abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24632913
kunt u mischien even alles bij elkaar in de blender doen want mijn keelamandelen zijn net weggehaald???? ik slik een beetje moeilijk.......
Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw, die kan koken en het niet wil,
en dat is de vrouw, die niet kan koken en het toch doet.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:04:07 #127
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_24632955
Wat kan je allemaal met een blender ??

misschien kun je je bevindingen hier uiten
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_24633505
Ook helemaal not done zijn disciminerende opmerkingen. Ik heb een aziatisch uiterlijk en stond een keer bij de deur gasten te verwelkomen. Zegt zo'n l*l:"Ik dacht dat we zalm kregen in plaats van bami". Of als het even iets langer duurt:"Moet het helemaal uit China komen"? Grrrrrrrrrrr
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:47:32 #129
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_24633636
een bbq hebben op je werk en een vent over de rooie zien gaan omdat je ze vlees in de vlammen hangt.

ik stond als kok zalm en sate te bereiden en als sluitstuk crepe Suzette en normandia hele fijne avonden gehad, mensen dingen uitleggen dingen regelen voor meestal het paar.

mis het serveren eigelijk nog steeds
pi_24635598
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:36 schreef tim2308 het volgende:
Ook helemaal not done zijn disciminerende opmerkingen. Ik heb een aziatisch uiterlijk en stond een keer bij de deur gasten te verwelkomen. Zegt zo'n l*l:"Ik dacht dat we zalm kregen in plaats van bami". Of als het even iets langer duurt:"Moet het helemaal uit China komen"? Grrrrrrrrrrr
gelukkig werk ik dan niet in de bediening (want ik zou er niet lang werken met zulke klanten)

zou dan als antwoord geven: sorry we maken geen nasi meer want de hond die er altijd doorheen gaat is op.
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:13:06 #131
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24635790
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:49 schreef blackbully het volgende:
hmm bij een mexicaan kun je zonder problemen een bak appelmoes krijgen bij je eten.
Misschien moet je eens naar een échte Mexicaan gaan, in plaats van de "Amigos"
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:17:20 #132
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24635848
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:36 schreef tim2308 het volgende:
Jezus, wat fout...
Eigenlijk moeten dat soort mensen op hun nummer worden gezet, maar vaak geloof je niet wat je hoort... Schreef hierboven geloof ik al ergens over groepjes mannen die vreselijk dronken worden en dan opmerkingen gaan maken over je borsten...
Zo fout dat het gewoon niet te geloven is...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24635951
in een chinees restaurant als voorgerecht soep krijgen, vraagt de serveerster heeel netjes wat voor soep je wilt hebben, en alle nederlandse soepen zijn er...

behalve de erwtensoep (mag je raden welke ik koos )
pi_24636203
Denken dat elke klant in het restaurant je net zo interessant en geweldig vind als jij jezelf vind en dat je daarom op steeds luidere toon gaat converseren met je eetpartner, zodat iedereen kan 'meegenieten' van jouw briljantheid
pi_24636479
lekker uit eten gaan en er dan achterkomen dat die ranzig grote tokkiefamilie precies in datzelfde restaurant iets als carnaval ofzo willen gaan vieren (daar leek het op) allemaal lomp verkleed, luidruchtig en alle aandacht opeisend, zo vervelend dat zelfs het complete personeel van 't restaurant een chagrijnige kop had.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:36:45 #136
111260 Charmian
a little joy
pi_24637096
- a la carte bestellen en heel verbaast vragen 'is dit het?' en 'krijgen we er geen frietjes bij?'
- tegen de kok zeggen dat z'n aardappelpuree te zout is (4 man/vrouw waren het daar over eens, de kok niet).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:48:44 #137
105466 PrintScrn.nl
Koekje d'r bij?
pi_24637318
Ik heb wel eens met iemand in een restaurant gezeten die eerst alles fijn sneet, mes neerlegde en daarna ging ze met een arm op schoot het voer naar binnen zitten schuiven. Je schaamt je rot.
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:16:15 #138
83951 rashudo
project 2501
pi_24637838
Een fijn gesprek over kannibalisme hebben in een restaurant waar de tafeltjes zo dicht op elkaar staan dat je buren het kunnen horen, je raar aankijken en vervolgens geen trek meer hebben.
Their eyes opaque.
  Spellchecker donderdag 20 januari 2005 @ 00:35:55 #139
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_24644548
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Luid te verstaan geven dat je gaat schijten.... Ik heb het dus eens meegemaakt dat een of andere lompe boer dat zo hard zei dat het halve restaurant het kon horen ...

Daar zou ik alleen maar om lachen
Tevens -purist.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 01:31:10 #140
34726 Fratz
Max
pi_24645040
mensen die direct peper en zout op hun eten gooien zonder te proeven, brrrr!

ook erg lomp: ik zat met mijn vriend in een restaurant. naast ons zat een familie. opa was ook mee. en net toen alle gesprekken even stil vielen, liet opa een duidelijke hoorbare SCHEET!!! gatver!! iedereen had het gehoord, iedereen keek naar hem, zijn hele familie zat met het schaamrood op de kaken naar het plafond te staren, en wat doet hij? net of er niks aan de hond is eet hij gewoon door. toen we weer buiten stonden hebben we er trouwens wel om gelachen. maar nee, zoiets doe je niet in een restaurant!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:10:13 #141
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_24650937
Op een stervensdrukke zondagavond in de zaak (Chinees afhaal) voor 10 personen:

- bijna allemaal verschillende soepen bestellen
- hetzelfde geldt voor de voorgerechten
- echt 10 verschillende gerechten bestellen
- nasi, bami, mihoen, 2 maal mihoen zonder ui, eenmaal nasi zonder groenten, de rest witte rijst

...en dan niet snappen dat het gewoonweg niet mogelijk is:
- omdat eer de laatste gerecht klaar is, de eerste al koud is.
- omdat we nog ANDERE klanten hebben die ook binnen een uur met hun eten naar huiten willen lopen.
- simpelweg omdat het te lastig is voor een afhaalrestaurant met beperkte doorvoer

Gaan ze zich van hun voeten staan maken. Bel dan opz'n minst om te overleggen.

Ook not done:
Rasechte Hollanders in een Chinees afhaalzaak in BELGIE!
Krijg je vragen als:
- Hebben jullie geen gadogado? (WTF is Gadogado?)
- Geen roti of moksi meti?
- Hey!!! GVD heb net nasi besteld maar er zit geen spiegelei bovenop!...En waar is de ham??
- ...

Het spijt me te moeten zeggen, maar de Chinees in Belgie is gewoon veel meer "verfijnd" dan in NL. Chinezen onder elkaar vergelijken Chin.resto's in NL met vreetschuren vergeleken met hun collega's in Belgie.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:58:37 #142
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24651716
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:10 schreef Ashram het volgende:
Het spijt me te moeten zeggen, maar de Chinees in Belgie is gewoon veel meer "verfijnd" dan in NL. Chinezen onder elkaar vergelijken Chin.resto's in NL met vreetschuren vergeleken met hun collega's in Belgie.
Verfijnder en minder klantvriendelijk, blijkbaar...
pi_24651809
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 01:31 schreef Fratz het volgende:
mensen die direct peper en zout op hun eten gooien zonder te proeven, brrrr!

ook erg lomp: ik zat met mijn vriend in een restaurant. naast ons zat een familie. opa was ook mee. en net toen alle gesprekken even stil vielen, liet opa een duidelijke hoorbare SCHEET!!! gatver!! iedereen had het gehoord, iedereen keek naar hem, zijn hele familie zat met het schaamrood op de kaken naar het plafond te staren, en wat doet hij? net of er niks aan de hond is eet hij gewoon door. toen we weer buiten stonden hebben we er trouwens wel om gelachen. maar nee, zoiets doe je niet in een restaurant!
Mja. Oude mensen hebben daar nog al eens last van. Kunnen ze moeilijk ophouden. En ze merken er vaak ook niets van. Kun je die opa dus moeilijk kwalijk nemen.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:05:46 #144
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_24651821
quote:

- nasi, bami, mihoen, 2 maal mihoen zonder ui, eenmaal nasi zonder groenten, de rest witte rijst
mag ik vriendelijk vragen hoeveel man personeel rond loopt in de keuken?
heb diner gehad van 20 personenen en echt alles verschillend maar het wel allemaal warm op het bord krijgen, en dat met 3 man maar als je elkaar niet helpt werkt het niet
  Moderator donderdag 20 januari 2005 @ 15:11:49 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_24651923
quote:
Dat hoeft je niet te spijten hoor. Nederlanders zien de afhaalchinees als niets meer dan een alternatief voor de snackbar, dus het is wederzijds.
Wat chinese restaurants in Nederland over het algemeen wél goed voor elkaar hebben, is dat je je eten snel en warm meekrijgt, ook al is het druk. Dus misschien moeten ze daar in België nog even op oefenen, in plaats van te gaan lopen mekkeren over klanten die zo lastige zijn omdat ze verschillende gerechten bestellen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:31:15 #146
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_24652267
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:05 schreef karper het volgende:

[..]

mag ik vriendelijk vragen hoeveel man personeel rond loopt in de keuken?
heb diner gehad van 20 personenen en echt alles verschillend maar het wel allemaal warm op het bord krijgen, en dat met 3 man maar als je elkaar niet helpt werkt het niet
We staan doorgaans met 4 in de keuken, maar op een normale zondag zijn we altijd met meerdere bestellingen tegelijk bezig.
We kunnen gewoon niet alle andere lopende bestellingen stopzetten omdat we die ene bestelling moeten maken. Het zou gewoon niet eerlijk zijn voor andere klanten.

Gelukkige hebben de meeste mensen erg veel begrip en wat belangrijker is:
Veel mensen durven niet te vragen wat wat is, dus bestellen ze alles verschillend denkende dat het vast wel goed zit.
Ik grijp dan altijd in door voor hun een menu samen te stellen gebaseerd op hun voorkeuren en aantal personen. 10 gerechten voor 10 personen is echt niet nodig.
Daar nemen we de tijd wel voor en iedereen is tevreden.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:34:43 #147
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_24652318
quote:

Whahaha! wat een BS. ze het niet op je kaart als je het niet aankunt. Als er een keuze is, moet je niet gaan piepen als de keuze gemaakt wordt... Voorts is de Chinees in Nederland feitelijk niks meer dan de Mac (ofwel, MalDonal). hou nou op met je culinaire hoebla.
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  donderdag 20 januari 2005 @ 16:30:31 #148
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_24652984
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:34 schreef DrFonk het volgende:

[..]

Whahaha! wat een BS. ze het niet op je kaart als je het niet aankunt. Als er een keuze is, moet je niet gaan piepen als de keuze gemaakt wordt... Voorts is de Chinees in Nederland feitelijk niks meer dan de Mac (ofwel, MalDonal). hou nou op met je culinaire hoebla.

Alsjeblieft zeg...hou je onzin maar voor jezelf.
Kijk maar of ze het leuk vinden als je van alles 1 besteld bij de Mac.

Wij hebben een groter diversiteit van gerechten en helaas ook veel minder middelen en personeel dan een Mac.

Maar blijf jij maar naar de Mac gaan.
  donderdag 20 januari 2005 @ 17:49:30 #149
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_24653712
Soepen worden toch niet speciaal voor de klant gemaakt? die staat toch gewoon al klaar?

En er zijn in Nederland heus wel goede Chinese restaurants te vinden, je moet alleen heel erg goed zoeken.
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:15:49 #150
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24654045
tvp
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')