Zo Jerney, probeer nu je foto's nog maar eens te vinden.
De leuke errormeldingen zijn op, zie je wel dat we geen humor hebben?
Waar is de search? Search? Er is geen forum, wat moet je met een search?
Baggerforum, slotje.
<Arcee> Het forum werkt alleen in de even maanden, tot april!
[23:53:14] <@Inso|kapot> even random vraagje; kunnen we die F5-grap niet standaard inbouwen? Ik heb mezelf net ondergepist tijdens het F5en!
Hier had uw advertentie kunnen staan... adverteren@fok.nl
Ja hallo! Ik weeg inmiddels een ons! Mag ik er weer in?
Zie je wel? Foutmeldingen kunnen we wél zonder problemen achter elkaar weergeven!
<Myren> someone ping flood this bastard please: 127.0.0.1 <darthv> ok *** darthv has quit IRC (Ping timeout)
Dat vindt de LMK nou altijd zo sneu he, als het forum down is...
Er zijn nog 45634 wachtenden voor u.
miss_bleu kan niet met Linux omgaan.. zo is zojuist gebleken...
Kees is onze serveradmin. Hij doet heel erg zijn best...
Maar nu even niet. -- Center Parcs
In navolging van het Amappa-topic presenteren wij u vol trots: het Amappa Forum !
[21:56:03] <@Miss_Q-dance|stuiter> zeg kan ik gewoon naar de wc gaan of moet ik blijven f5-en voor views [21:56:05] <@Miss_Q-dance|stuiter>
Alberto checkt de FOK!server
[21:12:17] <@kees> hmm, gaat nog redelijk vaak mis
Code #666: The Forum of The Beast!
[21:40:35] <@Cynix|opdrogen> forum stuk?
Dit is het FOKking antwoordapparaat. Toets 1 voor een leven.
Breuls ontkent alles: Breuls waar is het forum? Breuls? wie is Breuls?
Kijk Arjen, DIT is nou een upgrade!
[22:08:36] *** miss_bleu is now known as miss_bleu|sociaal [22:08:48] <@miss_bleu|sociaal> ik ga me sociaal leven versie 2.01 beta even uittesten op me ouders
[21:52:35] <@Tom> Hebben jullie dat ook? Dat je je wenkbrauw maar aan een kant kan optrekken?
Mijn FOK! Wat doe je!
forum.fok.nl is now known as forum.fo|ZzzZzzzZ
23:17] <QuietGuy|laptop|zzzz> ik moet slapen maar ik zit nog niet aan de 15 slotjes vandaag
Ook zo'n lol gehad met F5'en vanmiddag? Zie slotpost aldaar. . Toen FOK! overging van Topix naar Replique zijn die foutmeldingen ingebouwd, die zie je sinds Februari dus bij elke downtime.