Enige vrolijke met christmas van een man is :12:02 Paul Mccartney - Wonderful Christmas Timequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef cb_17 het volgende:
hey ik zoek een nummer, gister gehoord op SkyRadio, heb alleen niet naar de tijd gekeken wanneer ie gedraaid werd.
hier de playlist = http://www.skyradio.nl/in(...)=2004,12,13&Pl_Dag=1
Het was een heel vrolijk nummer, ik kon er niet echt een genre uithalen, wel gezongen door een man, in het Engels, er zat ook iets van christmas in.
Het nummer zou dus in bovenstaande link moeten staan tussen 9.00 en 15.00 , zou alleen echt niet weten welke?
iemand?![]()
even kijken.. iig bedankt voor je reactie!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Enige vrolijke met christmas van een man is :12:02 Paul Mccartney - Wonderful Christmas Time
la ilsa bonitaquote:Op maandag 13 december 2004 08:33 schreef upbeat het volgende:
Ik zoek de naam van het album van Madonna, waarvan ik enkel nog weet hoe de videoclip (ongeveer) over ging.
De videoclip was een verhaal van een aantal verschillende nummers. In een van die nummers was een spaanse (leek erop) man te zien als matador. En zij leek verliefd te zijn op hem. De clip was in het zwart/wit (meen ik me te herinneren). Weet iemand hoe dit nummer heet en of die op een van haar albums staat?
nee dat was hem niet... ik bedoelde dat ik het woord christmas in de tekst hoorde, of het in de titel zit betwijfel ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Enige vrolijke met christmas van een man is :12:02 Paul Mccartney - Wonderful Christmas Time
True Bluequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:05 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
la ilsa bonita
heet dat nr
maar ik weet niet van welk album
Jona Lewie - Stop the cavalry denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef cb_17 het volgende:
[..]
een collega had het erover dat het iets met loopgraven te maken had dat nummer![]()
jaa dat ja...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef paullo het volgende:
hey jdmorpheus is dat niet wat je vaak bij goochelshows hebt en in het circus bij van die acts??
heel kut opgenomen, maar deze bedoel ik: KLIKquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef jdmorpheus het volgende:
Ok ik heb een moeilijke: ik zoek de titel van een klassiek muziekstuk, dat meestal wordt gebruikt om iets bombastisch of humoristisch plotseling te presenteren.
het begint met 3 opvolgende trompettonen die ieder steeds hoger zijn, en dan zo'n orchestrale "TADAAAAAAH!!!!" met pauke geroffel erbij...
tis heel moeilijk beschrijven, maar weet iemand wat ik bedoel?
Also sprach Zarathustra? Wordt gebruikt bij 2001 Space Oddyseequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef jdmorpheus het volgende:
Ok ik heb een moeilijke: ik zoek de titel van een klassiek muziekstuk, dat meestal wordt gebruikt om iets bombastisch of humoristisch plotseling te presenteren.
het begint met 3 opvolgende trompettonen die ieder steeds hoger zijn, en dan zo'n orchestrale "TADAAAAAAH!!!!" met pauke geroffel erbij...
jah! dat was emquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Also sprach Zarathustra? Wordt gebruikt bij 2001 Space Oddysee
Kan niemand mij nou helpen???!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 18:52 schreef Chen het volgende:
Weet iemand nou dat nummer dat in de reclame voorkomt van Motorolla E398???
"Via con me" van Paolo Conte.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:56 schreef joogdepoog het volgende:
ik zoek een liedje dat is gebruikt in een bier reclame waarin een gast in het bos van een biertje geniet, ondertussen is een een slakkenrace ofzo....
gezongen door een rauwe stem, met gedeeltelijk frans en engelse text
het refrein gaat zo iets van..
its wonderful, its wonderfull
taaa taaa taaaaa......TAAATAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:36 schreef jdmorpheus het volgende:
"In the sun" van Joseph Arthur.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:15 schreef Chen het volgende:
Dankje, en die reclame van Echo de fragerence for men?? weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |