quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:00 schreef niksan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.okee....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdsat anders de Breezah-sletjes het niet begrijpenquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:02 schreef niksan het volgende:
mag ik vragen waarom alle titels zijn aangepast in die......taal?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom Breezah-sletjes aantrekken?? kom je ze al niet genoeg tegen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdsat anders de Breezah-sletjes het niet begrijpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:04 schreef niksan het volgende:
[..]
waarom Breezah-sletjes aantrekken?? kom je ze al niet genoeg tegen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geef maar toe.. je geilt op zequote:Op zondag 10 oktober 2004 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, come on:quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:10 schreef niksan het volgende:
[..]
geef maar toe.. je geilt op zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou Tania....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat mag ik toch wel hopenquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:14 schreef Svensational het volgende:
Als ik moest kiezen tussen hun en Emma, nou dan wist ik het wel hoor!
He, wat ben je weer gezellig Tommerd.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kut OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kut OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:18 schreef BVO het volgende:
He, wat ben je weer gezellig Tommerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had niks anders verwacht, de trailer was alquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:29 schreef Dizer het volgende:
meest mislukte komedie van het jaar: Dodgeball!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil de serie zeker zien. Alleen heb ik de eerste afleveringen gemistquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:31 schreef niksan het volgende:
volgt iemand hier Angels in America??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
California volgt dat, maar die komt hier niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:31 schreef niksan het volgende:
volgt iemand hier Angels in America??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Breezertje op z'n tijd is wel lekker.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:43 schreef ZOWIEE het volgende:
Gelukkig maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb toevallig gisteren wel 1 breezer opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik luister wel naar Rammstein - Amerika.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:31 schreef niksan het volgende:
ik accepteer de cookies.
Orange, ik dacht 'laat ik ook eens duur doen'quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Breezertje op z'n tijd is wel lekker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke smaak?
Je kunt ze ook bij de Lidl of Aldi kopenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Orange, ik dacht 'laat ik ook eens duur doen'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, wist je trouwens dat breezers erg slecht zijn voor je tanden door al die zoetstoffen die erin zitten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Orange, ik dacht 'laat ik ook eens duur doen' :').
Ik was in een discoquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Je kunt ze ook bij de Lidl of Aldi kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik was in een discoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oe laat zienquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:01 schreef dunn0w het volgende:
ik heb al een voorproefje voor Tom-tomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wist ik al jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah, wist je trouwens dat breezers erg slecht zijn voor je tanden door al die zoetstoffen die erin zitten.
Het was ook een uitzondering hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:01 schreef niksan het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat je dát durftJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeh! Oeh!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:01 schreef dunn0w het volgende:
ik heb al een voorproefje voor Tom-tomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, sorry dit is van een dvdquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:02 schreef niksan het volgende:
zijn ze nu op tv?!?!?!?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een rare man op die cap!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Kijk ik heb zojuist een cap gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, sorry dit is van een dvdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooiquote:
dacht ik ook alquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen lijkt het wel op een photoshopfilterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog 1 dan speciaal voor jouquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:03 schreef niksan het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben nog bezig met de EN PROFIELquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen lijkt het wel op een photoshopfilterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat wist ik al jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Kijk ik heb zojuist een cap gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
uhh PROFILquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:08 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ik ben nog bezig met de EN PROFIELom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die was gewoon.. kvond het wel grappig
Maar ik heb nog geen gaatjesquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lekker gevoel krijg je dan als je een gaatje hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nog 1 dan speciaal voor jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Matt: Hi niksanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is mijn grote liefdequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:23 schreef BVO het volgende:
Je avatar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah...wie is het?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze is mijn grote liefdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah...wie is het?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:21 schreef Dizer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:25 schreef niksan het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gordon?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik dacht dat het wel duidelijk was wie mijn grote liefde isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe wist je hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gordon?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was een garpjequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe wist je hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is niksanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herken je haar foto niet dan?????
Heb je het al gehoord??? Het schijnt dat ze aan het uitzoeken zijn wie van ons (ja! jij en ik) mod wordtquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
omfg wat zijn dat voor mutsen bij Top of the popsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
garpje? Wat is datquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het was een garpjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij nu ook al een mysterieuze bronquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord??? Het schijnt dat ze aan het uitzoeken zijn wie van ons (ja! jij en ik) mod wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FOKtaal voor grapjequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
garpje? Wat is datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het stond hier: Showchat #74: Er is nog niks beslist BVOquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al een mysterieuze bronom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nouk heeft daar geen verstand van.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het stond hier: Showchat #74: Er is nog niks beslist BVOom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil ook gewoon samen met Duiveltja modden. Dan zijn er drie modden...maar dat is hard nodig in SHOquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouk heeft daar geen verstand van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al heeft ze wel gelijk denk ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:51 schreef BVO het volgende:
Leuk trouwens dat je ook gesolliciteerd hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral ook dat niemand het wist.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:51 schreef Dizer het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dan is mijn droom bijna uitgekomen!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:53 schreef niksan het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dan ben ik het vriendinnetje van een modJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is mijn droom bijna uitgekomen!!
Vaste baan als moderator, een mooie vrouw aan mijn zij en nu alleen nog een kindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:56 schreef niksan het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kinderen.....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan het nog even wachten??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is wel grappigquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie kunnen Bupa adopterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NEE!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
Jullie kunnen Bupa adopterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen goed idee he. Die zou jou waarschijnlijk proberen te versierenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:05 schreef niksan het volgende:
[..]
NEE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hij is lief...maar niet BUPA!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik bedoel niet adopteren danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen goed idee he. Die zou jou waarschijnlijk proberen te versierenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:20 schreef Dizer het volgende:
Nou ik ga off... ik hoor het wel weer wie de nieuwe mod wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi mamquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:26 schreef niksan het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi mamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:42 schreef niksan het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:44 schreef niksan het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ontken je gevoelens nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij.
Bent.
Gemeen.
Dizer.
Niet.
Shit, je hebt me door.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:47 schreef niksan het volgende:
[..]
ontken je gevoelens nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:56 schreef niksan het volgende:
ik accepteer de cookies.
ak =quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:18 schreef dunn0w het volgende:
+ nog een AK tentamen... maar dat ken ik al...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow dat vind ik nu juist wel makkelijk enzoquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:26 schreef niksan het volgende:
[..]
ak =om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
That's the spiritquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dan maar een onvoldoende ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen heb ik er maar 2... over het hele jaarquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
That's the spiritom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hertentamens zijn er niet voor nietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zit je wel hoog hequote:Op zondag 10 oktober 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
We hebben trouwens concurrentie gekregen van Duiveltja en Dizer wat het modden betreft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook alquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Ik moet ook maar weer 'ns aan de vrouw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm..misschien wel, misschien niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:32 schreef Tania18 het volgende:
Duiveltja, jij was gister zeker niet toevallig wezen stappen in Utrecht he??
Gone in 60 secondsquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:28 schreef Riann het volgende:
Ik ben niet bang dat het saai gaat worden. Bij al mijn andere relaties had ik dat wel altijd het was altijd uit na 1 of 2 maanden of zelfs ooit nog korter. Maar ik voel echt veel voor hem het is nu zo anders dan anders. En hij is ook echt super gek op mij dat voel ik en dat merk ik in alles. Zo heerlijk is dat.
Maar als we concurrentie hebben gekregen van duiveltja en dizer denk ik toch dat wij het niet worden anders hadden we het al lang geweten dat we het zouden worden.
En nu ga ik expeditie robinson kijken want dat had ik opgenomen. Want ik heb bij edwin die film gekeken 60 seconds nog wat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
truste alvastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Tania18 dacht dat ze je misschien gezien hadquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hmm..misschien wel, misschien niet.
Hoezo?
Je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op zondag 10 oktober 2004 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Duiveltja dacht dat ze je misschien gezien hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet zo groot, donker met een sikjequote:Op zondag 10 oktober 2004 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeveel jongens voldoen er nou niet aan dat signalement in Utrechtquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet zo groot, donker met een sikjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel, maar die kijken me niet allemaal aan met een blik van 'Hee ik ken jou'quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoeveel jongens voldoen er nou niet aan dat signalement in Utrechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was het geen "Heey how you doin' ?" blikquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Veel, maar die kijken me niet allemaal aan met een blik van 'Hee ik ken jou'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, dan was die blik een beetje misluktquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Was het geen "Heey how you doin' ?" blik
Maar je was dus wel in Utrecht, of dat ook niet?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ik was het iig nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan je dat backuppen met een bron Albert?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:54 schreef BVO het volgende:
Ik geloof je niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar je was dus wel in Utrecht, of dat ook niet?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:04 schreef Duiveltja het volgende:
Nee.
Ik deed ff vaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met Angelina Joliquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Gone in 60 secondsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met Angelina Jolieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oops misde een e op het eindquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:20 schreef niksan het volgende:
ik accepteer de cookies.
enneh...lieverd...het moet geen obsessie worden he...die foto....de tekst...quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oops misde een e op het eindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uuuhm......nee...quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:34 schreef niksan het volgende:
[..]
enneh...lieverd...het moet geen obsessie worden he...die foto....de tekst...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe was werk????quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ehmmm...niet zo druk deze keerquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe was werk????
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuuhm......nee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verander het wel als je ongemakkelijk bij voeltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
No problemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik heb er nog wel zoveel tijd in gestokenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
ik accepteer de cookies.
Waar werk je nu eigenlijk??quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehmmm...niet zo druk deze keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik werk in een restaurant, niet lachen als afwasserquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar werk je nu eigenlijk??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gok op vanavondquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:44 schreef Dizer het volgende:
Het is nog steeds niet bekend wie de nieuwe Mod wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was zo erg, dat ik heb besloten alleen nog maar naar de kerstborrel te gaan en verder nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:08 schreef Svensational het volgende:
Ben jij je alweer geestelijk aan het voorbereiden op de borrel van vrijdag?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:19 schreef Svensational het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Helemaal alleen. Dus dan heeft niemand het door als je alleen maar zit te FokkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Jah!!! En meer!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:40 schreef Svensational het volgende:
Weer ruzie om DVD's?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:39 schreef Dizer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het is weer zooo gezellig thuis dat ik maar op mijn vrije dag besluit om toch naar school te gaan!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KUT BROERom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet grappigquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:50 schreef Svensational het volgende:
En je winterjas is ook kapot nu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als mijn broer thuis is, dan is het altijd ongezelligquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:52 schreef ZOWIEE het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dan moet het wel héél ongezellig zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
niet grappig
Owquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
als mijn broer thuis is, dan is het altijd ongezelligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:26 schreef Svensational het volgende:
jezuuus, Dizer. Wil je dat nooit meer doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik krijg zowat een hartverzakking hierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kende ik alquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:23 schreef Dizer het volgende:
http://www.princeton.edu/~ccaro/mist_or_ghost.html
Leuke reklame!!! Best wel grappig zo een geest naast een autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja want je gaat denken.....waar blijft de auto nou????quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die kende ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet vooral letten op de boomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik schrokquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:23 schreef Dizer het volgende:
Leuke reklame!!! Best wel grappig zo een geest naast een autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:28 schreef Dizer het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik schrokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.allemaal!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik schrokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.allemaal!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom zou ik die foto leuk vinden?!?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb je al in het GTST-topic gekeken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, ik dacht dat jij op Dennis geildequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik die foto leuk vinden?!?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het nouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.RayJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.was..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het geschikt om hier op mn werk af te spelen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:23 schreef Dizer het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij op Dennis geildeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wist ook al dat ik moest schrikken, maar ik schrok tochquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is het geschikt om hier op mn werk af te spelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu weet ik al dat ik moet schrikkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Niet op die Dennisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De tweede keer schrok ik ook gewoon weerquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wist ook al dat ik moest schrikken, maar ik schrok tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is het met geluid dan, want dat heb ik hier nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wist ook al dat ik moest schrikken, maar ik schrok tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
De tweede keer schrok ik ook gewoon weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je het zonder geluid doet, schrik je ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
is het met geluid dan, want dat heb ik hier nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doeiquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:43 schreef Dizer het volgende:
ik ga offom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan doe ik het vanavond welquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het zonder geluid doet, schrik je ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo fijn was het niet hoor, dat ik schrokquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan doe ik het vanavond welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik wil natuurlijk wel de full effectsquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo fijn was het niet hoor, dat ik schrokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mij nog gezien?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Wat een stomme broer heb jij toch zegquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:52 schreef Dizer het volgende:
Gjeeez... ik kan niet weg...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn broer is in de badkamer en heeft hem op slotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou dat is wel heel erg gemeen zegquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:53 schreef Svensational het volgende:
Dan hoop ik dat je er ook echt iets aan overhoudtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mij nog gezien?
Nou ja, misschien meende ik het ook niet echt helemaalquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dat is wel heel erg gemeen zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok gelukkig maarquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, misschien meende ik het ook niet echt helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jah!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stomme broer heb jij toch zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het zonder geluid doet, schrik je ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem je 's nachts de vorm aan van een vieze dikke spin? Dan welquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mij nog gezien?
Ik probeer altijd wel om een een vleermuis te worden, maar het lukt nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Neem je 's nachts de vorm aan van een vieze dikke spin? Dan wel :')
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Neem je 's nachts de vorm aan van een vieze dikke spin? Dan welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten lopen, hij liep toch maar in de huiskamer en niet op mijn kamerquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel om een een vleermuis te worden, maar het lukt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat heb je met die spin gedaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik blijf bezig met gedag zeggen zekerquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:10 schreef Dizer het volgende:
En nu ga ik!!! Daaaaaaaaaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mep ze altijd naar de andere wereldquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Laten lopen, hij liep toch maar in de huiskamer en niet op mijn kamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aaahquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik mep ze altijd naar de andere wereldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als Word crasht wordt er een hersteldocument gemaakt van je laatste werk. Als je daarna Word opnieuw opstart opent ie die.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat zijn computers eigenlijk stomme rotdingen! Ineens wordt weer spontaan MS Word afgesloten en ik had dus al een uur niet opgeslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Alles is wegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft ie niet gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:40 schreef Svensational het volgende:
AutoSave...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je met het document begint moet je het een naam geven en AutoSave aanzetten. Tenminste,d at doe ik altijdquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heeft ie niet gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gok met je mee.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:04 schreef ZOWIEE het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik gok op vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je met het document begint moet je het een naam geven en AutoSave aanzetten. Tenminste,d at doe ik altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh okquote:Ik control+S gewoon om de 5 min
Ik heb bronnenquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik gok met je mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:38 schreef BVO het volgende:
Een gok ja.
Ze zouden het besluit dit weekend nemen, dus lang zal het niet meer kunnen duren denk ik.
Ik ook.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb bronnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien hebben we wel dezelfde bronquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uuuhmmm?? Ik denk het niet...anders duurt het niet zo lang toch? Als ze moeten kiezen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:43 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk dat het Dizer gaat wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaah voor het komendequote:Op maandag 11 oktober 2004 16:55 schreef Svensational het volgende:
Misschien wordt ik het welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Daniël de Ridder maakt het seizoen waarschijnlijk niet af bij Ajax. "Het is zeer waarschijnlijk dat ik binnenkort bij Ajax wegga", aldus de twintigjarige Amsterdammer in Het Parool. "Ik moet in dit stadium van mijn carrière veel wedstrijden spelen. Bij Ajax kom ik niet aan spelen toe. Dan houdt het op."
Afgelopen zomer wilde een Engelse club, waarschijnlijk Tottenham Hotspur, hem overnemen, maar Ajax liet hem toen niet gaan. De Ridder heeft bij Ajax een contract tot medio 2005 met een optie voor nog twee jaar. Hij speelde totnogtoe zeventien eredivisiewedstrijden voor Ajax, waarin hij één keer scoorde. Trainer Ronald Koeman ziet in hem geen rechtsbuiten, maar een rechtshalf en daarom kwam hij dit seizoen nog maar twee keer in actie in de eredivisie. Afgelopen zaterdag stond De Ridder wel in de basis bij Jong Oranje, dat met 0-2 won bij Jong Macedonië.
Ik zei het tochquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:43 schreef Svensational het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:43 schreef Svensational het volgende:
ik accepteer de cookies.
haquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:18 schreef timbob het volgende:
ha
msn gaat down
Ik heb net aan static gevraagd hoe het ermee zitquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Dada het volgende:
Als we nou nog langer moeten wachten op het antwoord op de vraag "wie wordt er SHO mod" dan moet Svensational het maar worden hoor.
Omdat iedereen fokt ipv msntquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef niksan het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waarom zo traag?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dada, ik begin helemaal verliefd op je te wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Dada het volgende:
Als we nou nog langer moeten wachten op het antwoord op de vraag "wie wordt er SHO mod" dan moet Svensational het maar worden hoor.
Verkapte 'ik ben tof'-postquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:40 schreef Dizer het volgende:
(er is bijna niemand online van de meer dan 120 mensen...)
Ik zit nooooooooooooooit achter msn.... als het 1x in de week is dan is het veel. Zoals vanavond. Maar ik ga alweer offline op msn. Ik ga zo ene film kijken!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:40 schreef Svensational het volgende:
Volgens m,ij ben ik 1 van de weinigen die niet verslaafd is aan MSNom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welke heb je nog niet??quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:40 schreef Dizer het volgende:
MSN is kut (er is bijna niemand online van de meer dan 120 mensen...) Fok is traag.. ik ga denk ik een film kijken of zo....totdat Angel begint!!!
Ik heb vandaag Rounders gekocht! Met Edward Nortonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en Famke JansenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb bijna mijn "Edward Norton" collectie compleetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben tof'-postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan noemen ze mij ongeduldig.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Dada het volgende:
En?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:26 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net aan static gevraagd hoe het ermee zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:35 schreef Svensational het volgende:
Dada, ik begin helemaal verliefd op je te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geweldige film (vind ik).quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:40 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Rounders gekocht! Met Edward Nortonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en Famke JansenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb bijna mijn "Edward Norton" collectie compleetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:55 schreef Duiveltja het volgende:
Beter ik heb "Angels in America" 1,2 en 3 binnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waaro?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
Hee Dizer, babetje is boos op jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope de ooievaar kwam ze brengenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:00 schreef Dada het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gedownload....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihi....is wel duur hoor. Laat mijn pakjes meestal versturen met de slak, duurt een tijdje maar dan hou je nog wat geld over voor andere DVDtjesquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:02 schreef Duiveltja het volgende:
Nope de ooievaar kwam ze brengenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hieroquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Waaro?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik geniet helemaal niet.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
finale komt er zo aan... ow ja: Dizer, 't is uit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij heeft genoeg aan mijquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:08 schreef Dada het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Had Dizer al die tijd een ander naast Niksan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar rook is is vuurquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:
Nou, dat was ff een dooie mus, het is alweer voorbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Waar rook is is vuurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:
Nou, dat was ff een dooie mus, het is alweer voorbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en het is een quote van jouquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:47 schreef Dada het volgende:
Hihi, Dizer en zijn koetjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sven, BVO ik denk dat jullie wel een titel weten voor het volgende Showchat topic he?
Worstquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:50 schreef timbob het volgende:
ik accepteer de cookies.
waar rook is, is worst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop