Jij hebt niet toevallig de serie van Gordon Ramsey gevolgd die niet draaiende restaurants weer uit het dal hielp.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:30 schreef Ashram het volgende:
[..]![]()
Wij hebben een groter diversiteit van gerechten en helaas ook veel minder middelen en personeel dan een Mac.
Gordon! Geknipt voor slecht gerunde afhaalchinezen die restaurantje spelen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij hebt niet toevallig de serie van Gordon Ramsey gevolgd die niet draaiende restaurants weer uit het dal hielp.
Ik denk dat als jullie al in paniek raken van 10 verschillende menu's je menu aan zou moeten passen.
In ieder geval de diversiteit verminderen, zeker als je de middelen en personeel niet hebt.
of hoe t niet moet, als je die restaurans zag!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gordon! Geknipt voor slecht gerunde afhaalchinezen die restaurantje spelen.![]()
op ons staat er altijd een pan boullion op maar groente en kruiden snij ik altijd a la minute behalve bij een party van 50 personen of meer dan heb ik de groente al afgekookt in de boullionquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:49 schreef SiGNe het volgende:
Soepen worden toch niet speciaal voor de klant gemaakt? die staat toch gewoon al klaar?
En er zijn in Nederland heus wel goede Chinese restaurants te vinden, je moet alleen heel erg goed zoeken.
idd ik snap het ranzige er ook niet van, als je thuis bent, ligt de hond ook wel eens onder de tafel TE SLAPEN (niet bedelen uiteraard)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meeste restaurants laten honden gewoon toe. Als ze dat niet willen, kunnen ze toch een bordje op de deur hangen?
Ik zie het smerige er trouwens niet van in als een hond keurig onder de tafel ligt. Waarom is dat smerig?
IDD, Kinderen schijt vervelend die door het restaurant lopen te rennen en te bhleren, en het irritantste is dat die ouders er niks aan doenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
als jouw hond goed luisterd is er geen probleem.
maar.....de meeste mensen denken ! dat hun hond goed luisterd, net als de meeste mensen met kinderen, niet dus.
honden horen niet in een restaurant. vervelende ouders die hun kinderen niet in toom houden ook niet,
Wij hebben geen hond thuis.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:33 schreef Nonneke het volgende:
idd ik snap het ranzige er ook niet van, als je thuis bent, ligt de hond ook wel eens onder de tafel TE SLAPEN (niet bedelen uiteraard)
Gelujkig raken wij nooit in paniek. Als het niet lukt, dan lukt het niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij hebt niet toevallig de serie van Gordon Ramsey gevolgd die niet draaiende restaurants weer uit het dal hielp.
Ik denk dat als jullie al in paniek raken van 10 verschillende menu's je menu aan zou moeten passen.
In ieder geval de diversiteit verminderen, zeker als je de middelen en personeel niet hebt.
Natuurlijk vinden ze het niet leuk. Geen enkel restaurant vindt het leuk als de gasten 10 verschillende gerechten bestellen, want het is gewoon veel werk. Maar dat neemt niet weg dat ze er het volste recht toe hebben en dat jij als bediening of kok het daar gewoon mee moet doen. Als je het niet aankunt, kun je beter een wat kleinere kaart maken... Ofwel: If you can't take the heat, stay out of the kitchen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:30 schreef Ashram het volgende:![]()
Alsjeblieft zeg...hou je onzin maar voor jezelf.
Kijk maar of ze het leuk vinden als je van alles 1 besteld bij de Mac.
Ik heb eens meegemaakt in een eetcafé, waart een gehandicapte vrouw met een SOHO-hond binnenkwam, dat ze geweigerd werd, omdat er geen honden binnen mochten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef Hik het volgende:
By the way: ik ben dol op dieren, maar een hond in een restaurant is gewoon een no-no. Sommige honden luisteren namelijk niet, andere honden zijn onverzorgd of laten het hele restaurant na een regebui stinken naar natte hond...Nee, inderdaad niet iedere hond, maar het punt is dat je bij de ingang van het restaurant geen bordje kan hangen met "Sommige honden mogen niet naar binnen". En dat is dan dus jammer voor de goed-opgevoede-schoon-ruikende honden.
lolquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:44 schreef Asics het volgende:
iemand anders z'n bord volschijten
Goede topickick.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef PeterFinn het volgende:
lol
Ohja, dieren en kleine kinderen liever niet
dat is geen gebrek aan opvoeding, maar gewoon achterlijk gedragquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:28 schreef SnowCockroach het volgende:
Op vakantie in Egypte zaten we te eten in het restaurant van het 5-sterren hotel waar we verbleven. Het zal er vol met Russische kakkers. Ik zat met mijn vader aan een tafel in het midden van de eetzaal. Hij is nogal een boer qua manieren aangezien hij er zelf een is geweest en van zijn ouders niet echt behoorlijke etiquetten mee heeft gekregen.Toen hij klaar was met eten pakte hij de stoffen servet van tafel en begon hij daar keihard zijn neus in te snuiten.
Die hele zaal kijken.
Daarna keek hij mij zo aan met een blik van 'is er iets aan de hand?'. Ik geneerde me zooo.
![]()
Opvoeding zeg ik je!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:35 schreef Empedocles het volgende:
[..]
dat is geen gebrek aan opvoeding, maar gewoon achterlijk gedragmensen die niet snappen dat hun omgeving hun aanwezigheid niet wil ervaren..
Er zijn meerdere beroepen waarbij je gewoon bereikbaar moet zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:33 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
staat ruig, niet dus,
sukkels, maar dat is ook not done , strebers.
of je moet een arts, of brandweerman zijn, oproepdienst.
in dat geval ga je niet voor zoveel geld uiteten, je weet dat je weg geroepen wordt,
dus, sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |