welke van animal planet zoek je?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:01 schreef joogdepoog het volgende:
andere vraag, weet iemand waar je kan zien welke muziekjes er worden gebruikt voor reclames voor o.a discovery channel en vooral animal planet?
een reclame waarin de voice over verted dat hij de wereld ziet, en nog veel meer ofzo....quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
welke van animal planet zoek je?
Niemand enig idee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:46 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst: Money, money! Get rich or die trying! Van wie is dat nummer?
Volgens mij is het iig niet van 50 cent.
Hypertrophy - Beautiful Dayquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek een nr. dat vanmiddag vlak voor vieren bij Jeroen niewenhuize op 538 te horen was.
Een trance achtig nr. waarin de volgende tekst werd gezongen :
I like it when it feels this way
(en ertussen door werd er "funky music makes me happy" gezongen"
beetje ron van den beuken/ paul van dyk nr.
iemand enig idee?
het lijkt mequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:29 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Niemand enig idee?
Het nummer werd vandaag nog gebruikt op Eurosport in een overzichtje met de mooiste doelpunten van de week.
http://www.google.com/sea(...)%20or%20die%20tryingquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:29 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Niemand enig idee?
Het nummer werd vandaag nog gebruikt op Eurosport in een overzichtje met de mooiste doelpunten van de week.
Dat is hem inderdaad. Ik kon hem maar niet vinden, Bedanktquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
het lijkt me
David Guetta - Money (Ft Chris Willis And Mone)
lallang gedaan! dan krijg je 3000 keer het album van 50 centquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)%20or%20die%20trying
heel erg triest voor hem, maar moet dat in dit topic??quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Er is een jongen van 19 jaar, die ipv z'n laatste dagen zo leuk mogelijk voor zichzelf te maken, zich nog verder uitput, om ervoor te zorgen dat zo min mogelijk mensen hetzelfde mee hoeven te maken wat hij heeft.
Hoe meer mensen kijken, hoe beter, hoe en waarom dat wordt duidelijk in de uitzending
Das Wickit - Eso Esoquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:18 schreef TheScienceMan het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomers klinkend liedje waarin, en dat is alles wat ik me kan herinneren, de tekst 's o s o s o s o' (gezongen als letters) zit. Het wordt de laatste tijd regelmatig gedraaid in dancecafé's, maar ik weet niet wat de titel en artiest zijn. Wie wel?
SPAM!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Er is een jongen van 19 jaar, die ipv z'n laatste dagen zo leuk mogelijk voor zichzelf te maken, zich nog verder uitput, om ervoor te zorgen dat zo min mogelijk mensen hetzelfde mee hoeven te maken wat hij heeft.
Hoe meer mensen kijken, hoe beter, hoe en waarom dat wordt duidelijk in de uitzending
Allemaal kijken: [LEUKEMIE] 23:15 VARA LAAT!!!!!!!!!
Mr Vain van Culture Beat (?)quote:Op woensdag 15 december 2004 00:17 schreef DeX090 het volgende:
IIII know what I want, and IIII want it now.........
Iemand? Beetje poppy nummer, zanger is vrouwelijk (zangeres dus).
Hmmm, het is wel wat ik bedoel, maar ik heb het idee dat dit een cover is ?quote:
Ik ook, maar als je nou gewoon even op Mr Vain zoekt dan vind je het wel.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hmmm, het is wel wat ik bedoel, maar ik heb het idee dat dit een cover is ?
Probeer eens de radio edit te vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:59 schreef DeX090 het volgende:
Kan het niet vinden. Iemand anders een idee?
Nyluzzz, wel bedankt voor de hulp. Dit nummer is wel ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |