abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 2004 @ 22:23:14 #1
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_22608354
-een halve maaltijd bestellen bijvoorbeeld geen groente(vooral niet als ik groente sta )
-zeggen dat er iets uit een pakje komt(heeft een keer iemand op me stage gedaan mocht even zoeken in de keuken )
-een meduim biefstuk bestellen en dan zeggen dat ie te rouw is(we kunnen wel biefstuk bakken) en piet weet wat er dan gebeurd)
pi_22608664
-In een chique restaurant zitten en als ze de mooie zilveren deksels weghalen, best wel hard OEH! zeggen...
-Of in het zelfde restaurant gewoon als mooi aangeklede dame cola bestellen...

Ah ja...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 13 oktober 2004 @ 22:44:42 #3
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_22608909
iemand anders z'n bord volschijten
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_22609023
om mayo en ketchup vragen en altijd een eeuwig die klote wiener schnitzel bestellen GA DAN VERDOMME NAAR DE MACDONNALDS
  woensdag 13 oktober 2004 @ 23:06:26 #5
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_22609457
bij de MAC hebben ze geen wiener schnitzel
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_22609475
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 22:49 schreef MarMar het volgende:
om mayo en ketchup vragen en altijd een eeuwig die klote wiener schnitzel bestellen GA DAN VERDOMME NAAR DE MACDONNALDS
Mee eens
pi_22609609
Wij gingen ooit eens iemand ophalen van het station en die zou dan zijn spullen bij 1 van ons thuis dumpen en daarna zouden we uit eten gaan. Maar de trein had vertraging en het schoot allemaal niet op, dus we besloten dat hij zijn spullen maar effe mee moest nemen naar dat restaurant en dat we die na het eten wel zouden gaan dumpen. 1 van ons had echter, denkende dat we voor het eten nog thuis zouden komen, haar tamme ratje bij zich. Dat beest kwam dus tijdens het eten regelmatig even uit haar mouw of kraag tevoorschijn met die gore staart van hem, wat ons op vele woeste blikken van mensen aan aangrenzende tafeltjes kwam te staan, maar geen van hen durfde er echt iets van te zeggen tegen ons en/of personeel.
pi_22609653
Je neus in het servet snuiten
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22610745
-alles door elkaar prakken
-alles is drie happen naar binnen schrokken
  donderdag 14 oktober 2004 @ 00:03:39 #10
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_22610921
prakken? gewoon vragen of je het even door de keuken machine moet halen mooit structuur enzo
  Moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 11:46:46 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_22617068
quote:
In een tent waar ze wiener schnitzels op de kaart hebben staan, kun je gerust om mayo en ketchup vragen hoor.
En vaak leent hetgeen je daar voorgeschoteld krijgt, zich er ook uitstekend voor om het een beetje op te leuken met saus. (Als je het er al niet vanzelf bijkrijgt, wat ik wel zo netjes vind als je een maaltijd bestelt die voor de helft uit friet bestaat.)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 14 oktober 2004 @ 11:49:00 #12
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_22617102
vragen of ze vast een kuiltje willen maken voor de jus
Live life to the Ender :D
  donderdag 14 oktober 2004 @ 12:58:31 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22618560
Vis op maandag bestellen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:05:48 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22618736
- Je sigaretten uitdrukken op het bord
- Je peuters meenemen naar een echt restaurant (en dus niet de Mac ) en verwachten dat zij zichzelf vermaken terwijl jij 4,5 uur met je vrienden/familie praat.
- Fristi "voor de kinderen" bestellen en diep verontwaardigd zuchten als dat er niet is.
- Teveel drinken en dan obscene opmerkingen maken tegen de serveerster
- Aan de arm van de serveerster trekken om om een drankje te vragen, terwijl deze op deze zelfde arm een loodzwaar dienblad met een volledige rijsttafel heeft staan.

...en ja, dit is mij allemaal overkomen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_22618855
we gaan uit eten
-waar naartoe dan?
naar van der valk

HOPELOOS!!!!

maarreh..
dingen bestellen waarvan je niet weet hoe je het op moet eten is ook een nono
pi_22618859
* Ingridh007 vraagt rustig om de mayo

Moeten ze me maar geen portie frietjes geven
pi_22618877
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:05 schreef Hik het volgende:
- Aan de arm van de serveerster trekken om om een drankje te vragen, terwijl deze op deze zelfde arm een loodzwaar dienblad met een volledige rijsttafel heeft staan.

hoe is dat afgelopen?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_22618948
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:05 schreef Hik het volgende:
- Je sigaretten uitdrukken op het bord
- Je peuters meenemen naar een echt restaurant (en dus niet de Mac ) en verwachten dat zij zichzelf vermaken terwijl jij 4,5 uur met je vrienden/familie praat.
- Fristi "voor de kinderen" bestellen en diep verontwaardigd zuchten als dat er niet is.
- Teveel drinken en dan obscene opmerkingen maken tegen de serveerster

ik ken het.. heb ook gewerkt in restaurantjes...
of de serveerster op de kont tikken als ze met een dienblad vol ff over de tafel buigt om wat glazen neer te zetten, danwel te pakken
resultaat was: *dienblad neerzet, mep in gezicht geef*

ik snap veel lui ook niet die hun kids meenemen, ik neem de mijne ook rustig mee hoor, maar niet tegen der zin en ik zorg ook dat ze zich dan vermaakt.. vraag bijvoorbeeld even als het rustig is of ze even in de keuken mag kijken (wat ook altijd mag omdat ze gewoon een schatje is) en zorg dat ik papier en stiften mee heb voor der en laat haar helpen met uitkiezen wat we gaan eten bijvoorbeeld dan voelt ze zich een hele grote meid haha...
anyway, het kan voor kids wel leuk zijn, als je als ouders maar niet verwacht dat ze zich opeens gaan gedragen als minivolwassenen omdat jij nou zo nodig de hele tijd moet zitten beppen met medevolwassenen, zo werken kinderen niet.
pi_22618987
quote:
Heeft IEMAND die reclame al gezien? Remia of Calve, weet het niet zeker. Zo'n ober met zo'n zilver plateau en daarop een klein kommetje mayo in zo'n echt sjiek restaurant. "Meneer had mayonaise besteld...." en die vent dan z'n duim opsteken naar die ober.

ontopic:

Doen alsof je verstand van wijn hebt en de wijn dan terug sturen omdat ie "te zuur" is.... Dat heet droog, klootviool!

* fratsman zat daar dus een paar tafeltjes vanaf...
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:17:35 #20
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_22619012
Een gesprek proberen aan te knopen met mensen aan een andere tafel.

"Hé!
Hé jij!
-Hij zit me gewoon te negeren...-
Hé jij! Met je apepakkie!
Ik lul tege juh!"
Kunst zonder trein.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:18:22 #21
45206 Pietverdriet
pi_22619034
Helaas denken steeds meer mensen dat kinderen zichzelf opvoeden, en dat iedereen hun onopgevoede blagen geweldig vind. Verder zijn personeel en andere gasten in het restaurant ervoor om hun blagen te vermaken terwijl zij zich volgieten.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:20:36 #22
45206 Pietverdriet
pi_22619091
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:16 schreef fratsman het volgende:

Doen alsof je verstand van wijn hebt en de wijn dan terug sturen omdat ie "te zuur" is.... Dat heet droog, klootviool!
eerlijk is eerlijk, er wordt ook heel veel scherp zuur bocht als wijn aangesmeerd in restaurants.
De op één na goedkoopste wijn op de kaart is trouwens altijd in inkoop de goedkoopste.
pi_22619098
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Helaas denken steeds meer mensen dat kinderen zichzelf opvoeden, en dat iedereen hun onopgevoede blagen geweldig vind. Verder zijn personeel en andere gasten in het restaurant ervoor om hun blagen te vermaken terwijl zij zich volgieten.
En mensen die je dan vragen waar je je in godsnaam mee bemoeit als het kind met de handen in het kreeftenaquarium hangt.... Ik kan er over meepraten...
pi_22619123
In je neus pulken.. i am guilty
Their eyes opaque.
pi_22619149
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk, er wordt ook heel veel scherp zuur bocht als wijn aangesmeerd in restaurants.
De op één na goedkoopste wijn op de kaart is trouwens altijd in inkoop de goedkoopste.
Klopt, maar een restaurant wat in de Lekker gids vermeldt staat en geroemd wordt om z'n kundige sommelier, daar hoef je dat toch niet te verwachten denk ik....
pi_22619151
eensch pietverdriet.. kids worden gewoon maar ff naar anderen toe geschoven als het mamma of pappa even niet goed uitkomt en ze zin hebben om alleen aan zichzelf te denken

zoek dan oppas ofzo denk ik dan
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:26:17 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_22619237
Vragen om een doggybag in een (goedkoop) restaurant. Of nog erger: je left-overs in de papieren placemat pakken om vervolgens mee te nemen! Ik heb 't echt gezien, bij een Italiaans restaurant hier in de stad...

Kinderen meenemen die geen nette tafelmanieren hebben (voorbeeld: laatst een jongetje gezien die met 1 voet op de stoel zat en met de hand z'n kroket naar binnen zat te schuiven, uiteraard zonder met de mond dicht te kauwen)

Alleen met je vork/lepel eten vind ik trouwens ook echt niet kunnen. Dat bestek ligt er niet voor niets.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:27:56 #28
45206 Pietverdriet
pi_22619267
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:20 schreef fratsman het volgende:

[..]

En mensen die je dan vragen waar je je in godsnaam mee bemoeit als het kind met de handen in het kreeftenaquarium hangt.... Ik kan er over meepraten...
Whehehe
dat is een prima plek voor kindervingertjes, vooral als de kreeft geen bandjes om heeft.
A Propos Kreeft
Zat jááááren geleden met een collega kok koffie te drinken (smorgens om een uur of 11) in zijn zaak. Komt zijn dochtertje naar hem toe: Pappie, mag ik met de kreeft spelen?
Die vriend van me pakt een stalen dienblad en een kreeft uit de koeling, en geeft dat aan zijn dochter. Die er mee op het terras gaat zitten.
Komt een kwartiertje later zo´n Birkenstock binnen, die helemaal over haar toeren begint, Wat dat kleine meisje daar doet is DIERENMISHANDELING.
Mijn collega kijkt haar aan, neemt een slok koffie en zegt,
ach, wijfie, das nog niets vergeleken met wat ik met die kreeft ga doen vanavond...
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:29:54 #29
45206 Pietverdriet
pi_22619311
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vragen om een doggybag in een (goedkoop) restaurant. Of nog erger: je left-overs in de papieren placemat pakken om vervolgens mee te nemen! Ik heb 't echt gezien, bij een Italiaans restaurant hier in de stad...

Kinderen meenemen die geen nette tafelmanieren hebben (voorbeeld: laatst een jongetje gezien die met 1 voet op de stoel zat en met de hand z'n kroket naar binnen zat te schuiven, uiteraard zonder met de mond dicht te kauwen)

Alleen met je vork/lepel eten vind ik trouwens ook echt niet kunnen. Dat bestek ligt er niet voor niets.
vraag regelmatig om een doggybag, de kippen zijn er maar wat blij mee.
Ik snap niet wat mensen een probleem met een doggybag hebben. Ik neem een aangebroken fles wijn (mits lekker en nog niet op) ook gewoon mee.
pi_22619371
quote:
Vragen om een doggybag in een (goedkoop) restaurant.
Waarom is dat erg?
Their eyes opaque.
pi_22619377
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Whehehe
dat is een prima plek voor kindervingertjes, vooral als de kreeft geen bandjes om heeft.
A Propos Kreeft
Zat jááááren geleden met een collega kok koffie te drinken (smorgens om een uur of 11) in zijn zaak. Komt zijn dochtertje naar hem toe: Pappie, mag ik met de kreeft spelen?
Die vriend van me pakt een stalen dienblad en een kreeft uit de koeling, en geeft dat aan zijn dochter. Die er mee op het terras gaat zitten.
Komt een kwartiertje later zo´n Birkenstock binnen, die helemaal over haar toeren begint, Wat dat kleine meisje daar doet is DIERENMISHANDELING.
Mijn collega kijkt haar aan, neemt een slok koffie en zegt,
ach, wijfie, das nog niets vergeleken met wat ik met die kreeft ga doen vanavond...
priceless!

Een klein vraagje; wat is een Birkenstock?
pi_22619498
-In je glas bijten...
En dan ook stuk bijten...

Heb toen echt wel op mijn lazer gekregen...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:42:55 #33
45206 Pietverdriet
pi_22619614
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:32 schreef fratsman het volgende:

[..]

priceless!

Een klein vraagje; wat is een Birkenstock?
Iemand die op Birkenstock sandalen loopt. Esotherische Huppelkut met ongewassen oksels klinkt zo grof.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:51:10 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_22619800
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:32 schreef rashudo het volgende:

[..]

Waarom is dat erg?
Ik weet het niet waarom ik het zo erg vind... Maar krijg altijd last van kromme tenen en plaatsvervangende schaamte als ik het zie... Ik zal het dan ook nóóit doen. Het heeft iets armoedigs...

Kan het ook niet helpen, t'is gewoon het gevoel wat ik er bij heb.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_22619809
met je vingers in de lucht knippen en hard om een ober roepen.
De Puta Madre
pi_22619832
quote:
Amerikanen? Daar is het namelijk heel normaal.
pi_22619847
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik weet het niet waarom ik het zo erg vind... Maar krijg altijd last van kromme tenen en plaatsvervangende schaamte als ik het zie... Ik zal het dan ook nóóit doen. Het heeft iets armoedigs...

Dat had ik vroeger ook.. nu ben ik er echter pro-doggybag
Their eyes opaque.
  Moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 13:57:15 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_22619938
quote:
Heeft IEMAND die reclame al gezien? Remia of Calve, weet het niet zeker. Zo'n ober met zo'n zilver plateau en daarop een klein kommetje mayo in zo'n echt sjiek restaurant. "Meneer had mayonaise besteld...." en die vent dan z'n duim opsteken naar die ober.
Ghehehe Al gebeurt het niet vaak dat je friet voorgeschoteld krijgt in dergelijke restaurants.
Een mooi gerecht waarbij de kok heeft gekeken naar de smaakbalans, gaan zitten verkrachten met een klodder zure saus is beslist lomp, maar bij een restaurant dat steak&frites serveert géén mayo vragen omdat je denkt dat dit niet hoort, dat vind ik een vorm van snobisme.
Ga lekker zo'n pan droge friet zitten wegkauwen terwijl je eigenlijk heel veel zin hebt in een lik mayo erbij.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 14 oktober 2004 @ 14:02:17 #39
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_22620048
In een Japans restaurants nogal hard opmerkingen maken over de Japanse slippers van de serveerster.. ["Jeez wat maakt ze een herrie zeg..... "]
Moet je je moeder weer gaan opvoeden..:X
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  donderdag 14 oktober 2004 @ 14:43:56 #40
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_22620914
quote:

[..]

ontopic:

Ligt aan de situatie, als iemand specifiek een wijn bij een kelner besteld meet een duidelijke smaakomschrijving en die voloden niet aan hetgeen een kelner heeft beschreven (aangezien tig procent van de kelners geen kaas heeft gegeten van wijnen), mag je deze gerust terugsturen hoor. Helaas zijn er een hoop gasten die erg intressant lopen te doen over wijn terwijl ze daar totaal geen verstand van hebben.

Verder vind ik het echt te smerig als een hond mee komt in een restaurant en op het moment dat je daar iets van zegt te horen krijgt dat het "vaste gasten"zijn....
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_22621036
De meeste restaurants laten honden gewoon toe. Als ze dat niet willen, kunnen ze toch een bordje op de deur hangen?

Ik zie het smerige er trouwens niet van in als een hond keurig onder de tafel ligt. Waarom is dat smerig?
pi_22621075
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 14:43 schreef Chielus het volgende:

[..]

Ligt aan de situatie, als iemand specifiek een wijn bij een kelner besteld meet een duidelijke smaakomschrijving en die voloden niet aan hetgeen een kelner heeft beschreven (aangezien tig procent van de kelners geen kaas heeft gegeten van wijnen), mag je deze gerust terugsturen hoor. Helaas zijn er een hoop gasten die erg intressant lopen te doen over wijn terwijl ze daar totaal geen verstand van hebben.
Klopt, en zoals ik al zei, het restaurant waar ik dit meemaakte beschikt over een kundige sommelier.
quote:
Verder vind ik het echt te smerig als een hond mee komt in een restaurant en op het moment dat je daar iets van zegt te horen krijgt dat het "vaste gasten"zijn....
Waar met eten gewerkt worden zijn huisdieren toch niet welkom dacht ik? Overigens restaurateurs die vaste gasten voortrekken op reguliere gasten zijn i.m.o niet klantvriendelijk bezig. Of tegen iedereen hetzelfde beleid, of helemaal niet.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 14:54:20 #43
45206 Pietverdriet
pi_22621170
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meeste restaurants laten honden gewoon toe. Als ze dat niet willen, kunnen ze toch een bordje op de deur hangen?

Ik zie het smerige er trouwens niet van in als een hond keurig onder de tafel ligt. Waarom is dat smerig?
Duidelijk is dat veel mensen dat wel smerig vinden, dat zou je kunnen respecteren, Ik neem de onze ook nooit mee.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 14:57:16 #44
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_22621253
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:51 schreef Killer_Mom het volgende:
met je vingers in de lucht knippen en hard om een ober roepen.
... en als dat niet helpt gaan fluiten
(kan me echt groen en geel ergeren aan dat soort aso's)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_22621255
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ach ja ligt er inderdaad aan hoe ej het bekijkt en hoeveel er over is.

Uiteindelijk heb je ervoor betaald, en als er dan nog een aanzienlijk deel over is, waarom zou je het dan weggooien?

Als je het dan niet zelf opeet, kan je het bij ook nog aan zo'n zwerver geven bij wijze van spreken
  donderdag 14 oktober 2004 @ 15:05:40 #46
45206 Pietverdriet
pi_22621448
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 14:57 schreef MSXUser het volgende:

[..]

... en als dat niet helpt gaan fluiten
(kan me echt groen en geel ergeren aan dat soort aso's)
Overginds erger ik me ook groen en geel als ik om de rekening vraag ik nog een kwartier moet wachten. Als het langer duurt dan 10 minuten, sta ik op en doe ik mijn jas aan.
Moet je ze dan zien rennen.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 15:19:24 #47
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_22621770
Da's wel een goede tip.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 15:27:23 #48
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22621959
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:11 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

hoe is dat afgelopen?
Dat was wel grappig eigenlijk. Gebeurde meer dan eens en kreeg toen van mijn manager te horen dat ik dan best een beetje overdreven mocht gaan zwaaien met dat dienblad. Zo van "wooo-hoooo" (let wel, dit zijn van die enorme bladen van 10 kilo!)...beetje gasten opvoeden, zeg maar

Overigens zijn diezelfde bladen ook érg leuk als diezelfde praatouders-met-klein-grut, hun klein-grut autootjes geven om in het restaurant mee op de grond te spelen....

Ik snap het echt niet hoor, heb énorm leuke kinderen in het restaurant gehad, met even leuke ouders die hun kind gewoon ópgevoed hebben en zich ermee bemoeien (zie de voorbeelden hierboven). Dan is het echt alleen maar leuk! Ook belangrijk: dat de kinderen gewoon mee-eten. Lekker alles laten proeven en niet om friet gaan vragen in een goed, traditioneel Indonesisch restaurant en dan verontwaardigd zijn als het er niet is. "Nee mevrouw, wij hebben géén kindermenu met een pino-kroket!"

Overigens hadden we ook wel eens iemand die opbelde om te melden dat ze een allergie hadden voor álle kruiden ( okéé ) en wat ze dan nog konden eten bij ons. Een in-do-ne-sisch restaurant dus... Uhm... gado-gado zonder saus en witte rijst? Tja, dat is niet erg smaakvol nee...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_22622097
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:27 schreef Hik het volgende:

[..]

kindermenu met een pino-kroket!"
Wat moet men zich daar bij voorstellen?
pi_22622129
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Duidelijk is dat veel mensen dat wel smerig vinden, dat zou je kunnen respecteren, Ik neem de onze ook nooit mee.
Ik ook niet, ik vind het onhandig en mijn honden zijn nogal druk. Maar ik heb er zelf geen last van als iemand het wel doet en daarom ben ik gewoon nieuwsgierig waarom iemand dat vies vindt. Dat wil blijkbaar meteen zeggen dat ik mijn medemens niet respecteer...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')