Wie ben jij?quote:Op maandag 8 november 2004 22:41 schreef GeeZ0x1 het volgende:
ff mn nieuwe password proberen![]()
Je wordt toch geen static de 2e hè?quote:Op maandag 8 november 2004 22:41 schreef Duiveltja het volgende:
plak
geez, hoi... sorry zat toevallig dit topic te lezen toen k mn pass wilde testenquote:Op maandag 8 november 2004 22:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Over alles én niets.quote:Op maandag 8 november 2004 22:43 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
geez, hoi... sorry zat toevallig dit topic te lezen toen k mn pass wilde testen![]()
waar gaat dit eig. allemaal over?![]()
Helemaal nergens over.quote:Op maandag 8 november 2004 22:43 schreef GeeZ0x1 het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over alles én niets.
eh.. tamelijk interessant...quote:Op maandag 8 november 2004 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal nergens over.
*kijkengaatquote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Bupatih het volgende:
toetatoet, je hebt al 2 berichtjes.
Je snapt toch wel dat alles wat hier besproken wordt, top-secret is.quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
[..]
eh.. tamelijk interessant...
Hier ontmoeten wij mensenquote:Op maandag 8 november 2004 22:43 schreef GeeZ0x1 het volgende:
geez, hoi... sorry zat toevallig dit topic te lezen toen k mn pass wilde testen![]()
Hé, waar blijft het bier dan?!quote:Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Hier ontmoeten wij mensenWij komen nooit meer buiten en dit is onze manier van naar een cafe gaan
![]()
Je moet er van houden
Inderdaad, hoe minder lurkers, hoe beter.quote:Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat alles wat hier besproken wordt, top-secret is.
Er mag dus niks gelekt worden, anders zullen sancties volgen.
Maart 1986. Toen vonden mijn ouders het veiliger om binnen de atoomoorlog af te wachten.quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef GeeZ0x1 het volgende:
whahawanneer heb je voor t laatst zonlicht gsien dan dada
quote:Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Hier ontmoeten wij mensenWij komen nooit meer buiten en dit is onze manier van naar een cafe gaan
![]()
Je moet er van houden
hmm dat lijkt nogal op mij...quote:Op maandag 8 november 2004 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
Laatste bezoek: 29 seconden geleden
Aantal posts: 17 (gemiddeld 1 per dag)
Dadawhahahahaahquote:Op maandag 8 november 2004 22:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Maart 1986. Toen vonden mijn ouders het veiliger om binnen de atoomoorlog af te wachten.
DAN HAD JE UITLEG MOETEN GEVEN. NU GELOOF IK ER NIETS VAN. WE ZITTEN NIET VOOR NIETS IN SHOquote:Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Dizer het volgende:
Ik had op zijn minst een TT verwacht over mij en mijn zoontje![]()
Laat me raden... realstevio en al dat gebagger klonen?quote:Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
hmm dat lijkt nogal op mij...
* kijkt..
verdomd, da's mijn profiel![]()
Nee.quote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat me raden... realstevio en al dat gebagger klonen?
wattes? wtf is een realstevio?quote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat me raden... realstevio en al dat gebagger klonen?
als je nu eens tekst en uitleg gaf..quote:Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Dizer het volgende:
Ik had op zijn minst een TT verwacht over mij en mijn zoontje![]()
edit.. dat ga je al doenquote:Op maandag 8 november 2004 22:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
als je nu eens tekst en uitleg gaf..
Oke. Ik wachtquote:Op maandag 8 november 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
*zucht....* Ok, ik ga het uitleggen.... heb geduld er komt een heel groot gedeelte aan text in mijn volgende post
Waarom heeft GeeZOx1 die naam gekozen, waar woont GeeZOx1, hoe komt hij hier beland en is GeeZOx1 fan van Hind?quote:Op maandag 8 november 2004 22:58 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
16![]()
Oooo weet je wat jij moet doen? In het gtst topic vragen naar pberends, dat is een vrouw van 25 die geilt op puberende tiener jochies. Probeer maar.quote:Op maandag 8 november 2004 22:58 schreef GeeZ0x1 het volgende:
16![]()
mnee.. komt misschien nog welquote:Op maandag 8 november 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je een fotoboek? :')
nee dank jequote:Op maandag 8 november 2004 23:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Oooo weet je wat jij moet doen? In het gtst topic vragen naar pberends, dat is een vrouw van 25 die geilt op puberende tiener jochies. Probeer maar.
quote:Op maandag 8 november 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom heeft GeeZOx1 die naam gekozen, waar woont GeeZOx1, hoe komt hij hier beland en is GeeZOx1 fan van Hind?
SC-integratievragenlijstje enzo..
Heb jij chickies in huis dan?quote:Op maandag 8 november 2004 23:01 schreef GeeZ0x1 het volgende:
nee dank jehoud het wel bij de plaatselijke chickies..
hmm.. geez is gewoon mn nickname die k et meest gebruik.. en dat 0x1 was gloofk omdat geez zelf al bezet was :'(quote:Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef BVO het volgende:
GeeZ0x1!
[..]
huis? wie had het hier over een huis?quote:Op maandag 8 november 2004 23:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb jij chickies in huis dan?
quote:Op maandag 8 november 2004 23:07 schreef GeeZ0x1 het volgende:
huis? wie had het hier over een huis?
ja eng hehquote:Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef Dada het volgende:
[..]
KOM JIJ BUITEN DAN??
Die foto maakt het verhaal van geloofwaardig opeens ongeloofwaardig.quote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
Vuile klootzak daar maak je geen grappen over.quote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
Ok. KNIP Ooh ik heb ergens een foto: Foto
Waarheen???quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef toetatoet het volgende:
Ik ga bijna verhuizen
Vertel!! Waarheen?quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef toetatoet het volgende:
Ik ga bijna verhuizen
Mot ik die vuile economenkop nou weer verbouwen!! Godverredomme BVO FLIKKER OP!!quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef BVO het volgende:
Waarheen???
Naar Rottterdam?quote:Op maandag 8 november 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
me2
Leuk! Bij Christine dus.quote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef toetatoet het volgende:
naar Den Haag
heb er super veel zin in
Nee laat maar. Gewoon even serieus. Heb jij echt een kind?quote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Ok ok..ik zoek even een echte foto...
Maar ben er niet heel erg blij mee om zijn foto op internet te zetten....
Nee joh...quote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar Rottterdam?.
Jij wil ook altijd meer hehe.. *zwaait met haar*quote:Op maandag 8 november 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Ik wil ook een kind..
Jammer.quote:Op maandag 8 november 2004 23:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee joh...
Gewoon in de buurt.. alleen ander huis.
van hind zekerquote:Op maandag 8 november 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Ik wil ook een kind..
Nee kga denk ik in Nymegen of Utrecht Studeren...quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer..
Kom hier studeren dan! Leuk joh..
Nee joh, niet van die kleine kutMarokkaantjes.quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
van hind zeker
quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
van hind zeker
Utrecht is niet goed.quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee kga denk ik in Nymegen of Utrecht Studeren...![]()
Gezien, haal ze maar snel weer weg.quote:
Utrecht is echt wel oke hoor...quote:Op maandag 8 november 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Utrecht is niet goed..
Nijmegen weet ik niet.. Maar Rotterdam is leuk enzo joh.
.
Met economie waren ze het slechts van het land.quote:Op maandag 8 november 2004 23:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Utrecht is echt wel oke hoor...
Maar goed....
Nee dat had ik al begrepenquote:Op maandag 8 november 2004 23:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Gezien, haal ze maar snel weer weg.
EDIT: Niet onaardig bedoelt ofzo. Maar omdat je ze al tegen je zin online zette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 8 november 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
Kuch....Ik praat voorlopig niet meer met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Economie?? Hello noquote:Op maandag 8 november 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Met economie waren ze het slechts van het land..
Maar goed, jij gaat geen economie doen he?.
Nja, vraag het Anita, die zit er..
quote:Op maandag 8 november 2004 23:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik praat voorlopig niet meer met jou.
quote:Op maandag 8 november 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
Kuch....Ik snapte die haarkleur al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Leuk joh.quote:Op maandag 8 november 2004 23:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Economie?? Hello no
Zei er uit respect niets van. Maar ja.quote:Op maandag 8 november 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
Ik snapte die haarkleur al niet..
economie en leuk dat gaat niet samenquote:Op maandag 8 november 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Leuk joh..
quote:Op maandag 8 november 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snapte die haarkleur al niet..
quote:Op maandag 8 november 2004 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Praten jullie even twee topics vol zonder mij![]()
![]()
Het kind is er dus niet.quote:Op maandag 8 november 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik ze dus gemist
quote:Op maandag 8 november 2004 23:28 schreef toetatoet het volgende:
nou ga ik dus echt niks meer geloven wat je zegt hoor Dizer
Maar geef toe, het was wel spannend.... heeft ie of heeft ie geen kind?quote:Op maandag 8 november 2004 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En jij hebt gelogen![]()
jaquote:Op maandag 8 november 2004 23:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, begin jij ook al
*nietmeeeensisquote:Op maandag 8 november 2004 23:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Commerciële economie, de ideale tussenweg
Zeg ga jij even heeeeel snel alle 85 vorige topics van Showchat lezen. Dan weet je hoe ik echt benquote:Op maandag 8 november 2004 23:31 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja foute indruk gemaakt he
dacht ut niequote:Op maandag 8 november 2004 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg ga jij even heeeeel snel alle 85 vorige topics van Showchat lezen. Dan weet je hoe ik echt ben
Dan moet je niet zo snel een oordeel over mij hebbenquote:Op maandag 8 november 2004 23:33 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dacht ut nie![]()
Om even terug te komen op een vorige discussiequote:Utrecht stijgt op wereldranglijst universiteiten
UTRECHT - De Universiteit Utrecht is op de lijst van beste universiteiten in de wereld gestegen naar de 6de plaats in Europa.
Dit maakte voorzitter van college van bestuur, mr. Yvonne C.M.T. van Rooy bekend tijdens de opening van het academisch jaar op maandag 30 augustus.
Vorig jaar stond de universiteit op de 7de plaats in de lijst van de Shanghai Jiao Ton University. De rangorde is gebaseerd op het aantal Nobelprijswinnaars, meest geciteerde wetenschappers, het aantal gepubliceerde artikelen in Nature & Science en de kwaliteit van de faculteiten. Bij de eerste zes staan vier Engelse universiteiten. De enige andere universiteit naast Utrecht van continentaal Europa is de ETH in Zürich.
sollyquote:Op maandag 8 november 2004 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo snel een oordeel over mij hebben
Rotterdam is veel leuker joh.quote:Op maandag 8 november 2004 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Om even terug te komen op een vorige discussie![]()
maar Den Haag is het allerleukstquote:Op maandag 8 november 2004 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Rotterdam is veel leuker joh..
Geeft nietquote:Op maandag 8 november 2004 23:35 schreef toetatoet het volgende:
[..]
solly![]()
Ik kom weleens in de Boogaard.quote:Op maandag 8 november 2004 23:37 schreef toetatoet het volgende:
[..]
maar Den Haag is het allerleukst
Ik zal lief voor hem zijnquote:Op maandag 8 november 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geeft niet
Wees je wel lief voor Dada.... hij is erg dierbaar
Don't go breaking his heart okidoke???![]()
en dit is niet omdat ik het goed moet maken bij Dada![]()
En terecht!quote:Op maandag 8 november 2004 23:40 schreef Dizer het volgende:
Dada is boos![]()
Ja dat is in Rijswijkquote:Op maandag 8 november 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kom weleens in de Boogaard..
Of is dat in Rijswijk?
quote:Op maandag 8 november 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
[..]
En terecht!
Dan kom ik dus nooit in Den Haag.quote:Op maandag 8 november 2004 23:41 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja dat is in Rijswijk![]()
moet je is doen, is leukquote:Op maandag 8 november 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kom ik dus nooit in Den Haag..
Ik zal hem wel even roepenquote:Op maandag 8 november 2004 23:47 schreef Dizer het volgende:
Waaaaaaaaaaaaar blijft Dada......
Ik kan niet slapen als hij boos is op mij
Als jij me vertelt waar ik wezen moet.quote:Op maandag 8 november 2004 23:44 schreef toetatoet het volgende:
[..]
moet je is doen, is leuk
Ik laat je DH wel een keer zienquote:Op maandag 8 november 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij me vertelt waar ik wezen moet..
Deal!quote:Op maandag 8 november 2004 23:51 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik laat je DH wel een keer zien![]()
tsss ik ben geen bezit van iemandquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:00 schreef Dizer het volgende:BVO pakt toetatoet af van Dada!!!!
toetatoet!!! Je zou Dada niet kwetsen!!!
Dat zeg ik niet.... een vrouw is NOOIT een bezit!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:07 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tsss ik ben geen bezit van iemand
en Dada heeft ons in de steek gelaten![]()
en hij zei geeneens dag tegen mijquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... een vrouw is NOOIT een bezit!!
En inderdaad... Dada is hem gesmeerd...maar dat is denk ik mijn schuld
dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:31 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen
Ondanks dat Dada boos is op mij, zal ik het toch proberen
Ik? Nee joh.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:00 schreef Dizer het volgende:BVO pakt toetatoet af van Dada!!!!
Nou, omdat je het zo lief vraagt danquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik? Nee joh..
Stem 'ns allemaal voor SHO!. [Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Forum!
alsjequote:Op dinsdag 9 november 2004 12:58 schreef Riann het volgende:
dankjewel toetatoet
Ojee, ook bij mij...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:16 schreef toetatoet het volgende:
[..]
alsje
heee Bas Muijs in je avater, zn broertje zit bij me in de klas
Misschien een ander broertje?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:23 schreef toetatoet het volgende:
[..]
huh![]()
Op welke school zit je dan? en wat studeer je?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien een ander broertje?
oooh dat meen je niet. Ik zit niet echt bij hem in de klas, maar hij doet wel dezelfde studie als ik en zit in hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:25 schreef Christine het volgende:
Ik zit bij Pim in de klas.
Yepquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:27 schreef toetatoet het volgende:
oooh dat meen je niet. Ik zit niet echt bij hem in de klas, maar hij doet wel dezelfde studie als ik en zit in hetzelfde jaar
jij dus ook.......
gnignigniquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Yepmaar ik zit wel echt bij hem in de klas
Hij moest eens weten dat we hier over hem zitten te roddelen
Gisteren gehad.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:31 schreef toetatoet het volgende:
gnignigni
dus jij krijgt dit blok ook accountability
hey ik ook van Jan Hage...saaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Gisteren gehad.
Neem je hem dadelijk weer mee, of laat je hem liggen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:32 schreef niksan het volgende:
*bericht achterlaat*
ik laat hem liggen, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Neem je hem dadelijk weer mee, of laat je hem liggen?
Best wel he?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:40 schreef niksan het volgende:
goh...ik begin toch best lief
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Best wel he?
Ik ben trots op je
Lekker vroeg uitquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef Christine het volgende:dunn0w
Ik ben gewoon vrijquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Lekker vroeg uit.
En jij bent altijd vroeg uit ofzo?
Te veel vrij gaat ook vervelen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Lekker
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:59 schreef Dizer het volgende:
Hmz....hooi
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef GeeZ0x1 het volgende:
bah. school zuigt
hmm. wellusquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
nietus
wat wil je dan de hele dag gaan doen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:14 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
hmm. wellus![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef Christine het volgende:
Ik heb alles ingeleverd
Tijdens mijn stage heb ik alle achterstanden weg kunnen werken.
Wil je de mijne?
ach kep zoiets van wil wel mn atheneum afmaken, en dan t liefst nog uni..quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
wat wil je dan de hele dag gaan doen?
Dan ben ik het eigenlijk toch wel met je eensquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
ach kep zoiets van wil wel mn atheneum afmaken, en dan t liefst nog uni..kank nog wat later..
![]()
aaah jammerquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:37 schreef Riann het volgende:
ik ben gezakt helaas
Aandacht verdelen
kruispunten
inhalen
Dat waren de punten die ik niet goed deed.
Volgende keer beter
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:44 schreef Riann het volgende:
ja ik heb mijn best gedaan meer kan ik niet doen
Maar volgende keer hoop ik wel te slapenik laat wel weer weten wanneer ik weer moet dat jullie weer hard kunnen duimen
![]()
Jij én lief?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:40 schreef niksan het volgende:
goh...ik BEN toch best lief
Dat wilde ze toch niet.... mbt 'imago' enzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij én lief?
don't give up!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:44 schreef Riann het volgende:
ja ik heb mijn best gedaan meer kan ik niet doen
Maar volgende keer hoop ik wel te slapenik laat wel weer weten wanneer ik weer moet dat jullie weer hard kunnen duimen
![]()
ik heb vele gezichtenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat wilde ze toch niet.... mbt 'imago' enzo.
aightquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dan ben ik het eigenlijk toch wel met je eens![]()
weet je al wat je wil studeren dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:13 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
aight![]()
weet het nog niet precies.. zal wel een technische opleiding worden.. natuurkundequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
weet je al wat je wil studeren dan?
Dat klinkt eng.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:21 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
natuurkunde![]()
.
Show me one !quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:07 schreef niksan het volgende:
[..]
ik heb vele gezichten
toetatoet!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:22 schreef toetatoet het volgende:ik ben er weer
nou ik zal haar vast wel is hebben zien lopen op school, maar heb haar nog nooit irl gesprokenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
toetatoet!
Ken je Christine ook persoonlijk dan?.
Ja heel goed gezienquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:21 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
weet het nog niet precies.. zal wel een technische opleiding worden.. natuurkunde![]()
.
jij? (zag in je profiel dat je ook ath5 zit)
op de een of andere manier zijn dingen waar je goed in ben meestal wel leukquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat klinkt eng. :').
/me verkeerde meBVO natuurlijk
had een hekel aan natuurkunde. :').
true.. wat voor beroep oog je op?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja heel goed gezien.
Rechten misschien.... zit dus wel aan de andere kant... meer de Alpha kant...
geen advocaat in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:45 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
op de een of andere manier zijn dingen waar je goed in ben meestal wel leuk
[..]
true.. wat voor beroep oog je op?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:19 schreef BVO het volgende:
Jullie moeten nog stemmen bij de FOK! Awards!.
Heb nog wat nominaties nodig..
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Users!.
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:26 schreef niksan het volgende:
[..]ik stem niet
quote:Lijstje van wie ik stemmen heb gehad .
Maar één iemand buiten SC dus .
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Dizer
Meest behulpzame user: Dizer
De meest trouwe user: Dizer
Beste discussievoerder op Fok!: _bigmac_, Dada
Creatiefste user: schatje, Dada
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!: Dada
De intelligentste user: Dada
De geloofwaardigste user: Dada
De populairste user: dunn0w
De vriendelijkste/ aardigste user: dunn0w
Meest aandachtsgeile user: dunn0w
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2004: dunn0w
schatje, Dada en _bigmac_ niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
Ik kan wel creatiever users en betere discussievoerders bedenken hoor
Als ik dan moest stemmen dan stemde ik wel op grootste Fok!slet![]()
Ik win nooit iets in m'n leven. Niks, nakkes, niente, helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:36 schreef Tania18 het volgende:
Wat is er nou boeiend aan zo'n award
ah gossiequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik win nooit iets in m'n leven. Niks, nakkes, niente, helemaal niks..
Ja, daar word je ook wel wanhopig van.,
Ik ben gewoon een ordinaire narcist.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:39 schreef Tania18 het volgende:
Aha, dus dat is het
* BVO geeft BVO een aai over de bol
Maar ik ga nog steeds niet stemmen
Daar was ik al achter hoor, dat je dat bentquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een ordinaire narcist..
Je blijft de liefste user voor mij hoor.![]()
.
Wow. Je zegt mijn naam in één keer goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:13 schreef toetatoet het volgende:Bupatih
Tania
Taniaquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:11 schreef Tania18 het volgende:
Buppie![]()
ja overtypen is niet zo moeilijk hequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wow. Je zegt mijn naam in één keer goed
Oh...da's dan wat minder.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja overtypen is niet zo moeilijk he
ja eik wel hequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh...da's dan wat minder.
Valt wel meequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:57 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja eik wel he
Daarom juist. In ONZ is het moeilijker om leuk gevonden te wordenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:14 schreef BVO het volgende:
Komt omdat jij in ONZ zit en ik in SHO..
Maar goed, 1 nominatie buiten SC is wel wat te weinig ja..
.
Juist niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom juist. In ONZ is het moeilijker om leuk gevonden te worden![]()
.
WAAHquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:16 schreef dunn0w het volgende:
daag
ik ga cultuur snuiven in schouwburg
schrik niet .. het is verplicht (school enzo)
Juist niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Juist niet.. In ONZ vinden ze zowat alles leuk.
.
En áls je eenmaal leuk bent, heb je het halve forum achter je.. In SHO komen maar een paar mensen.
.
Daarom.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Juist niet.. In ONZ zijn zó veel users...
.
Já-háá....Maar ze moeten je dus wel leuk vinden. Tussen al die tientallen users.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom.. Je bereikt véél meer mensen.
.
Maar jij bént ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Já-háá....Maar ze moeten je dus wel leuk vinden. Tussen al die tientallen users.
Beevquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jij bént ook gewoon leuk..
Je hebt 5 nominaties van mij.. 5!!!
.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
Je zou mod moeten worden op ONZ..
Oh ja.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg..
Al dat gebagger daar.
Ja joh...wanneer wordt jij nou eens mod?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja..
Op SHO dan.. Ooit.
.
Tommmmmmmmerd, jij wordt met Idols 3 vast geen mod meer he?. Kan ik weer gaan solliciteren.
.
Ik was er zó dicht bij.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh...wanneer wordt jij nou eens mod?
Of Duiveltja moet er genoeg van krijgen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was er zó dicht bij..
.
Eerstvolgende kans is met IDO pas weer denk ik..
Het ging nu over mijn inlikpraktijken om mod te worden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:53 schreef toetatoet het volgende:
oh het gaat nog steeds over die verkiezingen
oh, ook saai dusquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Het ging nu over mijn inlikpraktijken om mod te worden..
.
Je moest 'ns weten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oh, ook saai dus
oh mis ik wat danquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moest 'ns weten..
Moet ik wel even je email adres hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]dat zou echt super zijn
Ik snap er nl geen reet vanen dat is ook het enige wat ik nog moet inleveren
staat in mn foboquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet ik wel even je email adres hebben
Op zich lijkt de verplichting die je hebt als mod me wel een groot nadeel ja..quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je wou toch geen mod meer worden?![]()
ooooooh nee die foto is zoooo erg, ik kan trouwens niet op het intranet komen. ben vergeten mn wachtwoord te veranderen en heb maandag een nieuwe aangevraagd maar die doet het niet. lekker slim zijn ze dus weer bezig.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:49 schreef Christine het volgende:
Ik ga je even mailen
En ik heb btw ook uitgevogeld wie jij bent (via het smoelenboek van school) maar heb je volgens mij nog nooit gezien. Raar eigenlijk, zit je vier jaar in dezelfde klas...
Heb je ook vrijdag overheidscommunicatie?
Die verplichting lijkt mij ook niks, vandaar dat ik ook nooit heb gesolliciteerd voor mod. Internetten en fok!ken is voor mij een ontspanning, maar het moet geen verplichting worden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:53 schreef BVO het volgende:
Op zich lijkt de verplichting die je hebt als mod me wel een groot nadeel ja..
Maar IDO is ook maar tijdelijk, dus daar wil ik het zeker worden..
*wacht op mailtjequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:53 schreef Christine het volgende:
Mail is onderweg
Mijn wachtwoord was tijdens mijn stage verlopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:54 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ooooooh nee die foto is zoooo erg, ik kan trouwens niet op het intranet komen. ben vergeten mn wachtwoord te veranderen en heb maandag een nieuwe aangevraagd maar die doet het niet. lekker slim zijn ze dus weer bezig.
En nee ik heb vrijdag design
Ik heb stage gelopen in Eindhoven, bij myfone....was niet echt boeiend en ook niet echt hbo niveau maar dat heb ik allemaal netjes in mn stageverslag gezetquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord was tijdens mijn stage verlopen
Nu heb ik er twee die op elkaar lijken, en ik haal ze altijd door elkaar.
Waar heb je stage gelopen eigenlijk?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Iwan1976 is jarig..
Ken je hem niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie is dat?
nietusquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:10 schreef _bigmac_ het volgende:
gtst is cool
maar gtst is wel coolquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:31 schreef GeeZ0x1 het volgende:
[..]
nietus![]()
tv is niet koel90% is reclame
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef Dada het volgende:
Dada waar was jou nou ineens?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef Dada het volgende:
Goedenavond mensen
Toetatoet in het speciaal [afbeelding]
En ik nooit. Duzzzzzzz....quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je hem niet?
Hij post altijd -nou ja, altijd- in ONM- en GTST-topics.
.
Vandaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:23 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik nooit. Duzzzzzzz....
Wanneer?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:21 schreef toetatoet het volgende:
Dada waar was jou nou ineens?
gisteravondquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik kreeg even bezoek, daarna naar bed.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:35 schreef toetatoet het volgende:
gisteravond
Jouw smilie Bupatih. Vroeg niet voor niets om de Bupatih smilie toen ik ernaar zochtquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:21 schreef Bupatih het volgende:
ah okquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kreeg even bezoek, daarna naar bed.
Kijk. Jij snapt het.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat was toch de ruk-smiley? [afbeelding]
Oquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Hij is niet van mij hoor
Het werkt goed bij de vrouwtjesquote:Maar ik vind hem ook zo geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |