Bedank daar Joup vh Hek maar voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een mobiele telefoon in combinatie met het telefoonnummer van het restaurant is ook erg populair bij bepaalde groeperingen (en een stuk minder populair bij het bedienend personeel).
Ach, ik ben al jaren geen bedienend personeel meer, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Bedank daar Joup vh Hek maar voor.
Ik had laatst een serveerster die de borden van de hele tafel voor mijn neus in elkaar aan het stapelen was (voor het begrip: ze zette het lege soepbord van mijn buurman in mijn lege bord, en die twee borden weer op het bord van mijn buurvrouw)... Erg elegant! *proest*quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Iets wat mij vreselijk stoort als ik uit eten ga. Aardige meisjes maar absoluut geen vaklui.
Mijn blik is misschien een beetje gekleurd voor wat betreft het horeca-bezoekende deel van de 'provincialen'. Waarschijnlijk heb ik één als paashaas verklede vrijgezel met een opblaaspop op zijn rug gebonden omringd door 10 stomdronken 'maten' met hetzelfde t-shirt te veel gezien!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet amsterdammers eens meemaken in de provincie, das pas erg.
Vrijgezellenfeesten zijn natuurlijk een verhaal apart. Gelukkig gaan de meest smakeloze taferelen uit traditie naar Amsterdam wat dat betreft. Jammer voor de Amsterdammers alleenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:57 schreef Litman het volgende:
Mijn blik is misschien een beetje gekleurd voor wat betreft het horeca-bezoekende deel van de 'provincialen'. Waarschijnlijk heb ik één als paashaas verklede vrijgezel met een opblaaspop op zijn rug gebonden omringd door 10 stomdronken 'maten' met hetzelfde t-shirt te veel gezien!
Ach, van oorsprong zijn dat meestal ook provincialen. Vooral de snobs die zich aan volkse taferelen storen.quote:Jammer voor de Amsterdammers alleen
Ook weleens gedaan (Doe het normaal nooit) omdat we in die zaak zaten te verdrogen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een mobiele telefoon in combinatie met het telefoonnummer van het restaurant is ook erg populair bij bepaalde groeperingen (en een stuk minder populair bij het bedienend personeel).
Als dat op de kaart staat zou ik me niet zoveel bemoeien met de gerechtkeuzes van anderen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Verder van die mensen die in een chinees specialiteiten restaurant zitten en dan gewoon chinees tomaten soep en babi pangang bestellen.....
Ja, oke die babi pangang stand op de kaart onder de Europese chinese gerechten alleen de tomaten soep, kroekpoek, foe yong hai en Kipsate niet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:34 schreef Chielus het volgende:
[..]
Als dat op de kaart staat zou ik me niet zoveel bemoeien met de gerechtkeuzes van anderen.
Jij wist niet beter, maar de gastvrouw wel!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:33 schreef shredder het volgende:
tegen de gastvrouw zeggen: Dit hebben we niet besteld hoor!
Gastvrouw op ge irriteerde toon: Dit is de amuse
Ik: Oh
Ja, het is al een paar jaar terug en ik had toen nog nooit zo sjiek gegeten. (Hermitage, Rijsoord)
Ja, het kwam ook omdat net ervoor de kelner langskwam met drankjes van een andere tafel. Dus toen de gastvrouw aankwam met kleine kommetjes soep stond ik al gereed. Ja, we hadden geen soep besteld hè. Dat amuse een gratis voorafje was wist ik ook pas achteraf van mn moeder.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij wist niet beter, maar de gastvrouw wel!!
Geen goede zaak van de gastvrouw, die had dat best leuk in kunnen pakken.![]()
In het Indonesische restaurant waar ik werkte was er regelmatig óver. Met al die kleine bakjes zijn de ogen van veel mensen toch groter dan de maag. Ik probeerde ze altijd over te halen een doggybag te nemen. Anders moesten we het weggooien en dat vond ik zó zonde (als je ziet welke hoeveelheden eten er worden weggegooid in restaurants schaam je je echt rot!). Alles werd dan keurig ingepakt in losse bakjes voor de magnetron en in een handige tas. Kun je zo nog een avond van eten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik me dan afvraag, wat neem je dan mee in een doggybag? Als je bijvoorbeeld vlees hebt gegeten, maar je hebt maar de helft op, dan laat je dus de andere helft inpakken? Dan neemje dus eigenlijk een aangevreten stuk vlees mee?
Ik vind an sich doggy bag niet zon slecht idee, je hebt er toch voor betaald, maar ik zie de uitvoering ervan niet helemaal goed voor me.
De uitvoering: Nou gewoon in de afhaalbakjes van de Chinees, die ken je toch wel. Of dacht je echt dat het in een bruine papieren zak aan je werd gegeven.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik me dan afvraag, wat neem je dan mee in een doggybag? Als je bijvoorbeeld vlees hebt gegeten, maar je hebt maar de helft op, dan laat je dus de andere helft inpakken? Dan neemje dus eigenlijk een aangevreten stuk vlees mee?
Ik vind an sich doggy bag niet zon slecht idee, je hebt er toch voor betaald, maar ik zie de uitvoering ervan niet helemaal goed voor me.
Voor jouw is dat alles wat net iets meer is dan een vd Valk ?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:09 schreef DzjieDub het volgende:
Daarentegen vind ik dat het volkomen geoorloofd moet zijn om in een poenig restaurant met een heleboel kouwe kak en bedienend personeel dat duidelijk van zichzelf vindt te goed voor jou te zijn, om a) een bakje appelmoes-met-een-kersje te vragen, en b) na afloop van het maal te vragen aan welke kant de (overigens veel te dure) sigaar moet worden aangestoken. En als 't even kan een zippo gebruiken om dat ding zelf in de hens te jagen. Zo. Burgelijke ongehoorzaamheid ten top.
hmm bij een mexicaan kun je zonder problemen een bak appelmoes krijgen bij je eten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor jouw is dat alles wat net iets meer is dan een vd Valk ?
gelukkig werk ik dan niet in de bediening (want ik zou er niet lang werken met zulke klanten)quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:36 schreef tim2308 het volgende:
Ook helemaal not done zijn disciminerende opmerkingen. Ik heb een aziatisch uiterlijk en stond een keer bij de deur gasten te verwelkomen. Zegt zo'n l*l:"Ik dacht dat we zalm kregen in plaats van bami". Of als het even iets langer duurt:"Moet het helemaal uit China komen"? Grrrrrrrrrrr
Misschien moet je eens naar een échte Mexicaan gaan, in plaats van de "Amigos"quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef blackbully het volgende:
hmm bij een mexicaan kun je zonder problemen een bak appelmoes krijgen bij je eten.
Jezus, wat fout...quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:36 schreef tim2308 het volgende:
Ook helemaal not done zijn disciminerende opmerkingen. Ik heb een aziatisch uiterlijk en stond een keer bij de deur gasten te verwelkomen. Zegt zo'n l*l:"Ik dacht dat we zalm kregen in plaats van bami". Of als het even iets langer duurt:"Moet het helemaal uit China komen"? Grrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Luid te verstaan geven dat je gaat schijten.... Ik heb het dus eens meegemaakt dat een of andere lompe boer dat zo hard zei dat het halve restaurant het kon horen...
Verfijnder en minder klantvriendelijk, blijkbaar...quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:10 schreef Ashram het volgende:
Het spijt me te moeten zeggen, maar de Chinees in Belgie is gewoon veel meer "verfijnd" dan in NL. Chinezen onder elkaar vergelijken Chin.resto's in NL met vreetschuren vergeleken met hun collega's in Belgie.
Mja. Oude mensen hebben daar nog al eens last van. Kunnen ze moeilijk ophouden. En ze merken er vaak ook niets van. Kun je die opa dus moeilijk kwalijk nemen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 01:31 schreef Fratz het volgende:
mensen die direct peper en zout op hun eten gooien zonder te proeven, brrrr!
ook erg lomp: ik zat met mijn vriend in een restaurant. naast ons zat een familie. opa was ook mee. en net toen alle gesprekken even stil vielen, liet opa een duidelijke hoorbare SCHEET!!! gatver!! iedereen had het gehoord, iedereen keek naar hem, zijn hele familie zat met het schaamrood op de kaken naar het plafond te staren, en wat doet hij? net of er niks aan de hond is eet hij gewoon door. toen we weer buiten stonden hebben we er trouwens wel om gelachen. maar nee, zoiets doe je niet in een restaurant!
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:10 schreef Ashram het volgende:
Op een stervensdrukke zondagavond in de zaak (Chinees afhaal) voor 10 personen:
- bijna allemaal verschillende soepen bestellen
- hetzelfde geldt voor de voorgerechten
- echt 10 verschillende gerechten bestellen
- nasi, bami, mihoen, 2 maal mihoen zonder ui, eenmaal nasi zonder groenten, de rest witte rijst
Dat hoeft je niet te spijten hoor. Nederlanders zien de afhaalchinees als niets meer dan een alternatief voor de snackbar, dus het is wederzijds.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:10 schreef Ashram het volgende:
Het spijt me te moeten zeggen, maar de Chinees in Belgie is gewoon veel meer "verfijnd" dan in NL. Chinezen onder elkaar vergelijken Chin.resto's in NL met vreetschuren vergeleken met hun collega's in Belgie.
We staan doorgaans met 4 in de keuken, maar op een normale zondag zijn we altijd met meerdere bestellingen tegelijk bezig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:05 schreef karper het volgende:
[..]
mag ik vriendelijk vragen hoeveel man personeel rond loopt in de keuken?
heb diner gehad van 20 personenen en echt alles verschillend maar het wel allemaal warm op het bord krijgen, en dat met 3 man maar als je elkaar niet helpt werkt het niet
Whahaha! wat een BS. ze het niet op je kaart als je het niet aankunt. Als er een keuze is, moet je niet gaan piepen als de keuze gemaakt wordt... Voorts is de Chinees in Nederland feitelijk niks meer dan de Mac (ofwel, MalDonal). hou nou op met je culinaire hoebla.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:10 schreef Ashram het volgende:
Op een stervensdrukke zondagavond in de zaak (Chinees afhaal) voor 10 personen:
- bijna allemaal verschillende soepen bestellen
- hetzelfde geldt voor de voorgerechten
- echt 10 verschillende gerechten bestellen
- nasi, bami, mihoen, 2 maal mihoen zonder ui, eenmaal nasi zonder groenten, de rest witte rijst
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:34 schreef DrFonk het volgende:
[..]
Whahaha! wat een BS. ze het niet op je kaart als je het niet aankunt. Als er een keuze is, moet je niet gaan piepen als de keuze gemaakt wordt... Voorts is de Chinees in Nederland feitelijk niks meer dan de Mac (ofwel, MalDonal). hou nou op met je culinaire hoebla.
Jij hebt niet toevallig de serie van Gordon Ramsey gevolgd die niet draaiende restaurants weer uit het dal hielp.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:30 schreef Ashram het volgende:
[..]![]()
Wij hebben een groter diversiteit van gerechten en helaas ook veel minder middelen en personeel dan een Mac.
Gordon! Geknipt voor slecht gerunde afhaalchinezen die restaurantje spelen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij hebt niet toevallig de serie van Gordon Ramsey gevolgd die niet draaiende restaurants weer uit het dal hielp.
Ik denk dat als jullie al in paniek raken van 10 verschillende menu's je menu aan zou moeten passen.
In ieder geval de diversiteit verminderen, zeker als je de middelen en personeel niet hebt.
of hoe t niet moet, als je die restaurans zag!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gordon! Geknipt voor slecht gerunde afhaalchinezen die restaurantje spelen.![]()
op ons staat er altijd een pan boullion op maar groente en kruiden snij ik altijd a la minute behalve bij een party van 50 personen of meer dan heb ik de groente al afgekookt in de boullionquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:49 schreef SiGNe het volgende:
Soepen worden toch niet speciaal voor de klant gemaakt? die staat toch gewoon al klaar?
En er zijn in Nederland heus wel goede Chinese restaurants te vinden, je moet alleen heel erg goed zoeken.
idd ik snap het ranzige er ook niet van, als je thuis bent, ligt de hond ook wel eens onder de tafel TE SLAPEN (niet bedelen uiteraard)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meeste restaurants laten honden gewoon toe. Als ze dat niet willen, kunnen ze toch een bordje op de deur hangen?
Ik zie het smerige er trouwens niet van in als een hond keurig onder de tafel ligt. Waarom is dat smerig?
IDD, Kinderen schijt vervelend die door het restaurant lopen te rennen en te bhleren, en het irritantste is dat die ouders er niks aan doenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
als jouw hond goed luisterd is er geen probleem.
maar.....de meeste mensen denken ! dat hun hond goed luisterd, net als de meeste mensen met kinderen, niet dus.
honden horen niet in een restaurant. vervelende ouders die hun kinderen niet in toom houden ook niet,
Wij hebben geen hond thuis.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:33 schreef Nonneke het volgende:
idd ik snap het ranzige er ook niet van, als je thuis bent, ligt de hond ook wel eens onder de tafel TE SLAPEN (niet bedelen uiteraard)
Gelujkig raken wij nooit in paniek. Als het niet lukt, dan lukt het niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij hebt niet toevallig de serie van Gordon Ramsey gevolgd die niet draaiende restaurants weer uit het dal hielp.
Ik denk dat als jullie al in paniek raken van 10 verschillende menu's je menu aan zou moeten passen.
In ieder geval de diversiteit verminderen, zeker als je de middelen en personeel niet hebt.
Natuurlijk vinden ze het niet leuk. Geen enkel restaurant vindt het leuk als de gasten 10 verschillende gerechten bestellen, want het is gewoon veel werk. Maar dat neemt niet weg dat ze er het volste recht toe hebben en dat jij als bediening of kok het daar gewoon mee moet doen. Als je het niet aankunt, kun je beter een wat kleinere kaart maken... Ofwel: If you can't take the heat, stay out of the kitchen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:30 schreef Ashram het volgende:![]()
Alsjeblieft zeg...hou je onzin maar voor jezelf.
Kijk maar of ze het leuk vinden als je van alles 1 besteld bij de Mac.
Ik heb eens meegemaakt in een eetcafé, waart een gehandicapte vrouw met een SOHO-hond binnenkwam, dat ze geweigerd werd, omdat er geen honden binnen mochten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef Hik het volgende:
By the way: ik ben dol op dieren, maar een hond in een restaurant is gewoon een no-no. Sommige honden luisteren namelijk niet, andere honden zijn onverzorgd of laten het hele restaurant na een regebui stinken naar natte hond...Nee, inderdaad niet iedere hond, maar het punt is dat je bij de ingang van het restaurant geen bordje kan hangen met "Sommige honden mogen niet naar binnen". En dat is dan dus jammer voor de goed-opgevoede-schoon-ruikende honden.
lolquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:44 schreef Asics het volgende:
iemand anders z'n bord volschijten
Goede topickick.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef PeterFinn het volgende:
lol
Ohja, dieren en kleine kinderen liever niet
dat is geen gebrek aan opvoeding, maar gewoon achterlijk gedragquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:28 schreef SnowCockroach het volgende:
Op vakantie in Egypte zaten we te eten in het restaurant van het 5-sterren hotel waar we verbleven. Het zal er vol met Russische kakkers. Ik zat met mijn vader aan een tafel in het midden van de eetzaal. Hij is nogal een boer qua manieren aangezien hij er zelf een is geweest en van zijn ouders niet echt behoorlijke etiquetten mee heeft gekregen.Toen hij klaar was met eten pakte hij de stoffen servet van tafel en begon hij daar keihard zijn neus in te snuiten.
Die hele zaal kijken.
Daarna keek hij mij zo aan met een blik van 'is er iets aan de hand?'. Ik geneerde me zooo.
![]()
Opvoeding zeg ik je!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:35 schreef Empedocles het volgende:
[..]
dat is geen gebrek aan opvoeding, maar gewoon achterlijk gedragmensen die niet snappen dat hun omgeving hun aanwezigheid niet wil ervaren..
Er zijn meerdere beroepen waarbij je gewoon bereikbaar moet zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:33 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
staat ruig, niet dus,
sukkels, maar dat is ook not done , strebers.
of je moet een arts, of brandweerman zijn, oproepdienst.
in dat geval ga je niet voor zoveel geld uiteten, je weet dat je weg geroepen wordt,
dus, sukkels
Ook die mensen kunnen hun telefoon op de trilstand zetten. Iedereen kan een goede reden hebben om bereikbaar te moeten zijn, helemaal geen probleem. Zet de telefoon op trillen en excuseer je even als dat ding af gaat en loop naar de garderobe om het gesprek aan te nemen. Niemand heeft er last van op die manier.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef mien-moeke het volgende:
-Mobiele telefoons. Simpel: UIT of op stil.Uitzondering: brandweerman, politie, arts etc etc etc. Mensen dus die hun telefoon wel bij zich moeten hebben.
eenschquote:Op zondag 1 juli 2007 20:58 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
Ook die mensen kunnen hun telefoon op de trilstand zetten. Iedereen kan een goede reden hebben om bereikbaar te moeten zijn, helemaal geen probleem. Zet de telefoon op trillen en excuseer je even als dat ding af gaat en loop naar de garderobe om het gesprek aan te nemen. Niemand heeft er last van op die manier.
Ik zou zeggen gewoon uit...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:58 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
Ook die mensen kunnen hun telefoon op de trilstand zetten. Iedereen kan een goede reden hebben om bereikbaar te moeten zijn, helemaal geen probleem. Zet de telefoon op trillen en excuseer je even als dat ding af gaat en loop naar de garderobe om het gesprek aan te nemen. Niemand heeft er last van op die manier.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:27 schreef Hik het volgende:
"Nee mevrouw, wij hebben géén kindermenu met een pino-kroket!"![]()
Volgens mij moet jij een andere beroepstak zoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ik werk zelf in een eetcafé, en ik kan woest worden wanneer mensen aan mn lijf zitten om mijn aandacht te vragen. Dan trekken ze aan mijn mouw terwijl ik in een kort gesprekje ben met een tafel over wat ze willen bestellen, dus negeer ik, en dan doen ze het nog een keer. Ober of geen ober, zulke mensen zit ik dus echt snoeihard te kakken, het liefste zo dat iedereen het hoort. Vooral met terras. Bah.
Ik heb ook 2 keer gehad dat van die bijdehante dagjesmensen naar binnen gingen bellen om te bestellen. Eén keer hadden ze al hoofdgerecht op, en ze zaten me de hele tijd te irriteren. De druppel was dat ze schijtlollig naar binnen gingen bellen om te vragen naar die ober met zijn sjagrijnige hoofd, of het nagerecht er al aan kwam. Toen heb ik de rekening uitgedraaid en ze van het terras getrapt. Opgerot.
Het is tekenend, de Hoereca heeft veel te veel incompetent personeel rondlopen. De enige eis schijnt te zijn dat je goedkoop bent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een andere beroepstak zoeken.
Helemaal mee eens, ik heb zelf ook lange tijd in de horeca gewerkt en erger me idd dood aan de studentenhuppelkutjes m/v die niets zien, niets horen (ofwel je blik bewust ontwijken) met dienbladen waarop glazen staan te wankelen boven het hoofdje van mijn mijn baby staan te wiebelen, nog beledigd zijn ook als je er wat van zegt, je tafeltje niet afnemen, denken dat jij er zit om hun te bewonderen of toe te kijken hoe ze onderling staan te paffen en/of bij te kletsen en ga zo nog maar even door.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is tekenend, de Hoereca heeft veel te veel incompetent personeel rondlopen. De enige eis schijnt te zijn dat je goedkoop bent.
Waanzin, want een kundige kelner weet veel meer werk te verzetten en verkoopt beter.
Geen idee hebben van de producten die ze verkopen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb zelf ook lange tijd in de horeca gewerkt en erger me idd dood aan de studentenhuppelkutjes m/v die niets zien, niets horen (ofwel je blik bewust ontwijken) met dienbladen waarop glazen staan te wankelen boven het hoofdje van mijn mijn baby staan te wiebelen, nog beledigd zijn ook als je er wat van zegt, je tafeltje niet afnemen, denken dat jij er zit om hun te bewonderen of toe te kijken hoe ze onderling staan te paffen en/of bij te kletsen en ga zo nog maar even door.
Dat ergert me trouwens niet alleen in de horeca, maar ook in een cd of andere speciaalzaak, of zoals laatst, bij de apotheker, alwaar ik laatst informeerde of een bepaald medicijn in combinatie met iets anders genomen kon worden...het schaap begin vervolgens met een rood hoofd de bijsluiter te lezen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee hebben van de producten die ze verkopen..
Hoezo? Ik krijg fooi bij het leven, ben echt wel dienstbaar aan de mensen die er zitten, maar ik heb zo mijn grenzen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij moet jij een andere beroepstak zoeken.
Zo werkt het inderdaad meestal, ja. Er zijn alleen ook wel eens asociale types, die wél zomaar aan je mouw trekken. Ook als ze weten dat je ze al gezien hebt. Dan ben je in gesprek met anderen en sta je met je rug naar ze toe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:47 schreef Vivi het volgende:
Bijvoorbeeld, zoals meneer de "ober"hierboven loopt te blaten; als je mensen even kort toeknikt en oogcontact maakt zullen ze in 99% van de gevallen nooit aan je mouw trekken omdat ze weten dat je ze hebt gezien en rustig afwachten tot je naar ze toekomt.
Ohhh... wat erg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef appelbanaancitroen het volgende:
In een eetcafe, werd het hoofdgerecht gebracht. Serveerster met twee borden: "Tagliatelle met pesto en ... eeeehhhhh .... nog iets"
Je neemt je restaurant ook niet bepaald serieus als je dergelijk personeel voor je laat werken óf de mensen die je aanneemt niet even fatsoenlijk de kaart leert uit te spreken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef Hik het volgende:
Ohhh... wat erg!![]()
Heb ook wel eens bij een tapas restaurant gegeten waar de serveerster (NL) glashard alleen maar de nummertjes van de gerechten uitsprak. Leek net of je bij de afhaalchinees zat...![]()
En als je dan een "pollo al ajillo" bestelt, dat ze je een beetje wazig staat aan te kijken tot het licht doorbreekt en ze blij roept: "Owwww... u bedoelt poLLo al aDJILoo!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |