abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22622202
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Overginds erger ik me ook groen en geel als ik om de rekening vraag ik nog een kwartier moet wachten. Als het langer duurt dan 10 minuten, sta ik op en doe ik mijn jas aan.
Moet je ze dan zien rennen.
"Mijn collega komt zo bij u."

"Mooi, dan niet."
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 15:41:42 #52
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22622262
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wat moet men zich daar bij voorstellen?
Een gezin met kinderen dat zich eigenlijk niet buiten van der Valk zou mogen wagen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 16:55:48 #53
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22622838
Glazen, borden, menu's, stoelen meenemen. Gek genoeg werd er het meest gejat door groepen vrouwen (Huishoudbeurs, heel berucht )

Weglopen van het terras zonder af te rekenen (Landbouwrai ). 'Provincialen' denken dat in Amsterdam alles kan, heel bizar om te zien.

In kroeg: WC te ver weg vinden dus dan maar tegen de bar aan zeiken (niet 1 of 2 keer meegemaakt, maar zeker 10 keer )
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_22622910
Zout vragen, kan dat?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:04:57 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22623051
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
Zout vragen, kan dat?
niet als je nog niet geproeft hebt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 17:05:21 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_22623056
1x meegemaakt in een vrij duur restaurant: een gast die begon over te geven op zijn bord! Mijn eetlust was meteen vergaan kan ik je vertellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:06:06 #57
45206 Pietverdriet
pi_22623070
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 16:55 schreef Litman het volgende:
Glazen, borden, menu's, stoelen meenemen. Gek genoeg werd er het meest gejat door groepen vrouwen (Huishoudbeurs, heel berucht )

Weglopen van het terras zonder af te rekenen (Landbouwrai ). 'Provincialen' denken dat in Amsterdam alles kan, heel bizar om te zien.

In kroeg: WC te ver weg vinden dus dan maar tegen de bar aan zeiken (niet 1 of 2 keer meegemaakt, maar zeker 10 keer )
Je moet amsterdammers eens meemaken in de provincie, das pas erg.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:07:29 #58
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22623107
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 22:23 schreef karper het volgende:
-een halve maaltijd bestellen bijvoorbeeld geen groente(vooral niet als ik groente sta )
-zeggen dat er iets uit een pakje komt(heeft een keer iemand op me stage gedaan mocht even zoeken in de keuken )
-een meduim biefstuk bestellen en dan zeggen dat ie te rouw is(we kunnen wel biefstuk bakken) en piet weet wat er dan gebeurd)
een boertje laten dat mag nooit.
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22623149
Ik heb als kind eens tegen de ober in het duurste en chicste restaurant van Nederland opgemerkt dat hij het eten "heerlijk ontdooid" had.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 17:18:09 #60
45206 Pietverdriet
pi_22623394
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 22:23 schreef karper het volgende:
-zeggen dat er iets uit een pakje komt(heeft een keer iemand op me stage gedaan mocht even zoeken in de keuken )
Kwam ooit een beleefde klop op mijn deur en een keurige vrouw de keuken binnen.
Meneer, mag ik wat vragen.
- Tuurlijk mevrouw.
Wat voor een merk gebruikt u?
- Pardon? Merk? Hoe bedoelt u mevrouw?
Ja, ik heb hier net zo lekkere soep gegeten, zo bijzonder, die soep van gerookte kip, en mijn man zegt dat soep in restaurants altijd uit blik komt.
- Ik maak al mijn soepen zelf mevrouw.
Ja maar mijn man zegt...
- U mag in alle kastjes kijken, mevrouw, en ik wil u graag de kelder laten zien, maar hier maak ik alles zelf.
Ongelovend aankijk
- Kijk, wat ziet u hier staan? Een 20 liter pan, met runderschenkels, vlees, botten, groente en kruiden. Ik trek daarvan een boullion, en een gedeelte maak ik tot een glace. Die Boullion is dan de basis voor onze groentensoep, de consomme en andere dagsoepen. De glace gaat door de sauzen.
Nou, dat moet ik mijn man vertellen.

Kwartier of zo later haalde ik ff een fles sherry aan de bar, voor een paddestoelensaus, en zag het echtpaar zitten. Genietend van hun hoofdgerecht, maar ze geloofden het voor geen meter. Wilden gewoon geloven dat ik het geheime horecamerk van mijn soep niet wou prijsgeven.
En, ja, in veel tenten wordt blik gebruikt, maar er zijn nog steeds, en gelukkig steeds meer, helden die hun eigen soep maken.
pi_22624146
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kwam ooit een beleefde klop op mijn deur en een keurige vrouw de keuken binnen.
Meneer, mag ik wat vragen.
- Tuurlijk mevrouw.
Wat voor een merk gebruikt u?
- Pardon? Merk? Hoe bedoelt u mevrouw?
Ja, ik heb hier net zo lekkere soep gegeten, zo bijzonder, die soep van gerookte kip, en mijn man zegt dat soep in restaurants altijd uit blik komt.
- Ik maak al mijn soepen zelf mevrouw.
Ja maar mijn man zegt...
- U mag in alle kastjes kijken, mevrouw, en ik wil u graag de kelder laten zien, maar hier maak ik alles zelf.
Ongelovend aankijk
- Kijk, wat ziet u hier staan? Een 20 liter pan, met runderschenkels, vlees, botten, groente en kruiden. Ik trek daarvan een boullion, en een gedeelte maak ik tot een glace. Die Boullion is dan de basis voor onze groentensoep, de consomme en andere dagsoepen. De glace gaat door de sauzen.
Nou, dat moet ik mijn man vertellen.

Kwartier of zo later haalde ik ff een fles sherry aan de bar, voor een paddestoelensaus, en zag het echtpaar zitten. Genietend van hun hoofdgerecht, maar ze geloofden het voor geen meter. Wilden gewoon geloven dat ik het geheime horecamerk van mijn soep niet wou prijsgeven.
En, ja, in veel tenten wordt blik gebruikt, maar er zijn nog steeds, en gelukkig steeds meer, helden die hun eigen soep maken.
Koks die koken d.m.v pakjes zouden verbannen moeten worden naar keukens van instellingen...
pi_22624577
quote:
[b]
Yes, wij zijn helden! Zelf soep maken is leuk, makkelijk en echt lekker... Net als sausen trouwens!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:22:10 #63
45206 Pietverdriet
pi_22624584
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

Koks die koken d.m.v pakjes zouden verbannen moeten worden naar keukens van instellingen...
Arme mensen in instellingen.
vader van een buuv van me was kok in een bejaardentehuis, de man kookte altijd met verse groenten, maakten zelf soep etc.
Hadden een keuzemenu.
Toen besloot de directie dat er een kwartje of twee kon worden bespaard. Keukenstaf ontslagen, smerig pakjes vreten van een cateraar.
Ik jaag me liever een kogel door mijn hoofd dan dat ik in een instelling kom
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:23:27 #64
45206 Pietverdriet
pi_22624598
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:21 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Yes, wij zijn helden! Zelf soep maken is leuk, makkelijk en echt lekker... Net als sausen trouwens!
Bovendien kan je eens wat andere soepen maken dan de gewone standaardsoepen
pi_22624610
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Arme mensen in instellingen.
vader van een buuv van me was kok in een bejaardentehuis, de man kookte altijd met verse groenten, maakten zelf soep etc.
Hadden een keuzemenu.
Toen besloot de directie dat er een kwartje of twee kon worden bespaard. Keukenstaf ontslagen, smerig pakjes vreten van een cateraar.
Ik jaag me liever een kogel door mijn hoofd dan dat ik in een instelling kom
je hebt gelijk, ik zou er zelf ook niet aan moeten denken dat de oudjes die ik ken zo smerig te vreten krijgen. Lang leve de bezuinigingen in de zorg.
pi_22624634
Yep, sowieso natuurlijk altijd een wisselende soep, dus veel rondneuzen en gekke dingen proberen. Moet natuurlijk wel ergens op blijven slaan, maar altijd tomatensoep wordt ook saai...
Het is gewoon zo makkelijk om zelf bouillonnen te maken in een grote keuken, gewoon bijna geen werk en het is de basis voor een heerlijke soep...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:26:03 #67
45206 Pietverdriet
pi_22624650
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:24 schreef fratsman het volgende:

[..]

je hebt gelijk, ik zou er zelf ook niet aan moeten denken dat de oudjes die ik ken zo smerig te vreten krijgen. Lang leve de bezuinigingen in de zorg.
Catervreten is ook niet goedkoper, dat is alleen de eerste tijd zo, daarna krijg je prijsverhogingen...
En de kwaliteit is veel minder.
  Moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 18:29:05 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_22624713
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je moet amsterdammers eens meemaken in de provincie, das pas erg.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_22624790
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Vis op maandag bestellen.
Dat geldt alleen in Zuid-Nederland

Mijn bijdrage: je kinders in het restaurant laten rondrennen. En dan kan het me niet schelen dat het de Chinees is, maar ik wil geen schreeuwende koters langs mijn tafel, die soms ook nog eens het eten uit je mond gaan staan kijken. Hou je bij ze of ga desnoods tien minuten met de buiten zitten ofzo. Laat je ze daar rennen.

Met een doggybag heb ik op zich niet zo'n probleem. Je hebt er toch voor betaald? Ik heb ook wel eens bij een goedkope, doch zeer lekkere, pizzeria een kwart pizza (die dingen waren echt groot) meegevraagd. Lekker de volgende dag opgewarmde pizza als lunch gehad

Ik zag dat iemand 'honden meenemen in het restaurant' aangaf. Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt, maar dat is gewoon smerig Zo'n beest kan wel onder vlooien zitten Daarnaast vind ik honden over het algemeen stinken en die hijggeluiden zijn ook niet echt bevordelijk voor je eetlust. Honden horen gewoon niet bij het eten, punt.
pi_22625903
Waarom mag je in Zuid-Nederland op maandag geen vis bestellen? Hier zijn de meeste restaurants trouwens op maandag gesloten, dus dan valt er niets te bestellen...
pi_22626244
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom mag je in Zuid-Nederland op maandag geen vis bestellen? Hier zijn de meeste restaurants trouwens op maandag gesloten, dus dan valt er niets te bestellen...
Katholieken aten (tegenwoordig zullen vrij weinig mensen zich daar nog aan houden) op vrijdag vis. Waarom precies weet ik eik niet. En aangezien katholieken voornamelijk in het zuiden wonen, geldt Piets opmerking alleen voor het zuiden van Nederland (je bestelt dus alleen op vrijdag vis). Tenminste, zo heb ik zijn post opgevat
pi_22626487
Honden in een restaurant zijn not done. Die vlooienbalen blijven toch geen 3 uur lang stil liggen onder de tafel en voordat mensen het in de gaten hebben is hun hond verdwenen en op verkenningstocht door het restaurant. Zit je te eten en voel je opeens zo'n beest langs je benen lopen. Moet er niet aan denken.
Ohja, en slecht opgevoede kinderen in een restaurant Vreselijk, niets zo storend als dat. Kinderen die als varkens zitten te eten en te krijsen en ouders die alleen maar zitten te lachen om hun oogappels.
Jupiler is goed
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:56:31 #73
45206 Pietverdriet
pi_22626507
Nee, mijn Post van geen vis op maandag bestellen is omdat je op maandag geen verse vis krijgt.
Maandag vis is altijd van voor het weekend. Tenzij je natuurlijk een visrestaurant hebt die iedere dag vis op de afslag halen.
pi_22627453
ik dacht al, reply van Chris was wel ver gezocht

was het niet dat dinsdag verse vis van de haven komt?
pi_22628134
Er zijn genoeg honden die niet stinken en waarvan je niet eens merkt dat ze er zijn. Ik heb geen hond maar ik zou mijn hond niet meenemen als anderen er last van hebben.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22628190
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, mijn Post van geen vis op maandag bestellen is omdat je op maandag geen verse vis krijgt.
Maandag vis is altijd van voor het weekend. Tenzij je natuurlijk een visrestaurant hebt die iedere dag vis op de afslag halen.
Op andere dagen van de week krijg je doorgaans ook geen verse vis: http://www.omroep.nl/rvu/sites/kvw/tv/vis2.html
pi_22628230
De hond van mijn ouders blijft indien nodig 5 uur doodstil onder een tafel liggen. Dat heeft ze gewoon geleerd.

Mensen met honden van het type 'vlooienbaal' hebben doorgaans niet voldoende financiële middelen om in een restaurant te gaan eten.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:05:34 #78
45206 Pietverdriet
pi_22628325
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Op andere dagen van de week krijg je doorgaans ook geen verse vis: http://www.omroep.nl/rvu/sites/kvw/tv/vis2.html
jaja
Ik weet het, maar op maandag heeft die vis ook sinds donderdag in de koeling v/h restaurant gelegen
pi_22628398
Over verse vis gesproken :

www.vismarktwieringen.nl

Elke zaterdag Zeeverse vis ,aanvoer van vrijdagavond of soms zelfs zaterdagochtend
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_22628405
Die ene keer dat mijn pa z'n zwaardvis niet lustte heb ik een doggybag gevraagd ja. 2 moten waar 1 hap van gegeten is, recycle ik dan graag.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22628858
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De hond van mijn ouders blijft indien nodig 5 uur doodstil onder een tafel liggen. Dat heeft ze gewoon geleerd.
Moraal van het verhaal: zowel honden als kinderen zijn geen enkel probleem in een restaurant, mits de eigenaar ze maar onder appèl houdt
"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
pi_22629503
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Er zijn genoeg honden die niet stinken en waarvan je niet eens merkt dat ze er zijn. Ik heb geen hond maar ik zou mijn hond niet meenemen als anderen er last van hebben.
Maar dan nog? Wat voor nut heeft het meebrengen van je hond? Als je em toch 5 uur onder een tafel laat liggen?
Jupiler is goed
pi_22629563
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:22 schreef Safari het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal: zowel honden als kinderen zijn geen enkel probleem in een restaurant, mits de eigenaar ze maar onder appèl houdt
Ja, ik ben de eigenaar van dat kind
pi_22629581
Nou, het zou misschien kunnen dat je het zielig vindt om de hond zo lang alleen thuis te laten?
pi_22629629
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ja, ik ben de eigenaar van dat kind
Laten we zeggen: de verantwoordelijke.

Ik heb een neefje van 6 en die gedraagt zich gewoon netjes als je hem dat vraagt. Die gaat niet zomaar rondlopen of zitten jengelen. En zijn ouders zijn echt niet streng. Maar ouders van tegenwoordig vinden soms blijkbaar dat iedereen alles wat hun kind doet maar leuk en schattig moet vinden.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:02:22 #86
45206 Pietverdriet
pi_22629966
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, het zou misschien kunnen dat je het zielig vindt om de hond zo lang alleen thuis te laten?
uit eten gaan.
uur heen rijden
2 uur daar zitten
uur terug rijden
Iedere hond kan 4 uur alleen zijn. Mensen die dat zielig vinden kunnen maar beter geen hond nemen (of kinderen) want die zijn duidelijk bezig met hun eigen problemen op dat beest te projecteren,
pi_22630090
Niet iedere hond kan vier uur alleen zijn. Was het maar waar. Veel honden zijn daar niet zo best op getraind. Maar als je weet dat je hem mee màg nemen en je weet ook dat hij geen problemen veroorzaakt in een restaurant, dan zie ik niet in waarom je hem niet zou meenemen.

Eh... In tegenstelling tot honden, kun je kinderen nìet 4 uur alleen thuis laten. Een oppas lijkt me handiger.

En twee uur vind ik vrij kort voor een (uitgebreid) etentje + nazitten e.d.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:24:37 #88
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_22630536
trouwens proef eerst voor dat je er kruiden of andere teringzooi over heen flikkert
.

sommige mensen in de keuken koken niet alle van de valk.(
pi_22631441
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Neuh het beestje telkens laten merken dat ie niet buiten een straal van 1 meter van de tafel welkom is, is inderdaad een stuk fijner voor hem.
Of 4 uur lang onder de tafel zitten tussen allerlei heerlijk etensgeuren zonder er een hap van te nuttigen zal hij vast ook wel op prijs stellen.
Jupiler is goed
  donderdag 14 oktober 2004 @ 23:08:21 #90
45206 Pietverdriet
pi_22631585
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet iedere hond kan vier uur alleen zijn. Was het maar waar. Veel honden zijn daar niet zo best op getraind. Maar als je weet dat je hem mee màg nemen en je weet ook dat hij geen problemen veroorzaakt in een restaurant, dan zie ik niet in waarom je hem niet zou meenemen.

Eh... In tegenstelling tot honden, kun je kinderen nìet 4 uur alleen thuis laten. Een oppas lijkt me handiger.

