o.a. Moments & Whatnauts - Girls volgens Googlequote:Op woensdag 8 december 2004 22:04 schreef makeithard het volgende:
Hallo mensen ik zoek de artiest die dit zingt:
Girls, love the things they know, love the things they show, got to be where they go. etc
Weet iemand dit wel?
Alvast bedankt
Ummm.. ik ken het liedje.. is best wel oud... na die 2 stukken text gaat die vrouw redelijk hoog krijsen...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:46 schreef E-Spot het volgende:
Hoe heet deze:
Mannenstem:
"Baby you and me
We'll talk it over
Darling can't you see
We'll talk it over"
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:26 schreef Piemol het volgende:
[..]
Ummm.. ik ken het liedje.. is best wel oud... na die 2 stukken text gaat die vrouw redelijk hoog krijsen...
beetje jaren 80 tune
WIl ook wel weten hoe het heet...
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:04 schreef gfree het volgende:
Spargo - You and me ?
Ik vermoed The Gypsy Kings - Bamboleoquote:Op donderdag 9 december 2004 18:31 schreef Leffe48 het volgende:
Latin/Spaans nummer
Al wat ouder
Gaat iets van:
Hamboeo Hamboeaa
Dat was hem idd:)quote:Op donderdag 9 december 2004 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed The Gypsy Kings - Bamboleo
Spargo!quote:Op donderdag 9 december 2004 14:46 schreef E-Spot het volgende:
Hoe heet deze:
Mannenstem:
"Baby you and me
We'll talk it over
Darling can't you see
We'll talk it over"
Vrouwenstem:
"Baby yoooou and me
We'll talk it over
Can't you seeee
We'll talk it over"
The Cure "Pictures of you"quote:Op woensdag 8 december 2004 22:07 schreef makeithard het volgende:
En er schiet me nog wat te binnen, er is een reclame op discovery van hp over het creeren van virtuele gezichten en daar zit ook muziek bij instrumentaal weet iemand dat soms.?
Ik hoor wel vaker muziek in de reclame van discovery zelf die ik mooi vindt hoe kan ik daar achter komen wie dat heeft gemaakt........
Thanx
Tnx.....en nu we het toch over 'hero's' hebben...herinner me dat ik een poos geleden op arrow een nummer hoorde waarin gezongen werd 'No more heroes anymore, no more heroes anymore!' (weet verder helaas niet meer wat er nog meer in werd gezongen is alweer paar weken terug), iemand toevallig die weet van wie dat nummer is en hoe het heet?quote:
Rune - Calabria of Saxo - Les Bruits De La Foretquote:Op donderdag 9 december 2004 21:21 schreef Matthew_ het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek de naam en titel van dance/trance nummer, wat het ook precies is en er komt een saxofoon in voor. Het is een vrij recent nummer geloof ik en hij heet zoiets van sex geloof ik.
Groeten.
the stranglers - no more heroesquote:Op donderdag 9 december 2004 22:16 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Tnx.....en nu we het toch over 'hero's' hebben...herinner me dat ik een poos geleden op arrow een nummer hoorde waarin gezongen werd 'No more heroes anymore, no more heroes anymore!' (weet verder helaas niet meer wat er nog meer in werd gezongen is alweer paar weken terug), iemand toevallig die weet van wie dat nummer is en hoe het heet?
Deze is het niet, maar bedankt voor het reageren!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:22 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Rune - Calabria of Saxo - Les Bruits De La Foret
volgens mij bedoel je City Streets van dezelfde artiest.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:33 schreef Rolfxx het volgende:
Ik moet voor iemand een cdtje branden met een nummer van G-spot, alleen klopt volgens mij de titel neit, zij heeft hem omschreven als Magic (black-white). dit nummer is nergens te vinden, niet via google..niet via kazaa..heeft iemand een idee hoe het nummer wél heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |