quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:51 schreef Riann het volgende:
TVP![]()
De titel van het topic is ons allen bekendquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gefeliciteerd ShowChat, SHO en Dizer!
Schoolquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb net m'n eerste schooldag achter de rug. Be gentle.
Ja, die ken ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:19 schreef Svensational het volgende:
Ik zie net een reclame van MSN Messenger op TMF
Die is echt te fout voor woorden
"Ga naar MTvee.nl"
"Om te down-loooden"
Ik denk dat je em moet zien om hem grappig te vinden
en wat mag deze meneer in het dagelijks leven doen??quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
School
Ja, dat bedoel ik, die klemtoon legt ze helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die ken ik
Die is echt zo goed![]()
![]()
![]()
hoe ze dat ook zegt: "down-loooden
Lanterfantenquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:22 schreef niksan het volgende:
[..]
en wat mag deze meneer in het dagelijks leven doen??
Jaaa, dat is te erg!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:19 schreef Svensational het volgende:
Ik zie net een reclame van MSN Messenger op TMF
Die is echt te fout voor woorden
"Ga naar MTvee.nl"
"Om te down-loooden"
Ik denk dat je em moet zien om hem grappig te vinden :')
Ja, dat viel me ook al op..quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, die klemtoon legt ze helemaal verkeerdEn ze zegt dus ook niet Em Tie Vie Maar Em Tee Vee
![]()
Tom_Tom-, waar is je post-iconquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaa, dat is te erg!
Sowieso, reclame voor MSN Messenger bij MTV. Als er IETS overbodig is..
Toen ik nog een groentje was op het forum, aargh, die berichten van mij.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:33 schreef Svensational het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik jou geen PI zag gebruiken
Ik ging eens een keertje naar de laatste pagina van jouw AT. Dat was ten tijden van Big Brother volgens mij. Toen gebruikte je ook nog geen PI'squote:Op dinsdag 7 september 2004 14:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik nog een groentje was op het forum, aargh, die berichten van mij.. Vreselijk om te lezen.
Hahahah, wat erg! Patty was juist enorm cool.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:47 schreef Svensational het volgende:
Tommerds eerste topic:
Bye bye Patty, welcome ????
wanneer was dat dan op tv?? of komt dat gekots nog??quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:52 schreef Svensational het volgende:
Patty was dus niet cool![]()
Dat lees je verkeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:52 schreef Svensational het volgende:
Patty was dus niet cool![]()
Na je registratie duurde je eerste post trouwens drie dagenOf ik lees verkeerd
Link es doorquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd.
Mijn eerste post was een vraag hoe de operatie bij Kelly nou in z'n werk was gegaan..
Lebbis en Jansen©quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Kelly uit Big Brother: dat is pas bouwfraude
Oh dat kan best...ik had hem ergens op een site gezien. Ik vind hem wel grappigquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Lebbis en Jansen©
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:01 schreef timbob het volgende:
hallo!
gefeliciteerd alles en iedereen met deze en gene wat er allemaal gefeliciteerd voor dient te worden!
dat lijkt me nogal tegenstrijdigquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:06 schreef timbob het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:34 schreef Bupatih het volgende:
Wheheh..mijn eerste post was in GTST topic #27..maar toen ik nog niet geregistreerd was, las ik al mee in de GTST-topics
Mét PI, welteverstaanquote:Effe een vraagje?
Where the *** is Lucas???
Ik mis een mooie kleur roze in je avatarquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:37 schreef Svensational het volgende:
Ben ik zo irritant of niet?
Ehh...wat?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:38 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft een wortelkanaalbehandeling gehad, voor de 2e keer al![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik mis een mooie kleur roze in je avatar![]()
Auw aan kies... tandarts gaat boren.. tandarts ziet dat het niet goed zit met de zenuwen... tandarts probeert te verdoven... tandarts denkt dat het verdooft is en gaat weer verder boren.. tandarts raakt een zenuw.. oh oh toch niet goed genoeg verdooft.. ik ga door de grond van de pijn.. tandarts geeft nog twee prikken zodat het wel goed verdooft is... tandarts stopt allemaal dingen in mijn tandvlees om mijn zenuwen dood te maken.. tandarts doet er een noodvulling in... dan zegt de tandarts dat het zeker nog wel pijn zal gaan doen en ik maar pijnstillers moet gaan halen... en nu zit ik hier met een verdoofde mond/wangquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehh...wat?
Jaaaquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
kusje eropquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Auw aan kies... tandarts gaat boren.. tandarts ziet dat het niet goed zit met de zenuwen... tandarts probeert te verdoven... tandarts denkt dat het verdooft is en gaat weer verder boren.. tandarts raakt een zenuw.. oh oh toch niet goed genoeg verdooft.. ik ga door de grond van de pijn.. tandarts geeft nog twee prikken zodat het wel goed verdooft is... tandarts stopt allemaal dingen in mijn tandvlees om mijn zenuwen dood te maken.. tandarts doet er een noodvulling in... dan zegt de tandarts dat het zeker nog wel pijn zal gaan doen en ik maar pijnstillers moet gaan halen... en nu zit ik hier met een verdoofde mond/wang![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Auw aan kies... tandarts gaat boren.. tandarts ziet dat het niet goed zit met de zenuwen... tandarts probeert te verdoven... tandarts denkt dat het verdooft is en gaat weer verder boren.. tandarts raakt een zenuw.. oh oh toch niet goed genoeg verdooft.. ik ga door de grond van de pijn.. tandarts geeft nog twee prikken zodat het wel goed verdooft is... tandarts stopt allemaal dingen in mijn tandvlees om mijn zenuwen dood te maken.. tandarts doet er een noodvulling in... dan zegt de tandarts dat het zeker nog wel pijn zal gaan doen en ik maar pijnstillers moet gaan halen... en nu zit ik hier met een verdoofde mond/wang![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kusje tegen de pijn dan maar?
![]()
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nou voel ik me heel speciaal![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
kusje erop
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ben je ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:34 schreef Bupatih het volgende:
Wheheh..mijn eerste post was in GTST topic #27..maar toen ik nog niet geregistreerd was, las ik al mee in de GTST-topics
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
sorry maar waar dan?quote:Bij opties kun je "webicon" uitzetten
Oh, dat kan niet meer. Kon vroeger welquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:29 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry maar waar dan?
ik zie helemaal niet zoveel opties...
ow da's nou liefquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:32 schreef Svensational het volgende:
Oh, dat kan niet meer. Kon vroeger wel.
Nja, dan haal ik em wel weer weg
Boze Wuppies zijn niet leukquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ow da's nou lief
Er waren ook al users die ik leuk vond hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
Wat ben je toch haatdragend BVO
Code #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Mijn eerste post was ook gelijk een topicYvonne had hem gelijk gesloten en daarna heb ik hem nog eens ergens anders geopend en dat waren gelijk mn laatste topics, daar die ik niet meer aan
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]over 10 minuten pas ja!
Ook eentje van maud volgens mij!!! (Zonder te zoeken, dat ga ik nu doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:54 schreef dunn0w het volgende:
ik heb in mijn hele fok-carriere volgens mij nog maar 2 topics geopend...
Ja, ja, dat zijn mijn topicsquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Code #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken
code #31
Ik ben trots op je hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ja, dat zijn mijn topics![]()
Yeah Rightquote:Als kunstzinnig therapeut werk je met mensen die een geestelijk en/of een lichamelijk probleem hebben of met mensen die vragen hebben over hun persoonlijke ontwikkeling. Met behulp van kunstzinnige uitingen stel je vast wat de vraag is van deze mensen en hoe je ze het beste kunt behandelen of begeleiden. Door hen te laten tekenen, boetseren of schilderen kan jij zien hoe ze in hun vel zitten, waar hun probleem ligt en of het al beter met hen gaat.
Jah, maar ik wilde toch ff kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, maar je weet toch al welke opleiding je wilt doen? Dan hoef je toch niet meer te kiezen![]()
Nou ja, de NHTV is iig beter dan de HBO Nederland in Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:16 schreef _bigmac_ het volgende:
School was is vervelend
Die InHolland zit toch bij de metro van Wilhelminaplein?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, maar je weet toch al welke opleiding je wilt doen? Dan hoef je toch niet meer te kiezen![]()
Nou ja, de NHTV is iig beter dan de HBO Nederland in Rotterdam![]()
Zag hem vandaag zitten, toen ik er met de metro langskwam.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, daar zit ikmaar dat is niet dezelfde als HBO Nederland die zit vlakbij centraal station
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, toch al een aantal jaar![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:36 schreef Svensational het volgende:
Static was er vanaf het begin al bij maar voegt alleen maar *plakjes* toe. Toch houden we van hem!
Riann!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:14 schreef Riann het volgende:
BVO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij stond ook wel tegenover een heel leuk iemandquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Ja static, kun je nagaan. Je eindigde boven mij in het favo SHO-user-tournament
Nou, ik vind het maar een ordinaire rotzakquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij stond ook wel tegenover een heel leuk iemand
Nu wel ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
met een taart die het niet doet zeker
Goedquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Riann!![]()
.
Hoe is het met je?.
Ik mag hem eigenlijk ook niet...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar een ordinaire rotzak
Ja, maar deze is minder lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu wel ??
Óf de anderen zijn grootquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of hij is klein vergeleken met de rest
En die Butapih of hoe die ook mag heten, kan ik helemaal niet lijenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hem eigenlijk ook niet...
*zucht*quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar deze is minder lekker
Ja, kun je nagaan hoe populair die Butipah is hier.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Butapih was laatste geworden in het tournament![]()
Kijk, dat is het betere werk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
*zucht*
kies maar uit, er zal vast wel iets lekkers hier tussen liggen:
[afbeelding]
Oh. Ik dacht Butipah..oh nee, Batupih...of was het toch Bupitahquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Butapik toch?
Gaat lekker hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Goed
en met jou
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dizer, we meoten wel aan onze lijn denken
Ja de b van boringquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het was iets met een b![]()
Die had ik een paar maanden geleden ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
Dit krijg ik net over MSN:
k heet emma,ik ben 14 jaar oud.
Ik heb zwart haar en rode ogen.
Ik draag een witte jurk met een kruis als hangertje aan mijn ketting.
Ik ben dood.
Als je dit bericht niet door stuurt aan 15 personen uit je lijst.
Zul je mij vanacht ontmoeten
Ik been doodsbang
Maar jij hebt het dus doorgestuurd aan 15 mensen anders was je hier nu nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemistze was overduidelijk dood
![]()
Bij mij stond er ook dat ik dood zou gaan als ik het niet doorstuurde *ril*
Echt tof![]()
Duhquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Treur je daar om?
heb je het koud??quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
brrr
Ik ben al maanden doodquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij hebt het dus doorgestuurd aan 15 mensen anders was je hier nu nietOf heb je als Engel nog een boodschap, net als benjamin??
Koude voeten..quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:36 schreef niksan het volgende:
[..]
heb je het koud??
ah! niet op blote voetjes in huis rondlopen, hup doe je sokken aanquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Koude voeten..
Nou zegquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga slapen mensen!Morgen weer een fijne dag stage lopen!
Doei!
met je handen over je voeten wrijven, in bed gaan liggen, rondjes om de tafel rennenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*al gedaan* nog andere tips?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mwjah zo gaat t gerucht..ik w8 lekker bericht van WB af ... en Madonna komt van8 pas aan..ipv dat Beau en Albert verkondigden dat ze dr al was
de vraag is: Gaat O12 net zo aanslaan als O11, meestal is dat niet het geval...het is dus afwachten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
Met deze grote sterren gaat dat niet zo altijd
De gehele cast is weer bij elkaar en dezelfde regisseur is er weer. Soderberght zette in de vorige film een heel erg cool sfeertje neer in de film. Als hij dat weer kan bereiken dan kan het best een hit worden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:08 schreef niksan het volgende:
[..]
de vraag is: Gaat O12 net zo aanslaan als O11, meestal is dat niet het geval...het is dus afwachten.
Tip: ga etenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb honger.
mits muziek van david holmes.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De gehele cast is weer bij elkaar en dezelfde regisseur is er weer. Soderberght zette in de vorige film een heel erg cool sfeertje neer in de film. Als hij dat weer kan bereiken dan kan het best een hit worden.
Waar zou ik zijn zonder Duiveltjaquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tip: ga eten
Hij is alweer geslotenquote:Op woensdag 8 september 2004 16:27 schreef Svensational het volgende:
Sommige mensen hebben echt niks te doen...
Het 1 hoeft eht ander niet uit te sluitenquote:Op woensdag 8 september 2004 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je had beter kunnen gaan zonnen vanmiddag, Svurno.
Hind?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:23 schreef BVO het volgende:
Nou, mijn forum is er..
En ik ben mod..
.
Als je dat wil moet je Sociale wetenschappen gaan studeren na je examen, 99% meisjes ongeveerquote:Op woensdag 8 september 2004 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zitten er ook lekkere chicks op de opleiding?
Ja.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:29 schreef Tania18 het volgende:
BVO, was die CU2 echt van jouw zusje?![]()
* BVO is even aan het teruglezen
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Gezellig, in je eentjequote:Op woensdag 8 september 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
http://www.forumplaza.nl/thread.asp?forumID=1988
En ik ben Forum Admin..
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gezellig, in je eentje![]()
Op je eigen topics?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
Ik kan nu wel slotjes zetten enzo..
.
Niks van gemerktquote:Op woensdag 8 september 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
Maar FOK! is ook niet alles met al die storingen..
Hij ligt er zowat elke dag een paar uur uit.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt![]()
Ohquote:Op woensdag 8 september 2004 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij ligt er zowat elke dag een paar uur uit..
Toen ik d'r voor het eerst zag, dacht ik al van : Die lijkt behoorlijk op ZOWIEE.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
dat had ik dan wel gezegd van te voren
quote:Op woensdag 8 september 2004 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen ik d'r voor het eerst zag, dacht ik al van : Die lijkt behoorlijk op ZOWIEE.
Toen hadden we zo'n kennismakingsspel (was met introductieweekend), zegt ze: Ja, mijn naam is Leonie.
Dus ik dacht ff dat jij het was..
Zij: Ja, mijn naam is Leoniequote:Op woensdag 8 september 2004 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen ik d'r voor het eerst zag, dacht ik al van : Die lijkt behoorlijk op ZOWIEE.
Toen hadden we zo'n kennismakingsspel (was met introductieweekend), zegt ze: Ja, mijn naam is Leonie.
Dus ik dacht ff dat jij het was..
Nogal zeg...quote:Op woensdag 8 september 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Fok was fuckt up vandaag
In Ljouwertquote:Op woensdag 8 september 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
Svensational, waar deed jij de hotelschool??
Dat is Iris die op haar bek geslagen wordtquote:Op donderdag 9 september 2004 10:43 schreef Riann het volgende:
gaaf icoontje sven
Ik heb altijd vrij, behalve 2 avonden in de week. Best wel sneu, ben je vrij wil je naar school en/of werken. Ben je dat aan het doen wil je weer vrijquote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Riann het volgende:
ik heb nog 2 daagjes vrij![]()
Ik had ze allemaal verzameld, gaat m'n topic meteen weer dichtquote:Op donderdag 9 september 2004 11:05 schreef Riann het volgende:
ik weet het![]()
schandalig hequote:Op donderdag 9 september 2004 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal verzameld, gaat m'n topic meteen weer dicht
Wat heeft dat nou weer voor nut? Normale mensen zouden een trein uitkiezen die het wel doen maar Leonie ziet een kapotte trein en denkt:"Daar ga ik inzittenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb vandaag 25 minuten in een kapotte stilstaande trein gezeten
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer voor nut? Normale mensen zouden een trein uitkiezen die het wel doen maar Leonie ziet een kapotte trein en denkt:"Daar ga ik inzitten"
![]()
Heequote:Op donderdag 9 september 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
Best wel leuk om te zien wat voor baggertopics Emma vroeger allemaal geopend heeft
http://forum.fok.nl//fok/(...)ia18&order=relevance
Ben jij echt zo iemand die op z'n stopwatch bijhoudt hoe lang je stilstaat?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]zo ging het dus helemaal niet he!?
Nee, ik heb eerst lekker stilgestaan op Lombardijen een kwartiertje, en daarna nog 10 minuten op centraal en toen moesten we ineens rennen naar een andere trein![]()
Maar ik ben wel aangekomen![]()
Maar ik heb wel medelijden met je hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij echt zo iemand die op z'n stopwatch bijhoudt hoe lang je stilstaat?![]()
Haiquote:Op donderdag 9 september 2004 11:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee![]()
![]()
Ja, nu weer slijmen he?!?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hai![]()
![]()
![]()
Oh maar dat ik die topics liet zien was helemaal niet snerend bedoeld hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 11:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, nu weer slijmen he?!?![]()
Nee, maar ik moest natuurlijk wel op tijd op mn stage zijn. Aangezien ik 25 minuten te laat was, en 2 keer heb stilgestaan, gokte ik dat het de eerste keer een kwartier was en de tweede keer 10 minuten. Maar het kan natuurlijk ook andersom zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij echt zo iemand die op z'n stopwatch bijhoudt hoe lang je stilstaat?![]()
Toeval bestaan hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 11:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zou té toevallig zijn![]()
Ja, ik moet nu ook internettenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:52 schreef Svensational het volgende:
Maar dan ben je dus eindelijk op je werk, 25 minuten te laat welteverstaan, ga je gewoon schaamteloos zitten fokken
Omdat ik ook iemand ken die de hotelschool heeft gedaan, maar jij hebt natuurlijk heel veel hotelscholen in Nederlandquote:Op donderdag 9 september 2004 11:48 schreef Svensational het volgende:
Waarom wilde je weten waar ik de hotelschool gedaan heb?
Hoeveel moet je er vinden???quote:Op donderdag 9 september 2004 11:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu ook internettenik moet evenementen in grote steden gaan opzoeken, dus ik dacht ik kan wel even langs fok gaan!!
ondertussen ben ik natuurlijk druk bezig
Valt wel mee hoor, stuk of 6 volgens mij..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat ik ook iemand ken die de hotelschool heeft gedaan, maar jij hebt natuurlijk heel veel hotelscholen in Nederland![]()
Dat dacht ik welquote:Op donderdag 9 september 2004 11:55 schreef Tania18 het volgende:
Jij = je trouwens![]()
Wil je dit topic volhebben ofzo? Je bent zo snel met reagerenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, stuk of 6 volgens mij..
Nee, het moeten evenementen zijn tussen 22/10 en eind december in de toekomst dusquote:Op donderdag 9 september 2004 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er vinden???
Je kan natuurlijk alle WK's, EK's en Olympische Spelen van de afgelopen honderd jaar doen![]()
Ja, ik zit op een snelle computer nu dus ben supersnel vandaagquote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wil je dit topic volhebben ofzo? Je bent zo snel met reageren![]()
![]()
Wat denk je?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:56 schreef Svensational het volgende:
Heeft 1 van jullie 2 de nieuwe SC al klaarstaan?
Ohquote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, het moeten evenementen zijn tussen 22/10 en eind december in de toekomst dus
Jij hebt er nog nooit één geopendquote:Op donderdag 9 september 2004 11:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat denk je?![]()
Toch jammer dat dit dan de laatste Showchat was. Ik denk dat Leonie hem ook niet opent, of wel?!?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zit op een snelle computer nu dus ben supersnel vandaagEn jij of Leonie mag de volgende openen
Nee, en dat was ik ook niet van planquote:Op donderdag 9 september 2004 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt er nog nooit één geopend![]()
iddquote:Op donderdag 9 september 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan doe ik het wel weer
En dan zeggen ze dat ik snel reageerquote:Op donderdag 9 september 2004 12:02 schreef Riann het volgende:
[..]
idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |