Wat bedoelde je trouwens met: " Wat is er de laatste tijd toch met jou aan de hand?"quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi![]()
wie zegt dat ik niet meer aan hem vastzit??quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
muts?!??!
zonder mij zat je nog steeds aan die vreemdganger vast!!!![]()
ja kweenie, je bent zo'n zeikertje aan het worden... op elke slak een zoutje leggen... we mochten niet meer zeiken op onm, maar jij zeikt (oke zeek) wel op ons... en zoals laatst, met dat gtst-toernooitje, dat gedoe over dat vetdrukken (anders telt het niet.... zei je toen, later trok je weer bij)....quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoelde je trouwens met: " Wat is er de laatste tijd toch met jou aan de hand?"![]()
Ja sorry, in GTST had je de discussie gesloten dus dan herstart ik em hier gewoon![]()
tja ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen dat je veeeeeel te naief bent voor deze wereld....quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:39 schreef niksan het volgende:
wie zegt dat ik niet meer aan hem vastzit??
ik geloof je nietDizer
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, dat was in GTST laatstje noemde haar lief en mooi enzo (terwijl je neit eens weet hoe ze eruit ziet, maar dit terzijde
)
Ik zei alleen dat het leek alsof jullie zeikten om het zeikenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja kweenie, je bent zo'n zeikertje aan het worden... op elke slak een zoutje leggen... we mochten niet meer zeiken op onm, maar jij zeikt (oke zeek) wel op ons...
Okee daar heb je gelijik in.quote:en zoals laatst, met dat gtst-toernooitje, dat gedoe over dat vetdrukken (anders telt het niet.... zei je toen, later trok je weer bij)....
quote:lijkt wel of je ongesteld bent ofzo...... ()
quote:Nou ja, ik hou het maar op reiskriebels....
quote:maar ik vind je heus nog wel lief hoor....
Dat zeg ik ook de hele dag tegen iedereen, kom al helemaal in de stemmingquote:no worries mate!![]()
Zie je wel!!! Ik ben heel braaf geweestquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:45 schreef babette21 het volgende:
ik heb een vriendin en ik hou heeeeeeeeeeeeeel veel van haar en ze heet niksan
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
muts?!??!
zonder mij zat je nog steeds aan die vreemdganger vast!!!![]()
Dat is waar!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:52 schreef babette21 het volgende:
met Wup was allang voorbij...... (snik)
jou had ik alleen maar nodig om daar overheen te komen....
maar goed, de ellende is weer uit de wereld.
we kunnen allemaal weer lief doen tegen elkaar en hier kan weer gestemd worden....
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen dat je veeeeeel te naief bent voor deze wereld....
(en Chris Vroman zou je waarschijnlijk een kalf noemen!)
Maar.... je kent je man te goed.... Hoewel hij ernstig bij me heeft zitten slijmen schreef hij uiteindelijk:
ik heb een vriendin en ik hou heeeeeeeeeeeeeel veel van haar en ze heet niksan
tja, ik moest dat joch na die stomme actie van 'm toch wel heel even laten zweten he....
no hard feelings hoor....
Door jou ga ik dus niet stemmenquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Ik was niet stout want Paardenbek Pim was helemaal niet leuk
pssssst... 't was een geintje.... de grap is voorbij, 't leven gaat weer verder....quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:58 schreef niksan het volgende:je bent gewoon jaloers.... ik naïef??:D
jij denkt echt dat elke man jou probeert te verleiden met een complimentjedesperate
En ik heb er nog wel een heel topic over gemaaktquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
pssssst... 't was een geintje.... de grap is voorbij, 't leven gaat weer verder....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |