En u gaat door voor de koelkast!!quote:Op maandag 13 december 2004 08:43 schreef Smeich het volgende:
Take a Bow was volgens mij die clip met die matador.
Grant & Forsyth - cold christmas van de cd country christmas........ beste kerst cd ooitquote:Op zondag 12 december 2004 11:36 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek nog een kerst nr.
Tekst door een vrouw gezongen iets van : It's gonna be a cold cold christmas...
en dat was het wel zo'n beetje wat ik er van weet
iemand??
alvast bedankt
Dat is de eerste verzamelaar waar het opstond. Het originele album is Bedtime Stories van een jaar eerderquote:Op maandag 13 december 2004 08:57 schreef upbeat het volgende:
Het is "take a bow" vermoedelijk 90% goed, vond plaatjes van de videoclip en het lijkt erop dat die het is. Het album is dan volgens mij: "Something to Remember"..
Angel!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:24 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dan nog wat suggesties uit de oude doos:
Carpenters - Honolulu City Lights
Frank Sinatra - Downtown
Verder (uit 1983 als ik het goed heb) 10cc - city lights, maar dat zal 'em wel niet zijn
Weet je verder ook geen woorden of zinnetjes meer uit het nummer?
Graag gedaanquote:Op maandag 13 december 2004 17:54 schreef Ilske het volgende:
Angel!![]()
Downtown is het inderdaad, het klopt ook wel mbt de dingen uit de tekst die ik nog wist!
JAAAAAAAAAAAA....Thanx...die was het...ik kon er niet meer opkomen...Eerder vanavond viel godsmack al...hoef nu dus niet meer te zoeken welk nummer...quote:
ohwwww hoe heet het nou.quote:Op maandag 13 december 2004 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer wat volgens mij in het Frans gezongen wordt, en het refrein gaat ongeveer zo: KLIK
Ja, die ken ik wel maar hoe heet dat &*(^*&^ nummer ook alweerquote:Op maandag 13 december 2004 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer wat volgens mij in het Frans gezongen wordt, en het refrein gaat ongeveer zo: KLIK
Volgens mij bedoel je:quote:Op maandag 13 december 2004 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Puntje van mijn tongquote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij bedoel je:
Les Poppys - Non Non Rien A change
JUIST dat is hem!quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je:
Les Poppys - Non Non Rien A change
Miss Kitten- Requiem for a hit [2004] van het album I com.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:36 schreef Punkerdude het volgende:
ik zoek een nummer...
het gaat zoiets als... a bitch to the hip......(ik weet niet of ik het goed schrijf)
en dan hoor je a bi a bi.....a beat to the hip...?
het is bitch of beat...1 van die 2?
het is een dance nr.geloof ik...met urban invloeden geloof ik
iemand die weet wie de artiest is?
The Tamperer ft. Maya, met 'If You Buy This Record'?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Hmmm tjah, ik kan me maar 1 zinnetje herinneren uit liedje dat ik zoek:
fa-fa-fa-fa-fa-fa-fabulousssss
Zoiets dus
Tis een liedje van de 90'er jaren. En het werd gezongen door 1 of 2 vrouwen.
Tamperer - If You Buy This Record (Your Life Will Be Better)quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Hmmm tjah, ik kan me maar 1 zinnetje herinneren uit liedje dat ik zoek:
fa-fa-fa-fa-fa-fa-fabulousssss
Zoiets dus
Tis een liedje van de 90'er jaren. En het werd gezongen door 1 of 2 vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |