgende:
Hallo, ik zoek de artiest/titel van dat hardstyle nummer ''Whores in this house'' ofzo. Alvast bedankt!
2 unlimited?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zoek een nummer wat die kerel van Arbeidsvitaminen betitelde als 1 van de eerste echte housenummers. Verder weet ik er eigenlijk niet van![]()
Ja, een zangeres met een soulstem die een enorme bek open kon trekken.
De melodie zit wel in mijn hoofd, maar die ga ik maar niet uitleggen hier
Volgens mij is dat van DJ BoozyWoozy, of onder een andere naam van hem.. Ik ben er vrij zeker van dat het liedje van hem is, heb alleen geen id hoe dat liedje heet...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:01 schreef Poogie het volgende:
zoek trance/hardtrance lied:
5,4,3,2,1 FIRE!!!
Wie weet hem?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zoek een nummer wat die kerel van Arbeidsvitaminen betitelde als 1 van de eerste echte housenummers. Verder weet ik er eigenlijk niet van![]()
Donna Summer - I Feel Lovequote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
nee, da's ook niet bepaald house, komt bij dat Donna Summer wel bekend is, dus dan had ik dat wel vermeldtquote:Op donderdag 16 december 2004 02:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Donna Summer - I Feel Love
?
jaaaaah da issie, dat ik daar zelf niet op kon komen zegquote:Op woensdag 15 december 2004 23:33 schreef chis-blu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van DJ BoozyWoozy, of onder een andere naam van hem.. Ik ben er vrij zeker van dat het liedje van hem is, heb alleen geen id hoe dat liedje heet...
Life is music misschien![]()
Felix - Don't You Want Mequote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
nevermind, ik heb m alquote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
bijna goedquote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Felix - Don't You Want Me
touch & go - would you go to bed with mequote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Impry het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus en toen hoorde ik bij iemand op z'n mp3-speler een heel leuk album (waren nl. meerdere nummers) Één nummer daarvan was wel een wat bekender nummer.
Het waren allemaal nummers met een trompetspel erin en een lekker vlot ritme...een beetje Salsa-achtig.
Volgens mij is er van één van die nummers ook een remix gemaakt met de volgende tekst erin: "Whould you go to bed with me?" Dit wordt dan gezegd op een stil moment, waarna de trompet weer gaat spelen. Maar dit is volgens mij een remix
Weet iemand van welke artiest dit is of eventueel andere artiesten die een beetje deze stijl hebben? (vlot ritme + trompet)
welk genre?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Willow1 het volgende:
Ik zoek een liedje, het is al redelijk oud denk ik. Het word gezongen door een vrouw en deze zin komt er regelmatig in voor: it's gonna be ok... Maar tis niet de titel van het liedje want heb al met die zin gezocht.
Bedoel je niet : Deepzone - It's gonna be allright ?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Willow1 het volgende:
Ik zoek een liedje, het is al redelijk oud denk ik. Het word gezongen door een vrouw en deze zin komt er regelmatig in voor: it's gonna be ok... Maar tis niet de titel van het liedje want heb al met die zin gezocht.
Heeft er dan werkelijk niemand een idee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek een nr. dat vanmiddag vlak voor vieren bij Jeroen niewenhuize op 538 te horen was.
Een trance achtig nr. waarin de volgende tekst werd gezongen :
I like it when it feels this way
(en ertussen door werd er "funky music makes me happy" gezongen"
beetje ron van den beuken/ paul van dyk nr.
iemand enig idee?
Het trompetstukje komt inderdaad terug in dat liedje... Nu nog de officiële artiestquote:Op donderdag 16 december 2004 16:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
touch & go - would you go to bed with me
Melrose - 'O'quote:Op donderdag 16 december 2004 20:45 schreef legovogel het volgende:
Paar dagen geleden voor de zoveelste keer gehoord (nu bij hart in aktie) als achtergrondmuziek. Weet vrijwel niks, behalve dan dat er een man (als refrein?) zingt: oehoweehoweeho --> dat is het stuk wat ze meestal gebruiken, rest is vooral instrumentaal en dat wordt herhaald [vetgedrukt = ongeveer de klemtoon (is lastig te omschrijven). Ik geloof dat het nr zelf van 2004 is.
Wie o wie kan me helpen? iig genoeg expertise hier
alvast dank!
Touch & Go - Would you...? [1998]quote:Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Het trompetstukje komt inderdaad terug in dat liedje... Nu nog de officiële artiest
Nee sorry dat is niet wat ik zoek (maar toch bedankt!) Het is geen nederlandse band (sorry, vergeten te vermelden).quote:Op donderdag 16 december 2004 21:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Melrose - 'O'(Origineel= Pennywise - Brother hymn)
Is er dan nog wel een andere artiest die ook dat soort trompetmuziek maakt? Dus echt bijna hetzelfde deuntje?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Touch & Go - Would you...? [1998]
Da's volgens mij geen cover hoor!
2e nr lijkt me Depeche Mode - Enjoy The Silencequote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
Ik hoor ze van veraf op me werk dus weet geen precieze texten.
De eerste gaat iets van :
Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait oooooooooooh
refrein door een vrouw, leuk melodietje.
2e is zoiets als het melodietje van die van linkinpark en jay-z. Maar het word gezongen door een kerel die veel zegt : All you wanted, all you needed. Zit een soort trancemelodietje achter maar is geen trancenr.
Of het nou You of i is in de 2e weet ik niet meer zeker.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft
http://info.omroep.nl/ster?nav=azqvJsHCjEtCuXtXJIquote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vodafone gekkebekken reclame? Anyone?
Misschien Gwen Stefani - what you waiting for?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait oooooooooooh
is de eerste niet die ene clip met dat geile wijf en de babies die op haar vallen?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
2e is zoiets als het melodietje van die van linkinpark en jay-z. Maar het word gezongen door een kerel die veel zegt : All you wanted, all you needed. Zit een soort trancemelodietje achter maar is geen trancenr.
Boogie Pimps - Somebody To Love dan maarquote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
Net even zitten te lezen maar het origineel is van Touch & Go, zie:quote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Impry het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus en toen hoorde ik bij iemand op z'n mp3-speler een heel leuk album (waren nl. meerdere nummers) Één nummer daarvan was wel een wat bekender nummer.
Het waren allemaal nummers met een trompetspel erin en een lekker vlot ritme...een beetje Salsa-achtig.
Volgens mij is er van één van die nummers ook een remix gemaakt met de volgende tekst erin: "Whould you go to bed with me?" Dit wordt dan gezegd op een stil moment, waarna de trompet weer gaat spelen. Maar dit is volgens mij een remix
Weet iemand van welke artiest dit is of eventueel andere artiesten die een beetje deze stijl hebben? (vlot ritme + trompet)
Dat jij t nog ziet ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:22 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Misschien Gwen Stefani - what you waiting for?
Police Dogs Bonfire - Lazy boyquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:13 schreef superheist het volgende:
ik zoek dat nummer die in de Vodofone Umts reclame zit. over tv kijken op je mobiel, er speelt een vrouw en een kind is. In het begin is het gewoon een gitaar achtigs melodietje en op het einde komt er een synthesiser bij. ik heb op ster.nl gekeken, maar kan op die site niks meer vinden ...
"The Joker" van de Steve Miller Band.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef hallo_mensen het volgende:
ik zoek een nummer dat ongeveer zo gaat : i`m a lyer i`m a cheater i`m a space cowboy
let niet op de spelling
en het nummer wat bij de aftiteling van Polar Expres word gedraaid
of is dat speciaal voor de film gemaakt?
yup, dat is em, danku!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Police Dogs Bonfire - Lazy boy
Is dat 'em niet?
Klinkt als The Cure - A Forest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:01 schreef Fatality het volgende:
Vanochtend rond 11 uur een liedje op Rebecca FM (zo heet die zender toch?) ik hoordfe alleen het einde.. en ik wist dat ik m kenden maar kon de titel er niet bij halen....
op het einde hoor je alleen een basgitaar nog ...
tutu [beetjehoger] tututu [/beetjehoger] tututu [hoger]tututu[/hoger] en op het eind wordt ie min of meer weggeëchood ....
iemand enig idee na deze duidelijk uitleg? Het is wel een bekend lied.
Ja ik geloof het ook, kreeg net een helder moment.quote:
welke reclame dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef zurich het volgende:
trouwens.. hoe heet dat liedje dat af en toe met reclame komt op tv...
van een vrouw.. met een mooie stem...en een beetje 'piano'muziek in de achtergrond...
.. ik kan alleen herinneren dat ze zingt " everything I do ... (blabla) you..lalalala lalala..oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
weet iemand hoe die heet of hoe de zangeres hee?
alvast bedankt!
ik weet het echtn iet meer..... misschien iets met auto's ofzo...quote:
is dat niet die reclame voor orange?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef zurich het volgende:
van een vrouw.. met een mooie stem...en een beetje 'piano'muziek in de achtergrond...
.. ik kan alleen herinneren dat ze zingt " everything I do ... (blabla) you..lalalala lalala..oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
alvast bedankt!
zoeken bij www.ster.nl staat alles op, erg makkelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:08 schreef zurich het volgende:en als je die reclame weet..hoe weet je dan de naam/titel?
De regelmatig in dit topic terugkerende Minnie Riperton met Lovin' You.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef zurich het volgende:
alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |