abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24009226
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:33 schreef chis-blu het volgende:

[..]

Volgens mij is dat van DJ BoozyWoozy, of onder een andere naam van hem.. Ik ben er vrij zeker van dat het liedje van hem is, heb alleen geen id hoe dat liedje heet...
Life is music misschien
jaaaaah da issie, dat ik daar zelf niet op kon komen zeg

thnx
pi_24010127
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zoek een nummer wat die kerel van Arbeidsvitaminen betitelde als 1 van de eerste echte housenummers. Verder weet ik er eigenlijk niet van
Ja, een zangeres met een soulstem die een enorme bek open kon trekken.
De melodie zit wel in mijn hoofd, maar die ga ik maar niet uitleggen hier
Felix - Don't You Want Me
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 13:24:22 #253
18653 crew  D.
pi_24010821
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zoek een nummer wat die kerel van Arbeidsvitaminen betitelde als 1 van de eerste echte housenummers. Verder weet ik er eigenlijk niet van
Ja, een zangeres met een soulstem die een enorme bek open kon trekken.
De melodie zit wel in mijn hoofd, maar die ga ik maar niet uitleggen hier
nevermind, ik heb m al
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 13:25:18 #254
18653 crew  D.
pi_24010846
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Felix - Don't You Want Me
bijna goed
pi_24014370
Ik zat vanochtend in de bus en toen hoorde ik bij iemand op z'n mp3-speler een heel leuk album (waren nl. meerdere nummers) Één nummer daarvan was wel een wat bekender nummer.
Het waren allemaal nummers met een trompetspel erin en een lekker vlot ritme...een beetje Salsa-achtig.
Volgens mij is er van één van die nummers ook een remix gemaakt met de volgende tekst erin: "Whould you go to bed with me?" Dit wordt dan gezegd op een stil moment, waarna de trompet weer gaat spelen. Maar dit is volgens mij een remix

Weet iemand van welke artiest dit is of eventueel andere artiesten die een beetje deze stijl hebben? (vlot ritme + trompet)
pi_24014977
Ik zoek een liedje, het is al redelijk oud denk ik. Het word gezongen door een vrouw en deze zin komt er regelmatig in voor: it's gonna be ok... Maar tis niet de titel van het liedje want heb al met die zin gezocht.
Justice is considered to mean equality, it does mean equality, but equality for those who are equal, and not for all.
pi_24015089
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Impry het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus en toen hoorde ik bij iemand op z'n mp3-speler een heel leuk album (waren nl. meerdere nummers) Één nummer daarvan was wel een wat bekender nummer.
Het waren allemaal nummers met een trompetspel erin en een lekker vlot ritme...een beetje Salsa-achtig.
Volgens mij is er van één van die nummers ook een remix gemaakt met de volgende tekst erin: "Whould you go to bed with me?" Dit wordt dan gezegd op een stil moment, waarna de trompet weer gaat spelen. Maar dit is volgens mij een remix

Weet iemand van welke artiest dit is of eventueel andere artiesten die een beetje deze stijl hebben? (vlot ritme + trompet)
touch & go - would you go to bed with me
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_24015984
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Willow1 het volgende:
Ik zoek een liedje, het is al redelijk oud denk ik. Het word gezongen door een vrouw en deze zin komt er regelmatig in voor: it's gonna be ok... Maar tis niet de titel van het liedje want heb al met die zin gezocht.
welk genre?
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 19:11:12 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_24018546
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Willow1 het volgende:
Bedoel je niet : Deepzone - It's gonna be allright ?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 19:11:46 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_24018555
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek een nr. dat vanmiddag vlak voor vieren bij Jeroen niewenhuize op 538 te horen was.

Een trance achtig nr. waarin de volgende tekst werd gezongen :

I like it when it feels this way

(en ertussen door werd er "funky music makes me happy" gezongen"

beetje ron van den beuken/ paul van dyk nr.

iemand enig idee?
Heeft er dan werkelijk niemand een idee?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_24019223
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:26 schreef bartrid het volgende:

[..]

touch & go - would you go to bed with me
Het trompetstukje komt inderdaad terug in dat liedje... Nu nog de officiële artiest
pi_24020746
Paar dagen geleden voor de zoveelste keer gehoord (nu bij hart in aktie) als achtergrondmuziek. Weet vrijwel niks, behalve dan dat er een man (als refrein?) zoiets zingt als: ooh oehoweehoweeho en dan zingt er ook een vrouw mee--> dat is ook het deel wat ze meestal gebruiken op tv en dat wordt in het nummer zelf vaker herhaald [vetgedrukt = ongeveer de klemtoon (is lastig te omschrijven). Ik geloof dat het nr van dit jaar is (genre neigt naar r&b).

Wie o wie kan me helpen? iig genoeg expertise hier
alvast dank!

[ Bericht 4% gewijzigd door legovogel op 16-12-2004 22:48:35 ]
Cynicism is an unpleasant way of saying the truth - Lillian Hellman (1905 - 1984) -
pi_24022182
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:45 schreef legovogel het volgende:
Paar dagen geleden voor de zoveelste keer gehoord (nu bij hart in aktie) als achtergrondmuziek. Weet vrijwel niks, behalve dan dat er een man (als refrein?) zingt: oehoweehoweeho --> dat is het stuk wat ze meestal gebruiken, rest is vooral instrumentaal en dat wordt herhaald [vetgedrukt = ongeveer de klemtoon (is lastig te omschrijven). Ik geloof dat het nr zelf van 2004 is.

Wie o wie kan me helpen? iig genoeg expertise hier
alvast dank!
Melrose - 'O' (Origineel= Pennywise - Brother hymn)
pi_24022227
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef Impry het volgende:

[..]

Het trompetstukje komt inderdaad terug in dat liedje... Nu nog de officiële artiest
Touch & Go - Would you...? [1998]

Da's volgens mij geen cover hoor!
pi_24022461
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Melrose - 'O' (Origineel= Pennywise - Brother hymn)
Nee sorry dat is niet wat ik zoek (maar toch bedankt!) Het is geen nederlandse band (sorry, vergeten te vermelden).
Cynicism is an unpleasant way of saying the truth - Lillian Hellman (1905 - 1984) -
pi_24022829
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Touch & Go - Would you...? [1998]

Da's volgens mij geen cover hoor!
Is er dan nog wel een andere artiest die ook dat soort trompetmuziek maakt? Dus echt bijna hetzelfde deuntje?
  donderdag 16 december 2004 @ 22:16:23 #267
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_24023116
Vodafone gekkebekken reclame? Anyone?
pi_24025660
Ik zoek 2 nummers.

Ik hoor ze van veraf op me werk dus weet geen precieze texten.

De eerste gaat iets van :

Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait oooooooooooh
refrein door een vrouw, leuk melodietje.

2e is zoiets als het melodietje van die van linkinpark en jay-z. Maar het word gezongen door een kerel die veel zegt : All you wanted, all you needed. Zit een soort trancemelodietje achter maar is geen trancenr.

Of het nou You of i is in de 2e weet ik niet meer zeker.

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft
Lambo of Rekt
  donderdag 16 december 2004 @ 23:57:51 #269
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_24025911
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek 2 nummers.

Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait oooooooooooh

2e is zoiets als het melodietje van die van linkinpark en jay-z. Maar het word gezongen door een kerel die veel zegt : All you wanted, all you needed. Zit een soort trancemelodietje achter maar is geen trancenr.

2e nr lijkt me Depeche Mode - Enjoy The Silence
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_24027339
Thanx, dat is hem ja.
Lambo of Rekt
pi_24027547
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vodafone gekkebekken reclame? Anyone?
http://info.omroep.nl/ster?nav=azqvJsHCjEtCuXtXJI

vrijdag 17 december 2004 @ 01:22:56 #272
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_24027881
quote:

Misschien Gwen Stefani - what you waiting for?
The captain has NO need for biscuits!
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:40:02 #273
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_24036589
quote:
Ik zoek 2 nummers.

is de eerste niet die ene clip met dat geile wijf en de babies die op haar vallen?
als het zo is, dan bedoel je dont you want, dont you want, dont you want ( somebody to love)
ben even de artiest vergeten, maar de clip is lekker
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:15:07 #274
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_24037366
quote:
Ik zoek 2 nummers.

Boogie Pimps - Somebody To Love dan maar
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_24039072
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Impry het volgende:

Net even zitten te lezen maar het origineel is van Touch & Go, zie:

http://www.soundonsound.com/sos/jan99/articles/tracks356.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')