Mee eensquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:49 schreef MarMar het volgende:
om mayo en ketchup vragen en altijd een eeuwig die klote wiener schnitzel bestellen GA DAN VERDOMME NAAR DE MACDONNALDS
In een tent waar ze wiener schnitzels op de kaart hebben staan, kun je gerust om mayo en ketchup vragen hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:49 schreef MarMar het volgende:
om mayo en ketchup vragen en altijd een eeuwig die klote wiener schnitzel bestellen GA DAN VERDOMME NAAR DE MACDONNALDS
hoe is dat afgelopen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:05 schreef Hik het volgende:
- Aan de arm van de serveerster trekken om om een drankje te vragen, terwijl deze op deze zelfde arm een loodzwaar dienblad met een volledige rijsttafel heeft staan.
...en ja, dit is mij allemaal overkomen...![]()
ik ken het.. heb ook gewerkt in restaurantjes...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:05 schreef Hik het volgende:
- Je sigaretten uitdrukken op het bord
- Je peuters meenemen naar een echt restaurant (en dus niet de Mac) en verwachten dat zij zichzelf vermaken terwijl jij 4,5 uur met je vrienden/familie praat.
- Fristi "voor de kinderen" bestellen en diep verontwaardigd zuchten als dat er niet is.
- Teveel drinken en dan obscene opmerkingen maken tegen de serveerster![]()
- Aan de arm van de serveerster trekken om om een drankje te vragen, terwijl deze op deze zelfde arm een loodzwaar dienblad met een volledige rijsttafel heeft staan.
...en ja, dit is mij allemaal overkomen...![]()
Heeft IEMAND die reclame al gezien? Remia of Calve, weet het niet zeker. Zo'n ober met zo'n zilver plateau en daarop een klein kommetje mayo in zo'n echt sjiek restaurant. "Meneer had mayonaise besteld...." en die vent dan z'n duim opsteken naar die ober.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:49 schreef MarMar het volgende:
eerlijk is eerlijk, er wordt ook heel veel scherp zuur bocht als wijn aangesmeerd in restaurants.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:16 schreef fratsman het volgende:
Doen alsof je verstand van wijn hebt en de wijn dan terug sturen omdat ie "te zuur" is.... Dat heet droog, klootviool!![]()
En mensen die je dan vragen waar je je in godsnaam mee bemoeit als het kind met de handen in het kreeftenaquarium hangt....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Helaas denken steeds meer mensen dat kinderen zichzelf opvoeden, en dat iedereen hun onopgevoede blagen geweldig vind. Verder zijn personeel en andere gasten in het restaurant ervoor om hun blagen te vermaken terwijl zij zich volgieten.
Klopt, maar een restaurant wat in de Lekker gids vermeldt staat en geroemd wordt om z'n kundige sommelier, daar hoef je dat toch niet te verwachten denk ik....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, er wordt ook heel veel scherp zuur bocht als wijn aangesmeerd in restaurants.
De op één na goedkoopste wijn op de kaart is trouwens altijd in inkoop de goedkoopste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |