quote:Ook vreemd, gisteren zag je in de intro filmpjes van mensen voorbij komen die niet waren geselecteerd, daaronder ook een groepje mensen met uitspraken als "ik wil mezelf leren kennen e.d.". Martijn zei over dat groepje dat ze zulke mensen niet hebben geselecteerd "want als je jezelf niet eens kent hoe moeten wij dat dan weten."
Op dinsdag 03 september 2002 00:21 schreef Arcee het volgende:
Jeanette: "Ik stem de mensen d'r uit, waar ik mijn opzicht, in mijn belevingswereld, voor mijn gevoel niets van kan leren en waar ik aan de andere kant ook niet zo veel aan heb, die mij kunnen assisteren om 't in een eh... moeilijke tijd of mij uhm... kunnen helpen met een stuk bewustwording, een stuk eh... relativering. Die mensen zal ik eruit stemmen, die mij daar niet bij kunnen helpen. Ja, of d'r moet iemand die me zo gaat zitten zieken, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk."Tuuk meid.
Dus waarom zij dan wel door de selectie is gekomen snap ik eigenlijk niet.
quote:Jeanette wil zichzelf niet leren kennen, hoor.... ze zoekt alleen maar mensen die haar kunnen assisteren om 't in een eh... moeilijke tijd of haar uhm... kunnen helpen met een stuk bewustwording, een stuk eh... relativering.
Op dinsdag 03 september 2002 00:31 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Ook vreemd, gisteren zag je in de intro filmpjes van mensen voorbij komen die niet waren geselecteerd, daaronder ook een groepje mensen met uitspraken als "ik wil mezelf leren kennen e.d.". Martijn zei over dat groepje dat ze zulke mensen niet hebben geselecteerd "want als je jezelf niet eens kent hoe moeten wij dat dan weten."
Dus waarom zij dan wel door de selectie is gekomen snap ik eigenlijk niet.
quote:
Op maandag 02 september 2002 23:44 schreef StefanFM het volgende:
ff mijn bijdrage:ik vind het niet zo spannend...
nu is ze helemaal mijn favoriet!!!
quote:Ze ziet er wel bijzonder lekker uit ja! Is wel een zonde of 2 waard
Op dinsdag 03 september 2002 00:36 schreef Stranger het volgende:
nu is ze helemaal mijn favoriet!!!
Wat is die Jeanette een ongelooflijk irritant wijf!!!!!!
Ik kan haar niet uitstaan! Ze is lomp, dom, arrogant, lelijk en ze gaat er als eerste uit!!
Zo, most het ff kwijt...
quote:Streamshot!!!
Op zondag 08 september 2002 19:37 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja.. ik vind haar wel behoorlijk fout. Toch kan ze nog wel voor wat vuurwerk zorgen als ze maar goed wordt gejend. En ze gaat als enige naakt in de badkamer staan... wat wel weer een zeer groot pluspuntje is. Verder ziet ze er wel lekker uit, dus mag nog even blijven.
quote:had jij nou maar dat huis ingegaan met je grote tieten!
Op dinsdag 03 september 2002 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
en ze heeft geen tieten
quote:Niet? Volgens mij zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Op zondag 08 september 2002 19:01 schreef StephanL het volgende:
Ik vind her wel lief hoor, en die tieten nou en, niet iedereen moet maatje c hebben.
quote:En hoe bedoel je dat? Allemaal orginele c-cups.... of desnoods allemaal sillyconen c-cups?
Op zondag 08 september 2002 20:54 schreef speknek het volgende:
Niet? Volgens mij zou de wereld er een stuk beter uitzien.
quote:Wil je mij wel ff overslaan!!!
Op zondag 08 september 2002 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeanette is tof!
Kop op Jeanette, geef niet op, het Nederlandse volk houdt van je en je gaat winnen!
Mooie tv.... mooie tranen .... een mooi moment waarop een meisje erachter komt dat steun van een ander soms heel fijn kan zijn en je zelfs opnieuw tot tranen kan roeren.
Dit is zoals BB bedoeld is. Mensen die erachter komen dat er nog veel meer is dan wat ze tot nu toe dachten en dingen ontdekken bij zichzelf die ze dachten niet te hebben!
Ik heb genoten en vond het heerlijk een verslag te kunnen maken van dit mooie moment!
quote:Hehehe.
Op zondag 08 september 2002 19:11 schreef Trammelant het volgende:
Ik denk dat ze als eerste gillend en spartelend in beeld komt. Laten zitten dus.
quote:Precies! En ze is best wel een beetje lief ... en ook wel een beetje aandoenlijk, dus van mij moet ze nog een aardig tijdje in dat huis doorbrengen!
Op maandag 09 september 2002 23:54 schreef Mally het volgende:
Ach ja, die Jeanette.....een dom wichtje, maar wel degene die tot nu toe voor t meeste "kijkplezier" zorgt, naar mijn mening......
quote:Gordeldier
Op dinsdag 10 september 2002 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Nu hebben ze daarnet een confrontatie gehad waarbij de dames 20 rondjes moesten lopen en Jeanette heeft daarbij nogal lopen mopperen. Toen ze zich dat na afloop realiseerde zei ze weer : BB moet daar niet veel van uitzenden!
Kennelijk is ze dus in de veronderstelling dat ze daar zeggenschap in heeft, over hetgeen er wel of niet uitgezonden zal worden. Als dat echt zo is heeft ze toch weinig meegekregen van de vorige 3 edities.
En toch hoop ik dat ze blijft, omdat ze niet zo kleurloos overkomt als sommige anderen daar. Eens kijken hoe lang ze het volhoudt aangezien ze niet lekker in de groep valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |