abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22407664
Vervolg van: Fok! Dieetclub deel 54

Aanvulling op dit topic:
Dieetrecepten - Een topic met smakelijke recepten. Zet je eigen favoriete recept erbij!
Dieetclubmeeting I in Burger's Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling in september - * Deze meeting komt nog! Geef je op en ga mee!

Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 25 of hogerHier kan je ook goed je BMI berekenen). Worstel je met een te dik buikje of licht overgewicht met een BMI onder de 25 dan ben je van harte welkom in het zustertopic "Slank de Zomer in".

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan de dieetclub. Als je ook opgenomen wilt worden in die lijst moet je maar even een gil geven in het topic. Om het voor de mensen die de lijst bijhouden (de mensen van het roulatielijstje) wat gemakkelijker te maken vragen we een paar dingen:
  • Het is fijn als iemand zijn eigen regeltje aanpast, dus niet alleen: "Ik weeg nu 73", maar gewoon het hele regeltje zoals in de lijst staat.
  • Als je je regeltje aanpast, denk dan ook aan je BMI. Veel mensen vergeten dat aan te passen.
  • Geef één definitieve update per week door. Wil je vaker doorgeven hoe zwaar je bent zet er dan bij dat het om een tussendoor-meting gaat.

De update van deze week

Week 40

Amalia (1m74) (40) was 125 kg, weegt nu 121 kg en wil graag 80 kg wegen -4,0
    Babbelzz (1m78) (26,1) was 89,9 kg, weegt nu 82,7 kg en wil graag 69-70 kg wegen -7,2
    Bianca (1m76) (30.3) was 105.4, weegt nu 93.9 en wil graag 90 wegen -11.5
    Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
    coolbabe (1m61) (28,9) was 82 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 65 kg wegen -7
    Cutie (1m87) (29,4) was 106,5 kg, weegt nu 103 kg en wil graag 75 kg wegen -3,5
    Darthirii (1m77) (37,3) was 120 kg, weegt nu 116,8 kg en wil graag 115 kg wegen -3,8
    Dizer (1m89) (25,1) was 95,3 kg, weegt nu 89,7 kg en wil graag 80-85 kg wegen -5,6
    Faithy (1m75) (26,4) was 87 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 70 kg wegen -6
    Fannetje (1.75) (25,6) was 100,8 kg, is nu 78,3 en wil graag 75 wegen -22,5
    Funnie (1m70) (29,9) was 130 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 80 wegen -43,5
    Gaoxing (1m72) (26.7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen 14,5/-2
    Gia (1m72) (32) was 98,6 kg, weegt nu 95 kg en wil graag 68 kg wegen -3,6
    Glimworm (1m75)(30) was 98 kg, weegt nu 92 kg en wil graag 70 wegen -6
    HorrorGirl (1m65) (25,2) was 80 kg, weegt nu 68,6 kg en wil graag 60 kg wegen -11,4
    Isabeau (1m67) (29,7) was 96,6 kg, weegt nu 82,8 kg en wil graag 65 kg wegen -13,8
    Jojogirl (1m72) (28,1) was 87 kg, weegt nu 83,0 kg en wil graag 75 kg wegen -4,0
    Jolene (1m58) (31,6) was 86 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 75 kg wegen -7
    Knuppelhout (1m89) (28,6) was 114 kg, weegt nu 102,0 kg en wil graag wegen <100 kg -12,0
    lilithu (1m64) (37,5) was 111,8 kg, weegt nu 101,8 kg en wil graag 70 kg wegen
    Malchevia (1m87) (26,3) was 98 kg, weegt nu 92 kg en wil graag 85 kg wegen -6
    Mannekino (1m84) (30,7) was 112 kg, weegt nu 104 kg en wil graag 85 kg wegen -8
    Meimeltje (1m64) (30,7) was 92,5 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 65 kg wegen &#8211;10
    Merisse (1,70) (27,4) was 81,5, weegt nu 79,3 en wil graag 70 wegen, - 2,2
    mighty_myte (1m84) (27,8) was 94 kg, weegt nu 94 kg en graag 84 wegen, -0,0
    miss_dynastie (1m70) (34) was 103,4 kg, weegt nu 98,2 en wil graag 75 kg wegen -5,2
    Miss_S (1m68) (31,9) was 92 kg, weegt nu 90 kg en wil graag 70 kg wegen -2
    miss_sly (1,65) (29,8) was 84.5 weegt nu 81. en wil graag 75 wegen -3.5
    M82 (1.75) (27,76) was 94,1, weegt nu 84,6 en wil graag 68 kg wegen -9,5
    octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
    Pandorah (1m68) (25,8) was 89,5 kg, weegt nu 72,8 kg en wil graag 65 kg wegen -16,7
    Pizzakoeriertje (1.87) (34,3) was 120 kg, weegt nu 120 kg, en wil graag 75 kg wegen -0
    Riann (1m72) (26,5) was 102 kg, weegt nu 78,5 kg en wil graag 70 kg wegen en - 23,5 kg en 123.5 cm
    Rosean (1m70) (28,7) was 145 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 79 kg wegen -62
    Sanne (1m43) (27,39) was 73 kg, weegt nu 56,3 kg wil graag 48 kg wegen -16,7 kg
    Steve2003 (1m93)(26.3) was 98 kg, weegt nu 98 kg en wil graag 88 wegen.
    stoopkind (1m76)(28,1) was 92kg, weegt nu 87g en wil graag 70 kg wegen -5/b]
    [b]stout
    (1m70) ( 29,5) was 96 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -10,5
    Teigan (1m60) (36,9) was 94,4 kg, weegt nu 94,4 kg en wil graag 90 kg wegen -0
    Trueno (1m75) (32,7) was 100 kg, weegt nu 100 kg en wil graag 75 kg wegen -0,0

Week 40: Funnie
    Week 41: Teigan
    Week 42: jolene
    Week 43: Pandorah
    Week 44: Glimworm
    Week 45: Miss_Dynastie
    Week 46: Riann
    Week 47: Funnie

Kort overzicht van topics over lijnen op Fok!
    Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken? - Een Fokker op zoek naar tips voor de laatste kilo's.
    Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt! - Tips tegen dat vervelende buikje.
    Superhongerdieet! :) - Net als Miss_d ben ik wel benieuwd hoe het hiermee is vergaan.
    Vetvrij vet - Dit gaat over vetvervangers zoals Olestra
    http://forum.fok.nl/topic/533674 - Wissel ervaringen over Herbalife uit.

De oefeningen van Lurky voor een mooi figuur zijn hier te vinden.

Internet - (Eng.) = Engelse sites.
    Algemene sites
    www.overgewicht.nl - Uitgebreide site over overgewicht. Hier kan je ook je BMI berekenen.
    www.overgewicht.org - Site van het Kenniscentrum Overgewicht (verbonden aan de VU)
    www.voedingscentrum.nl - Dé site boordevol informatie over gezond eten.
    www.opdieet.nl - Site met uitstekende uitleg over overgewicht en dieten.
    www.gezondheidsplein.nl - Het deel van gezondheidsplein over voeding. Uitgebreide en heldere informatie.
    www.digitale-dietist.nl - Diëtisten site met handige tips, voedingsmiddelentabel en links.
    www.dikke-mensen.nl - De site van de Nederlandse Obesitas Vereniging.
    www.jojoclub-afslanken.com/ - Prima site met uitgebreide uitleg over vele soorten dieten.
    www.eetstoornis.org - Site voor mensen met een eetstoornis.
    www.weight-loss-diet-i.com/ - Verschrikkelijk veel informatie over lijnen en overgewicht (Eng.)
    www.realage.com - Leuke en interessante site over gezond zijn en blijven (Eng.).
    www.ivillage.com/diet/ - Zéér volledige site over overgewicht en lijnen (Eng).
    www.3fatchicks.com - Geweldige site met een enorme hoeveelheid informatie en links (Eng.).
    www.skinnydaily.com - Erg leuke en informatieve site over lijnen (Eng.)
    www.ehow.com - Antwoord op ál je vragen, ook op het gebied van lijnen nuttig (Eng.).
    www.diet-i.com - Véél info + "Hate Dieting e-zine" (Eng.)

Bewegen
    www.sportjefit.nl - Over sportief afvallen met veel sportieve links.
    www.lichamelijkeopvoeding.nl - Prima site als je wilt beginnen met bewegen (trainingsschema's).
    www.myasics.nl - Een super site over hardlopen! Hardlopen voor dummies met trainingsschema's vanaf 2 min. hardlopen.

Voedingstabellen
    www.voedingsmeter.nl - Hier kun je de voedingswaarde van je dagelijkse voeding bijhouden.
    www.calorieteller.info - Handige site om je dagelijkse energie-inname bij te houden.
    www.watziterin.nl - Handige site met kcal, vet, koolhydraten en eiwitgehalte.
    www.caloriefreak.com - De naam zegt het al: een site vol produkten (ook bijv. McDonalds) + kcal. (Eng.).
    Snoopy's Dieetpagina - Download hier een uitgebreide calorieëntabel.

Recepten
    www.smulweb.nl - Afslank-gedeelte van smulweb vol heerlijke recepten en tips.
    www.culinairezaken.nl - Prima receptensite met veel slanke recepten.
    cgi.fatfree.com - De site met de meeste recepten voor een slanke lijn die ik heb kunnen vinden (Eng.).
    www.cuisinecuisine.com - Hier moet je wezen als je een Engelstalig recept wilt klaarmaken en niets begrijpt van ounces, cups en tablespoons. Onmisbare rekenhulp bij het koken.

Interactieve sites
    voedingsdagboek.demonster.net - Mooie en overzichtelijke site voor je eigen voedingsdagboek online.
    www.valtaf.nl - Hou hier je eigen dieetdagboek bij (soort weblog voor lijners).
    www.onlijnclub.com - Grote Internetcommunity (concurrentie dus haha) voor lijners.
    www.weightsupport.nl - Een half jaar lang gratis begeleiding bij het lijnen.
    www.fitday.com - Site voor je eigen (gratis) dieetdagboek (Eng.)
    www.thedietchannel.com - Veel info en gratis 8 weken dieetprogramma (Eng.)

Link-sites
    dieet.pagina.nl/ - Startpagina over dieten met nog meer links.
    afslank.leukestart.nl - Een erg goede link-site over afslanken.
    grotematen.pagina.nl - (nog) moeite met het zoeken van kleren? Kijk hier eens bij.
    dmoz.org/Weight-Loss - Gevarieerde linksite. (Eng.)

Commerciële sites:
    www.herbalife.com
    www.slank-klup.nl/
    www.weighwatchers.nl
    www.afslanken.com
    www.eganederland.nl/
    www.slimfast.nl/
    www.bodysolution.nl/
    www.specialk.nl
  •   maandag 4 oktober 2004 @ 22:50:59 #2
    12236 Funnie
    PsychoBitch
    pi_22408286
    Geen update verder hier. Nog steeds te zwaar

Ik had geen document om een nieuw topic te openen.

Wie heeft er trouwens wel eens van dieetpillen, stackers, theeen enzo uitgeprobeerd?
    Dus geen slim line weightcare slimfast of herbalife gebeuren. Maar totaal iets anders?

Zie in reform folders wel eens afslanktabletten. En sjah . denk ik ervan.
    Voor mijn gevoel wil ik het wel eens uitproberen. Maar mijn "gezonde verstand" Zegt vaak al. Dat helpt toch niets. Dubbel dus.

(oke, oke ik heb de maagband. Maar daarom ben ik nog wel nieuwsgierig ernaar )
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:37:10 #3
    80407 glimworm
    'The Shining'
    pi_22413498
    Vanmorgen weer op mijn gewicht van voor het weekend na een dagje rustig aan doen met eten...

Funnie, ik heb wel is appelslank pillen, chroom en cla gebruikt.. Volgens mij hielp het allemaal niet...
    Glimmen is een keuze
    pi_22413547
    Tvp!
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:06:17 #5
    12236 Funnie
    PsychoBitch
    pi_22413766
    Ik ben het niet meer. Gelukkig want ik was 2 kilo zwaarder erdoor Want nummer 88 was alweer in beeld.

Ben nu 1 ons afgevallen en zit op 86,4 (opluchting)

glimworm ik heb ook altijd idee dat dat soort dingen niet werken. Maar waarom blijft men toch op zoek gaan naar "het" wondermidel?
    Terwijl ik voor mijn gevoel het wondermiddel al wel heb hoor.

Misschien de nieuwsgierigheid. Zal het dan toch... Zal het echt enz enz
    pi_22414855
    TVP
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:42:21 #7
    99257 Darthirii
    Bitch From Hell
    pi_22415070
    Hoi allemaal!

Morgen zal ik ook weer es een update geven, en er is niet veel vanaf en ik denk niet dat ik onder mijn laatst geposte bericht zit omdat ik dus onwijs veel weer was aangekomen, maar goed.
    Funnie , ik heb Stackers geslikt. Ik moet zeggen, ik viel er razendsnel mee af destijds, had veel meer energie en kon ook ineens stukken rennen. MAAR!!!!!! Ik kreeg ook hartkloppingen, kon niet meer slapen, zat de hele dag te trillen. En dat ik ineens kon hardlopen was totaal niet natuurlijk, omdat ik dat 'normaal' ook niet kon. Je overbelast je lichaam dus.
    Ik zou dus sowieso nooit aan stackers meer beginnen....

Verder gaat het hier redelijk, zit nog steeds niet lekker in m'n vel, maar sinds een paar dagen eet ik wel weer regelmatig. En ik heb wel weer het gevoel dat ik er totaal voor wil gaan.
    pi_22415804
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef Darthirii het volgende:
    Verder gaat het hier redelijk, zit nog steeds niet lekker in m'n vel, maar sinds een paar dagen eet ik wel weer regelmatig. En ik heb wel weer het gevoel dat ik er totaal voor wil gaan.
    Ha, dat is de bedoeling motivatie en regelmatig eten. Volhouden dan kom je er wel.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:22:15 #9
    3542 Gia
    User under construction
    pi_22415841
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef Funnie het volgende:
    Geen update verder hier. Nog steeds te zwaar

Ik had geen document om een nieuw topic te openen.

Wie heeft er trouwens wel eens van dieetpillen, stackers, theeen enzo uitgeprobeerd?
    Dus geen slim line weightcare slimfast of herbalife gebeuren. Maar totaal iets anders?

Zie in reform folders wel eens afslanktabletten. En sjah . denk ik ervan.
    Voor mijn gevoel wil ik het wel eens uitproberen. Maar mijn "gezonde verstand" Zegt vaak al. Dat helpt toch niets. Dubbel dus.

(oke, oke ik heb de maagband. Maar daarom ben ik nog wel nieuwsgierig ernaar )
    Funnie, ik heb veel nare verhalen gehoord over stackers, zou ik dus zeker niet doen. Doe anders eerst eens een search op stackers/ervaringen. Lijkt me dat daar best iets over te vinden moet zijn.

En je gaat zo goed. Je bent nu op een gewicht waarbij het gewoon wat langzamer gaat. Dat krijgt iedereen een keer. Gewoon volhouden en eerst die operatie eens afwachten! Ga in elk geval geen troep slikken. Stel je voor dat je het ervan aan je hart krijgt!
    pi_22417239
    funnie, ik heb ook wel eens stackers gebruikt. Ik hoopte dat het mijn trek weg zou nemen, maar achteraf gezien was ik in die periode juist heel goed bezig met mijn voeding. Ik kreeg er net als Darthirii ook hartkloppingen van en veel energie. Dat je er hartkloppingen van kan krijgen laat al zien dat het eigenlijk troep is. Die energie kan ik op zich wel gebruiken

Ik neem nu geen stackers meer om af te vallen. Wel neem ik er 1tje als ik ga stappen en ik weet dat het een lange nacht wordt. Ze geven net ff die kick, maar het is nog niet zo slecht als xtc ofzo.
    Overigens ga ik de laatste tijd veel te weinig uit.

Eigenlijk gaat het helemaal niet goed met mij. Ik kan het met de studie net bolwerken (stage heb ik verplaatst naar februari), terwijl het helemaal niet zo'n moeilijke studie is. Ik ben weer heel snel moe aan de ene kant, aan de andere kant kan ik 's nachts niet goed slapen. Ben dus ongewild mijn dag-nachtritme aan het omdraaien. Het ergste is dat ik een onverzadigbare behoefte heb aan zoeitigheid en brood en dergelijke. Ik stop me de hele dag vol met kellogs en brood. Ik kan me niet beheersen als ik boodschappen doe en het resultaat is dat ik binnen 2 dagen een kilo perpernoten naar binnen werk. Eigenlijk vooral koolhydraten, terwijl ik dat nu juist niet kan hebben. Ik merk aan mijn kleren dat ik aankom, maar ik durf niet op mijn weegschaal.
    Tijdens de zomer ging het goed, hoewel ik niet veel heb gedaan behalve een vakantie in Spanje. De laatste paar maanden irriteer ik me aan alles, en nog het meest aan mezelf. Niet leuk voor mijn vriend, maar hij krijgt de volle laag over zich heen. Ik wou dat het weer zomer was
    pi_22419450
    Tjee dat klink behoorlijk kl*ten allemaal Octopus.
    Ik zelf slik chroom supplementen. Chroom onderdrukt bij mij de behoefte aan zoetigheid.
    Door suiker te eten wil je ook steeds meer suiker eten suikers zijn snelle verbranders.
    Dat probeer ik ook voor ogen te houden als ik suiker/snoep wil eten hoe meer ik ervan eet hoe MEER ik ervan wil eten.

Dit schreef Isabel er een keer over.
    Suiker is een echte dikmaker, want een kleine hoeveelheid bevat aardig wat calorieën. Bovendien stimuleert suiker de afgifte van het hormoon insuline. Dit is niet gunstig, want het hormoon bevordert de vetopslag en de eetlust. Dit gaat ongeveer als volgt:
    Na het eten van suiker, komt suiker in het bloed terecht. De bloedsuikerspiegel wordt daardoor hoger. Dit verschijnsel stimuleert de aanmaak van insuline. Insuline circuleert eveneens in de bloedbaan. Het hormoon heeft daar als taak om energie (suiker en vet) uit het bloed te verwijderen, om het bijvoorbeeld op te slaan als vet. Het bloed bevat na deze actie nog maar weinig energie. Insuline verlaagt dus de bloedsuikerspiegel en dat maakt hongerig.
    Kortom, suiker verhoogt indirect de vetopslag en je krijgt snel weer trek.
    Je kunt ook zeggen dat insuline dikmakend is en daarom kan de hoeveelheid van dit hormoon maar beter laag zijn. Een aantal diëten is op dit principe gebaseerd. Suiker is hierbij dan ook uit den boze.

Enne octopus sterkte.

He waar is isabel trouwens? Hoe is het daar mee?
    pi_22420457
    goedemiddag, allemaal.

Op het moment gaat niet alles ff lekker.
    Dus ik stop er een tijdje mee.
    Haal me maar tijdelijk uit het lijstje al ik me goed voel kom ik weer terug.

Succes allemaal
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:54:39 #13
    80407 glimworm
    'The Shining'
    pi_22421565
    Funnie denk trouwens dat het wondermiddel toch gezond eten en vooral genoeg bewegen
    Glimmen is een keuze
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:54:32 #14
    12236 Funnie
    PsychoBitch
    pi_22422719
    Bedankt allemaal voor de reacties.

Ja, glimworm. Dat weet ik ook wel zeker. Maar ondertussen blijf je altijd nieuwsgierig, ik tenminste wel. Ik heb wel eens medicijnen van mijn huisarts gekregen om aftevallen. Daar kreeg ik ook hartkloppingen van. En zijn uit de handel gehaald. Ik kon het toen kopen in de sportschool (andere dan waar ik nu bij zit) Die waren net zo erg. Maar het hielp mij toen wel. Al denk ik nu, dat ik toen gewoon eigenlijk aan het dieten was. En geen wonder dat je dan afvalt

Stackers zal wel het zelfde zijn vermoed ik. Zal ik dus ook niet gebruiken. Maar ik doelde ook wel een beetje op alternatieve medicatie van de reform huizen enzo. Maar goed. Zal allemaal wel even grote bull zijn. Als alle andere middeltjes. Ik heb nu ook een hele andere eetpatroon dan voor de operatie. Maar bij mij is het ook vooral, het minder eten. Niet meer bouwvakkersmaaltijden. Zoals Henk het altijd noemde! Maar gewoon kleine beetjes. Geen halve brood meer op een dag. Dat soort dingen.. (brood mis ik wel nog steeds!!)

octopussy, balen hoor dat het zo moeilijk gaat nu allemaal. Ik denk dat wel iedereen makkelijker zomers goed en minder eet, dan in de winter. Ik hoop met je mee dat het snel weer zomer is!
    Want dat is veel lekkerder.

Jolene, ik had je al gemaild, ik wil toch ook hier wel zeggen. Dat ik je best wel begrijp en dat ik enorm veel respect voor je heb, vooral ook omdat je gestopt bent met roken. En dan tegerlijkertijd dieeten kan gewoon veeel te veel zijn om te doen! Ik hoop je ondanks alles hier weer snel
    te zien

Ik vind het nu ook een moeilijke periode wat speculaas en pepernoten betreft. Maar daar staat wel tegen over dat ik (te) weinig eet momenteel.
    Dus als ik zoiets neem schaadt het iets minder erg bij momenteel.

Ik zet er bewust een te tussen haakjes voor. Omdat ik nog steeds de dieetiste moet gaan bellen. Met is dit goed. Of moet ik echt meer gaan eten? Ik heb tussendoor best wel trek of ik voel mijn maag. Maar heb gewoon absoluut geen zin om wat klaar te maken en te gaan eten. Ik eet wel elke dag gewoon warm eten. Dat moet ik gewoon hebben.

Nu een verjaardagen tijdperk. Dan neem ik ook wel gewoon koekje of gebakje. Dus al met al zal het meevallen. En is het vooral overdag dat ik weinig eet.
    pi_22424698
    Tvp
      † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2004 @ 18:42:24 #16
    43556 miss_dynastie
    pi_22424882
    Funnie, ik heb ook pillen gebruikt. Zelfs gestimuleerd daarin door mijn moeder Ik heb van Daniel Jouvance allerlei supplementen geslikt, ik heb appelazijn geprobeerd (daar werd ik dikker van, is bij een klein percentage het geval) en vorig jaar chroomtabletten, maar die hadden geen effect. Dus geef mijn portie maar aan fikkie
    pi_22425471
    tvp
    Met mijn gewicht (en dus dieet) ging het in het weekend even weer niet zo best; maandag 1,7 kilo zwaarder dan vrijdag . En ik weet dat dat er wel weer afgaat, maar af en toe heb ik het idee dat ik nooit die 75 kilo ga bereiken op deze manier... *zucht* Ik kan het eigenlijk ook niet uitstaan dat ik van twee daagjes iets minder opletten meteen weer 1,7 kilo aan kom..
      Moderator woensdag 6 oktober 2004 @ 09:24:52 #18
    5428 crew  miss_sly
    pi_22437407
    jolene, wat jammer dat het niet lekker gaat. ik hoop dat je je snel weer beter voelt

Mouse, je hebt het over een dieet dat gebaseerd is op het laagkrijgen/houden van de insuline. Heb je daar voorbeelden van ofzo? Ik heb PCO en daarbij is afvallen sowieso al moeilijker, o.a. omdat de insulineproduktie vaak verstoord is. Dus misschien zou zo'n dieet wel wat voor mij zijn...

funnie ik blijf ook altijd nieuwsgierig en denk ook regelmatig: stel nou dat dit dat ene middel is dat wel werkt?? dat zou geweldig zijn!! Ik heb echter, behalve appelazijn, nog nooit iets geprobeerd. Ik blijf toch bang dat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen of dat het allemaal geldklopperij is, dus ik doe het maar niet.

fannetje natuurlijk kom je wel op die 75 kilo uit! soms zit het even tegen en vanaf een bepaald punt gaat het langzamer, maar je gaat het wel redden hoor!

Ik geef misschien vrijdag nog wel een update, maar ik vermoed niet dat ik afgevallen ben, dus dan ga ik na de vakantie weer vol goede moed verder
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_22437478
    Cutie (1m87) (29,2) was 106,5 kg, weegt nu 102 kg en wil graag 75 kg wegen -4,5

En weer een kilo!
    pi_22437980
    Mag ik ook in het lijstje?? Of is de club vol? Ik hoor het wel. En je mag dus zelf per week je gewicht veranderen in de bovenstaande lijst?

Ik ben Denice, ben 20 jaar en 1.62 m. Ik woog vannochtend 71.4 kilo en wil uiteindelijk zon 58 kilo gaan wegen.
    Mijn BMI is nu: 27.7
    Ik vind mezelf niet echt een dikkerd, maar ben de afgelopen 2 jaren van een broekmaat 36 naar een 38/40 gegaan. Het meeste ben ik aangekomen bij mijn buik en bovenbenen. Mijn ietswat buikje en dus vetrol wil ik erg graag weghebben.

Gisteren niet gesnoept!! (Ja, dat viel en valt me echt heel erg zwaar) en mijn lunch vervangen door de maaltijdrepen van Slim Fast.
    Bij mij is het dus vooral het vele snoepen, waar ik echt een tijdje mee moet stoppen.

[ Bericht 1% gewijzigd door MevrouwKoRn op 06-10-2004 10:16:02 ]
    Gependeld
    3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
    april 2009 en het word een jongen
      Moderator woensdag 6 oktober 2004 @ 10:12:40 #21
    5428 crew  miss_sly
    pi_22438114
    het clubje hier is nooit vol hoor
    welkom dus! en succes met afvallen!

de bedoeling is dat je, wanneer je dat wilt, maar gemiddeld 1 keer per week ofzo, je een regeltje in je post zet. Er zijn een paar mensen die dat regeltje dan opppikken en in het nieuwe totaallijstje zetten. Dit regeltje dan hetzelfde als de regeltjes die er al staan. Je BMI kun je bijv. uitrekenen op www.overgewicht.nl
    tja, dat snoepen he, dat is ook mijn zwakke punt!
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_22438226
    Ah dank je wel Miss_sly !! Gezellig en lijkt me leuk om jullie verhalen te lezen. Het is voor mijzelf iig zeker een stok achter de deur dat ik deze keer doorzet. Denk dat het zo ''samen'' met jullie me eerder zal lukken dan helemaal alleen.

Nou van die BMI berekening wordt ik ook niet blij van..
    ''Je hebt teveel vetopslag rondom je buik, co-morbiditeitsrisico: ernsitg verhoogd".
    Gependeld
    3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
    april 2009 en het word een jongen
      woensdag 6 oktober 2004 @ 15:24:59 #23
    80407 glimworm
    'The Shining'
    pi_22444024
    Welkom MevourKoRn, het is hier inderdaad nooit vol...

En het vele snoepen verleer je na een tijdje wel... alhoewel het af en toe wel erg lekker blijft
    Glimmen is een keuze
    pi_22444261
    82kg 1 kilo erbij dus, maar kwam van weer 83 dus 't gaat weer de goede kant op

*dansje*

nog maar 12 kilo te gaan!
    Doei.
    pi_22444404
    26.4 is mn bmi nog steeds
    Doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')