tvp,quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:36 schreef Riann het volgende:
Jammer dat we geen recente foto's van haar hebben
Zo'n prachtidee kost zeker ook veel moeite en tijd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:02 schreef Frey het volgende:
Alleen het idee was van mij, Dizer verdient alle eer
nogmaals de 2500e clif
leuk he die DVD, ik heb hem ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:02 schreef Frey het volgende:
Alleen het idee was van mij, Dizer verdient alle eer
nogmaals de 2500e clif
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
Als Charlie en Sjors elkaar nou afslachten dan kunnen wij verder GTST kijken.
Uhh.... wel geloof ik?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:36 schreef Miss_B het volgende:
Hee even een vraagje,
Is Sjors nu wel of niet verkracht door Nick??
Ik heb het een tijdje niet gevolgd in die periode..
Thanks alvast voor het beantwoorden..!!
Groetjes
Owja das waar ook...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Nick was veel te bezopen om een stijve te krijgen volgens mij.
Kriojgen we nu ook nog het ''ik ontken dat ik Sjors heb verkracht verhaaltje''quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
Als Charlie en Sjors elkaar nou afslachten dan kunnen wij verder GTST kijken.
Tjah... brandwonden...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Yasmin kan mijn rug op.
Catfight zijn altijd top.... lekker achterbaks...quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:41 schreef digispeed het volgende:
Martine gaat zich steeds meer als een moeder voor Yasmin gedragen. Zij gaat vast de beste plastische chirurg inschakelen voor Yasmin.
Ik hoop op een catfight tussen Sjors en Yasmin.
En wat is Janine toch een Kut !
nee het was toevalquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
Christenkip..
Nick heeft Sjors niet doelbewust verkracht.
Hij dacht dat ze het wilde.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
nee het was toeval
Tjah... alles gaat snel in GTST he?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:44 schreef bar_rel het volgende:
Wat me ook verbaaste is dat Isabella opeens weer aardig deed,en lief,(zoende Yasmin zelfs)en dat Yasmin dat niet egt erg vond(beetje terughouden ok,maar tog)en dat na alles wat er gebeurt is....![]()
Ik denk dat jij wilt dat ik je een ontzettend harde mep op je kop geef.... dan mag hetquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij dacht dat ze het wilde.
Hope so!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:12 schreef Svensational het volgende:
Gaat Milan al bijna weg?
veel tegen-bieders zullen er vast niet zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef digispeed het volgende:
misschien koopt daantje hem wel
Nee, moslimvarken zou je niet snel horen in GTST. Want dat mag nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
Christenkip..
Nick heeft Sjors niet doelbewust verkracht.
Maar natuurlijk niet!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, moslimvarken zou je niet snel horen in GTST. Want dat mag niet
Nick heeft Sjors niet verkracht! Ze hebben sex gehad en Sjors wou niet maar Nick was te bezopen om dat in de gaten te hebben! Sjors stelt zich enorm aan en is een schijnheilige christenkip dat denkt dat ze ooh zo lief is. Sjors is gewoon dom!! Optieven met der gezeik en ze past niet eens op Lucas en laat Janine gewoon iemand anders betalen om op Lucas te passen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:36 schreef Miss_B het volgende:
Hee even een vraagje,
Is Sjors nu wel of niet verkracht door Nick??
Ik heb het een tijdje niet gevolgd in die periode..
Thanks alvast voor het beantwoorden..!!
Groetjes
Ja dat was dom idd... terwijl Mevrouw de nietsnut uit zat te hangen... moest Janine gewoon... een oppas dokkenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nick heeft Sjors niet verkracht! Ze hebben sex gehad en Sjors wou niet maar Nick was te bezopen om dat in de gaten te hebben! Sjors stelt zich enorm aan en is een schijnheilige christenkip dat denkt dat ze ooh zo lief is. Sjors is gewoon dom!! Optieven met der gezeik en ze past niet eens op Lucas en laat Janine gewoon iemand anders betalen om op Lucas te passen.
Van mij mag dat kind gauw oprotten
Ze zat daar, en het enige wat ze kon zeggen is: niet waar... niet waar.... en ok zeggen tegen milan.. DOM KIND!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat was dom idd... terwijl Mevrouw de nietsnut uit zat te hangen... moest Janine gewoon... een oppas dokken
rustig even!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zat daar, en het enige wat ze kon zeggen is: niet waar... niet waar.... en ok zeggen tegen milan.. DOM KIND!!
shjek je fotoboekquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
Dizer, kan je me een keer helpen met de laatste 15/20 verhaallijnen? Weet bij de meesten niet meer helemaal hoe 'ie ging..
Ik ben nu officieel ANTI-SJORS!!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
rustig even!
adem in.....adem uit.... pffff
Christenkip.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben nu officieel ANTI-SJORS!!!!!![]()
iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 06:33 schreef Svensational het volgende:
damn, hoe lekker kan je zijn
ja ze gaat een potje stinkvingeren met Sjors en Martinequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Isabella's haar wel mooi nu..
En eerst Charlie kussen, toen Yasmin. Er komt vast weer een lesbische verhaallijn voor d'r.
zo lekker blijkbaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 06:33 schreef Svensational het volgende:
damn, hoe lekker kan je zijn
Das allemaal make-upquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Haar 'ogen' zijn ook flink gegroeid
Dan is het goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Das allemaal make-up.
ik snap je grapje wel hoor
volgens mij is het puur natuur hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Fajah verkleint ze, zij vergroot ze.
Nou, in het begin had ze toch niet zulke grote???quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
volgens mij is het puur natuur hoor
maarja.. je weet het maar nooit
Volgens mij is ze gewoon 'helemaal' wat aangekomenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, in het begin had ze toch niet zulke grote???
Ja, dat dacht ik ook aan toen ik haar gisteren zag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon 'helemaal' wat aangekomen
Ja nu bigmac weg is... kan ik ongestoord me gang gaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook aan toen ik haar gisteren zag.
Je avatar![]()
Hoe lang is die eigenlijk gebanned?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja nu bigmac weg is... kan ik ongestoord me gang gaan
.... is wedergekeerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De rust...![]()
Hij leest waarschijnlijk wel meequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
.... is wedergekeerd
een maand ja
Ik heb niets verbergenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij leest waarschijnlijk wel mee
Hoi lieve big_mac![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze kan wel mooi zijn, maar zonder die oerlelijke pukkel en dat vreselijke kapsel dan.
Of Hennyquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:42 schreef pberends het volgende:
Echt mooi is Victoria niet hoorLiever Janine
Dorotheaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of Henny![]()
Annemiekequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Dorothea![]()
![]()
Daniël Daniëlquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Annemieke![]()
![]()
Wil de Smetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Daniël Daniël![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil de Smet![]()
![]()
![]()
![]()
Haha. Gewonnen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
topvrouw.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha. Gewonnen.
Daar kon je niet tegen op , hè![]()
Wil de Smet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je hebt lekker, lekkerder, lekkerst.
Maar je hebt ook ..., ..., Wil de Smet.
Sodiejuquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:26 schreef Frey het volgende:
Gisteren had GTST alweer 2.090.000 kijkers
In het begin was ze een klein dun en vooral jong meisje! Letop. Ze zit wel al ongeveer 5 jaar in gtst en ze is nu 23. Dus ze was 16/17 toen ze begon. Er kan veel veranderen tussen 16/17 en 23.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon 'helemaal' wat aangekomen
mooi hequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DIE ZIJN GAAF!!
daarom hou ik zo van Martine, en waarom was ze een bitch gisteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Martine, wat een bitch ben je toch.
En Benjamin moet nou echt een keer optiefen.
Politie in dit landquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:18 schreef Frey het volgende:
En dan vinden ze het gek dat hun auto's in brand worden gestoken![]()
Precies,merkte ik ook al.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:17 schreef Dizer het volgende:
Das was dus een foutje van Ludo. Barbara zit echt niet 10 jaar in de serie!!
En de serie is niet 10 jaar de tijd in gegaan sinds de komst van Barbara!
Wat een stomme fout zeg!!!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:35 schreef Frey het volgende:
een goeie aflevering![]()
Regent het bij jou ook dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
Mwah.. vrij matig weer.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook dan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet echt stoppen nou hoor....het wordt nog mijn dood, je grappen
Inderdaad. WAt een kutverhaallijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Snel een einde aan de Morris-Robert-Jef-verhaallijn aub![]()
Idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad. WAt een kutverhaallijn.
Ludo is nooit saai!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:23 schreef DarcMarc het volgende:
Zelf,s Ludo is saai hopelijk krijgt die snel weer zijn huis terug
But baby...honey.....I'm a man...and that woman is beautiful.. I can't be here without having her in my avatar!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:11 schreef dunn0w het volgende:
Dizer... na-aperd.
Iwanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor de Fajah fans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Idol Inge:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vamp Victoria:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BRON: ENIGMA
Ga je bril eens poetsen joh, volgens mij zijn je glazen wat vet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:56 schreef milagro het volgende:
Ik vind haar er steeds 'viezer' uitgaan zien, dat haar, plus de toename in gewicht en dan te strakke kleding, maar vooral dat haar, ordinair met die lange dunne vettige slierten
ik vind wel dat ze een goeie kop heeft voor iemand van 50.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:43 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik wil ook in Meerdijk wonen, daar wonen alleen maar mooie vrouwen.behalve martine dan
Het ziet er inderdaad niet uit de laatste tijd. Het kan zoveel mooier zijn! Zij kan sowieso zoveel mooier zijn trouwens. Maar ja, dat hoort vast bij haar verhaal lijn. Maar dan kan ze nog wel even normaal haar haar vast doen, ieder mens ergert zich toch dood als je so'n bos haar op je hooft hebt hangen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:19 schreef Kylee het volgende:
Ik vind dat bos haar van Jasmine vreselijk onverzorgd het staat haar helemaal niet..
Dat vind ik leuk ,lekker nonchalantquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef somegirl het volgende:
nee man, dat haar is nog minder, die halve hanekam van d'r enzo. Ziet er ook echt niet uit
Nee joh. Hoe kom je erbij, dat leek maar zoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:04 schreef Gelderland het volgende:
was Janine dronken![]()
"Ik dacht dat het een natuurkalender was!?"quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Lijkt me cool als meneer Harmsen opeens op z'n keukentje de 50+kalender heeft hangen met Jette van der Meij
"Nu heeft ze niets meerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Yasmin heeft wel zelfkennis:
"Ik kan nu niet meer mooi zijn"
We he hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
Jim krijgt een relatie met Janine en Bar.
En daarna met Laura.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef CySt het volgende:
[..]
We he he.
en daarna met Morris, de ubergay van gtst...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:00 schreef pberends het volgende:
En daarna met Laura.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef digispeed het volgende:
en daarna neukt hij oom govert in zn kont, nou goed.
jezus zeg wat een onzin :-)
Ik vind Nick meer de gay van GTSTquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
en daarna met Morris, de ubergay van gtst...![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef digispeed het volgende:
en daarna neukt hij oom govert in zn kont, nou goed.
jezus zeg wat een onzin :-)
Ik denk niet dat jij vrolijk zou reageren als heel je rug verbrand is hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:08 schreef dunn0w het volgende:Yasmin deed wel erg overdreven....
Nee, daar zit wat in...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij vrolijk zou reageren als heel je rug verbrand is hoor..
.
Martine verdwijnt binnenkort toch al uit de serie?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:56 schreef digispeed het volgende:
Rooie Rus gaat de stiefdochter van Martine worden denk ik.
Martine gaat verliefd worden op Meneer Kortenaar. BAH !!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
Martine en Karel??/Dat heb je pas 6 keer gezegd
Ondanks dat Barbara aan Janine heeft beloofd dat Ludo er bij haar niet meer inkomt, laat ze Ludo toch binnen als hij weer op de stoep staat. Omdat hij nu geen auto meer heeft, blijft hij op de logeerkamer slapen bij Barbara.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:45 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand een kleine samenvatting van gister? Ik heb het gemist?
Wat heeft Barbar tegen Ludo gezegd??? Ennnnnn wonen ze al samen???
Woooooh wat spannend allemaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ondanks dat Barbara aan Janine heeft beloofd dat Ludo er bij haar niet meer inkomt, laat ze Ludo toch binnen als hij weer op de stoep staat. Omdat hij nu geen auto meer heeft, blijft hij op de logeerkamer slapen bij Barbara.
Yasmin is erg ongelukkig. Ze sluit zich nog steeds op in haar hotelkamer en raakt depressief van modellen die ze op tv ziet. Isabella slaagt er niet in haar op te vrolijken en naar buiten te gaan.
Janine heeft een telefoontje gehad van de inrichting waar Nina in zit. Haar dochter heeft wéér een terugval gehad. Janine is wederom erg verdrietig en in plaats van te huilen heeft ze wat servies kapot gegooid.
Morris probeert nieuwe concepten te ontwikkelen voor de Rodeo-account zodat hij de opdracht binnensleept. Robert is met hetzelfde bezig maar Jef vindt zijn concepten helemaal niks. De volgende dag presenteren beide bedrijven hun concepten aan Justus. Justus heeft een besluit genomen na het bekijken van beide concepten... Morris krijgt de opdracht!! Hij kan het zelf niet bevatten. Charlie stelt voor dat Nick hem gaat helpen want hij heeft er veel verstand van. Morris ziet dit totaal niet zitten, maar tijdens een gesprek in de Rozenboom met Justus, schuift Nick ineens aan. Hij stelt zich voor als Morris' zakenpartner...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:50 schreef pberends het volgende:
Bar is onvruchtbaar, en vraagt Janine of zij de draagmoeder wil worden van het kind van Bar en Ludo.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woooooh wat spannend allemaal
Dank je Bupa
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is handig hoor...Vooral als je het nog wel eens een keer mistquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja maar niemand neemt mij godverdomme serieus. Ben ik hier voor de kat zijn viool ofzo ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
Martine en Karel??/Dat heb je pas 6 keer gezegd
het is maar wat je spannend noemtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Woooooh wat spannend allemaal
Dank je Bupa
Ik neem je wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja maar niemand neemt mij godverdomme serieus. Ben ik hier voor de kat zijn viool ofzo ??![]()
![]()
![]()
zeker waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef babette21 het volgende:
iemand nemen dient toch altijd serieus te gebeuren?!![]()
dankje schatjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik neem je wel serieus hoor.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:55 schreef CySt het volgende:
Ik moet me overigens eventjes uiten over de verhaallijn Dorethea <-> Benjamin. Ik weet niet of het iemand anders is opgevallen, maar het is zooooooooo een ontzettende rip-off van de film Ghost.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Nadat Robin ontsnapt is uit de oven die Scala heet zou het me niets verbazen als hij binnenkort een nieuwe hobby krijgt: potten bakken. En i.p.v. K3 komt de melodie van 'Unchained Melody' uit Robins MP3 spelertje (ook Robin gaat met z'n tijd mee).
Benjamin Borges = Patrick Swayze
Robin Visser = Demi Moore
Dorothea Grantsaan = Whoopi Goldberg
Lijkt me wel geestig.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef babette21 het volgende:
iemand nemen dient toch altijd serieus te gebeuren?!![]()
Je stemt over een tijdje toch wel mee bij de verkiezing van de beste verhaallijn ooit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
Niet gedaan....
je weet waarom.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Je stemt over een tijdje toch wel mee bij de verkiezing van de beste verhaallijn ooit?.
WAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
Stemmen jullie allemaal mee in de kwartfinale van het tournament?.
Zie mijn sig voor de loting..
na gewoon moequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
dunn0w, waarom stem je niet
Aha, zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
na gewoon moe
en 'idols-moe'
ben ik ook: 'tournament-moe'
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha, zo.
Begrijpelijk.
nah ik zou nog geen stuiver voor dat jochie bieden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
1 ton voor Milan....
die is gek!
zal ik dat in het vervolg maar gaan doen dan..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Weet je wat me opvalt?
Dat sinds big-mac er niet meer is, er véél minder wordt gepost tijdens de uitzending
Nee, alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
zal ik dat in het vervolg maar gaan doen dan..![]()
ze waren zo hoteldebotel van ray in zijn apepakjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
wat mij opviel was dat Janine en Martine niet eens ruzie maakten maar gewoon naar elkaar
lachten bij het bieden op Ray.
en naar de kapper!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:48 schreef babette21 het volgende:
nee dan Dennis in z'n slip.... had ook wel ff onder de zonnebank gemogen...
ik zie liever benjamin in zijn slipquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:50 schreef digispeed het volgende:
toch heeft dennis ook wel een lief koppie hoor
jammer dat bas niet in zn slip ging
die dunne darm in zo'n broekie?! Bespaar me...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:50 schreef digispeed het volgende:
toch heeft dennis ook wel een lief koppie hoor
jammer dat bas niet in zn slip ging
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
en wat moest - zoals Nick ook terecht opmerkte - die rooie op 'n mannenveilig?!![]()
haha...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:51 schreef digispeed het volgende:
misschien toch niet echt lesbisch
ik denk dat isa een keer een harde lul nodig heeft
oeps wat ik zeg nu
Wat een vulgaire taal zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:51 schreef digispeed het volgende:
misschien toch niet echt lesbisch
ik denk dat isa een keer een harde lul nodig heeft
oeps wat ik zeg nu
same here...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:18 schreef dunn0w het volgende:
na gewoon moe
en 'idols-moe'
ben ik ook: 'tournament-moe'
dan blijft er vrij weinig over..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:54 schreef digispeed het volgende:
ja ik vind ze wel leuk bij elkaar. nick is eigenlijk ook wel sexy moet ik zeggen
eigenlijk vind ik geen enkele man in meerdijk lelijk behalve ; robert, jef, meneer harmsen, morris, milan, robin, ray
sorry sweetyquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een vulgaire taal zeg
sweety? schatje??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
sorry sweety
voortaan zal ik stramme kabouter zeggen![]()
Waarom deed Jef en Robin niet mee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
1 ton voor Milan....
die is gek!
Edit! Edit! Edit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:57 schreef digispeed het volgende:
met mij prima baputih en met jou ??
omdat ze anders geld moesten weggeven ipv binnen halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom deed Jef en Robin niet mee?
omdat ze graag geld ophalen voor het brandwondenfondsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom deed Jef en Robin niet mee?
my thoughts exactly! Ik vind persoonlijk geen enkele man mooi in gtst...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
dan blijft er vrij weinig over..´
Snik...Je zei mijn naam verkeerd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:57 schreef digispeed het volgende:
met mij prima bupatih en met jou ??
ah nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
my thoughts exactly! Ik vind persoonlijk geen enkele man mooi in gtst...
met dr. Simon vertrok de laatste (eh enige) uit Meerdijk....![]()
Wat een geilheid eruit kan komen bij vrouwen na een half uurtje GTST op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
WAT LACH JIJ?!??!?!![]()
jawelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:59 schreef digispeed het volgende:
ah nee dat meen je niet
eva duijvestein.... mijn nieuwe buurvrouwquote:btw jou avater is dat die ene uit meiden van de wit
fantastisch mooie vrouw, hoe heet ze ook weer
sorry is al aangepastquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snik...Je zei mijn naam verkeerd.
en waar wonen jullie dan ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel
[..]
eva duijvestein.... mijn nieuwe buurvrouw
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
Wat een geilheid eruit kan komen bij vrouwen digispeed na een half uurtje GTST op de vrijdagavond..
he waarom nou weer zo lullig over mij !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik namens de rest van ons vrouwvolk kan spreken als ik zeg dat gtst eerder libidoverlagend is haha
tenzij je hots krijgt van robert of jef, wat natuurlijk best kan, ieder zijn heug, zeg maar...
ai ai ai wat een lange tenen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:04 schreef digispeed het volgende:
he waarom nou weer zo lullig over mij !!!
Ik ben absoluut niet geil, zeg alleen maar dat ik iemand sexy vind !![]()
is dat al zeker danquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
Verheugen jullie je ook zo op Jim alias Pieter Claassen die, net ontsnapt uit de bak, Sjors gaat chanteren?.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:01 schreef babette21 het volgende:
eva duijvestein.... mijn nieuwe buurvrouw
Lange tenen zijn geil...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ai ai wat een lange tenen...![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:09 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Lange tenen zijn geil...![]()
enorm...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
Verheugen jullie je ook zo op Jim alias Pieter Claassen die, net ontsnapt uit de bak, Sjors gaat chanteren?.
Nee, Hind is feestquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Wat zitten er toch een hoop nutteloze karakters in GTST.
Milan, Dennis, Sjors.. ik noem maar een zijstraat. Het zijn een soort veredelde figuranten.
in het kader van: grote voeten grote eh.... schoenen?!?!?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:09 schreef Mvnl het volgende:
Lange tenen zijn geil...![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Hind is feest
Weet ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]. Zij speelt niet in GTST hoor.
Offtopic.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik..
Maar het is wel zo
Jij wordt niet warm van die geile stem van hem?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
enorm...![]()
over libidoverlagend gesproken....![]()
Maar is dat bij soaps niet altijd het probleem?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Wat zitten er toch een hoop nutteloze karakters in GTST.
Milan, Dennis, Sjors.. ik noem maar een zijstraat. Het zijn een soort veredelde figuranten.
He psst...je bent nog niet blauwquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Offtopic..
Ze hebben nóóit een echte lijn gehad. Ja een beetje janken over een onecht kind (waar is die jankerd in godsnaam???) of over een "verkrachting". Het zijn volkomen nutteloze karakters.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Maar is dat bij soaps niet altijd het probleem?
15 man kunnen nooit allemaal tegelijk een verhaaltje hebben (tenzij ze voor een 'steun-feestje' met z'n allen op zolder in scala gaan zitten), maar als je de cast terug zou brengen tot 9 personen dan is er niemand meer die nog af-en-toe neutraal advies aan iemand kan geven, omdat iedereen z'n eigen crisis heeft..
Nouja, Sjors heeft in elk geval nog Martine de serie binnengehaald...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben nóóit een echte lijn gehad. Ja een beetje janken over een onecht kind (waar is die jankerd in godsnaam???) of over een "verkrachting". Het zijn volkomen nutteloze karakters.
ja dat was 't dan ook wel zo'n beetje... Sjors is echt superboring.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:15 schreef Mvnl het volgende:
Nouja, Sjors heeft in elk geval nog Martine de serie binnengehaald...
* Babette ligt nu ff in een deuk.... Jim! Wha! Ben geen pedo......quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
Jij wordt niet warm van die geile stem van hem?
Ik dacht dat ze Ludo bedoeldequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:27 schreef Bupatih het volgende:
Rosa heeft een man
Jaaaaa da's precies het goede rijtje!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
Marcus liever niet..
Maar Huib, Dian, Kim, Jessica, Julian, Arnie, Linda, Hedwig... die zijn welkom hoor..
Bvo ziet spokenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik namens de rest van ons vrouwvolk kan spreken als ik zeg dat gtst eerder libidoverlagend is haha
tenzij je hots krijgt van robert of jef, wat natuurlijk best kan, ieder zijn heug, zeg maar...
Of zal de rol van Rosa groter worden en daarmee haar man intrede in GTST doen? (zal het Jim zijn?)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Ludo bedoelde
Volgens mij is Rosa wel een beetje verliefd op Ludoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Ludo bedoelde
Rosa met ´meneer´quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is Rosa wel een beetje verliefd op Ludo
En dan komt Rosa eraan met de stofzuiger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rosa met ´meneer´![]()
Meneer Jim gaat ze zeker zeggen als Jim iets met Charlie krijgt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rosa met ´meneer´![]()
met .. valerie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Meneer Jim gaat ze zeker zeggen als Jim iets met Charlie krijgt.
Met wie moet Jim eigenlijk een relatie krijgen in GTST?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan komt Rosa eraan met de stofzuiger.
"Zal ik zuigen, meneer?"
Het zou zo een digispeed-post kunnen zijn hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
vanavond welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zou zo een digispeed-post kunnen zijn he
Ja...ze is vanavond lekker bezig met haar postsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
vanavond wel![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
met .. valerie?
En Jim komt als wie? neefje van janine ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessante combinatie. Die Robert mag nu wel bij het vuilnis.
he wat nou ???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja...ze is vanavond lekker bezig met haar posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |