jaaaaah da issie, dat ik daar zelf niet op kon komen zegquote:Op woensdag 15 december 2004 23:33 schreef chis-blu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van DJ BoozyWoozy, of onder een andere naam van hem.. Ik ben er vrij zeker van dat het liedje van hem is, heb alleen geen id hoe dat liedje heet...
Life is music misschien![]()
Felix - Don't You Want Mequote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zoek een nummer wat die kerel van Arbeidsvitaminen betitelde als 1 van de eerste echte housenummers. Verder weet ik er eigenlijk niet van![]()
Ja, een zangeres met een soulstem die een enorme bek open kon trekken.
De melodie zit wel in mijn hoofd, maar die ga ik maar niet uitleggen hier
nevermind, ik heb m alquote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zoek een nummer wat die kerel van Arbeidsvitaminen betitelde als 1 van de eerste echte housenummers. Verder weet ik er eigenlijk niet van![]()
Ja, een zangeres met een soulstem die een enorme bek open kon trekken.
De melodie zit wel in mijn hoofd, maar die ga ik maar niet uitleggen hier
bijna goedquote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Felix - Don't You Want Me
touch & go - would you go to bed with mequote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Impry het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus en toen hoorde ik bij iemand op z'n mp3-speler een heel leuk album (waren nl. meerdere nummers) Één nummer daarvan was wel een wat bekender nummer.
Het waren allemaal nummers met een trompetspel erin en een lekker vlot ritme...een beetje Salsa-achtig.
Volgens mij is er van één van die nummers ook een remix gemaakt met de volgende tekst erin: "Whould you go to bed with me?" Dit wordt dan gezegd op een stil moment, waarna de trompet weer gaat spelen. Maar dit is volgens mij een remix
Weet iemand van welke artiest dit is of eventueel andere artiesten die een beetje deze stijl hebben? (vlot ritme + trompet)
welk genre?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Willow1 het volgende:
Ik zoek een liedje, het is al redelijk oud denk ik. Het word gezongen door een vrouw en deze zin komt er regelmatig in voor: it's gonna be ok... Maar tis niet de titel van het liedje want heb al met die zin gezocht.
Bedoel je niet : Deepzone - It's gonna be allright ?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Willow1 het volgende:
Ik zoek een liedje, het is al redelijk oud denk ik. Het word gezongen door een vrouw en deze zin komt er regelmatig in voor: it's gonna be ok... Maar tis niet de titel van het liedje want heb al met die zin gezocht.
Heeft er dan werkelijk niemand een idee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek een nr. dat vanmiddag vlak voor vieren bij Jeroen niewenhuize op 538 te horen was.
Een trance achtig nr. waarin de volgende tekst werd gezongen :
I like it when it feels this way
(en ertussen door werd er "funky music makes me happy" gezongen"
beetje ron van den beuken/ paul van dyk nr.
iemand enig idee?
Het trompetstukje komt inderdaad terug in dat liedje... Nu nog de officiële artiestquote:Op donderdag 16 december 2004 16:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
touch & go - would you go to bed with me
Melrose - 'O'quote:Op donderdag 16 december 2004 20:45 schreef legovogel het volgende:
Paar dagen geleden voor de zoveelste keer gehoord (nu bij hart in aktie) als achtergrondmuziek. Weet vrijwel niks, behalve dan dat er een man (als refrein?) zingt: oehoweehoweeho --> dat is het stuk wat ze meestal gebruiken, rest is vooral instrumentaal en dat wordt herhaald [vetgedrukt = ongeveer de klemtoon (is lastig te omschrijven). Ik geloof dat het nr zelf van 2004 is.
Wie o wie kan me helpen? iig genoeg expertise hier
alvast dank!
Touch & Go - Would you...? [1998]quote:Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Het trompetstukje komt inderdaad terug in dat liedje... Nu nog de officiële artiest
Nee sorry dat is niet wat ik zoek (maar toch bedankt!) Het is geen nederlandse band (sorry, vergeten te vermelden).quote:Op donderdag 16 december 2004 21:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Melrose - 'O'(Origineel= Pennywise - Brother hymn)
Is er dan nog wel een andere artiest die ook dat soort trompetmuziek maakt? Dus echt bijna hetzelfde deuntje?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Touch & Go - Would you...? [1998]
Da's volgens mij geen cover hoor!
2e nr lijkt me Depeche Mode - Enjoy The Silencequote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
Ik hoor ze van veraf op me werk dus weet geen precieze texten.
De eerste gaat iets van :
Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait oooooooooooh
refrein door een vrouw, leuk melodietje.
2e is zoiets als het melodietje van die van linkinpark en jay-z. Maar het word gezongen door een kerel die veel zegt : All you wanted, all you needed. Zit een soort trancemelodietje achter maar is geen trancenr.
Of het nou You of i is in de 2e weet ik niet meer zeker.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft
http://info.omroep.nl/ster?nav=azqvJsHCjEtCuXtXJIquote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vodafone gekkebekken reclame? Anyone?
Misschien Gwen Stefani - what you waiting for?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait Dontyou Wait oooooooooooh
is de eerste niet die ene clip met dat geile wijf en de babies die op haar vallen?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
2e is zoiets als het melodietje van die van linkinpark en jay-z. Maar het word gezongen door een kerel die veel zegt : All you wanted, all you needed. Zit een soort trancemelodietje achter maar is geen trancenr.
Boogie Pimps - Somebody To Love dan maarquote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
Net even zitten te lezen maar het origineel is van Touch & Go, zie:quote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Impry het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus en toen hoorde ik bij iemand op z'n mp3-speler een heel leuk album (waren nl. meerdere nummers) Één nummer daarvan was wel een wat bekender nummer.
Het waren allemaal nummers met een trompetspel erin en een lekker vlot ritme...een beetje Salsa-achtig.
Volgens mij is er van één van die nummers ook een remix gemaakt met de volgende tekst erin: "Whould you go to bed with me?" Dit wordt dan gezegd op een stil moment, waarna de trompet weer gaat spelen. Maar dit is volgens mij een remix
Weet iemand van welke artiest dit is of eventueel andere artiesten die een beetje deze stijl hebben? (vlot ritme + trompet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |