Dat jij t nog ziet ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:22 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Misschien Gwen Stefani - what you waiting for?
Police Dogs Bonfire - Lazy boyquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:13 schreef superheist het volgende:
ik zoek dat nummer die in de Vodofone Umts reclame zit. over tv kijken op je mobiel, er speelt een vrouw en een kind is. In het begin is het gewoon een gitaar achtigs melodietje en op het einde komt er een synthesiser bij. ik heb op ster.nl gekeken, maar kan op die site niks meer vinden ...
"The Joker" van de Steve Miller Band.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef hallo_mensen het volgende:
ik zoek een nummer dat ongeveer zo gaat : i`m a lyer i`m a cheater i`m a space cowboy
let niet op de spelling
en het nummer wat bij de aftiteling van Polar Expres word gedraaid
of is dat speciaal voor de film gemaakt?
yup, dat is em, danku!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Police Dogs Bonfire - Lazy boy
Is dat 'em niet?
Klinkt als The Cure - A Forest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:01 schreef Fatality het volgende:
Vanochtend rond 11 uur een liedje op Rebecca FM (zo heet die zender toch?) ik hoordfe alleen het einde.. en ik wist dat ik m kenden maar kon de titel er niet bij halen....
op het einde hoor je alleen een basgitaar nog ...
tutu [beetjehoger] tututu [/beetjehoger] tututu [hoger]tututu[/hoger] en op het eind wordt ie min of meer weggeëchood ....
iemand enig idee na deze duidelijk uitleg? Het is wel een bekend lied.
Ja ik geloof het ook, kreeg net een helder moment.quote:
welke reclame dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef zurich het volgende:
trouwens.. hoe heet dat liedje dat af en toe met reclame komt op tv...
van een vrouw.. met een mooie stem...en een beetje 'piano'muziek in de achtergrond...
.. ik kan alleen herinneren dat ze zingt " everything I do ... (blabla) you..lalalala lalala..oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
weet iemand hoe die heet of hoe de zangeres hee?
alvast bedankt!
ik weet het echtn iet meer..... misschien iets met auto's ofzo...quote:
is dat niet die reclame voor orange?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef zurich het volgende:
van een vrouw.. met een mooie stem...en een beetje 'piano'muziek in de achtergrond...
.. ik kan alleen herinneren dat ze zingt " everything I do ... (blabla) you..lalalala lalala..oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
alvast bedankt!
zoeken bij www.ster.nl staat alles op, erg makkelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:08 schreef zurich het volgende:en als je die reclame weet..hoe weet je dan de naam/titel?
De regelmatig in dit topic terugkerende Minnie Riperton met Lovin' You.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef zurich het volgende:
alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |