Billy Ocean - There'll Be Sad Songs?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:21 schreef Smeich het volgende:
Verdomme..gister mooi nummer op de radio gehoord toen ik naar de stad ging. Ik dacht, ik herinner de tekst wel enzo, niet dus.....nu is dit het enigste wat me is bijgebleven:
"these sad songs" en de zin "holding someone else's hand" of iets in de trant hiervan.
Gezongen door een man, jaren 80 nummer denk ik.
Kweet dat het niet veel is, maar gok maar raak zou ik zeggen!
't is niet helemaal uit de Beatles-tijd maar zoek je Bruce Springsteen - The Streets of Philadelphia??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Ilske het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb maar weinig aanwijzingen, dus als het niet lukt snap ik het wel. Het gaat om een nummer wat ik in mijn middelbare school-periode jaartje of 7/8 terug bij muziekles heb gehad. Ik weet helaas de methode niet meer, dus kan daar ook niet op zoeken.
Het nummer ging volgens mij over het zijn in een stad, over lichten en de stoep. Het klinkt heel vaag nu, dat snap ik, maar misschien gaat er net bij iemand een lampje branden. Het is een ouder nummer, ik geloof beetje de beatles-tijd.
In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!
Ik denk dat het Streets of London van Ralph McTell is. Dat zong iedereen toch op school?!?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Ilske het volgende:
Het nummer ging volgens mij over het zijn in een stad, over lichten en de stoep. Het klinkt heel vaag nu, dat snap ik, maar misschien gaat er net bij iemand een lampje branden. Het is een ouder nummer, ik geloof beetje de beatles-tijd.
Mando Diao - Motown Bloodquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe heet het liedje uit de Sony reclame die momenteel veel op tv is.
I zit me rot te zoeken op google, maar tot nu toe zonder succes.
Het gaat zoiets als: I said you.... I said you and me and it... I say love....I said love love love love love....tussenstukje...
I see the black eyed (en dan weet ik het niet meer).
Ik vind het een geweldig nummer, maar welk nummer is het?
Kan iemand me even helpen?
Da's van the Supremes en heet gewoon Where did our love go? maar is in de jaren '80 gecoverd door Soft Cellquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
2. Liedje uit ongeveer de 80's. De tekst is oa. "Baby baby, where did our love go" en "Baby baby, baby don't leave me". Wordt gezongen door een vrouwenstem met achtergrond zangeressen.
natasha thomas - let me show you the wayquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:30 schreef karoltje het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar twee nummers.
1. Liedje uit de reclame van een parfum, ik geloof Ralph Lauren..ben niet zeker. De tekst die je hoort is: "Let me show you the way, it's a game that we play. O, every day, so easy" Je ziet een meisje in een roze jurkje rond dartelen.
Gerry Raferty - Baker street??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Ilske het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb maar weinig aanwijzingen, dus als het niet lukt snap ik het wel. Het gaat om een nummer wat ik in mijn middelbare school-periode jaartje of 7/8 terug bij muziekles heb gehad. Ik weet helaas de methode niet meer, dus kan daar ook niet op zoeken.
In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!
quote:
Het komt in ieder geval uit de film Romeo + Juliet, en op IMDb staat het onder Soundtrack Listing volgens mij beschreven als:quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:16 schreef blup het volgende:
http://www.trancevibez.com/tehwhoisit.mp3
Het ORGINEEL
Opera oid?
lijkt erg op Carl Orff/Carmina Burana
me ma kwam met iets met "la buka" ofzo.
kheb zown album van carl off gedownload maar niks zat er tussen.. kweet t ook niet meer.
(dit is een flink opgepitchte versie.)
Dan nog wat suggesties uit de oude doos:quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef Ilske het volgende:
Hmm, bedankt voor de suggesties, maar dat zijn ze helaas allemaal niet....Zit te denken of ik nog meer aanwijzingen heb, niet echt.
Space Lovers - Space Lovequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:09 schreef Roppenzo het volgende:
videoclip
3 of 4 dames die rennen
en ondertussen alles uitdoen en het eindigt bij een meertje
trance/dance
ik dacht een nederlandse dj/producer
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het komt in ieder geval uit de film Romeo + Juliet, en op IMDb staat het onder Soundtrack Listing volgens mij beschreven als:
"Symphony No. 25"
Performed by Capella Istropolitana
Written by Wolfgang Amadeus Mozart
Courtesy of Naxos of America
by arrangement with Source/Q
Ik denk tenminste dat'ie officieel zo heet.
Als je in de 'winkel' gaat zoeken, kan je beter zoeken op 'O Verona', dan zou je het wel moeten kunnen vinden.
Prodigy - Outta space.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:59 schreef nXn het volgende:
ik zoek een nummer met de text:
"Now I'm lost in outerspace, to find another place..."
iemand?
Chris Rea - Driving Home For Christmas.quote:Op zondag 12 december 2004 00:43 schreef onlogisch het volgende:
hoe heet de artiest van een kerst nummer?
titel = Driving home from christmas (volgens mij?)
iemand enig idee?
Chris Rea - Driving home for christmasquote:Op zondag 12 december 2004 00:43 schreef onlogisch het volgende:
hoe heet de artiest van een kerst nummer?
titel = Driving home from christmas (volgens mij?)
iemand enig idee?
Ik denk dat je Dana bedoelt?quote:Op zondag 12 december 2004 11:36 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek nog een kerst nr.
Tekst door een vrouw gezongen iets van : It's gonna be a cold cold christmas...
en dat was het wel zo'n beetje wat ik er van weet
iemand??
alvast bedankt
klinkt een beetje als DJ quicksilver...maar kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef bartjeuh het volgende:
Kan er mij iemand vertellen welk nummer dit is ?
http://dub.dark-arts.nl/1.wma
DBV![]()
weet je misschien ook de titel? want nu vind kazaa alleen maar DJ Lady Danaquote:Op zondag 12 december 2004 11:44 schreef Smeich het volgende:
Provider? Enigste bekende nummer van ze dat rustig is volgens mij...als het geen bekend nummer is dan weet ik het niet.
[..]
Ik denk dat je Dana bedoelt?
It's gonna be a cold christmasquote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
weet je misschien ook de titel? want nu vind kazaa alleen maar DJ Lady Dana
Godsmack - I stand alonequote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef Suzziieee het volgende:
het nummer uit de reclame van het computerspel prince of persia...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |