Bedankt allemaal voor de reacties.
Ja, glimworm. Dat weet ik ook wel zeker. Maar ondertussen blijf je altijd nieuwsgierig, ik tenminste wel. Ik heb wel eens medicijnen van mijn huisarts gekregen om aftevallen. Daar kreeg ik ook hartkloppingen van. En zijn uit de handel gehaald. Ik kon het toen kopen in de sportschool (andere dan waar ik nu bij zit) Die waren net zo erg. Maar het hielp mij toen wel. Al denk ik nu, dat ik toen gewoon eigenlijk aan het dieten was. En geen wonder dat je dan afvalt
Stackers zal wel het zelfde zijn vermoed ik. Zal ik dus ook niet gebruiken. Maar ik doelde ook wel een beetje op alternatieve medicatie van de reform huizen enzo. Maar goed. Zal allemaal wel even grote bull zijn. Als alle andere middeltjes. Ik heb nu ook een hele andere eetpatroon dan voor de operatie. Maar bij mij is het ook vooral, het minder eten. Niet meer bouwvakkersmaaltijden. Zoals Henk het altijd noemde! Maar gewoon kleine beetjes. Geen halve brood meer op een dag. Dat soort dingen.. (brood mis ik wel nog steeds!!)
octopussy, balen hoor dat het zo moeilijk gaat nu allemaal. Ik denk dat wel iedereen makkelijker zomers goed en minder eet, dan in de winter. Ik hoop met je mee dat het snel weer zomer is!
Want dat is veel lekkerder.
Jolene, ik had je al gemaild, ik wil toch ook hier wel zeggen. Dat ik je best wel begrijp en dat ik enorm veel respect voor je heb, vooral ook omdat je gestopt bent met roken. En dan tegerlijkertijd dieeten kan gewoon veeel te veel zijn om te doen! Ik hoop je ondanks alles hier weer snel
te zien
![]()
Ik vind het nu ook een moeilijke periode wat speculaas en pepernoten betreft. Maar daar staat wel tegen over dat ik (te) weinig eet momenteel.
Dus als ik zoiets neem schaadt het iets minder erg bij momenteel.
Ik zet er bewust een te tussen haakjes voor. Omdat ik nog steeds de dieetiste moet gaan bellen. Met is dit goed. Of moet ik echt meer gaan eten? Ik heb tussendoor best wel trek of ik voel mijn maag. Maar heb gewoon absoluut geen zin om wat klaar te maken en te gaan eten. Ik eet wel elke dag gewoon warm eten. Dat moet ik gewoon hebben.
Nu een verjaardagen tijdperk. Dan neem ik ook wel gewoon koekje of gebakje. Dus al met al zal het meevallen. En is het vooral overdag dat ik weinig eet.