Voor iemand die het altijd zo te doen heeft met dieren heb je wel veel begrip voor mensen die niet goed met honden omgaan.
pi_22631733
Sommige honden zijn liever bij de baas, gewoon omdat ze van de baas houden. Ja, ik vind dat een hond een halve dag alleen moet kunnen zijn. Maar als een hond zo graag bij de baas is dat hij de etensgeuren in een restaurant kan weerstaan, waarom niet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22631841
Zeg, gaat dit topic nou over dingen die not done zijn in een restaurant, of huisdieren al dan niet meenemen als je weggaat?

Ontopic mensen! 't is juist zo'n leuk onderwerp!
pi_22633335
geen huisdieren meenemen als je uit gaat eten. schoonmoeder, mja.. mijne mag mee.
en hoe lief je je eigen kinderen ook vindt.
andere mensen denken daar anders over,

van die wizkids die bij mij aan tafel komen ben ik niet van gediend, ik zit dan met mijn eigen gezin te eten, nokken!.

mijn kinderen en aanhang denken daar anders over, en ze naaien die kinderen zo op dat hun ouders er helemaal geen raad meer mee weten,
gezellie,
en daar zit je dan...
De Puta Madre
pi_22633444
En laat verdomme die klote telefoon eens thuis...

Of zet 'm op trillen, en ga naar het toilet als je zo nodig moet bellen....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_22633689
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:22 schreef Oblivion het volgende:
En laat verdomme die klote telefoon eens thuis...

Of zet 'm op trillen, en ga naar het toilet als je zo nodig moet bellen....
staat ruig, niet dus,
sukkels, maar dat is ook not done , strebers.
of je moet een arts, of brandweerman zijn, oproepdienst.
in dat geval ga je niet voor zoveel geld uiteten, je weet dat je weg geroepen wordt,
dus, sukkels
De Puta Madre
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 03:36:15 #96
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_22634914
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

NEEEEE..... Een hond hoort gewoon weg niet in een restaurant, zo simpel is het, of hij nu wel of niet heel de avond stil ligt. Sorry hoor maar ik neem mijn goudvis, buidelratje of kat ook niet mee (niet dat ik ze heb hoor ) naar een restaurant en de reden hiervan is dat je a, hiermee aanstaat geeft aan andere gasten en b je het gedrag van een beest niet kan afstemmen.

MIjn eetlust is iig verloren iniden ik dieren in een restaurant zie en voortaan zal ik ook vertrekken indien er niet tegen opgetreden wordt.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:55:52 #97
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22636670
Owww... de mobiel, ik was 'm helemaal vergeten!
Erg fout ook jah!

Heb ooit eens op valentijnsdag een stelletje bediend, waarvan de mannelijke helft werkelijk con-ti-nu zat te bellen. Ik had al wedjes gelegd met collega's wanneer zij op zou stappen, maar dat gebeurde niét...verbazingwekkend!

Beetje off-topic, maar valt het andere horeca-mensen ook op hoeveel stellen uit eten gaan terwijl ze slaande ruzie lijken te hebben? Elkaar volkomen doodzwijgen aantafel?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:57:42 #98
45206 Pietverdriet
pi_22636700
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:55 schreef Hik het volgende:

Beetje off-topic, maar valt het andere horeca-mensen ook op hoeveel stellen uit eten gaan terwijl ze slaande ruzie lijken te hebben? Elkaar volkomen doodzwijgen aantafel?
Je scheiding bespreken op neutraal terrein, een restaurant.
Komt vaker voor dan je denkt, en meestal eindigt het in tranen en ruzie.
pi_22636738
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je scheiding bespreken op neutraal terrein, een restaurant.
Komt vaker voor dan je denkt, en meestal eindigt het in tranen en ruzie.
herkenbaar! tientallen keren gezien toen ik nog in de bediening werkte. En dan wordt er teveel gedronken, met als resultaat dat de gemoederen nog meer verhit raken, stemmen worden verheven, en op het laatst kan het hele restaurant meegenieten van een ordinaire echtelijke ruzie...
pi_22636947
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 14:57 schreef MSXUser het volgende:
... en als dat niet helpt gaan fluiten
(kan me echt groen en geel ergeren aan dat soort aso's)
Een mobiele telefoon in combinatie met het telefoonnummer van het restaurant is ook erg populair bij bepaalde groeperingen (en een stuk minder populair bij het bedienend personeel).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')